Mistillit mot Lan Marie

17.12.2019 kl 19:22 1242

Byråd Lan Marie Berg har ikke informert bystyret i Oslo om utallige brudd på arbeidsmiljøloven og risikerer forslag om mistillit. Hun innrømmer å ha manglet oversikt over problemene, og hun er nå sykmeldt.
Dette kommer i tillegg til alle klagene om at trafikksystemet i Oslo under hennes ledelse har blitt rasert. Trafikanter, beboere og butikkeiere klager over manglende parkering, mange kjøreforbud med enveiskjøringen, bompenger osv...
Oslofolk har nå fått nok av dette uvesenet.
K
Redigert 18.12.2019 kl 21:33 Du må logge inn for å svare
18.12.2019 kl 13:28 1192

Jeg fikk advarsel fra Adm da jeg skreiv at "øyvindl" var en bløffmaker og MDG aktivist, han rapportere meg til admin
Var ikke helt sikker på at MDG hadde sine folk her på dette forumet , men traff altså innertier
Han er altså ikke investor, men er en av MDG sine aktivister
Min niese er med i MDG i Oslo, hun forteller hvordan og hva de gjør. Hun sier de har egne folk som er på mange fora og skriver
Ligner på Trollfabrikken til Putin det de holder på med
Jeg skjøt i blinde, men fikk innertier .
Hvis han nå rapportere dette så blir jeg utestengt 1 uke og neste gang 3 mnd
Men i alle fall vet dere nå at han ikke er investor men MDG aktivist
øyvindl , de kan ha flere her. Det vet jeg ikke

Såpass må man finne seg i, det redder tross alt verden.
Ekstremisme er farlig uansett tema.
Det er veldig rart at man kan få gjennomføre alt mulig tull bare fordi man selv kaller det miljøtiltak og helt uten å kunne vise til hva det skal gi av resultater eller noen konsekvensanalyse.
Men det er klart, det er jo også blodig urettferdig at Norge skal være verdens beste land å bo i år etter år, og når vi ikke kan løfte andre kan vi jo ødelegge for oss selv.
OZZY
18.12.2019 kl 14:11 1130

folk som gjør alt de kan for å ødelegge Oslo bør komme i fengsel
18.12.2019 kl 14:51 1071

Du har god ironi
Det like vi alle og MDG er nok veldig glad også i deg
Min niese sier de skal misslike slike som meg, hun har forklart hva onkel driver med og at han har drevet mye sosial arbeid .
Det teller ikke sier de, akkurat slik øyvindel opptrer
Min niese har sine egne meninger og blir irettesatt av de støtt og stadig.
Jeg kaller de for ekstreme, og hun sier at det er rett men de er ikke ekstremister.
Deres kamp er mot mer utslipp
Men deres politikk fører til mye større utslipp
Sissener og profilerte finans folk sier den grønne bevegelsen fører til at penge folk skyr Norge og da svekkes krona . Da skjer følgende
Laks blir mye billigere og volumene øker med tilsvarende utslipp og forurensning. Videre kommer det da enda flere turister med Cruisebåter hit til landet og det øker forurensningen mye. Camping bil turistene øker i antall med lav krone. Mer trafikk og mer forurensning. Så har du dette med at de har fått inn mer folk i div kommuner og utvalg . Dette presser så AP til å gjøre mottiltak som fører til mer skatt, mer avgift og mer til Venstre . Ja tilogmed Høyre lar seg presses mer til Venstre
Hele denne MDG bevegelsen er svært skadelig for miljø, for økonomi , ja skadelig for det meste i verden
Redigert 18.12.2019 kl 14:52 Du må logge inn for å svare
oivindl
18.12.2019 kl 15:04 1045

Nå begynner dette å bli komisk, Matmons. Jeg forstår at du har blitt rapportert, men det er altså ikke av meg.
Du deltar på et diskusjonsforum, åpner en rekke tråder selv, men møter all diskusjon og kritikk med drittslenging, og nå altså med håpløse konspirasjonsteorier.
For ordens skyld kan jeg avkrefte alle dine påstander.

Ikke rart du har ekstreme holdninger når du ser konspirasjon hvor enn du snur deg, og trekker konklusjoner på håpløst grunnlag.

Det er mange eksempler å ta av, men nøyer meg med ett i denne omgang.

Du skrev følgende :"Høyre vil ha Norge inn i EU, det er jo en sosialdemokratisk tanke."

Her er et svar som ikke kom fra meg:
"Altså, er du heilt forbanna blåst?
Ingen på venstresida vil sleppe billeg arbeidskraft satt i system av kyniske bemanningsbyråd inn i sitt eige land. Det er kun ubrukelege høgrepampar som vil spare nokre kroner som vil det"

Det er altså flere enn meg som reagerer på din kunnskapsløshet.
Dersom du verken er interessert i å diskutere eller tilegne deg kunnskap, skjønner jeg ikke hvorfor du skriver her inne.

oivindl
18.12.2019 kl 15:10 1019

"Min niese sier de skal misslike slike som meg, hun har forklart hva onkel driver med og at han har drevet mye sosial arbeid .
Det teller ikke sier de, akkurat slik øyvindel opptrer
Min niese har sine egne meninger og blir irettesatt av de støtt og stadig.
Jeg kaller de for ekstreme, og hun sier at det er rett men de er ikke ekstremister."

Det kan vel se mer ut som om du har en infiltratør hos MDG enn at det er provokatører her inne.
Redigert 18.12.2019 kl 16:17 Du må logge inn for å svare
18.12.2019 kl 15:11 1015

Tok ikke lang tid før Trollfabrikken hos MDG våknet til liv
Ha ha ha

Du lot som du var investor og hadde HUNT og FRO
Jeg gikk inn på tråden dine fra du kom inn på forumet i Nov 2017
Ikke en gang tidligere var du der før du oppdaget jeg var inne der , jeg avslørte bløffen din med noen få tastetrykk
Alle interesserte kan bare følge etter å se hvor og når du dukket opp på skips forumet eller på HUNT trådene 1. gang

Hvorfor skulle andre enn deg rapporter at jeg sier du bløffer

Jeg ler så jeg rister av din fornektelse og åpenlyse ferd
Redigert 18.12.2019 kl 15:18 Du må logge inn for å svare
oivindl
18.12.2019 kl 16:30 961

"Hvorfor skulle andre enn deg rapporter at jeg sier du bløffer"

Det er egentlig to mulige forklaringer her.
1.
Det finnes åpenbart også andre oppegående skribenter her inne.

2.
Du er slett ikke rapportert, men liker å innta offerrollen, som så mange på ytre høyre.
oivindl
18.12.2019 kl 16:47 942

"Jeg gikk inn på tråden dine fra du kom inn på forumet i Nov 2017"

Jeg har deltatt på dette eller tilsvarende diskusjonsfora i mer enn 20 år. Hvor aktiv jeg har vært, har selvsagt variert.
I starten fantes disse som nyhetsgrupper.

"Nyhetsgrupper kan på mange måter sammenlignes med epost, men den viktigste forskjellen er at meldingene til nyhetgrupper sendes ikke som private meldinger, de sendes i én eller flere filer mellom en nyhetsklient (et nyhetsprogram som leser nyhetsgrupper) og en nyhetsserver, og videre til andre nyhetsservere verden over."

Jeg brukte en nyhetsleser som het Forte Agent.

" Forté Agent er en e-post- og Usenet-nyhetsklient som brukes på Windows-operativsystemet. Agent ble unnfanget, designet og utviklet av Mark Sidell og teamet på Forté Internet Software i 1994 for å imøtekomme behovet for en online / offline nyhetsleser som utnyttet det nye Windows GUI-rammeverket."

Så lærte du noe nytt i dag også.
snoken
19.12.2019 kl 16:48 753

Forbrytersyndikatet i Oslo kommune dømte Jonny Enger i Veireno til norgeshistoriens strengeste dom for brudd på lovverket MDG-Lan har forbrutt seg på. Enger fikk 15 mnd fengsel og 4,5 mill i bot for 1.080 brudd på loven.
Det er funnet minst 15.000 brudd på arbeidsmiljøloven under MDG-Lan's ansvar. Med likhet-for-loven prinsippet skal Lan Berg således bures inne for minst 17 år og få godt 62,5 mill i bot.
MDG troner som frekkhetens yppersteprester. Den totale mangel på ydmykhet utstråler disrespekt fra en annen verden.
20.12.2019 kl 19:01 648

Nå trengs det vel noen nye informasjoner om hvor Lan-saken står?
Eller er den henlagt?
K
Bmwi8
20.12.2019 kl 19:06 633

Må jo si mdg har lykkes her i Oslo når nesten 1/5 stemmer Mdg. Personlig syns jeg det burde vært enda mindre biler på veien. Fortsatt endel kø fra Ullern og ned til Aker brygge hver morgen.

https://www.dagbladet.no/nyheter/hermstad-erstatter-lan-marie-berg/71955196
Lan tar foreldrepermisjon til 2. Juni, i stormen. Er det ikke typisk ?
MDG skal i hvert fall under 3,5 % i 2021. Det er sikkert. Helst under 2,7. Nå er de visstnok
nede på rundt 5 blank. De avsløres hver dag.
17.01.2020 kl 18:26 324

Ja, det er kanskje typisk for noen mennesker å flykte når problemene blir store. Det er lett å sykmelde seg og skylde på nerver når de ikke klarer jobben i stedet for å beklage sine feil.
K

LO er jo en av de største grunna til alle disse bemanningsbyråene? de har jo avtaler med de? LO har hatt "kollektivets" hatt i 50 år, verre og verre har det blitt. det ytterste venstre i politikken aldri skjønt er at man har styrt inflasjonstakt med at pumpe ut i offentlige tiltak, sykehus infrastruktur og så videre. da har byggearbeidern handlet i butikken og blomsterforettningen...... det samme skjer idag, men ikke i Norge. Norge bedriver nå ufrivillig bistandsarbeid med bulgaria, albania, latvia og polen. og vi kommer slite når økonomien må styres. og hvor lenge skal vi skyldlegge spillerne ist for de som setter reglene? Spetalen har IKKE bestemt hvordan skattekronene skal brukes.

og forøvri har dere stemt frem Lan på egen maskin, noen av oss prøvde at stoppe galskapen.