KREFTAKSJENE - og den SORTE svanen .......!

Hammers
HAMMER 12.12.2019 kl 22:16 1443

Årets Nobelprisvinnere i medisin har funnet HIF's betydning for kroppen mtp styring av oksygenstrømmen til hver enkelt celle.
Uten oksygentilførsel dør kreftcellene - og man er svært nære gjennombrudd på medisinsiden. Årets Nobelpris er uansett vunnet:
https://www.sciencemag.org/news/2019/10/medicine-nobel-honors-work-cellular-system-sense-oxygen-levels

Alle disse håpefulle i div børsnoterte selskaper som i årevis har forsket på noen enkeltpersoner - kan med ett bli torpedert av andre aktører som kommer rett fra sidelinja. Aktører som om litt kanskje er i stand til å sveipe ut hele kreftproblematikken.
Aktører som har helt andre og langt mer effektive måter å behandle kreftcellene på enn de tradisjonelle.
Medisinene er ikke ferdigutviklet, men man skal være svært nære på.

For spesielt interesserte innen området kan jeg anbefale siste episode av Vetenskapens vârld på SVT/play (medisin etter ca 30 min):
https://www.sciencemag.org/news/2019/10/medicine-nobel-honors-work-cellular-system-sense-oxygen-levels

Hilsen Hammers.......som ellers anbefaler hele programmet fra SVT.
Redigert 12.12.2019 kl 22:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.12.2019 kl 22:26 1391

Pho blir SUPER DIGG!
Panis
12.12.2019 kl 22:34 1336

Jaja Hammers, nå tar du alle Farma aksjene under en kam og spår de nedenom og hjem...
Flere av de driver faktisk med avansert forskning og med teknologi som vi vanlige ikke forstår helt, men at det virker det er helt klart.

God Jul hilsen Panis...
Hammers
12.12.2019 kl 22:52 1255

Jeg spår ikke noe som helst - og uansett ikke noe over natta.
Det jeg egentlig sier er at man ikke må låse seg i en enkel tanke om at "mitt" selskap er det eneste i verden som forsker på området!
Jeg mener uansett at årets Nobelprisvinnere bør representere en tankevekker for flere.....!

Hilsen Hammers
Computum
12.12.2019 kl 23:14 1176

Ting skjer ikke "med ett" i farma, Hammers. Selvfølgelig skjer det forskning i mange land på dette feltet. Og fremskritt gjøres stadig vekk. Lykke til med dine valg av aksjer.
AksjeInvest
13.12.2019 kl 01:18 1043

Er ikke dette en spådom da?

« Alle disse håpefulle i div børsnoterte selskaper som i årevis har forsket på noen enkeltpersoner - kan med ett bli torpedert av andre aktører som kommer rett fra sidelinja.»