Trump = verdens beste og minst korrupte statsleder

Slettet bruker
04.12.2019 kl 12:40 833

Alle fakta viser det. Ingen tvil om at Trump var akkurat det USA og verden trengte nå. Aldri før har det vært så stabilt og fredelig i verden. Se på konfliktnivået nå kontra alle andre år etter 1750. Aldri vært så fredelig og bra å leve. Kun takket være storkællen Trump.

#facts
Slettet bruker
04.12.2019 kl 13:54 816

World Leaders Appear to Mock Trump in Candid Video

Canadian Prime Minister Justin Trudeau is shown apparently joking with U.K. Prime Minister Boris Johnson and French President Emmanuel Macron about President Trump’s long press conferences at a Buckingham Palace reception Tuesday.

https://www.thedailybeast.com/justin-trudeau-boris-johnson-emmanuel-macron-appear-to-mock-trump-in-candid-video?ref=home

Folk ler av idioten.
Redigert 04.12.2019 kl 13:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 14:09 800

Trump brukte jo å si i valgkampen at hele verden ler av USA. Dette poenget kan han gjenbruke i kommende valgkamp og alle vil være enig i at han har rett.

Onde tunger sier at statslederne var fullt klar over at de ble filmet og feks for Boris Johnson var det en mulighet til å distansiere seg fra Trump i valgkaminspurten.
Redigert 04.12.2019 kl 14:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 15:44 782

Trump Storms Out of NATO After ‘Two-Faced’ Trudeau Was Mean to Him
https://www.thedailybeast.com/trump-hits-out-at-two-faced-trudeau-after-candid-video-showed-him-mocking-president?ref=home

Buhuuuu buhhuuu. håper noen klarer å trøste babyen.
Hr.Suhr
04.12.2019 kl 21:06 751

Kikket innom kommentarfeltet på VG nettopp, hvor Trudå-saken ble omtalt.
Ble bare rystet jeg. Er brennsikker på at idag har landets
feik-news redaktører vært i kontinuerlig serieorgasme.
Skal si at hjernevasken har gått inn.
Tilsynelatende stort sett bare menn lirer av seg det ene feik-news vrøvlet
etter det andre. De har ikke bæra peiling på annet enn hva MSM har
plantet i knollen på dem.
Et annet sted i blekka ble det skrevet at NATO fikk gjennomslag for å nedstemme Tyrkia
på å klassifisere YPG-kurderne som terrorister, uten ett ord om at dette var etter Trumps ønske.
Tyrkerne får rydde opp i møkka si selv, og det tror jeg de øvrige Nato-landene bør
innrette seg på også. Skulle tatt seg ut om nordmenn eksempelvis skulle bli sendt til Frankrike
for å rydde opp i internsuppa deres.
Slettet bruker
04.12.2019 kl 21:33 740

Wow. Du har et enormt Trump-hat. Du misliker ikke bare fyren for politiske grunner, dette er jo dypt personlig for deg, jabba.
Slettet bruker
04.12.2019 kl 22:12 718

Selvfølgelig er der ikke bare politiske årsaker. Jeg har generelt ikke problem med politikere som har annet syn enn meg så lenge de er ærlige, lovlydige og oppfører seg som folk.

Jeg er nok feks politisk nærmere tradisjonell republikansk politisk syn enn deg.

Dette skiller meg fra andre på forumet som automatisk hater politiske motstandere og vil forsvare egen politisk side uansett hva "deres" politikere sier eller gjør. Dette har blitt helt ekstremt under Trump.
Redigert 04.12.2019 kl 22:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 22:25 707

Du juger så jeg ikke må le. Du er selvblindet. Du må ha synsproblemer om du ikke ser at du er en godt betalt rata ta automat maskin. Problemet er hvis du gjør det gratis. Det er hjerne døvt.
Slettet bruker
04.12.2019 kl 22:34 692

Den omtalte videoen ble forøvrig først publisert av RT. Dette er selvfølgelig et strategisk grep fra Russerne som elsker å så splid innad i NATO. De vet at mange ikke har særlig til overs for Trump og de vet hvor dårlig han vil takle å høre det.
Slettet bruker
04.12.2019 kl 22:35 685

Alle digger Trump. Av åpenbare årsaker. Er nok verdens beste statsleder og humanist vi ser her.

#fact #nosarcasm
Slettet bruker
04.12.2019 kl 22:39 675

Du har jo i åresvis forsøkt å tilegge meg negative meninger om Listhaug og FRP jeg ikke har og aldri har ytret. Synes du ikke det er litt rart?
Slettet bruker
04.12.2019 kl 22:45 667

Jeg vet du som alle andre liker sylvis meninger INNI deg hvis du blir free, det jeg tillegger deg er tyngden av hele din rata ta slagside som er målt til 100:1
uten tvil.
DIne meninger er vÆrre enn jeg rekker å påpeke nettopp fordi du er så lur å sier det, men sjekk vekten din.
Det er nemlig ikke så lurt so du trur å tru alle her er så dumme at det ikke oppfattes hvor du legger 100:1 tyngden din.
Taqqja teknikker du ja
Redigert 04.12.2019 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.12.2019 kl 22:48 662

HimWater for president!
Hr.Suhr
04.12.2019 kl 22:51 656

Glemte forresten å si en ting;
Når kjerringene Trudå og makron håner Trumps pressekonferanse
er det selvsagt fordi de selv ikke har noe fornuftig å snakke med pressen om.
Typiske mobbere og like overfladiske og blåst som resten av EU-mafian.
Mao utklasset på forhånd, og de vet det. Trump derimot leverer varene velinformert
og med personlighet som gjør disse gallionsfigurene til noksagter.
Sånn er det bare. Utrolig sjabert.
Slettet bruker
04.12.2019 kl 22:59 645

"Typiske mobbere"
Det du sier her er jo hinsides all rasjonell fornuft. Det beviser at tilhengerskaren til Trump har utviklet seg til en kult.
Hr.Suhr
04.12.2019 kl 23:55 629

Skjemmes ikke av å si at jeg er Trump-tilhenger.
Håper t.o.m. at administrasjonen hans lager en egen Trump-doktrine for fremtiden også.
..ellers likte jeg veldig godt at han bare lot dem sitte der, og dro hjem.
Som man reder, ligger man.
Håper EU har tatt signalene og vet at når internkonfliktene melder seg så blir
ikke dette med USA i ryggen.
Noni
05.12.2019 kl 00:05 621

Jada herr Suhr, hvorfor er du sur forresten?
Hr.Suhr
05.12.2019 kl 00:23 610

Jo.
Nå skal du høre Noni.
Jeg tok dette nicket en gang uten aning om at det var et ekte norsk navn før lenge, lenge etterpå.
Og som klassisk gammelkonservativ skifter jeg motvillig på det meste som fungerer.
En tanke lettantennelig kanskje, men egentlig aldri oppriktig sur, faktisk.
..din fordømrade nisse
Hr.Suhr
05.12.2019 kl 00:35 604

Siden vi er så godt igang med nicksnakk, så kan jeg nevne at jeg tok dette
nicket etter at mitt forrige (Fingern), ble blokkert under ett slettehysteri
under en av konfliktene mellom palestina og Israel.
Det rare var at bare en måned etterpå dukket figurene, 'Dansken og Fingern' opp.
Skal tro hvor de fikk den ideen fra?
Slettet bruker
05.12.2019 kl 01:29 587

Skulle tatt seg ut om nordmenn eksempelvis skulle bli sendt til Frankrike for å rydde opp i internsuppa deres.

Men hva er det Norge har å gjøre i Afghanistan Libya og Syria, og før det i Jugoslavia?
Hr.Suhr
05.12.2019 kl 09:43 549


Trump har iallfall gitt beskjed om at tiden som verdenspoliti er over for USA, men
dersom Nato skal overta denne rollen så bør selvfølgelig medlemskapet vårt revurderes, og det fort .
Slettet bruker
05.12.2019 kl 10:20 541

"Trump har iallfall gitt beskjed om at tiden som verdenspoliti er over for USA"

Har han det? Han skryter ved jevne mellomrom om at de har konfiskert Syrias olje og de siste dagene har både han og Pompeo sagt at de støtter opprørerne i Iran og i forrige uke skrev han under en lov til støtte for opprørerne i hong Kong. Han gav også sin støtte til Tyrkias invasjon av Syria og har trumfet gjennom store våpensalg til araberlandenes krigføring i Yemen.

Det er jo også litt rart at han øker forsvarsbudsjettet kraftig samtidig som han presser andre NATO land til å gjøre det samme.
Slettet bruker
05.12.2019 kl 11:48 530

Aldri vært så fredelig i verden som nå, takket være Trump.
Fjordgubben
05.12.2019 kl 12:57 513

Trump har i motsetning til hans forgjengere ikke gått til krig mot noen, det står det respekt av, kommunistene liker ikke Trump både fordi han er ærlig men også fordi han er en forretningsmann med pragmatisk sunn fornuft.

Trump er den beste presidenten USA noengang har hatt, nummer 1, nummer eins, numero uno.

Ingen over og ingen ved siden av, Obama er som en promp i forhold.
Slettet bruker
05.12.2019 kl 13:14 501

Jeg kikker innom VG av og til. På forumet der kryr det av kommunister. Jeg skal ikke si at de elsker Trump men de hater ham ikke like sterkt som de hatet Obama og de gir hans politikk full støtte fordi deres overordnede mål er å forsvare russlands løgnpropaganda og rive ned det liberale demokratiet, dette er Trump langt på vei behjelpelig med.
Det gjenspeiler seg også hos kommunistiske synsere som Steigan og Kari Jackeson.

Slettet bruker
05.12.2019 kl 13:20 495

Trump er storkæll gett
Slettet bruker
05.12.2019 kl 13:22 491

Storkæll som ble sendt bæljende og sutrende utav Europa fordi noen spøkte om han i skjul. Glitrende regisert av russerne dette her.
Slettet bruker
05.12.2019 kl 13:38 483

Så du er konspirasjonsteoretiker nå.
Slettet bruker
05.12.2019 kl 13:43 479

Videoen ble publisert av russisk statskontrollert fjernsyn. Å si at RT har en agenda er neppe en dristig påstand. Russland legger ikke akkurat skjul på at de ønsker å splitte NATO.
cinet
05.12.2019 kl 21:03 446

Her er en video som viser at haterne har utviklet en dyp ureveribel psykose

https://video.foxnews.com/v/6113442934001/
brahman
05.12.2019 kl 21:14 438


Trump foretrekker antagelig økonomisk krigføring.