60 % avkastning på én måned

Charles7
27.12.2019 kl 08:45 3269

Nå må dere hoppe på å holde på aksjene ..... Nanokursen fyker til 50 pluss før 1 februar. Mye som tyder på det.
Fortsatt God jul 🎅
dr. Stockman
27.12.2019 kl 09:57 3131


"Du glemmer visst at NANO har falt nesten 40% i 2019?"
Synd for oss som har vært inne i aksjen hele veien, men en av grunnene til at oppsiden nå er svært konkurransedyktig - særlig med tanke på at vi kan være uker unna cohort 2 i Archer-1. Tror det kan bli sprengstoff, og holder det for lite sannsynlig at resultatet blir så dårlig at det slår ut motsatt vei. 1 av 3 CR vil nok mange oppleve som skuffende, men ettersom resultatene så langt må oppfattes samlet så har vi fortsatt 4 av 6, som vil være et sterkt resultat. Men jeg tror vi får 2 eller 3 av 3, og da er det nok uunngåelig at det begynner så smått å synke inn i markedet at NANO sitter med en juvel mellom hendene.
Redigert 27.12.2019 kl 09:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.12.2019 kl 11:06 3030


2020 kommer til å bli helt vanvittig. Archer-1 kommer til å ta markedet på sengen sammen med en gigantisk partneravtale. Bravo har nok tett dialog med Big Pharma, men han er steinhard i forhandlinger fordi han vet hva dette selskapet sitter på! Mange kommer til å angre på at de ikke kjøpte aksjer på dette nivået allerede litt ute i 2020. Dette er mine tanker og det jeg tror skjer bak i kulissene...

Vi får se hvem som for rett til slutt:) you just wait and see.....:)

Place your bets for 2020!

Benytter anledningen til å ønske aksjonærer i Nordic Nanovector et riktig godt nytt år:) Føler meg ganske trygg på at det blir bra så lenge dere holder på aksjene:)

Jimmi
Slettet bruker
27.12.2019 kl 13:16 2867

Ja, her er det igjen store forhåpninger til et nytt år!
Da får vi håpe at disse forhåpningene ikke ender som de tre siste årene.
NANO er fremdeles ca. 75% ned fra toppen i des 2016.
Og i 2019 ble det ingen oppgang, men et fall på ca. 37%
Jeg hadde håpet på en litt bedre dag i dag (jfr. mitt litt for optimistiske kursmål på 40 avgitt for akkurat ett år siden), og håper ikke at folk tror de kan selge i dag for å skrive av tapene på 2019-regnskapet. Det går ikke, handler foretatt i dagene før nyttår vil av regnskapsmessige årsaker (gjennomskjæringsreglene) bli overført til 2020.
Så støtt hausserne i dag og kjøp dere opp til 40 i stedet for å luske ut noen misforståtte tapskroner :-)
Redigert 27.12.2019 kl 13:17 Du må logge inn for å svare
TeeJay
27.12.2019 kl 16:18 2701

Hvilket kursmål har du for 2020 da Korsar?

Hva er sannsynlig trendrom 1h & 2h slik du ser det?
Slettet bruker
27.12.2019 kl 17:24 2610

TeeJay,
ved dette årsskiftet syns jeg det er altfor tidlig å spå kurs ved årsslutt om ett år.
Fordi det kan gå begge veier ganske brutalt med resultater og framdrift, og fordi man må forvente en emisjon neste år som kan slå veldig uforutsigbart ut:
- lykkes man med gode resultatindikasjoner innen sommeren kan dette gi en fin kurs-boost, og en emisjon vil neppe slå særlig negativt ut
- indikeres mer trøbbel med framdrift/rekruttering kan vi få et annus horribilis, og en emisjon i et sånt bilde kan bli drepende

Mer om hvorfor det er mye vanskeligere å gi kursmål nå enn for ett år siden:
- I fjor på disse tider var jeg rimelig sikker på at selskapet ikke ville ha levert særlig mye kursdrivende og ga derfor et kursmål (40) som da ble oppfattet som ren baissing. Men som faktisk har vist seg å være litt for optimistisk. Dog har dette kursmålet ligget nært virkeligheten, og innenfor saklige/realistiske rammer, hele året. Den omfattende haussingen her på forumet står i grell kontrast, det kan vel de ærligste av dere snart innrømme? :-)

Men altså 2020:
- Utsiktene for 2020 er så "digitale" (kan gå både veldig bra og veldig galt) at jeg vil ikke pådra meg mer hetsing enn jeg fikk for mitt saklige kursmål i 2019 (og tilsvarende slette behandling for like realistiske kursmål for både 2017 og 2018 også..)

Jeg vil imidlertid gjerne delta med nye kursmål og ideer om faktisk utvikling senere (kanskje om 3-4 måneder?), når det foreligger bedre vurderingsgrunnlag.
Foreløpig blir det bare spekulasjoner, og det vil jeg ikke plage folk med.
TeeJay
27.12.2019 kl 21:38 2413

Mao, det kan gå opp, ned eller sideveis.
Og du vil redigere inn noe om ett kvart, når det er mer åpenbart for alle hvilken retning det tar.

Ja det er en klassisk helgardering det.
Hadde håpet på noe mer spenstig fra en så kunnskapsrik spekulant sin deg Korsar.

Men ok...

Hausing har jeg ikke sans for.

Hvor er det blitt av Kappa og frontal og company?
Vært så stille fra de etter reprisingen begynte.

Utover det er jeg selvsagt, som alle andre, klar over at det kan forekomme hickups, resultatmessige utslag og andre uventede negative hendelser.
En 50% emisjon i dårlig farvann på slutten av året er den verste tenkelige i min verden.

Men jeg tror fortsatt guidingen holder.
Jeg tror fortsatt Archer leverer bra, og trolig ila q1
Jeg tror Bravo oppdaterer på Paradogme på q4
Jeg tror de velger å gå fra fase1 DLBCL til å kjøre en oppstart i kombo, som de allerede vet vil gi synergistisk effekt
Interim gir grønt lys på begge doser, noe som
Også indikerer at man allerede vet at man kvalifiserer for AA og godkjenning ihht på forhånd definerte parametere

Skulle disse parameterne slå inn ila 1h20, så tror jeg det blir ett svært godt år, selv med utvanning til høsten.
Slettet bruker
28.12.2019 kl 21:13 2063

Teejay,
det er da ingen som er mindre konkret om kursutviklingen enn deg her?
Jeg har levert konkrete kursmål i flere år og truffet bedre enn de fleste her inne.
Men som jeg sier, de som kan aksjen vet at det ved dette årsskiftet er for tidlig å si noe konkret om 2020.
Derimot vil man altså, trolig om noen få måneder, ha et bedre grunnlag for å gi et konkret kursmål for 2020.
Når det er faglig grunnlag for det, vil også jeg gi et kursmål for utgangen av 2020.
Redigert 28.12.2019 kl 21:13 Du må logge inn for å svare
Mrhifi
28.12.2019 kl 21:32 2035

Here we go again..... ⛈️⛈️ Blokeret!
Redigert 28.12.2019 kl 21:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.12.2019 kl 21:45 2012

NANO går antagelig nye 50-60 prosent i løpet av en måned eller to.

Litt tålmodighet bør man ha.
Slettet bruker
28.12.2019 kl 21:53 1997

Vi får bare notere oss ditt tips: "antagelig nye 50-60 prosent i løpet av en måned eller to"
Det hadde vært noe!
Slettet bruker
28.12.2019 kl 22:25 1951

Vender dessverre ned for å teste 31,- igjen men det kan jo være positivt om den holder!
Slettet bruker
30.12.2019 kl 12:04 1722

Ja, nå er ikke trådttittelen om "60% avkastning siste måned" særlig korrekt lenger.
Nå er den på ca. 26%.
I seg selv er selvsagt også 26% opp på en måned bra. Men ikke særlig mye hjelp i når aksjen ennå er ca. 75% ned fra topp.
Og aksjen er fremdeles under opprinnelig noteringsnivå.
Så det har vært noen magre år.
Derfor ville det vært veldig hyggelig for dem som har sittet inne hele veien, om det ville snu etter hvert.
Man skal ikke se bort fra at 2022 kan begynne å hjelpe.

Slettet bruker
31.12.2019 kl 00:52 1521

Hvorfor tror du ikke Nano-kursen får hjelp før i 2022??

Skrivefeil, eller har du null tro på bedring i 2020?