Ele- Ny short
Ser ut til at det ble satt en ny short på 400.000 aksjer i går.
Ref kursras etter forrige short, hvor langt ned skal vi denne gangen tro?
Er bare å ta tiden til hjelp så lenge denne kursherjingen pågår, evt snitte ned litt.
Tiden leger alle sår
Ref kursras etter forrige short, hvor langt ned skal vi denne gangen tro?
Er bare å ta tiden til hjelp så lenge denne kursherjingen pågår, evt snitte ned litt.
Tiden leger alle sår
Redigert 20.01.2021 kl 11:39
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
bra å se at hukommelsen din er iorden om ikke annet
Ser nå ikke at jeg noensinne har nektet for at det i et eller annet innlegg sto tallet "5" med bokstavene "kr" bak? Konteksten var rett så festlig om jeg ikke husker feil.
så du huska likevel at du hadde nevnt 5kr??
flink gutt!
furten blir jeg sjeldent...spesielt når jeg har tåd til å tape hele sulamitten. men vi vet jo begge at det ikke blir å skje i Element..men for all del, takk for at du er så bekymret for mine investeringsmidler! men du trenger nå ikke miste nattesøvnen pga det??
flink gutt!
furten blir jeg sjeldent...spesielt når jeg har tåd til å tape hele sulamitten. men vi vet jo begge at det ikke blir å skje i Element..men for all del, takk for at du er så bekymret for mine investeringsmidler! men du trenger nå ikke miste nattesøvnen pga det??
Skal vi se... Innlegg fra i går der jeg sier Element skal til 5 kr... Det finner jeg ikke, kan du sitere? Tror jeg har nevnt 5 kr i et innlegg i element, da i forbindelse med idiotrally før den gapende masse skjønner hvorfor token aldri kan fungere. Regner med det er det innlegget du snakker om men det finner jeg ikke igjen. Var en gang i forrige uke så vidt jeg husker?
Forøvrig skjønner jeg utrolig godt at du er bra furten nå. Om du snakker sant om snittet ditt så regnet du vel med at du skulle få igjen gevinsten i dag når hele OSE gikk bananas for usikret Iron token. Kjipt det der.
Forøvrig skjønner jeg utrolig godt at du er bra furten nå. Om du snakker sant om snittet ditt så regnet du vel med at du skulle få igjen gevinsten i dag når hele OSE gikk bananas for usikret Iron token. Kjipt det der.
kortvarig kryptoglede på deg der altså...trodde du skulle selge på 5kr slik du spådde igår. du skulle lest hele disclaimeren før du uttalte deg. men ble det nye 100-200k mellom 2.75-80?
Nei, som jeg skrev forsøkte jeg å få solgt på 3,15 men var et halvt sekund for sen. Så da ble en del lavere dessverre.
hektar, du solgte vel på 3.18 regner jeg med☺️
haha sitter du fortsatt? LOL
om ikke lenge så er den langt under 1 tallet hahaha
om ikke lenge så er den langt under 1 tallet hahaha
Haha ja skyld på meg. Du var advart i god tid på forhånd om dette token-tøyset. Du mener altså Element skal opp fordi Blockchain er så fint? :-) Ja, da skal Norwegian til 300 ila dagen fordi jeg har vasket bilen.
trodde hektar skulle få rett idag med 5kr aksjen..men det går vel slik når man er ekspert og baisser aksjen med kunnskap om blockchain..
Bankmanden
10.07.2018 kl 08:57
3913
Skal bli interessant å se om jallaaksjen slutter opp i dag.
Personlig tipper jeg nedgang.
Personlig tipper jeg nedgang.
Lille
09.07.2018 kl 22:44
4047
Det blir spennende å se shorten i morgen. Endelig WP klart, noe mange har vært tvilende til :)
Innlegg av: Yess (06.07.18 09:15 ), lest 12 ganger
Ticker: ELE
RE^1: ELE - Det ulmer....
Var det i dag ELE skulle til himmels?
Eller er det til mandag eller når er det egentlig?
———-
når var det apcl skulle til himmels igjen????
RE^1: ELE - Det ulmer....
Var det i dag ELE skulle til himmels?
Eller er det til mandag eller når er det egentlig?
———-
når var det apcl skulle til himmels igjen????
Tyvradden Egon olsen prata jo slik og...mulig slektskap?
Muli han bare lissom prøver å få inn lingoen ass. Sånn, ammatører ikke sant?
du virker som en liten amatør selv når du ikke klarer å stave amatørinvestor korrekt. søtt! du skriver vel intrisert og?:)
Bankmanden
05.07.2018 kl 22:58
5736
Vær klar over at BO kommer til å teppebombe ammatørinvistorene med nye aksjer om kursen holder seg på dette nivå.
Strøing sell.
Strøing sell.
Innlegg av: Yess (02.07.18 16:27 ), lest 820 ganger
RE^1: ELE - Løpende gruveregel endringer på Filipinene
Av de nevnte aksjene sitter jeg kun i APCL. Anbefaler alle å lese seg opp på den aksjen, kan fort ta igjen tapet deres i ELE og mer til. I ELE ser jeg ingen triggere lengre på kort sikt når meldingen i dag om IRON tokens/WP ble mottatt av markedet i dag.
—————
apcl har jo virkelig vært ei gullkanta investering de siste 12 mnd sammenlignet med ELE...burde kanskje lest seg opp på ele istede???
RE^1: ELE - Løpende gruveregel endringer på Filipinene
Av de nevnte aksjene sitter jeg kun i APCL. Anbefaler alle å lese seg opp på den aksjen, kan fort ta igjen tapet deres i ELE og mer til. I ELE ser jeg ingen triggere lengre på kort sikt når meldingen i dag om IRON tokens/WP ble mottatt av markedet i dag.
—————
apcl har jo virkelig vært ei gullkanta investering de siste 12 mnd sammenlignet med ELE...burde kanskje lest seg opp på ele istede???
Innlegg av: Bmwi8 (04.07.18 13:29 ), lest 14 ganger
RE^1: ELE - Gryende forventningsrally
Den går jeg glipp av og koser meg med det
—————
ok
RE^1: ELE - Gryende forventningsrally
Den går jeg glipp av og koser meg med det
—————
ok
Bankmanden
03.07.2018 kl 09:23
6321
Folk har gjennomskua jallameldingene.
Dette i tillegg til at det pumpes nye aksjer ut løpende fører til kursnedgang.
Dette i tillegg til at det pumpes nye aksjer ut løpende fører til kursnedgang.
det suger hvis du bryr deg om du taper dem eller ikke.du må huske på at verbatim har null problemer med å være med på heftig karusellvirksomhet? godsakene er påvist og klare for å hentes opp av bakken...men dere baissere klarer vel å trylle vekk de påviste verdiene også i disse feberfantasiene deres???
tuja
02.07.2018 kl 20:59
6542
HENTET FRA ANDRE FORUMET:
Innlegg av: oddivar (02.07.18 20:54 ), lest 17 ganger
Endret: 02.07.18 20:55
RE^1: ELE: Positiv melding :-)
Jeg vet ikke hva IRON token kan generere av inntekter for Element, men får håpe det er mulig å regne litt når WP kommer.
En som har trua er i hvert fall Bjørn Zacrisson, Harmonychain:
"...If you study the numbers above, 2 bets on the global economy (construction) Copper and Iron have very different relationship between annual physical output and value of traded metals. While Iron ore trading is just 1% of physical output, for Copper this relationship is 10,000 times greater at 10,000 %. This divergence may be due to the storage cost of iron (lower value per ton) as well as rust issues making storage of iron difficult. The new financial IRON blockchain product of Element based on Harmonychain IPR and Pat. Pend. may resolve these issues. If you believe the relationships between Copper and Iron will move closer to each other, the potential for IRON is in the Billions.
Complete equality would mean a potential of over 20,000 Billion for IRON. Clearly this will not happen, but even 1% of this is over 200 Billion $. 1 % of this again is 2 Billion $. This may change IRON trading forever..."
https://harmonychain.com/why-commodities/
Innlegg av: oddivar (02.07.18 20:54 ), lest 17 ganger
Endret: 02.07.18 20:55
RE^1: ELE: Positiv melding :-)
Jeg vet ikke hva IRON token kan generere av inntekter for Element, men får håpe det er mulig å regne litt når WP kommer.
En som har trua er i hvert fall Bjørn Zacrisson, Harmonychain:
"...If you study the numbers above, 2 bets on the global economy (construction) Copper and Iron have very different relationship between annual physical output and value of traded metals. While Iron ore trading is just 1% of physical output, for Copper this relationship is 10,000 times greater at 10,000 %. This divergence may be due to the storage cost of iron (lower value per ton) as well as rust issues making storage of iron difficult. The new financial IRON blockchain product of Element based on Harmonychain IPR and Pat. Pend. may resolve these issues. If you believe the relationships between Copper and Iron will move closer to each other, the potential for IRON is in the Billions.
Complete equality would mean a potential of over 20,000 Billion for IRON. Clearly this will not happen, but even 1% of this is over 200 Billion $. 1 % of this again is 2 Billion $. This may change IRON trading forever..."
https://harmonychain.com/why-commodities/
Hahahha kødder du eller? Du satt opp til nesten 3x og hele veien ned igjen? ?
Gud... den er bra kjip. Samme greia som folk i Funcom driver med. Huff, det suger. Får nå håpe du har vett til å ta gevinst neste gang ?
Gud... den er bra kjip. Samme greia som folk i Funcom driver med. Huff, det suger. Får nå håpe du har vett til å ta gevinst neste gang ?
bra du har snitt 2.28 før denne skal langt ned under 1 tallet og før den tid er jeg sikker på at tom du har hoppet av det synkende skip :P
la oss vinne liksom :DD
jada bare du som har et liv utenom HO
du har store baller som klarer å sove med ELE i porteføljen :P
la oss vinne liksom :DD
jada bare du som har et liv utenom HO
du har store baller som klarer å sove med ELE i porteføljen :P
syns det er litt morro å svare dere! at jeg bruker smileys er jo bare koselig? forresten merkverdig at det bare er dere to fra det andre forumet som svarer..skulle tro dere opererer med flere nick. det pleier ofte å være slik. med snitt på 2.28 kr så har jeg litt å gå på og i motsetning til dere så har jeg jo råd til å tape hele sulamitten. men innerst inne vet dere jo at penga kommer til å yngle bra her...er ikke det flott?:)
mulig jeg lar dere vinne diskusjonen i morgen, men da pga jeg ikke gidder å bruke tid på å svare...jeg har jo tross alt ett liv utenom HO og.. dere burde prøve det ut?
mulig jeg lar dere vinne diskusjonen i morgen, men da pga jeg ikke gidder å bruke tid på å svare...jeg har jo tross alt ett liv utenom HO og.. dere burde prøve det ut?
Redigert 02.07.2018 kl 19:29
Du merker folk er bra hissige når de fyrer på med smileys som svar ? Bare slapp av, tapet du sitter på i element retter seg nok når det kommer whitepaper og idiotrally. Bare pass på å selge før hurven får forklart problemet. Med teskje ?
:DDD u dun care men du svarer som bare det fordi du innerst inne vet at ELE er et luftslott og/eller du virkelig tror ELE har noe verdi?
jeg må jo prøve å advare folk fra å tape skjorte ved å investere i dette søppelselskapet det er jo bra for min karma :P
bra du finner det underholdende fordi du kommer til tape masse penger i dette luftslottet LOL
jeg må jo prøve å advare folk fra å tape skjorte ved å investere i dette søppelselskapet det er jo bra for min karma :P
bra du finner det underholdende fordi du kommer til tape masse penger i dette luftslottet LOL
du bryr deg mer enn du vil innrømme. det sliter såklart på deg at selskapet du hevder er dritt genererer haugevis med prosenter, mens det trygge og flotte selskapet ditt ikke gjør det! klart det må surves litt i selskapet du ikke forstår men som fyker avgårde? jeg driter i hva dere mener og dere driter i hva jeg mener og som du så gangsteraktig sa...i dun caaare???.
men dere fortsetter å feste i baisserburet??? det er artig underholdning og jeg fikk fyra dere opp litt! dere er så engasjert...dere har virkelig mye tid å investere og det koster jo ikke noe for jeg tipper den økonomiske delen er det mere skralt med????
men dere fortsetter å feste i baisserburet??? det er artig underholdning og jeg fikk fyra dere opp litt! dere er så engasjert...dere har virkelig mye tid å investere og det koster jo ikke noe for jeg tipper den økonomiske delen er det mere skralt med????
Redigert 02.07.2018 kl 18:51
?
hakke sagt noe som helst når den var på 1kr
den steg til over 6kr basert på krytofeberen og nå er krypto ferdig så hva rettferdiggjør kurs over 3kr?!
selv 1kr er for mye for et luftslott som ELE!
bare for amatørnettløker å investere i ELE i dun care LOL
den steg til over 6kr basert på krytofeberen og nå er krypto ferdig så hva rettferdiggjør kurs over 3kr?!
selv 1kr er for mye for et luftslott som ELE!
bare for amatørnettløker å investere i ELE i dun care LOL
desverre for meg...så flott at dere er slike messiaser som skal berge alle andre fra å gjøre dårlige investeringer. dere har jo messa om hvor forferdelig ele er siden ele sto i litt over 1 krone...150% avkasting og vel så siden oktober 2017 er dårlige greier. hvor mye avkastning var det du sa du hadde i det ”trygge” og gode selskapet ditt var igjen i samme tidsrom?:) du skjønner jeg fikk ikke det med meg i all denne evinnelige hjelpsomhetsrådgivningene deres☺️☺️
Dessverre for deg har jeg sagt flere ganger at jeg tror det hadde vært bedre å bare gi f i kryptotøvet og fokusere på å skape en effektiv drift. Men som med alt her så må det jo repeteres minst 5 ganger før det begynner å synke inn og tror jeg bare har sagt det 3 eller 4 ganger så langt, så det er jo min feil.
hva skal man være nervøs for kjære deg?:) du vet hvilke verdier de besitter i ambershaw, du vet hva de har i marokko..akkurat den fundamentale biten «glemmer» dere baissere oppi alt dette kryptosurret deres..
men man kan igrunn ikke forvente så mye av baissere som ikke eier aksjer i ele..men fyker ele oppover fremover så kommer vel det vanlige skrytet om den billige inngangen dere fikk...det slår aldri feil?
men man kan igrunn ikke forvente så mye av baissere som ikke eier aksjer i ele..men fyker ele oppover fremover så kommer vel det vanlige skrytet om den billige inngangen dere fikk...det slår aldri feil?
Ingen her som har hevdet det men det er jo så klart fordelaktig for nervøse å late som siden det distraherer fra diskusjonen som foregår. Hjelper nok ikke så mye men kanskje litt ☺
«trygge» selskaper som knapt gir avkastning om noe i det hele tatt☺️ dere følger ikke mye med når dere hevder hardnakket at ele kun driver i kryptobransjen..
Er enig i at kryptotøvet er et luftslott. Og at Ele vil slite med å skaffe seg positivt resultat med drift enn så lenge.
Men som kjent er den største idioten ikke født ennå og at det kan bli kjøperglede når dokumentet Tokenscam-ver52_Final27 blir gjort tilgjengelig er godt mulig. Må ga litt spenning i hverdagen og! ☺
Men som kjent er den største idioten ikke født ennå og at det kan bli kjøperglede når dokumentet Tokenscam-ver52_Final27 blir gjort tilgjengelig er godt mulig. Må ga litt spenning i hverdagen og! ☺
skjønner du blir redd når vi såkalte "baissere" forteller sannheten om ELE som ikke besitter ekslusiv teknologi og er et mega luftslott som lever av emisjoner :P
bare å spamme mine aksjeinvesteringer men tror ikke det har noe å si siden jeg investerer i solide selskaper og ikke i et korthus hehehe
bare å spamme mine aksjeinvesteringer men tror ikke det har noe å si siden jeg investerer i solide selskaper og ikke i et korthus hehehe
ikke vanskelig å lokke frem baisserskrømtene. #butthurt?
kanskje jeg skal begynne å spamme aksjeinvesteringene deres også selv om jeg ikke eier noe der?
eller kanskje ikke..har jo ikke helt fritidsproblemer heller da☺️
klarer dere å få resten av baisserne over på denne tråden så vi kan få samla dere alle på en tråd??
kanskje jeg skal begynne å spamme aksjeinvesteringene deres også selv om jeg ikke eier noe der?
eller kanskje ikke..har jo ikke helt fritidsproblemer heller da☺️
klarer dere å få resten av baisserne over på denne tråden så vi kan få samla dere alle på en tråd??
Omtrent som å si at en seddel har verdi fordi den er laget av papir.
Jammen jammen... TEKNOLOGIEN!!!!
Det er svaret på alt. Hvorfor er krypto verdt noe? "Jo, fordi teknologieeeeeen bak har andre bruksområder". Jepp... skjønner du ikke det? ?
Det er svaret på alt. Hvorfor er krypto verdt noe? "Jo, fordi teknologieeeeeen bak har andre bruksområder". Jepp... skjønner du ikke det? ?
-
«
- 1
- 2 »