Teknisk ser det ut til en bunn her....Kan bli rally
Tok en liten post kan eksplodere nå
Redigert 20.01.2021 kl 16:41
Du må logge inn for å svare
"Teknisk bunn" for en aksje med gjennomsnittlig omsetning på under 400 000,-?
Huff... Det er å regne som en personlig tragedie for mange at de i det hele tatt ble kjent med konseptet TA siden de er totalt uten forståelse for hvordan det egentlig er ment å fungere. Nei, du kan ikke bruke teknisk analyse på noe som ikke har omsetning.
Huff... Det er å regne som en personlig tragedie for mange at de i det hele tatt ble kjent med konseptet TA siden de er totalt uten forståelse for hvordan det egentlig er ment å fungere. Nei, du kan ikke bruke teknisk analyse på noe som ikke har omsetning.
YNWA250505
26.06.2018 kl 20:09
3342
Huff og huff. Så det er altså Kølla selv som har solgt seg en del ned i det siste. Jeg vet ikke hvordan dette blir mottatt i markedet i morgen og jeg vet ikke hvorfor Kølle har solgt seg ned. Han sitter fortsatt på 14,1% av selskapet, men skal han selge mer?
Denne uken skal DJ2 slippes og Hugo klarer å holde skjema som de selv har satt. Nemlig å slippe DJ2 i Q2. La oss håpe Kølla ikke selger mer av sine aksjer så kursen igjen kan stige oppover. Det er jo ikke til å tro den lave kursen vi har nå. Jeg har passet på å kjøpe litt mellom 2.50 og 3 kroner, men snittet mitt er fortsatt for høyt. Krysser fingrene for gode meldinger snart.
Denne uken skal DJ2 slippes og Hugo klarer å holde skjema som de selv har satt. Nemlig å slippe DJ2 i Q2. La oss håpe Kølla ikke selger mer av sine aksjer så kursen igjen kan stige oppover. Det er jo ikke til å tro den lave kursen vi har nå. Jeg har passet på å kjøpe litt mellom 2.50 og 3 kroner, men snittet mitt er fortsatt for høyt. Krysser fingrene for gode meldinger snart.
YNWA250505
26.06.2018 kl 20:09
3341
COPENHAGEN, June 26th, 2018: Hugo Games (OMX: HUGO) has June 26, 2018, been notified by Aula Invest ApS, which is 100 percent owned by Henrik Kølle, that Aula Invest ApS as of June 26th holds less than 15 percent of the shares and votes in Hugo Games A/S. Aula Invest ApS now holds 14,1 percent of the share capital and votes in Hugo Games A/S.
About Hugo Games
Hugo Games is a mobile games publisher and developer located in Copenhagen and
Nottingham. At Hugo Games we are honoured to cooperate with strong IPs as The
Adventures of Tintin and premium sports brands as FC Barcelona, Liverpool FC and
Paris St. Germain -- as well as soccer star Cristiano Ronaldo and skater icon
Nyjah Huston. We are proud to expand the world of television hit series Vikings
-- and we are thrilled to produce the official sequel to the legendary Doodle
Jump.
About Hugo Games
Hugo Games is a mobile games publisher and developer located in Copenhagen and
Nottingham. At Hugo Games we are honoured to cooperate with strong IPs as The
Adventures of Tintin and premium sports brands as FC Barcelona, Liverpool FC and
Paris St. Germain -- as well as soccer star Cristiano Ronaldo and skater icon
Nyjah Huston. We are proud to expand the world of television hit series Vikings
-- and we are thrilled to produce the official sequel to the legendary Doodle
Jump.
Er vel ikke bare at han selger men at det selges på dette nivået. Kursen er snart nede der den var tilsvarende før spleis og pølsebua doblet seg av tilsynelatende ingen grunn.
YNWA250505
26.06.2018 kl 21:05
3303
Det kan du si, men tipper kursen får en oppsving så snart DJ2 lanseres. Det kan bli sykt bra. Men vi får se. Time will show. Jeg har i alle fall benyttet nedsalget til å hente flere her nede.
deuteros
26.06.2018 kl 21:08
3295
Jeg håper de får ut Doodle Jump galaxy innen fredag, men Matt (Hugos CM på Discord) hintet for en uke siden at det ikke var sikkert de holdt datoen 27.juni.
deuteros
26.06.2018 kl 21:16
3290
Fra Discord 14. Juni:
Matt
@mram No problem smiley
Kings of Soccer is doing very well. We're still updating at least twice a week and have new content arriving this week and next for the World Cup! Once we're happy with the state of the PvP functionality, we'll start rolling out new highly-requested features.
DJ Galaxy is doing well too. I'm not sure if we're sticking to that deadline or not, but the game is available (device/territory limited) on both iOS and Android at the moment in beta. It's looking great, can't wait to release it globally slight_smile
Matt
@mram No problem smiley
Kings of Soccer is doing very well. We're still updating at least twice a week and have new content arriving this week and next for the World Cup! Once we're happy with the state of the PvP functionality, we'll start rolling out new highly-requested features.
DJ Galaxy is doing well too. I'm not sure if we're sticking to that deadline or not, but the game is available (device/territory limited) on both iOS and Android at the moment in beta. It's looking great, can't wait to release it globally slight_smile
Henrik Kølle har jo blitt dyttet ut av Hugo. Først fjernet som CEO, så fjernet som styremedlem. Forventet at han selger aksjene sine også
25/4-18
"Former chairman and founder Henrik Kølle is
leaving the board."
25/4-18
"Former chairman and founder Henrik Kølle is
leaving the board."
YNWA250505
26.06.2018 kl 22:30
3249
Selv om han ikke sitter i styret eller er CEO er ikke det en grunn til å selge i mine øyne. Spes om han har trua på Hugo.
Er jo Kølle som med sitt manglende lederskap skakkjørte hele opplegget og tvinget frem behovet for ny CEO. En CEO er til syvende og sist ansvarlig for hele resultatet, det er på hans kappe denne tapsmaskinen har kølla, pun intended. Selge på et så prekært tidspunkt = lavmål.
YNWA250505
26.06.2018 kl 22:58
3230
Selge på så lav kurs et lavmål. Og hvorfor er tidspunktet prekært? Kursen har ikke noe å si på resultatet av hva som blir gjort. Når/om resultatene blir gode så vil kursen komme. DJ2 og ikke minst Tin Tin kan bli enormt innbringende.
Alle de nye spillene har potensiale, de vil generere penger over tid. Ronaldospillet har over 5 mill nedlastinger på google play store, noen fler har det nok blitt under VM.
YNWA250505
26.06.2018 kl 23:35
3202
Har størst tro på DJ2. Flere titalls millioner brukere kan nesten garanteres. DJ1 er vel det spillet som er lastet ned mest. Flere hundre millioner om jeg ikke husker helt feil.
Eneste som er sikkert er at man får ikke beskjed om at han selger før 5% nå. Fyren er ikke lenger insider og da ingen meldeplikt før grensene.
YNWA250505
28.06.2018 kl 09:01
2958
Sånn da er Kølla helt ute og nå vil kursen stige igjen. Ingen andre en den kuken som har solgt kursen nedover.
08:50:00 +02:00: 25-2018 Major Shareholder Announcement
COPENHAGEN, June 28th, 2018: Hugo Games (OMX: HUGO) has June 27, 2018, been notified by Aula Invest ApS, which is 100 percent owned by Henrik Kølle, that Aula Invest ApS as of June 27th holds less than 5 percent of the shares and votes in Hugo Games A/S. Aula Invest ApS now holds 4,2 percent of the share capital and votes in Hugo Games A/S.
08:50:00 +02:00: 25-2018 Major Shareholder Announcement
COPENHAGEN, June 28th, 2018: Hugo Games (OMX: HUGO) has June 27, 2018, been notified by Aula Invest ApS, which is 100 percent owned by Henrik Kølle, that Aula Invest ApS as of June 27th holds less than 5 percent of the shares and votes in Hugo Games A/S. Aula Invest ApS now holds 4,2 percent of the share capital and votes in Hugo Games A/S.
verdensmester
28.06.2018 kl 09:26
2932
Det som er av større interesse er hvem som kjøper aksjene, noen som vet? Det er jo relativt mange så det burde jo vært meldt