Kjøp emisjonsaksjer nå
Alle som venter på reperasjonsemisjon hvorfor handler dere ikke som gale nå på 36,6?
Går kursen opp og det blir emisjon vinner dere, går ikke kursen opp og det blir ingen emisjon så har dere fått "billige" aksjer.
Går kursen opp og det blir emisjon vinner dere, går ikke kursen opp og det blir ingen emisjon så har dere fått "billige" aksjer.
Redigert 19.01.2021 kl 03:52
Du må logge inn for å svare
Buyin85
09.12.2019 kl 09:56
3203
Ja, det er merkelig at vi såpass kort tid etter en overtegnet emisjon på 40,- er ca 10% under. Informasjonsflyten etter tegning må vel kunne konkluderes som positiv.
-Avsluttet Argentina satsing. Isolert sett negativ, men ledelsen viser hvertfall at en tar affære og dropper satsing.
-Trafikktall November. Gode tall som overgikk forventninger.
Er det noen som har fått kalde ben etter nærmere sjekk av obligasjonslån/markedssyn.
-Avsluttet Argentina satsing. Isolert sett negativ, men ledelsen viser hvertfall at en tar affære og dropper satsing.
-Trafikktall November. Gode tall som overgikk forventninger.
Er det noen som har fått kalde ben etter nærmere sjekk av obligasjonslån/markedssyn.
Bartender
09.12.2019 kl 11:26
2977
Tipper det er skatteplanlegging som er mye av årsaken, samt litt gambling. Trenden på kort sikt er jo ned - utfordringen blir om du sitter inne når dette snur.
Selv gidder jeg ikke trade dette papiret. Det utjevner seg på sikt uansett, og jeg er skråsikker på at den lange trenden framover blir positiv.
Selv gidder jeg ikke trade dette papiret. Det utjevner seg på sikt uansett, og jeg er skråsikker på at den lange trenden framover blir positiv.
Epona
09.12.2019 kl 12:48
2817
E24 er selvsagt ute med sine ironiske kommentarer og avslutter slik: « Norwegian-ledelsen har nok et håp om at det skal dukke opp noen positive nyheter som kan løfte aksjen vesentlig før tegningsperioden i reparasjons-emisjonen avsluttes 24. januar. Men de kan jo ikke dikte opp noe heller.»
Det er så gjennomsiktig negativt vinklet at jeg nesten blir kvalm.
Det er så gjennomsiktig negativt vinklet at jeg nesten blir kvalm.
Redigert 09.12.2019 kl 12:53
Du må logge inn for å svare
EXTrader
09.12.2019 kl 13:18
2735
Det er det jeg sier ! Noe er galt her og media vinklingen virker på meg som den er kjøpt å betalt.
Kantarell
09.12.2019 kl 13:28
2677
Hvorfor ikke bruke meglerhus og journalister til å manipulere Nas-kursen. Dette er jo helt vanlig.
omac
09.12.2019 kl 16:17
2364
Barthoma skrev Teknisk dobbel test 36,02 hvor Nas nylig snudde, vi får se,
Gikk ned til 35,99
Kantarell
09.12.2019 kl 16:22
2339
Når er neste bunn? Aksjen er snudd på hodet.
Noen spådde kursen til 5 kroner; kursen gikk ned til 28,5 kroner. Det samme meglerhuset spår 38,- kroner; senker kursen mot 35,5 kroner...
Når skal Nas hegde?
Noen spådde kursen til 5 kroner; kursen gikk ned til 28,5 kroner. Det samme meglerhuset spår 38,- kroner; senker kursen mot 35,5 kroner...
Når skal Nas hegde?
Elpge
09.12.2019 kl 18:03
2160
Nas har vært svak på Ose gjennom hele 2019.
Kjøpte mine første aksjer i Nas i slutten av Juni.
Det har kommet en hel del positive nyheter fra selskapet siden, og kursen var litt på gang før den siste emisjonen som kom litt uventet.
Det er nok en del som skal realisere tap i denne før året er omme, så den skal vel litt lenger ned.
Går den 10% til ned så dobler jeg beholdningen min.
Tipper vi får en rekyl i Januar
Kjøpte mine første aksjer i Nas i slutten av Juni.
Det har kommet en hel del positive nyheter fra selskapet siden, og kursen var litt på gang før den siste emisjonen som kom litt uventet.
Det er nok en del som skal realisere tap i denne før året er omme, så den skal vel litt lenger ned.
Går den 10% til ned så dobler jeg beholdningen min.
Tipper vi får en rekyl i Januar
Barthoma
09.12.2019 kl 19:48
1971
Jeg «tror» bunnen etter emisjonen er nå, +/- ett par tre prosent 😉 Time will tell.