Hvor er Anton?

ergotamin
REC 27.06.2018 kl 12:32 8405

Tvangssolgt?

Redigert 21.01.2021 kl 07:07 Du må logge inn for å svare
AntonBerg
27.06.2018 kl 12:53 7085

@ergo

Slapp helt av! Nei, jeg har ikke aksjer som kan tvangsselges. Jeg kan bli med hele veien til 0,01 NOK om du vil.

Dagens oppgang blir ganske usakelig når det er teknikere som løper i alle retninger. Useriøs trading.


Jeg er i feriemodus... ferdig kjøpt for 2018 med mindre dere vil ned på 80-tallet. Jeg har ikke aksjer til salgs i 2018.
Redigert 27.06.2018 kl 12:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.06.2018 kl 18:31 6875

Hvor er Anton? Jeg det lurte jeg på også før jeg så din nye tråd. Ja, jeg innrømmer det - jeg er opptatt av dine daglige "Dagens kommentar xx.xx.xx". Leser de med spenning og ser på Hegnar økonominyhetene samtidig :-)

Ha en riktig god sommer Anton Berg.
Redigert 27.06.2018 kl 18:31 Du må logge inn for å svare
AntonBerg
27.06.2018 kl 18:35 6854

God sommer Greeny! Takk for en god serveball med mange billige aksjer i min retning!
Slettet bruker
27.06.2018 kl 19:21 6725

Dead cat bounce, eller skal 90 øre testes igjen i morgen?
Sofafilosof
27.06.2018 kl 19:23 6716

Katten har allerede vært i lufta et par ganger idag, så det tror jeg ja ;-)
Redigert 27.06.2018 kl 19:23 Du må logge inn for å svare
bålfreak
27.06.2018 kl 20:20 7104

Anton er sykmeldt og deprimert. Rec er børsens største fiasko og han har nå endelig skjønt det. Tannlegen SaToRi har ikke skjønt det.....
milk
28.06.2018 kl 06:08 6881

Les Investtech! REC er på felgen,å der blir den lenge.... Hvem er det som kjøper aksjer å binder opp kapital i flere år? Tror ikke JUM kommer til å oppleve aksjekursen over 1,20,dessverre. Dette minner veldig om NSG.
Petersen2
28.06.2018 kl 06:17 6865

Milk trodde du var mye mer seriøst enn å henvise til investtech, Hehe mye av dette tullet blir for dumt
milk
28.06.2018 kl 08:05 6695

Det er mulig det! Men det må du ta opp med analytikerne i Investtech. Kan noen vise til meglerhus som har noe positivt å si om REC? Venligst legg det ut på denne tråden.
polion
28.06.2018 kl 08:47 6584

Må innrømme at jeg på denne tråden bare har lest innlegget til T.S. Ergotamin – Anton tvangssolgt? Ja, det vil jeg tro høres rimelig ut. Han har hausset og kjøpt seg opp i REC (snittet ned nesten ukentlig) hele veien fra kr. 2,30 og frem til nu. At banken ikke har grepet inn før, er nesten et mysterium. Personlig blir jeg gjerne med på en kronerulling for å redde Antons skjebne.
XL11
28.06.2018 kl 09:08 6514

Nå har han vel også skrevet at han kjøper mye når vi er et stykke under krona og at dette blir solgt trinnvis på veg opp.
Det som derimot er motstridende her inne er alle selvutnevnte TA-konger med sans for linjaler og streker som hyller innleggene hans og skriver at de setter stor pris på hans bidrag. Hvorfor de i det hele tatt leser innleggene hans er en gåte.
bålfreak
28.06.2018 kl 09:15 6477

Rec er en katastrofe, Handelskrigen escalerer, gammel teknologi, feilinvestering i Kina, tap av teknologi.........
omans
28.06.2018 kl 09:17 6462

JUM er en klovn, først Crew Gold, så Rec.
Allikevel ser vi han på TV fra tid til annen, der han liksom skal ha noen ekspert uttalelser om aktuelle tema, på den vestkant dialektar...
Redigert 28.06.2018 kl 09:18 Du må logge inn for å svare
Record
28.06.2018 kl 09:24 6413

JUM har nå tjent penger på det meste han har drevet med , kommet dårlig ut i sine investeringer ang miljø da , men han er en luring, plutselig kommer det noe på bordet som leverer :-)
I mellomtiden , trader vi , få om noen aksjer er så forutsigbar som REC ,bare å utnytte :-)
AntonBerg
28.06.2018 kl 09:36 6340

@XL

Jeg skriver min opinion på lik linje med alle andre her. Jeg diskuterer med store og små. At folk gidder å lese mine innlegg er helt tilfeldig og opp til dem som vil gjøre det og finner nytteverdi i min opinion. Men om du ser på denne tråden så er det jo en rekke nick er som er fiksert på nicket AB. Hvorfor er f.eks. du mer opptatt av å snakke om AB enn om REC? Og hvis dere er så himla smarte selv, hvorfor har dere aldri produserte noen smarte innlegg om REC?

@bålfreak

Nei, jeg er ikke deprimert og sykemeldt. For meg er krakk en mulighet, ikke en lidelse. Det er noe ulogisk med slike påstander når jeg fra 1,35 var negativ til den tekniske utviklingen og vi i ettertid krakket. Da er grunnlaget for å være deprimert litt borte når jeg antisiperte utviklingen på forhånd. Beklager, jeg bruker fremmedord som antisipiere.

Tror du jeg blir deprimert av å kjøpe en aksje til 0,94 når teknikere har et svakt øyeblikk når jeg kan selge den aksjen for langt mer i fremtiden? Er det virkelig noe å bli deprimert over? Er det ikke heller omvendt når man får ting servert på et gullfat og kan tjene på andres lidelser? Er det ikke de som selger nå som er de som llider? Eller de shorterne som eksponerer seg stadig mer og ikke får dekket seg inn igjen? Tror du virkelig at en av dem som kjenner REC ut og inn ikke har kontroll på folk som bare gambler? Har du ikke årevis med bevis for at jeg spår kursen opp og ned og gamblere følger etter? Nei, jeg er ikke deprimert. Jeg ser muligheter der dere ikke ser dem. Jeg er en ulv som sirkler rundt saueflokken og skremmer bjellesauen til å løpe i en retning og så faller noen av lammene utenfor flokken - og det er de som selger under krona og jeg som spiser dem.

Er det ikke grunnleggende for aksjer og markedet generelt sett at man kjøper mer av noe når prisen er lav? Aksjekursen er nå 0,93... mot at den var 1,55 for kort tid siden. Jeg må altså betale mye mindre per aksje nå enn for få uker siden. Risikoen i den kapitalen jeg må binde opp er mye mindre. Risikoen for kursfall er i stor grad tatt ut. Og sannsynligheten for avkastning er mye større fra 0,94 og opp enn fra 1,55 og opp. Hele denne nedgangen startet med at teknikerne ikke klarte å bryte opp igjennom 1,55 og dermed falt tilbake med gevinstsikring til 1,35. Så ble de angrepet på nytt og falt under krona fordi de ikke var sterke nok til å holde den på 1,35. Teknikere er spillere, og når man har å gjøre med spillere så må man spille dem ut av banen. Mange teknikere solgte eller har tapt store beløp. Ikke alle som har solgt vil få kjøpt seg inn igjen til en bedre kurs. Å låne aksjer for å shorte dem under krona er ekstremt risikabelt og en oppskrift som fører til tap. Det eneste flertallet trenger å gjøre da er å sende aksjekursen raskt opp igjen over shortposisjonenes inngang og de er alle i rødt.
milk
28.06.2018 kl 09:37 6329

Ingen tvil om at JUM er en luring! Ikke mange som hever barnetrygd i den alderen :-)
Skalleknarp
28.06.2018 kl 09:49 6268

Kan noen svare meg på hvordan en analytiker fullverdig kan evaluere det tekniske på REC aksjen når denne tilsynelatende er på trade dagen lang av følelsesløse roboter som ikke har muligheter å vurdere det fundamentale på noen måte. Kun programert til å knuse kursen til inntekt for shorterne...
Slettet bruker
28.06.2018 kl 09:59 6241

Skalle: dagens beste så langt med denne setningen:

"følelsesløse roboter som ikke har muligheter å vurdere det fundamentale på noen måte. "
kongkveite
28.06.2018 kl 10:03 6220

Slapp av, snart kommer anbefalingene igjen.. Ikke lenge siden Kepler sa 1,60..
Hammers
28.06.2018 kl 10:20 6166

Anton.
Skal si du fantaserer bra i ditt innlegg i dag kl 0936:
- "Tror du jeg blir deprimert av å kjøpe en aksje til 0,94 når TEKNIKERE (T) har et svakt øyeblikk ".
SVAR: Teknikeren luktet lunta da salgssignalet ble gitt på 1,30. Ute på SENEST 1,25. VI selger ikke på 0,90......for NÅ har vi ikke noe å selge.

-" Hele denne nedgangen startet med at teknikerne ikke klarte å bryte opp igjennom 1,55 og dermed falt tilbake med gevinstsikring til 1,35. Så ble de angrepet på nytt og falt under krona fordi de ikke var sterke nok til å holde den på 1,35. Teknikere er spillere, og når man har å gjøre med spillere så må man spille dem ut av banen. Mange teknikere solgte eller har tapt store beløp. Ikke alle som har solgt vil få kjøpt seg inn igjen til en bedre kurs".

SVAR: Er du sikker på at det ikke er Trump som med sin handelskrig og merkelige utspill er den som klarte å skape så mye uro at REC ble sendt til bunns? Dine forhatte T har vel ikke så mye med det å gjøre? T er spillere? Vel, håper ikke alle å få størst mulig fortjeneste og minst mulig tap på våre investeringer? Man snur kappa etter vinden! Mange T solgte og tapte? Ingen kan helgardere seg mot tap, men personlig tror jeg T har kommet LANGT bedre ut av REC enn de som er tjoret fast i masta! De bare henger der......og er avhengige av at selskapet klarer seg. Som sagt; den siste formasjonen ga salgssignal på 1,30. T FORSVANT DA (hvis de eide aksjer)…...mens du og dine ble med ned i undergrunnen......for dere trodde på noe fundamentalt som kanskje slår til om et år eller tre! Ut fra det du skriver virker det forresten nå som du har resignert, Anton. At også du har mistet troen på dette selskapet som ALDRI klarer å ta et steg framover.

Hilsen Hammers
AntonBerg
28.06.2018 kl 10:33 6129

@hammers

Du sier teknikerne luktet lunta da salgsignalet ble gitt på 1,30. Jeg er ikke uenig i den påstanden. Men hvorfor var jeg den eneste på forumet som i omtrent 1 måned med stagnasjon omkring 1,35 fortalte teknikerne at dersom de ikke reiste manndommen sin ville 1,30 bli brutt? Du forstår vel at teknikere er ganske forutsigbare? Så hvis du dytter dem under 1,30 så får du en dominoeffekt fordi da vil alle teknikere lukte lunta og oppleve det som et salgssignal. Hva tror du vi andre gjør da??? Hva med å trigge salgssinalet med vilje når man ser at aksjene teknikerne har er for "dyre"!

Da vi var på 1,35 var min målsetting å få dere teknikere under 1,30 og utløse et skred. Jeg sa aksjen ble for dyr når teknikerne holdt på sånn. Det var jeg som ropte kurser som fungerte som magneter (ifølge sa2ri) på 1,20 og 1,10 og som muliggjorde brudd på krona og gjennopplivet gamle tekniske tall som 0,94 og 0,80.

Skjønner du ikke at slik linær tankegang gjør det fryktelig lett for oss andre? Du spiller texas hold'em hvor du viser kortene dine til alle som sitter rundt deg. Tror du ikke at motstandere da tilpasser sin strategi i forhold til måten du spiller på? Eller tror du at du er smart hele tiden og alle andre er dumme hele tiden? I hver transaksjon må det være en vinner og taper, og at teknikeren er den som vinner alle ganger og kommer på forumet og skryter av det er bullshit. Mange teknikerne fikk seg en på trynet da vi falt under 1,35. Nå er tekniker-aktiviteten ekstremt høy for at mange vil reparere sine sår med å tilbakekjøpe på 0,80. Det forutsetter deriimomt at slike som meg selger... og det har jeg ingen intensjon om å gjøre.
Hammers
28.06.2018 kl 10:43 6098

Jeg fatter ikke hvilken verden du lever i AB. Nå er du tilbake i den bobla di der DU styrer alt som skjer i REC!
Makan til selvbilde...….når det finnes 2,5 mrd aksjer der ute!

At du sitter døgnet rundt og stirrer på REC-kursen er selvsagt ikke representativt for de fleste andre her inne.
I sin tid registrerte jeg hva som skjedde rundt 1,30 (1,35 var aldri noe signal), men skrev ikke noe før langt senere. Gadd bare ikke.
Ikke har jeg aksjer i REC, ikke har jeg interesse av REC, men stor interesse i TA!
Hvem som har sagt hva for hver 10-øring nedover er meg knekkende likegyldig.

Salgssignalet ble gitt på 1,30. NÅ er kursen ca 91 øre.
TA hadde nok en gang rett...…..mens du nok en gang har forsvart kursen hele veien nedover!

Hilsen Hammers

AntonBerg
28.06.2018 kl 10:51 6066

@hammers

Du har tankegang som et lite barn. Det er forståelig når hele din virkelighet er innenfor rammen av TA-grafen. Du skjønner ikke at alle andre ser nøyaktig det samme som deg. Du skjønner ikke at dersom man ser at et brudd på 1,30 vil generere et krakk så angriper man det punktet i TA-grafen. Du tror at 1,30 blir brutt fordi gud har en klam hånd over markedet og at markedet i sin perfeksjon naturlig falt under 1,30.

Min spesialitet er tekniske krakk. Jeg har vist deg innlegg fra 2012 hvor nøyaktig det samme som skjer nå skjedde den gang. Jeg tusjer i TA-grafen din og du dilter etter. At du ikke ser hva som skjer utenfor TA-grafen er din akilleshel. Om aksjen er 95 % styrt av teknikere, tror du jeg som fundamentalist da er fastlåst i det fundamentale om REC som ingen gidder å følge med på??? Tror du ikke jeg hele tiden tilpasser meg markedet for å finne dens svake punkter? Jeg angriper når folk ligger nede for telling Hammers. Det gjorde dere teknikere allerede på 1,35! Bare gå inn på alle mine innlegg i forkant så ser du at jeg bearbedet dere til å falle under 1,30 fordi jeg så betydning av 1,30-brudd og de muligheter det ville gi. Det kalles strategi. I sjakk er du og TA-gjengen ikke noe mer enn bønder i byen!

Om du gjør samme trikset dag ut og dag inn hvor du ser på deg selv som en teknisk gud og den som du lurte som taperen, tror du ikke at taperen en dag har lært alle dine triks og ikke lenger lar seg lure??? Du forutsetter at du kan forsette med samme triks om og om igjen i det uendelige og at alle andre vil gå på limpinnen hver gang. Hvorfor skal jeg gidde på betale deg penger for dine aksjer Hammers bare fordi du følger en linjal oppover??? Det er meningsløst!
Redigert 28.06.2018 kl 10:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.06.2018 kl 10:54 6041

Hammers,

Your trying to take credit for REC's fall is as pathetic as AB doing it. It does not look like you spend less time here when you accuse him of spending hours and hours here.

The only difference between you and him is most likely that he is a predator living under open sky while you are a creep crawling back under your stone most of the time, and only come out when you smell the fart from the shorters.
Redigert 28.06.2018 kl 11:02 Du må logge inn for å svare
Hammers
28.06.2018 kl 11:13 5994

Anton.
Jeg har NULL interesse av å lese alle dine gamle innlegg.
Jeg KAN min TA - og dri… vel i hva du skriver for noe.
At du nå har blitt KRAKK-EKSPERT på dine eldre dager skjønner jeg godt!
REC er jo nærmest synonymt med KRAKK......og du har jo hengt fast i masta en GOD TID nå!
Da er det vel på tide at du også har tatt til deg litt lærdom.

MJ: Du prater bare tull......du også. You are a "Nisseman".....:-)!

Hilsen Hammers
AntonBerg
28.06.2018 kl 11:29 5948

Mine gamle dager Hammers?

Jeg har krakket dere i 5 år! Jeg fikk dere under 1,20 ned til 0,60 første gang i 2012! Så har vi gjentatt oppskriften flere ganger siden. Så lenge flertallet bruker TA-grafen så vil dere oppleve knall og fall når dere selv ikke klarer å holde momentum oppe.

TA-grafen er som JokerNord!
https://www.youtube.com/watch?v=2M7Xlm_u71k
Slettet bruker
28.06.2018 kl 11:30 5939

Når kommer Profit Warning?
AntonBerg
28.06.2018 kl 11:43 5905

Den store krisen i REC var i 3Q15 da smutthullet med processing trade ble tettet i Kina og REC åpenbart ville levere flere kvartaler med dundrende underskudd. likevel var dere teknikere på 2-tallet og lå generelt høyere opp på banen enn i dag. mønstret i 2016 er ganske likt mønsteret for 2018. man startet året på en høy kurs som i 2016 var 2,00 og i 2018 hadde blitt konvertert til 1,55. i februar krakket det til under krona for å så gjøre en rekyl tilbake til årets utgangspunkt. I juni 2016 raste kursen voldsomt igjen akkurat som nå. Skal dere følge pattern så skal dere kraftig opp igjen i medio juli.

Det er teknikere som er på repeat-knappen.

Med de konkursforventningene dere spiller på nå kommer 2Q18 lett til å knuse teknikernes forventninger. Den tekniske historien og et godt 2Q gjør at det haster ekstrem for mange å posisjonere seg nå.

Jeg er godt posisjonert allerede. Det er bonus om noen av mine bud lengre ned går inn. tikk takk, tikk takk... tiden tikker stadig i mot den kortsiktige.

En hel skokk med aksjonærer som potensielt ville blitt skremt og solgt til teknikere... drar nå på ferie og kommer ikke til å se på aksjene sine igjen før i august når de kommer tilbake... og i mellomtiden kommer 2Q! Har amerikanske shortere fått med seg at vi har fellesferie i Norge?
Redigert 28.06.2018 kl 11:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.06.2018 kl 12:17 5817

For et pussig tema på en tråd! ... Når det er sagt, så sier vel trådens tittel - og diverse innlegg i tråden, mer enn nok om de mange uproffe saubøndene og taxi-sjåførene som daytrader i dette papiret. Den ekstreme volatiliteten kan med andre ord være et resultat av saueflokks-mentalitet, fremfor reelle fundamentale forhold. Utfra et slikt perspektiv så vil vel også forutsetningene som teknisk analyse er basert på, ha mindre relevans.

Teknisk analyse har muligens større prediksjonsverdi i store selskaper som eksempelvis Statoil, Telenor, Yara og Norsk Hydro, hvor aksjekursen i mye større grad vil gjenspeile de fundamentale forholdene som eksisterer til enhver tid.

Med mindre det ikke kommer melding om at selskapet sliter finansielt - og vurderer emisjon - eller er på vei til skifteretten, så tror jeg den langsiktige bør ta en lang ferie.
Slettet bruker
28.06.2018 kl 13:48 5659

Aksjen preges av ørkenvandring. Kommer det nytt shortangrep fra over dammen senere i dag? Har dere fylt opp krigskassene til å stå imot. Her må alle mann til lukene!
AntonBerg
28.06.2018 kl 16:01 5562

GAM shorter for harde livet under krona... det er sikker mange er nå som sitter på GAM-lånte-aksjer :D
Hammers
28.06.2018 kl 16:05 5553

AB: Teknikerne er ikke så hissige på kjøpsknappen når salgssignalet gjelder. Vi venter og ser, mens dere SVETTER i varmen!
Metus: Ja, ikke sant. REC er ALT for liten til at TA fungerer. Unnskyld meg, men finn deg heller non du har peiling på - før du uttaler deg!
Enhjørning: Hvem skulle være interessert i å "forsvare" kursen til REC???? Ofre hus, hytte bil og båt i en nytteløs "kamp"? Er du AB i forkledning?

Hilsen Hammers
Slettet bruker
28.06.2018 kl 16:08 5542

Best defence for REC share is the REC share price itself. Before you know it, everybody is a REC owner!

Market is always right in that sense!
Redigert 28.06.2018 kl 18:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.06.2018 kl 16:12 5521

What is with you and the REC anyway; who peed in your cheerios?

You are as charming as an old chew-gum under a shoe. Like a broken record, you repeat yourself. We got it, REC is going down. We got it, REC is soon bankrupt. Now take a break.
Redigert 28.06.2018 kl 16:15 Du må logge inn for å svare
AntonBerg
28.06.2018 kl 18:07 5314

@hammers

Jeg svetter ikke. Jeg er ferdigkjøpt. Det betyr at jeg kan bruke tid på andre ting. Kun dersom kursen faller ytterligere igjen får jeg en jobb å gjøre med å kjøpe mer. Dette er latmannsarbeid!

Og jeg regner med at du forsatt står på perrongen og venter på at kursen skal falle ytterligere uten noen aksjer på lager. Og om vi kommer ned til neste nivå så snapper jeg aksjer rett foran snuten din. Men du Hammers skal vel ikke ha aksjer i REC uansett. Du baisser vel kun fordi du ikke har noe bedre å finne på.

Nå har kursen stoppet opp på 0,90 og så og si alle aksjer som er lagt ut for salg korresponderer med en kraftig økning i shorten. Da skulle vi egentlig forventet at det var nok trøkk til å kjøre den ned til 0,50... her bremset dere på 1,00 og nå bremser dere på 0,90. Man kan ikke kjøre krakk med håndbrekket på! Det er lite overbevisende krakk.

For alle som fikk med seg pengepodden i dag så snakket de om media og støy og hvordan markedsaktører lett kan bli påvirket av sensasjonalisme i nyhetsbildet hvor man skal tjene penger på å ofte fremstille ting svart og hvit. For teknikere er verden svart/hvit. Virkeligheten derimot har shades of grey.

Nå må teknikere som har tradet seg selv ned i bunn forberede seg på RECs 2Q18 som overhodet ikke blir noen katastrofe, og at spotprisene i Kina etterhvert vil stige igjen mens det primært er mindre kinesiske selskaper som tar smellen. For REC blir det altså ingen stor krisestemning som ikke er større enn sesongvariasjoner man ellers pleier å håndtere. Nå er jo majoriteten av 2Q18-tallene også basert på Butte og ikke Moses Lake.

Jeg tenker egentlig at teknikerne i stor grad er med på sirkuset men står med ryggen til showet. Ikke rart de blir skuffet.og selge seg ut under krona.

Hvem, unntatt en shorter, kan med sine fulle fem selge en aksje så lavt??? Heldigvis er de fleste aksjene som er solgt short-aksjer! Når shorterne ikke har flere aksjer å låne og lavere kurs å selge på... da er det på full fart opp igjen. Berg- og dalbane! Sånn egentlig burde man satt bunnen på 1,10 men folk blir innmari overivrige når vi roper ut lavere tall!

Folk bør lære seg å ta ting med en klype salt og ta det litt mer med ro når støynivået går over i rødt og alle teknikerne løper som en bøling av bavianer i samme retning. I steinalderen fanget man flokkdyr i intrikate inngjeringsfeller. Prinsippet er ikke så veldig annerledes her nede på krona! Ikke vær en sau på børs!
Slettet bruker
28.06.2018 kl 18:58 5230

Bunden er nået, nu er der kun en vej og det er opad, til trods for shorter gør alt de kan for at tjene lidt mere. Ser ud til det er med samtykke fra største ejer i REC, som er mundlam og kun kan tjene på shorter.
Har idag sikret mig en pæn portion extra aktier i REC, er sikker på den vil stige igen , idet der er store værdier i REC
Sørgeligt.
økon
28.06.2018 kl 19:10 5203

Tror ikke det "bare er en vei opad". Regn med at ethvert negativt sentiment utnyttes til samtidig nedtrading. Bli ikke skremt: hold eller kjøp.
Slettet bruker
28.06.2018 kl 19:54 5121

This cat is made of rubber, so it will bounce... Question is: how many life has this cat?
Badgirl
28.06.2018 kl 21:00 5008

Du AB du AB :)

Grunnen til at mange selger er for å begrense tap ;) REC er REC og man må faktisk være kvikk på labben for å tjene penger på denne aksjen. Men gikk all in i dag så får vi se på trenden utover neste uke :) Mener dagens nivå er en grei pris på dette papiret. Er heller ikke helt fersk i REC så vet man må ha bittelitt is i magen. Men som sagt kvikk på labben. BG :)
halvpris
28.06.2018 kl 21:01 5004

Sterk Solar USA, Rec henger etter sektoren nå.

https://finance.yahoo.com/quotes/JKS,SUNE,CSIQ,FSLR,swvk.de,JASO,SPWR,TSL,YGE,WCH.DE,REC.OL/view/v1
Redigert 28.06.2018 kl 21:02 Du må logge inn for å svare