NEL 25.06.18

Furuen
NEL 25.06.2018 kl 09:29 5820

For de som ikke er med i facebookgruppa:

Korea satser stort på hydrogen:
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/06/Soer-Korea-investerer-tungt-i-hydrogen
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
Furuen
25.06.2018 kl 09:30 5803

RT = 2,95
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.06.2018 kl 09:41 5721

- Kan bli et viktig marked
Nel er positive til det sørkoreanske markedet.

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/06/Kan-bli-et-viktig-marked
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.06.2018 kl 09:42 5700

- Myndighetene i Sør-Korea er svært interesserte i vårt utstyr, da det er kompakt og da produktene våre ikke er prosjektbaserte, sier han til TDN Direkt mandag.

Videre har sørkoreanske myndigheter opprettet et eget dedikert selskap, som inkluderer blant annet Hyundai Motor Company og Korea Gas Corporation, som skal arbeide for å installere hydrogenstasjoner i de store byene og på motorveiene.

Løkke sier at Nels virksomhet Nel Korea, som de i disse dager overtar full kontroll over, er en del av dette selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
Furuen
25.06.2018 kl 09:43 5677

2,978

Passert 4 mill.i oms.
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.06.2018 kl 09:46 5634

ja, dette var en fin start på uken. Masse lesestoff og et Korea som skal ha mye hydrogen fremover. No må bare Løkke låse inn noen stor oppdrag.
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
Furuen
25.06.2018 kl 09:55 5568

2,99
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
abroker
25.06.2018 kl 09:59 5520

Vi spiller Ping-Pong rundt 3-tallet som vanlig?
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
abroker
25.06.2018 kl 10:01 5495

Men først må H2 bli billigere i markedet, ellers så har ikke Hydrogen noen sjanse
mot stadig økene rekkevidde på El-biler etc. Kraftigere batterier, lettere vekt og kortere ladetider?
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
abroker
25.06.2018 kl 10:03 5465

Å fable om dette er nå en ting - men å GJØRE DET blir noe helt annet?
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.06.2018 kl 11:09 5153

Korea kommer nok til og gjøre det.
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
Sabai
25.06.2018 kl 11:24 5060

Ender nok dessverre i rødt i dag og ser det ut som. For mange kortsiktige investorar i NEL, som hindrer kursløft.
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
Furuen
25.06.2018 kl 12:14 4864

2,91
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
Nå gir vi gass
25.06.2018 kl 12:21 4831

Jo bedre batterier, jo bedre for hydrogen-el.
Så får vi biler uten for store batterier, som kan gå 5-10 mil. Og med hydrogen-fyllemuligheter for lengre/tyngre kjøring.
Og brense-cellene blir også mindre og mer effektive.
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
Ecotricity
25.06.2018 kl 13:31 4559

Ecotricity skrev Innlegget er slettet
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/06/Kan-bli-et-viktig-marked

Nel Hydrogen ser veldig positivt på det sørkoreanske markedet, og tror det kan bli et viktig marked, ifølge konsernsjef Jon Andre Løkke.

Mandag meldte Sør-Korea at de vil investere 2,34 milliarder dollar, tilsvarende 19 milliarder kroner, innen 2022 mot å utvikle hydrogendrevne biler og relatert infrastruktur.

- Myndighetene i Sør-Korea er svært interesserte i vårt utstyr, da det er kompakt og da produktene våre ikke er prosjektbaserte, sier han til TDN Direkt mandag.

Videre har sørkoreanske myndigheter opprettet et eget dedikert selskap, som inkluderer blant annet Hyundai Motor Company og Korea Gas Corporation, som skal arbeide for å installere hydrogenstasjoner i de store byene og på motorveiene.

Løkke sier at Nels virksomhet Nel Korea, som de i disse dager overtar full kontroll over, er en del av dette selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
oppvigår
25.06.2018 kl 22:54 4026

Da er det bare å vente til seinhøstes med gigamelding. Som sagt er det tålmodighet som gjelder.
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2018 kl 07:10 3779

Tror nog batterier vinner. Tenk service på en elbil.

1. Lukta på elmotorer at de ikke brunnit.
2. Fyll luft på dekk.
3. Skifte filter til AC.

På hydrogen bil får du i tilegg;
4. Inspektera trykktanker, med certificert inspektor.
5. Måle brensleceller, skifte ut dårlige platter.
6. Mange fler ting.

Service på elbil kan du hantere selv. Hydrogen trenger en nivå og utdannelse som ikke finns på verksted idag.
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
Tradinator
26.06.2018 kl 07:41 3695

Merkelig at EL bil servicen kostet mer enn det min gamle bensinbil gjorde da. De sa at det var så dyrt for det var så mange sjekkpunkter som måtte kontrolleres, derfor litt dyrere.
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2018 kl 08:33 3538

ja på min ELbil sjekkes olje og bensinfilter og motoren til stadighet. Det er så dyrt atte........
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
Alby
26.06.2018 kl 10:05 3273


Det går op og ned ?
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.06.2018 kl 11:41 3155

Nel faller...igjen..
Redigert 21.01.2021 kl 01:35 Du må logge inn for å svare