BLOKKER DETTE : Hva var det jeg sa? 27,- og fall etter ÆSH

Slettet bruker
NANO 09.12.2019 kl 14:44 6416

Overskriften sier sitt. Jeg sa det hele forrige uke at fallet kom til å komme på mandag og hva svarte dere. Jo. Nanolettvekter vet ikke hva han snakker om. Han bare juger. La oss blokkere han. Brenn han på bålet.

Har dere seriøst ikke lært noe som helst fra ASH 16, 17 og 18?

Hva var det dere sa. Jo. Ikke dette året. Det tilhører fortiden. Nå kommer partner og ikke minst bud. Gleder meg til ASH. bla bla bla.

Jeg sa at vi skulle ned så fort "nyhetene" fra ASH ble kjent og jeg ble kalt både løgner og idiot.

Dere er akkurat som demokratene i Usa, tåler ikke å høre sannheten.

Han snakker sant ! Da må han være løgner og idiot. Ikke hør på idioten.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
09.12.2019 kl 14:55 6361

Ser ikke bort fra en viss ASH-påvirkning. Satt man med forhåpninger om NANO-nytt så hadde man misforstått, og enhver forventning i så måte bygger på en misforståelse. Spenningen knyttet seg til hva konkurrentene kunne komme opp med, og mange vil nok mene at enkelte ting kan være egnet til en viss bekymring. Men det bør jo ikke være uventet at det dukker opp litt nytt på en ASH-konferanse, og det er ihvertfall langt frem før noen kan true Archer-1. Men så skal det jo legges til at markedet ikke tillegger Archer-1 særlig vekt enda, og at man heller legger vekt på at Betalutin som standalone kan være mer truet enn før.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
007 James Bond
09.12.2019 kl 14:58 6324

Dette handler ikke m ASH i det hele tatt. Det er Sissener som dumper traden sin. Typisk Sissener. Pump og dump. Vi får satse på at han biter seg sjøl i ræva :-)
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
007 James Bond
09.12.2019 kl 14:59 6277

Men det har jo ingenting å si for deg, Nullvekter. Du venter jo på 17-tallet. Eller var det 12-tallet? Fortsett å vente du. Det blir sikkert din tur en gang.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.12.2019 kl 15:03 6254

DR. stock, det er med all respekt å melde bullshit det du kommer med her,. Du må nesten dokumentere det du skriver. Hvem kan true Betalutin i FL3 med to til tre tidligere behandlinger? Hva er deres bivirkningsprofil CR ORR DOR? Har ikke R&D day nøye forklart at det trengs flere behandlingsmetoder og at Betalutin er minst om ikke bedre når man ser på totalen.

Jeg kan tydlig se hva du holder på med. Og når jeg ser det så gjør andre det også. Desperat har du blitt etter å ha feilet med dine sjongleringer mellom de ulike selskapene.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.12.2019 kl 15:06 6223

Neh nå har jeg fyllt på mer. 27 og litt på 28. Skal tjene penger hep hep hep.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.12.2019 kl 15:07 6210

Det tror jeg også 007.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.12.2019 kl 15:09 6186

Mine siste handler, som jeg har meldt på forhånd her og til og med vist skjermbilde av for de av dere som husker.

Inn på 23.30 og ut på 26.60
Inn på 20.40 og ut på 23.40

Enkelt å tjene penger på den mest forutsigbare ledelsen i verden.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.12.2019 kl 15:11 6162

Spot on Dr.

Det er nok ingen som direkte truer Betalutin på noen som helst måte. Og dersom det kommer noe nytt fra ASH og en eller annen medisin som er bedre en Betalutin så tar det vel sånn ca 8 år minimum før de er på markedert. Det betyr 6-7 år med full dominans over hele NHL markedet for Nano.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.12.2019 kl 15:14 6129

Ja, 27-tallet framstod som en bra sikker intradags inngangsvinner. Som jeg skrev tidligere idag, det skal mye til før 27 knekkes.
Med kurs 27 beregner markedet etter alle solemerker ytterligere ett år forsinkelse, slik at begge datalesinger tidligere guidet til midt i 2020 neppe kommer i 2020.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.12.2019 kl 15:15 6082

Dere som har tatt feil om alt i NANO får bare fortsette med deres konspirasjonsteorier når aksjen gjør stikk motsatt av det dere har hausset om.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
09.12.2019 kl 15:29 5980

Stinke
"Jeg kan tydlig se hva du holder på med. Og når jeg ser det så gjør andre det også. Desperat har du blitt etter å ha feilet med dine sjongleringer mellom de ulike selskapene."
Det er en kommentar som det stinker litt av, men det får heller være.
Ingen har vært mer bundet til masten enn meg i de selskapene jeg har engasjert meg i, og i CRU gikk ned sammen med masten. I NANO har jeg mer aksjer enn noensinne, og har aldri gjort annet enn små disposisjoner, enten litt salg pga overbelånt portefølje eller kjøp når aksjen har alt hvis jeg har hatt muligheten til det. Og lemt at jeg skriver ut fra min posisjon i selskapet. Det har jeg aldri gjort i noe som helst selskap - ever. Når jeg som regel skriver svært positivt om selskapene jeg er inne i så er det fordi jeg har sterk tro på dem, men jeg har aldri hatt noe ønske om å legge lokk på eventuelle bekymringer som jeg måtte ha. Å løsrive seg fra virkeligheten og kun tegne glansbilder får være andres idrett.

Og jo, jeg har sjonglert mellom selskapene med min tradingportefølje - som NANO aldri har vært en del av. Jeg kjøper først og fremst når en aksje har falt til bunns, og har svært vanskelig for å løpe etter en aksje. Traff bunnene, men aldri toppene i PCIB og PHO, men pga perfekt timing av inngangene ble det 50-100% gevinst hver gang, og det er her jeg har skaffet gevinstene og ikke i NANO (tross hovedinngang på 12 kr). Nå har jeg vært inne på mytt i PCIB siden 25-tallet, og er blitt langsiktig også der.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.12.2019 kl 15:41 5908

Tror de fleste av oss har hørt den historien før. Ja, du har hatt aksjer i CRU osv....

Når du skriver om konkurrenter på ASH, så dokumenter påstanden. For det er faktisk feil det du skriver når de ikke underbygger det med fakta. Så gjør det det eller la vær.

Jeg svarte deg helt konkret på frykten din i en annen tråd. Ga deg til og med link til R&D Day som befester at frykten din er urimelig, men du pjatter det samme tullet i en ny tråd i stedet. Ikke rart vi har med en volatil aksje å gjøre med så mange fjerne aksjonærer ved bordet. Jeg gir meg ende over.

Selger meg snart ut av hele dritten selv med 20 k aksjer og god gevinst fra lav 20.-, er mektig lei av ryggløse aksjonærer her inne. Må vel bare være Nano som til de grader har så tilbakestående akjonærbase at de sitter og baiser egne aksjer. Også lurer de på hvorfor ikke kursen går opp....

Råder alle til og selge, denne aksjen er doomed.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
09.12.2019 kl 15:55 5844

"Ga deg til og med link til R&D Day som befester at frykten din er urimelig, men du pjatter samme tullet i en ny trå i stedet."

Jeg har vanskelig for å se hvordan svar som ble gitt for lenge siden på dagen du viser til kan belyse hvilken trussel de måtte utgjøre de som dukket opp på ASH. Trodde vel heller ikke at det er en nyhet akkurat at vi befinner oss i en konkurransesituasjon, men med Archer-1 i ermet bør vi være høyst kvalifisert for den konkurransen. Jeg er som sagt mer bekymret for hvilken vekt markedet er villig til å legge på Archer-1 på det nåværende tidspunkt (DNB holder den utenfor kursmålet på 72). Men bekymring betyr ikke at jeg (i motsetning til deg) leker med tanken på å selge.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.12.2019 kl 15:57 5829

iq er noe dritt.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Kula
09.12.2019 kl 18:35 5560

Dersom du tror at noen få skribenter her inne representerer Nanos aksjonærbase så bør du tenke deg litt om. Skjønner at det til tider kan være frustrerende a være Nano-aksjonær, men du av alle burde jo forstå at å selge seg ut nå ville være helt på trynet. Det er nå fremover vi skal få betalt for tålmodigheten vi har vist i 2019, ikke kaste kortene pga noen få skribenter her inne.
Noen her inne har en helt åpenbar agenda hvor de ønsker å trade aksjen og skriver deretter. Disse er frontal og Kappa først og fremst.
Så har du de bitre som har tatt tunge tap. Nanovekter er en av disse. Å opprette en tråd basert på at man greide å forutse dagens fall illustrerer jo bare hvilket behov man har for å bli oppfattet som en ekspert når sannheten egentlig er at man tapt mye og derfor er bitter. For øvrig har fallet ingenting med ASH å gjøre, men et ganske solid motstandsnivå på 31-tallet som ble avvist i denne omgang (før det skal opp og teste igjen ila uken).
Så har man Korsar, som kun er opptatt av å fremme seg selv virker det som. Aksjekursen er sekundær når det kommer til denne mannen, her er det han selv som skal hausses.
Så har du dr. Stockman som jeg oppfatter som balansert, og evner å se både positiv og negativ utvikling i aksjen, og opptrer for det meste veldig balansert. Ingen grunn til å angripe.

Kort sagt er poenget her at det spiller svært liten rolle hva noen av disse skriver. La dem holde på, og smør deg heller med tålmodighet og viten om at om noen måneder så kommer Nano til å være priset langt høyere enn i dag. Etter å ha lest innleggene dine over lenger tid vet jeg jo at du er fullt klar over triggerlisten som nå ligger foran oss, og potensialet i aksjen generelt. Sit back, relax og la ledelsen gjøre oss rikere. TTT.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
09.12.2019 kl 19:19 5460

Dagen ble ikke som jeg trodde, men det spiller overhode ingen rolle, har snitt på mine aksjer ca 29 det lever jeg meget godt med om kursen sku dundre tilbake til 20 blank å vel så det. Blir ikke noe handel på meg igjen før godt under 20 tallet blir en realitet. Har ikke belåning på aksjer! Er vel ingen vits å trade nå for vi skal vel videre ned 25- 24- 23.....?? Kan det være i ferd med å brenne på dassen til Sissener?
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.12.2019 kl 19:30 5413

Du kan tro hva du vil. Jeg har ikke tapt en eneste krone på selskapet. Og langt derifra. Jeg forstår at du må trøste deg med de fantasi tankene dine om at jeg har tapt penger i Nano men du tar så klart feil.

Og poenget mitt med denne tråden var at jeg ble kalt løgner, ditt og datt fordi jeg sa at dette blir akkurat som ASH XX.

Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Hugoil
09.12.2019 kl 21:05 5243

At kursen går ned i dag har med ash å gjøre og at kursen nådde 31 (var det mitt target i vwenstrwe hjernehalvdel?) har med ash å gjøre - men også med skokken av nyaksjonærer som kjørte kursen opp over dagen(e) for å selge fra et høyere nivå. Det spesielle med ASH i år var at det reelt sett ikke var grunn til særlige forventninger (det var mest "så er det jul igjen i år også"), så oppgangen er sentimentkjør og sektorkjør, dog etter å ha falt mye på en talentløst satt emisjonskurs, så en viss reprising skal man jo kunne si. Så spørs det hvor holdbart det er når algoene bygger stillas.

..så det var det det luktet i år, uvitenhet og tradisjon.
Mon tro hvilken røkelse det blir neste år. Kanskje det blir Nanovekter som drar lasset da.
..
Nå begynner det å Stinke her: "Selger meg snart ut av hele dritten "
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Panis
09.12.2019 kl 21:17 5194

Du vet like godt som oss andre at NANO er underpriset, så jeg skjønner ikke helt hva du vil med disse postene dine... Eller jo det skjønner jeg, du har jo solgt deg ut, ahh at jeg ikke husket det da...
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Nubie
09.12.2019 kl 21:36 5105

Jøss....wow, må si jeg er imponert over hvordan denne aksjen kan skape slike sterke følelser hos en håndfull skribenter (og aksjonærer, on/off sådan).

Spådommene har nå tatt et 7-mils steg fra «mellom himmel og jord» til langt ut i galaksene mørkeste krok...med negativt fortegn.

Sikkert bittert for mange som har sittet lenge i nano og se hvordan Pcib og PHO vokser langt frem fra NANOs skygge.

Husker godt gjettekonkurranse der man satte opp de 4 trvx, pcib, PHO og nano og rangerte de etter høyest aksjekurs. Dette er mange år siden, og jaggu har ikke denne listen blitt snudd kraftig på hode de siste 5-6 mnd.

Hugoil: Det er tydeligvis ikke bare det tekniske som nå forsurer ditt syn men også forskningen? Kan ikke se at dette har forandret seg så dramatisk fra guiden de siste 30 dagene til å forsvare denne nye siden du viser?

Korsar og NV er jo to herlige skribenter som tidvis skaper likviditet i nano trådene, man skal nesten takke dem for det. Nesten som motstykker til Stinke, dr.S osv.. underholdningsverdien er fabelaktig, eneste jeg savner er Korsar sine handler. Put your money where your mouth is... (ser at du nå har så smått begynt å dokumentere kjøp/salg, men ikke forløpende - DET hadde vært morro!)

Vekteren storkoser seg sikkert over å kunne hoppe innom ut som han/hun vil, sikkert en liten mini «exit’er» der ja...😂

Ha en fortreffelig kveld, ITS only money....not your life!
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Hugoil
09.12.2019 kl 22:59 4950

Har vært innom det for et par år siden..., blir mye stillesitting med aksjehandel - og mye stress også. Begge deler kreftframkallende:
--
This is not the first doctor to effectively recommend walking your way to a longer life. Walking at an average pace was linked to a 20% reduction in the risk of mortality compared with walking at a slow pace, according to a study published last year in the British Journal of Sports Medicine. A similar result was found for risk of dying from cardiovascular disease.

A separate Harvard University study concluded that you could add 10 years to your life by eating a healthy diet, exercising 30 minutes or more a day, maintaining a healthy weight — a body mass index between 18.5 and 24.9 — never smoking and drinking only a moderate amount of alcohol. It analyzed 34 years of data from 78,000 women and 27 years of data from 44,000 men.

https://www.marketwatch.com/story/the-old-fashioned-approach-to-reducing-your-risk-of-cancer-and-heart-disease-is-still-one-of-the-best-according-to-new-research-2019-12-09?mod=home-page
--
Tipper kreftmedisin-aksjer er de mest kreftframkallende aksjene og NANO mest av de norske.
Et nullsum-spill?

Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Nubie
09.12.2019 kl 23:04 4917

Sirkelen er sluttet...😂

Ordren min står fortsatt...mest mulig inn under 31! Så får vi se hvordan dette går, kanskje jeg blir kurert🤨
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
TeeJay
10.12.2019 kl 00:22 4764

Det som forundrer meg er at du innkasserer denne nå. Etter såpass oppgang, så drar du den inn på en dag med korreksjon.
Jaja, vi får bare ta en dag av gangen
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Forum forum
10.12.2019 kl 08:05 4456

Det store spørsmålet nå er om 37-05 tallene blir sett på som positive eller negative.

I mitt hode er forventningene lave siden det er signalisert at det blir en kombinasjon, noe som også delvis bekreftes av årets presentasjon på ASH. I den konklusjonen står det at de må se på dette videre i pre-kliniske tester. Jeg hadde håp om at man kunne pre-dosere i de neste 20 pasientene slik at man kunne øke andelen som fikk effekt mot CD37, men det ser jo ikke slik ut.

Vil resultatene ta oss videre opp på lettelse over at det er bedre enn fryktet, eller vil markedet nok en gang være nådeløse og ta oss langt ned igjen?
Til syvende og sist er det dette som avgjør den videre retningen, og vi vet at det kommer i løpet av 3 uker.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2019 kl 08:08 4430

Jeg lastet litt på 28 og en god del på 27.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2019 kl 08:16 4399

Klart jeg storkoser meg i disse førjulsdagene. Det hadde vært ganske grått og trist uten oss her. Som lyden fra kontoret til Bravo en tirsdags morgen. Et museklikk. Et dobbelt museklikk. En slurk kaffe. En knirkende stol. Et museklikk. Et lite kremt.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Kula
10.12.2019 kl 08:19 4380

Markedet bruker å være ganske nådeløse når det kommer til Nano, så jeg håper vi klarer å etablere oss over 31 før dataen kommer. Selv med lav ORR og CR kan tallene være veldig bra, men det tviler jeg på at markedet forstår.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Forum forum
10.12.2019 kl 08:54 4279

Kula, her er det nok språket og guidingen videre det som teller mest om tallene bare er passe bra.
Det er jo sikkerhet som primært testes her, og om de redegjør for tiltak som øker effekten er det jo helt i linje med en normal teknologisk utvikling.

Nå er ikke farma kjent for å legge på noe, men det er klart at de sikkert kan endre på utvalgskriteriene slik at de som ikke responderer på CD37 ikke er med i studien. Om dette er 2 av 7 (hentet fra ASH) så skal det vel fortsatt være mulig å finne/rekruttere de 20 pasienter i neste testperiode.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2019 kl 09:10 4233

Fanget flere på lav 27,-

🚀
🚀
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2019 kl 09:34 4142

𝙋𝙚𝙣𝙜𝙚𝙣𝙚 flyr inn på kontoen ! 💸💸💸
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
10.12.2019 kl 09:39 4125

Det gleder meg at NanoVekter har kjøpt aksjer👍 Da blir det mere positivt fra den kanten, håper vi på😄
Noen som vet noe ang TA og eventuelt short posisjoner? Ingen ting som forundrer meg ang spekulasjoner..
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
10.12.2019 kl 10:37 4020

Hugoil
"This is not the first doctor to effectively recommend walking your way to a longer life. Walking at an average pace was linked to a 20% reduction in the risk of mortality compared with walking at a slow pace, according to a study published last year in the British Journal of Sports Medicine. A similar result was found for risk of dying from cardiovascular disease."
Har selv utstyrt trimrommet med lyd og bilde på samme nivå som på stua, og passer på å se mange av de programmene jeg likevel skal se stående på tredemølla. Kan fort bli opptil 5 timer når det strømmer på med fotball, håndball, ski og en god del annet som jeg skal få med meg. Ville jo ikke blitt like mye hvis jeg hadde hatt en jobb jeg måtte gå til. Hjelper jo også til med å sørge for at idealvekta beholdes.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Hugoil
11.12.2019 kl 22:18 3509

Jeg tenker på dere.
--
Inaktivitet kan være livsfarlig

Risiko for å utvikle høyt blodtrykk
Personer som er mindre fysisk aktive og i dårligere form, har større risiko for å utvikle høyt blodtrykk, noe som kan føre til hjerneslag. Ukontrollert høyt blodtrykk kan skade hjernens blodårer, forårsake at de brister eller lekker, eller forårsake at blodpropper dannes i årene som fører til hjernen din. Det er viktig å være i regelmessig aktivitet for å hjelpe på hjertet og sirkulasjonen.

Oppdemmet stress
De fysiske fordelene med trening er velkjente, men trening bidrar også til å redusere stress. Regelmessig trening har vist seg å redusere spenningsnivået og bedre humøret, spesielt når det gjelder å produsere endorfiner. Personer som er inaktive går glipp av disse fordelene for psykisk helse.

Risiko for å utvikle koronar hjertesykdom
Koronar arteriesykdom oppstår når plakk vokser på innsiden av kranspulsårene, og hindrer blodtilførselen til hjertet. Hvis man lar det bli verre, blir koronar arteriesykdom til koronar hjertesykdom (KHS). Ifølge Centers for Disease Control and Prevention, er koronar hjertesykdom den ledende årsaken til dødsfall i USA hvert år. Det er flere risikofaktorer som kan føre til KHS, inkludert fysisk inaktivitet. Selv lavt til moderat aktivitetsnivå kan bidra til å forhindre denne tilstanden.


Vekt

..++
--
...ja ikke sånn at jeg skal tjene penger på dere en gang i framtida.

Det er jo jul snart!

..Dr. Stockman er vel på tredemølla og ser Kveldsnytt:) Han er jo doktor så.
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
12.12.2019 kl 00:33 3336

Jeg så ikke denne komme, totalt avsporing fra hugoil. Du sier ingenting om ditt aktivitetsnivå? Personlig trener jeg styrke og kondisjon 4 ganger i uken fast, så holder jeg på med annen aktivitet de andre dagene, dette har jeg holdt på med siden ungdomsskolen. Så ja viktig med fukus på helsa. En annen kjempefordel med trening, man restarter hjerne og testosteron nivået øker, man blir bare sterkere på alle plan💪Man takler også press mye bedre, samt viktige strategiske valg👍 Sist men ikke minst Kosthold er kjempeviktig.
Ny dag og nye muligheter i morgen 0900👍
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.12.2019 kl 03:41 3257

Trener styrke 6 dager i uken. De som trener vet hvor viktig det er. Kosthold ja. Unngå soya i mat det gjør Costa ut av en ekte mann, bløt og passiv. Fokuser på sink og kjøtt så blir man kanskje en .. Bravo ? Det er lov å håpe.

Lykke til i morgen !
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Forum forum
12.12.2019 kl 07:16 3148

Tragisk melding (som vanlig) der det er overlatt til markedet å tolke mangel på lovet data.

Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Thomasw
12.12.2019 kl 07:44 3015

Hehe, tragisk?

On the three completed cohorts, no safety issues were identified. Evidence of
disease control has been noted in some of the enrolled patients. We expect to
complete the data read-out for the dose-escalation phase and submit the data to
an international congress in 1H 2020.

No safety issues identified er flott. Vil komme fullstendige resultater i halvdel neste år, og enda en trigger på lista
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare
Hugoil
12.12.2019 kl 08:45 2807

Godt å høre Bull og Nanovekter, ..nå begynner jeg å skjønne Nanovekter..
Det er viktig med utholdenhetstrening også. Kan bli AACR, back-up med Lugano i år?
Redigert 21.01.2021 kl 03:27 Du må logge inn for å svare