Tiden etter warrants 2.0

KennyL
PNOR 12.12.2019 kl 08:13 27856

Oppretter ny tråd da den forrige ble spammet ned. Prøver å få til en balansert diskusjon her :-)

Har som sagt full forståelse for det som har vært og at skuffelsen ligger tykk på utsiden av de fleste.

Da har Petronor vært på besøk i Oslo og holdt en presentasjon for investorer og andre idag.
Det ble bekreftet at warrants ikke kommer til å bli verdt noe før fristen går ut.
Dette gjør vel at vi endelig kan flytte fokuset fremover og vurdere selskapet utover warrants.

Her er deres egen triggerliste for kommende år:

- Develop PNGF Sud, initially through 2020 infill drilling program
- Øke produksjonen på eksiterende brønner
- Finalise PNGF Bis contract and commence drilling
- Starte testborring og eventuell produksjon i 2020
- Rejuvenate OML 113 partnership and Aje development plan
- Resolve Senegal and The Gambia disputes
- Grow PetroNor into a leading E&P independent through M&A
- Target 30,000 boe/day net production by 2023

Og så kom det til info om at de er i samtaler både i Ghana og Gabon, så her er det mye på trappene!

Personlig tror jeg at kursen kommer til å bevege seg opp mot kursmålene til de respektive meglerhusene Sparebank1 Markets (1,4kr) og Arctic (1,5kr) relativt kjapt fremover nå, når først skuffelsen over warrants får lagt seg.

Noen vil selge seg ut, i harnisk muligens over ledelsens narrespill rundt warrants, mens sannsynligheten for at flere investorer (nye) vil kjøpe seg inn er STOR!

De er på et roadshow nå, og har store ambisjoner om å få inn nytt blod på aksjonærlista! Om de lykkes gjenstår å se...


FKL har tatt seg bryet med å lage et flott sammendrag av seansen:

Kan bekrefte at Warrants ikke vil innløses verken for APCL eller Petronor. Har lenge vært sterk tro på at dette skulle være mulig, men det er nå svært usannsynlig at dette vil inntreffe. Dette er negativt for oss som har Warrants, men positivt for alle som har kjøpt etter fusjonen. Derimot så har man fremdeles tro på løsninger både i Senegal og Gambia, men prosessen har tatt lengre tid enn de forventet. Det er bekreftet at det er konstruktive samtaler mellom alle partene og at målet er første halvdel av 2019. Det ble også bekreftet at styreleder er aktiv i disse sakene og at Abu Dhabi har tyngde. Forhandlinger vil altså fortsette etter 31/12 og dette er ingen deadline i forhold til om det blir full sak eller ikke. I og med at fristen nå ryker så kan man også se for seg helt andre løsninger enn det som var warranetskravene.

Det ble vel også avvist at det skal komme noen emisjon eller nedsalg på bakgrunn av de analyser som nå er lagt ut fra Sparebanken og Arctic. Disse er ikke "bestilt" av PetroNor. Pareto vil også komme med sin analyse etter hvert. Selskapet bekreftet ryktene om at de har hatt samtaler med andre investorer, men at det ikke foreligger noe dramatisk rundt dette.

Dagens portefølje vil kunne ta oss opp mot 9000bpd i 2023 uten tilføring av nye felt. Selskapet påpekte at de har fått Aje billig og at det her ligger store muligheter. Dette er også i samråd med strategien vår, ta over lite utviklede felt med stort potensiale.Selskapet tror de kan oppnå mye på Aje og vi venter nå på godkjenningen fra myndighetene i Nigeria.

Det foregår for tiden forhandlinger i andre land enn Senegal, Gambia, Nigeria og Kongo. Deriblant Ghana og Gabon. Går alt etter planen så vil det komme nye avtaler etter hvert. De har altså en god plan for sine ambisiøse mål på 30.000 bpd og arbeide er i gang for å nå dette. Det ligger nok mye positivt i pipeline og vi vil nok se flere liknende avtaler som på Aje. Jens' ord "we have a healthy pipeline to get to 30.000".

Som Nybegynner opplyser om så vil det komme en konsolidert økonomisk rapport for 2019 og ikke minst kontinuerlig rapportering etter dette. En plan for rapporteringen legges ut innen 1 måned.

Snittproduksjonen i 2019 vil være på 2330 pbd for Kongo og når Aje kommer vil den tilføre 320 bpd. Dette er selvfølgelig uten de utbygginger som er planlagt både i Kongo og Nigeria.

Fri flyt er ikke noe totalt krav fra børsen og det er heller ikke satt noen frist for oppnåelse. Derimot så har selskapet avtalt med børsen at de skal jobbe mot dette. Det vil ikke komme en emisjon for å nå fri flyt og dette vil nok komme over tid ved nye avtaler. Dette er også i samråd med den informasjon jeg selv har fått tidligere fra børsen.

Forhandlingene går som planlagt på Bis og det er forventet at dette ferdigstilles i 2020. Vi har da 14% på det mye feltet. Det finnes to solide funn på dette feltet som er underutviklet.

Selskapet bekreftet oppslagene i media om at det var en avtale på gang som gjaldt både Senegal og Gamia som en total pakke i 2017. Farmout i begge land var et penneslag unna. Jens ville ikke bekrefte at problemene gjaldt Gambia, men det er dette som er hevdet i media. Aktøren trakk seg da ut fordi dette skulle være en total pakke.

Selskapet kommer til å flytte fra Austalia til Norge og Oslo etter hvert. Dette vil også bety at de australske styremedlemmene går ut.

West påpekte at selskapet ønsker å ha en økonomisk situasjon der de kan låne penger og at de minimum vil holde et forhold på 50/50 mellom gjeld og eiendeler, altså ikke under 50% på eiendeler. Dette viser vel igjen at selskapet ikke kommer til å selge billige aksjer. Han påpekte også at Artic's analyse med kursmål 1,5 er basert på hva vi har i dag og ikke fremtidlig vekst.

Her er link til presentasjonen som ble holdt i dag:
http://petronorep.com/wp-content/uploads/bsk-pdf-manager/2019/11/201911_PN_CORP-PRES_FINAL-RELEASE.pdf

Hva har vi nå da?

Produserende felt:
Vi har Congo (2350 fat pr dag)
Vi har/får Nigeria/AJE (320 fat pr dag)

Congo skal oppgraderes H1 2020, og forventer å gi ca 420 fat ekstra.
Aje-feltet er forventet å gi opptil 3000 fat pr dag når/hvis det går som det skal.
Det forhandles i tillegg om nye felt i flere land i regionen, hvor det finnes masse olje, men mangel på teknologi og erfaring, gjør at PNOR kan komme inn for en fornuftig penge.
Aje-feltet er jo godt eksempel på businessideen: 10 mill USD for 320 fat - mål om 3000 fat, altså 10 gangen. Litt flåsete og enkelt regnestykke gir da en verdi på 100 mill USD. Er det mulig? Verdiskapning for oss aksjonærer på høyt nivå!!!!!!!

Emisjoner eller låneopptak vil vel komme en eller annen gang, det er vel ingen tvil om. Det koster penger å utvikle felt! Nå får PNOR andre til å ta de største utgiftene, mot at de får nyte godt av PNOR sine kunnskaper og teknologi!
Men om de fortsetter å ha like god avkastning på penger de får tak i, så er jeg mer enn gjerne med på det :-)

Dette er en no brainer, om man kan kalle noe for det. To meglerhus har forsiktig estimert 1,4kr og 1,5kr i nåverdi på aksjen. Dette uten å ta særlig hensyn til økning i produksjon i nåværende eiendom.


Lykke til folkens :-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:19 Du må logge inn for å svare
KennyL
12.12.2019 kl 08:18 9337

Legger inn denne fra Gunnarius om utbyggingen/utviklingen av Aje-feltet slik Panorogutta ser det (de har vært der ei stund)

Nå følger ikke jeg PetroNor så tett etter deal med Panoro. Dette sagt, etter mitt syn er det ikke samsvar mellom hva som skrives i media og hva som partnerne selv melder. At oljeproduksjonen kan dobles og vel så det, er en kjennsgjerning, Men dette betinger som tidligere MXO eller nåværende ADME har forfektet, at det bores en brønn (Oil Rim Porject - Turinian) og en brønn Cenomanian. Faktisk kan en Turonian nrønn produsere anslagsvis 5.000 f/d, nevnt av den tidligere ledelsen i MXO,

Nå skal ikke jeg fortelle partnerskapet hva det bør gjøre. Nå med bedre forståelse av eierne må man kanskje vente litt til, men deretter må det bli å gyve løs på tidligere skissert Oil Rim Project - Turonian. En dobling og litt til fra nåværende ~3.000 vil medføre OPEX på rundt $20. Fantastisk god økonomi å bore flere brønner med suksess. Ettersom jeg ikke kjenner i detalj planene, vil subsea og manifold ha to ledige slots. Det er bare å bore, finne olja og koble den til. Det har pågått ymse studier over lengre tid, så partnerskapet må vite hvor de nå skal sette boret. Deretter klingene mynt i kassa. Tragisk at ikke partnerskapet har fått tillagt ytterligere oljeprod. allerede, Men Aje er da også noe spesiell med tilhørende nigerianske myndigheter.

Det er greit man snakker om gassen på Aje, men det vil være rask boring og satt i åroduksjon 1-2 brønner som virkelig vil øke inntektene på kort/mellomlang sikt. Boret bør gå i 2020 og målet må være mer enn dobling i produksjon. Gassen vil enda drøye noen små år før sendt via WAGP, samt til Lagos for innenlandsk forbruk - til lavere gasspris enn som export via WAGP vestover.

Det må tas høyde for at PetroNor aksjen må vurderes i ovennevnte lys.
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
KennyL
12.12.2019 kl 08:25 9295

Nå begynner arbeidet med produksjonsøkningen på PNGF Sud og operasjonen for å få PNGF Bis på plass i 2020 er i gang for fullt.

(Legger kun ut deler av artikkelen)

Jack-up conversion set to boost output at PNGF

Ben Rinnes unit to be turned into wellhead platform to produce at Pointe Noire Grand Fond

27 November 2019 19:43 GMT UPDATED 27 November

Paris-based Perenco is pushing ahead with a $100 million plan to boost oil production from its Pointe Noire Grand Fond (PNGF) Sud block in Congo-Brazzaville via the conversion of the former jack-up Ben Rinnes into a wellhead platform.

Production from PNGF Sud is currently about 22,000 barrels per day with plans in hand to add a further 2900 bpd by drilling more wells on Litanzi, one of four producing fields on the acreage.

Litanzi holds between 54 million and 74 million barrels of oil in place, of which some 9 million barrels has been recovered to date, according to minority partner PetroNor.

The field is currently producing about 1100 bpd from a single well and water injector drilled from the nearby Tchendo platform.

Infill drilling — two producers and a pair of water injectors — will start next year with the goal of driving output up to about 4000 bpd and tap up to 12 million barrels of proven reserves in fault terraces.

Tchibouela is by far the biggest producer with output this year running at almost 14,000 bpd.

The proven and probable resources of PNGF Sud stand at 10.8 million barrels.

A new licence group was formed in 2017 with Perenco holding a 40% stake and partnered by Hemla E&P Congo on 20%, state-owned SNPC on 15%, AOGC E&P and Continent Congo SA each on 10% and PetroCongo on 5%.

PetroNor has an indirect 10.5% interest in this block through its stake in Hemla E&P Congo.

Meanwhile, Perenco is leading negotiations to secure the PNGF Bis block — adjacent to PNGF Sud — which hosts two undeveloped oil discoveries. If an agreement is finalised in 2020, Perenco’s interest in PNGF Bis would be 57% with Hemla E&P Congo on 28% and SNPC on 15%. In this case, PetroNor’s indirect interest would be 14.7%.

The partners’ aim would be to appraise the Louissima South West find and put in place an early production system.

https://www.upstreamonline.com/rigs-and-vessels/jack-up-conversion-set-to-boost-output-at-pngf/2-1-713058
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
Liverbirds
12.12.2019 kl 09:39 9183

Jeg vil også kjøpe flere aksjer i PNOR og tror derfor at kursen skal ned til 85øre, for da får jeg jo lavere snitt og tjener fort noen kr på et lavere nivå senere.Så derfor selg før aksjen stiger så får DU mindre for dine aksjer og jeg mer.Husk, Ikke glem at ting tar tid, så det er om å være rask å få ut dine taper aksjer, eller så kan du risikere å få gevinst på dem. Du selger billig, jeg kjøper og selger dyrere. På forhand, takk takk.
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
StevenG
12.12.2019 kl 12:17 9008

Jeg har trua på casen :) Med gjennomsnitt på 1.15 så sitter jeg bare rolig i båten, 2020 er året :)
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
thief
12.12.2019 kl 12:29 8994

Nyheten om at warrents ikke utløses er jo meget bra for de som ikke har.Da vil et forlik i 2020 trigge en enda større kursstigning,og det vil ikke bli noen dumping av aksjer,slik det ville blitt med utløsning av warrents🙂Da ville mange tatt gevinst,så fort de hadde blitt tilgjengelig. Og fremtidige verdiskapningen vil også deles på færre aksjer.Det kunne blitt potensielt 300mill flere aksjer i petronor, nå blir det null.Og løses lisensene i Senegal/ Gambia og nigeriaavtalen kommer i boks i 2020,ser vi et solid hopp i kursen,da vi også har 300mill færre aksjer,enn hvis løsninger hadde kommet i 2019🙂Og med kjøpsanbefaling til kurs 1.5,på nåværende verdier,er nedsiden minimal om ikke null.For vi vet at produksjonen vil stige mye fremover og da vil vel også kursmålene til meglerene øke💰
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
Joligark
12.12.2019 kl 12:50 8963

«Nedsiden er minimal om ikke 0» akkurat den beskrivelsen ble gitt av flere her på forumet på kurser over 1.2 det er 20% ned siden dette.. så vær forsiktig med ordbruken
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
KennyL
12.12.2019 kl 13:07 8928

Nedsiden er vel alltid 100%!

Men her må man bare føle seg frem og vurdere R/R. Har man en dårlig følelse, så hold deg unna. Tror man på selskapet, så handler man rundt krona. Så enkelt
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
klaesp
12.12.2019 kl 14:23 8831

Mange går lei av aksjen pga dårlig utvikling og liten tillit til dagens ledelse, i tillegg er vi inne i en periode som er skatte relatert for neste år. Det vil gi en dominoeffekt nedover kursmessig, har ingen anelse om hvor neste støtte ligger?
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
KennyL
12.12.2019 kl 14:33 9047

Leser for øvrig inne på trådene til Panoro Energy, og ser at de har samarbeid med Tullow Oil. Det sies at Tullow Oil er i pengenød, og muligens ikke har penger til å betale en 10% andel på et oljefelt...

Ser av lisensene til Tullow Oil, så er jo de inne i både Ghana og Gabon, som er de aktuelle landene hvor PNOR er inne å forhandler:

https://www.tullowoil.com/Media/docs/default-source/operations/tullow-group-licence-list-july-2019-final.pdf?sfvrsn=71

Mon tro om jeg er inne på noe her....
I Ghana er jo i tillegg Perenco inne som operatør på flere av feltene de har prosenter i, og de kjenner vi jo godt fra før!
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
thief
12.12.2019 kl 14:45 9007

Få solgt den ned,tar i mot flere🙂Liten tvil om at de ikke har levert i forhold til løsning i Senegal eller Gambia,foreløpig.Men på andre områder må man vel si de har levert. En avtale allerede i boks og flere vil komme. Og produksjonsøkning i Kongo er også på trappene, så verdier skapes.Men blitt mye fokus på Senegal og Gambia,som jo bare er en liten del av selskapet. Da glemmer man fort andre områder av selskapet. Og at ikke det blir warrents, er jo absolutt ikke det samme som at det ikke blir forlik🙂De rekker det bare ikke i 2019,veldig bra for de som sitter uten warrents,men kjipt for meg,He.. He.Men da får man ta det igjen med litt flere aksjer,for rimelig sikker på at det kommer en løsning til slutt.Som de selv så,de har konstruktive samtaler med alle parter,men det har tatt lenger tid enn de trodde.Akkurat som med selve fusjonen, det tok lenger tid,men den kom i boks🙂Samme tror jeg skjer i forhold til Senegal og Gambia!Så da får vi ta gevinsten i 2020!
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
Dragovic
12.12.2019 kl 14:54 8977

Skulle ønske alle investors var som deg, Thief. Da hadde Oslo Børs vært i 1500 nå!
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
thief
12.12.2019 kl 15:03 8940

Ja,det hadde vært bra,hadde alle fått gevinst også😉.Har tatt tap i noen aksjer de årene jeg har vært på børs,men alltid gått i pluss samlet sett hvert år!Ganske sikker på petronor hjelper godt til på plussiden i 2020,hvertfall fra disse nivåene.Verdiene ligger langt over 1kr,noe analysene til meglerhusene også bekrefter.Siste fra artic med kjøpsanbefaling og 1.5kr.Og vi er et selskap som akkurat er i startgropa i forhold til vekst.Så verdiene skal nok mye opp fremover.
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
raggaren
12.12.2019 kl 15:26 8871

Mye opp og ned kommentarer på denne siden, jeg har en pott i Pnor og slik jeg tolker ledelsens fremdrift, er det ikke i min tvil at dette er en god investering i kommende år, synd for de som må selge til disse lave priser. Jeg blir sittende og fyller på litt nå og da på dager den er under 1 kr, når vi er kommet til høsten 2020 vil jeg tro at mange angrer på at de solgte på dagens nivå. Og forstod jeg ledelsen rett, så kunne de kanskje være i havn med avtaler i Senegal og Gambia i første halvdel av neste år, hvis den avtalen landes allerede i januar, hvilket nivå tror dere aksjen havner på da?
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
tuja
12.12.2019 kl 15:44 8827

Olja rett opp. Trump twittrer at de er nær en avtale med kina.

:)
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
thief
12.12.2019 kl 15:50 8796

Snart 65usd nå,blir solide overskudd av det 🙂💰
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
raggaren
12.12.2019 kl 17:34 8672

Mye opp og ned kommentarer på denne siden, jeg har en pott i Pnor og slik jeg tolker ledelsens fremdrift, er det ikke i min tvil at dette er en god investering i kommende år, synd for de som må selge til disse lave priser. Jeg blir sittende og fyller på litt nå og da på dager den er under 1 kr, når vi er kommet til høsten 2020 vil jeg tro at mange angrer på at de solgte på dagens nivå. Og forstod jeg ledelsen rett, så kunne de kanskje være i havn med avtaler i Senegal og Gambia i første halvdel av neste år, hvis den avtalen landes allerede i januar, hvilket nivå tror dere aksjen havner på da?
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
KennyL
12.12.2019 kl 18:30 8599

Før eller siden vil klatringen begynne. kan bli før jul, kan bli på nyåret. Triggere er det i massevis, så det er bare å følge med :-)
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
tuja
12.12.2019 kl 21:24 8431

Kan bli meget bra for olja:

https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-12-12/u-s-reaches-deal-in-principle-with-china-awaits-trump-sign-off-k434e4yn?srnd=premium-europe

U.S. negotiators have reached the terms of a phase-one trade deal with China that now awaits President Donald Trump’s approval, according to people briefed on the plans, Bloomberg News reports.

Trade advisers are set to meet with the president at 2:30 p.m. to discuss the agreement. An announcement could come as soon as this afternoon, the people said. A White House spokesperson declined to comment.

More information is available on the Bloomberg Terminal.
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
FkL
13.12.2019 kl 04:01 8237

Niger Delta set for new ‘Kutt Throat’ deals

(Legger ikke ut hele artikkelen)

11 December 2019 16:00 GMT UPDATED 11 December 2019 16:00 GMT
With ink barely dry on last week’s joint venture pact between PetroNor E&P and Nigerian operator Yinka Folawiyo Petroleum (YFP) for development of the Aje field on OML 113 in the Niger Delta, the Oslo-listed explorer is now poised to sign off on two more asset acquisitions.

Partnered by Nigerian indigenous player Tee Mac Petroleum and backed by Emirati capital, PetroNor will earn a 75.5% participating interest in OML 113 by taking on 45% of a special purpose vehicle, Aje Petroleum, in which YFP retains a 55% majority stake.

Now Upstream hears two more oven-ready deals are in the offing, although details of the would-be agreements remain sketchy.

If any transpire, however, they would likely be teed up by PetroNor’s redoubtable country manager and West Africa advisor Tee Mac Omatshola Iseli, founder-chairman of Tee Mac Petroleum and veteran peace broker with access to Niger Delta militants.

The Nigerian-Swiss businessman, from the Itsekiri ethnic group in the Niger Delta, is associated with South Korea’s Daewoo and Norwegian sustainable resource specialist Hemla in the Ogoniland clean-up.

PetroNor concluded a series of formal investor presentations in Norway under the auspices of Oslo-based Pareto Securities, and “some lunchtime presentations are planned in Oslo this week for retail clients,” according to Pareto.

https://www.upstreamonline.com/exploration/niger-delta-set-for-new-kutt-throat-deals/2-1-720706
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
thief
13.12.2019 kl 07:36 8116

Da kommer det snart flere avtaler🙂
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
thief
13.12.2019 kl 07:40 8096

Denne tee mac lekket vel dette ut på en side for noen dager siden,når han kommuniserte med en person.Sa at det var 2 avtaler på gang og at aksjene i petronor kom til å bli mye verdt.Man tar jo alltid dette med en klype salt.Men når det nå kommer en artikkel om akkurat 2 avtaler på gang,da kan det nok stemme🙂
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
FkL
13.12.2019 kl 07:43 8074

Det gjør det garantert uansett, men det ble vel nevnt på møtet at ikke Nigeria var først ut nå. Mener å huske det. Har mer tro på noe i Ghana eller Gabon. Det er fokus på mange områder og de var meget opptatt av å gjøre "smarte investeringer" for å ikke verken vanne ut noe eller ikke sikre oppsiden. Det er egentlig en genial forretningsidé å ta over underutviklede felter med stor mulig oppside til lav kost. Litt som når vi kjøper PNOR om dagen :)
Redigert 21.01.2021 kl 02:37 Du må logge inn for å svare
thief
13.12.2019 kl 08:16 8003

Stemmer,kjøpte 30k på 1kr i går🙂Fyller nok på mere om den ikke stiger, må veie opp for bortgang av warrents! Og ja,petronor har vel stor kompetanse på akkurat det området,å få mest mulig ut av brønnene.Så de kan nok gjøre gode dealer,på felt som kan levere mer med den riktige kunnskapen.Er vel derfor petronor skal ha hovedansvaret for den tekniske delen på Aje 🙂
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
KennyL
13.12.2019 kl 08:46 7931

Se der ja. Greit å få bekreftet at Dr. Tee Mac faktisk har en viktig rolle i PetroNor sin satsing i regionen. Det gjør jo bare den snedige Linkedin-samtalen ekstra spennende :-)
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
13.12.2019 kl 08:58 7904

Ja, da har i alle fall jeg lagt ut den vanlige kjøpsposten min :) Vi får se om noen napper på.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
thief
13.12.2019 kl 09:04 7896

Hvor ligger du?🙂Kanskje jeg må legge meg over,He.. he
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
13.12.2019 kl 09:07 7880

Du bør kunne gjette det :) Samme antallet har ligget på rimelig samme kurs mange ganger. Selvfølgelig bare til kjøp.

PS. KennyL tok den med en gang.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
thief
13.12.2019 kl 09:08 7871

Fikk du napp med en gang🙂
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
13.12.2019 kl 09:12 7855

Nei, men er ikke langt unna :)
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
thief
13.12.2019 kl 09:18 7822

Ok,tok jeg de 20k på 0.99,gadd ikke fiske når man kunne plukke billig🙂happy hunting!
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
KennyL
13.12.2019 kl 09:32 7772

0,99kr for 1,5kr! Der er et godt kjøp... tror jeg 😄
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
13.12.2019 kl 09:38 7750

Nå må ikke du ødelegge for meg nå da :) Nå måtte jeg flytte meg opp.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
13.12.2019 kl 09:40 7742

Da kom det litt ganske fort ja. Jaja, mer på meg.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
thief
13.12.2019 kl 09:59 7694

Ja,å selge for krona er helt på jordet,men bra for oss🙂Virker som noen tror lisensene er tapt,pga warrents ikke slår inn.Men er jo motsatt.Da en løsning i 2020 vil gi endel høyere kurs enn om den kom i år!Fortsatt klokketro på at de finner løsninger, så får ta tiden til hjelp.Så er det ikke bare disse lisensene vi trenger vente på,mye annet som skjer i petronor også.Blir et actionfylt 2020🙂Nye avtaler,produksjonsøkning i Kongo,avklaring i Gambia uansett(voldgift klar i 2h om det går hele veien) og forhåpentligvis løsning i Senegal.Da burde vi være langt over dagens kursnivå.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
13.12.2019 kl 11:48 7572

Da var olja over $65. Ingen tvil om at pengene nå renner inn og med Jens’ egne ord fra møtet så er vi en Monkey Maker :)
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
thief
13.12.2019 kl 12:05 7542

Perfekt,65usd er meget bra for petronor, gir gode overskudd🙂De har vel sagt at de skal klare seg med pengene som kommer inn til den videre utviklingen.Kommer det store avtaler,sper de vel på med noen lån!Ble vel sagt på møtet at de ville prøve å unngå mest mulig utvanning.Noen aksjer blir vel uansett trykt opp for å nå 30k i produksjon💰
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
13.12.2019 kl 12:38 7476

Da har jeg tatt 45k ekstra i dag. Det er viktig å kompensere for ar Warrants uteblir når vi allikevel er på disse kurser :)
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
thief
13.12.2019 kl 12:45 7455

Ja,når man fortsatt har tro på løsning i Senegal eller Gambia,er det bare å plukke.Får vi den går kursen amok🙂Mye høyere enn om vi fikk løsning i 2019.Da slipper vi 155mill flere aksjer,hvor mange hadde blitt dumpet relativt raskt.Så oppgangen som eventuelt kommer vil være mer bærekraftig🙂Så er det jo ikke bare Senegal og Gambia vi har.Er jo andre deler av selskapet som vil vokse mye fremover, bare det vil nok forsvare kurser på 2 tallet etterhvert,så tar vi lisensene til apcl som bonus🙂
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
13.12.2019 kl 12:49 7444

Greit å ha de i bakhodet, men for min egen del så er ikke det fokus nå. Selskapet vil bygges med stabile inntekter og gode strategiske nye avtaler både på nye prosjekter og på det vi allerede har. Det er faktisk her gullet ligger nå.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare