Slettet bruker
08.12.2019 kl 09:03 3226

Roger Bullman befann sig på sin balkong och sjöng opera när bråket med hotellgrannen Amitpal Singh Bajaj ska ha börjat.

Efter att inte ha fått gehör för sina klagomål på norrmannens oväsen ska konfrontationen ha eskalerat.

Roger Bullman tog sig över till den andra balkongen och in i familjens rum, enligt polisuppgifter, och väl där inne ska slagsmålet som kostade britten livet ha börjat.
https://www.expressen.se/nyheter/sista-sparet-efter-roger-bullman-dodade-turist/


Når en synger "opera" på balkongen klokka halv fire om natta må en regne med å få noe kjeft....
Men oschloklysa ville ikke ta denne kjeften.....Neida, idioten klatret over til den andre balkongen og inn i den andre leiligheten og tok kvelertak på familiefaren som klaget.
IDIOT AV EN OSCHLOKLYSE!
Sotah
08.12.2019 kl 09:14 3216

Kampsport, dop og steroider skylt ned med shottere fra Thailands go-go barer ble for mye for en i utgangspunktet nokså enkel fyr. Opera på balkongen selger nokså dårlig kl 0400. Oslohatet ditt morer meg litt, Merlot. Du må vel være bergenser?
Slettet bruker
08.12.2019 kl 09:22 3196

"Nå snakker hun om skrekken på hotellrommet.

- Vi hadde aldri møtt ham før. Det var en total fremmed som brøt seg inn i rommet vårt. Det var veldig sjokkerende. Han skrek "faen deg" høyt, bare skrek, forteller hun til Daily Mail .

- Plutselig dukket han opp på rommet vårt. Han var helt rød i ansiktet, helt naken, og angrep oss raskt mens han la ut dyrelyder. Han så veldig oppblåst ut og var fokusert på å angripe oss.

Mann og Roger Bullman begynte å kjempe - samtidig klarte Bandhna Kaur Bajaj å slippe unna rommet med sønnen.

- Da jeg løp, kunne jeg høre Bullman fra inne i rommet, skrike truende ting mot meg og noe sånt som "hvor er du?" Eller "hvor skal du?", Forteller hun til Daily Mail."
https://www.expressen.se/nyheter/kvinnans-egna-ord-om-skracknatten-i-thailand/

I oschloklysa sin versjon var det slik at det var HAN som ble angrepet og ble knivstukket, slik at han i "nødverge" må ta kvelertak på familiefaren...
Fy Faen for ei nedrig OSCHLOKLYSE!!
convert
08.12.2019 kl 09:25 3186

Håper pårørende utsteder jaktlisens på fyren, til rette vedkommende. Slike svin bør elimineres.
Fluefiskeren
08.12.2019 kl 11:53 3155

Dama hans traff en mann fra Oslo og det ble slutt mellom henne og MERLOT. Det har han aldri greid å komme over, men prøver å kompensere ved å kalle alle fra Oslo for Oschloklyser.