Michael Tetzszhner og Kristin Clemet er et fryktelig par

21.12.2019 kl 17:57 743

Disse to har veldig mye makt og er utrolig lite glad i mennesker
Alt annet enn det de mener er idioti og feil når man hører på de

Selv om han mulig har et poeng akkurat her

https://finansavisen.no/nyheter/politikk/2019/12/21/7484225/michael-tetzschner-rykker-ut-til-forsvar-for-erna-solberg-i-trygdeskandalen
nordnes
22.12.2019 kl 05:44 631

Jeg kan styre min begeistring for disse to Tetzchner / Clemet og det er ingen annen grunn enn partitilhørighet som gjør at de forsvarer Erna. Her (i NAV skandalen) virker det som Erna har selektiv hukommelse. Det blir ikke bedre når kollegaer og venner av Erna i media har blitt intervjuet om Erna så har de pleid å fremheve hennes gode hukommelse (også for detaljer). En så viktig sak huskes, når en blir orientert om den. Det at folk ikke husker er noe en til stadighet hører i norske rettssaler, og da pleier dommeren ofte å skrive at «dette har formodningen mot seg» eller tilsvarende før vedkommende blir dømt. Noe annet jeg stusser over er fraværet av møtereferater og begge deler står til stryk.

Erna «husker ikke»
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dOQ65O/erna-solberg-husker-ikke-hvordan-hun-ble-informert

manglende møtereferater;
https://www.dagbladet.no/nyheter/spammer-oss-med-svada/71873634

Redigert 22.12.2019 kl 06:05 Du må logge inn for å svare
22.12.2019 kl 12:41 483

Jeg satt både i kommunestyret og formannskap og representerte Høyre
Men det Høyre finnes ikke lenger
Ble med i den bevegelsen som Erling Norvik var motor for
Han hadde 2 læresetninger som handlet om demokrati som jeg husker veldig godt
1. Folkeviljen er demokrati i praksis
2 Folkeviljen er demokratiets grunnmur
Han hadde mye mer vi lærte av han, men dette ble sittende
Klarer dere ikke gjennomføre folkeviljen med et flertall, da må dere slutte med politikk sa han

Har dere sett noe av dette hos de to nevnte, Børge Brende eller andre i regjeringa og i Høyre
Ikke det at det er bedre i andre partier
Men NAV skandalen ACER, Mastrich avtalen viser at det nettopp er folkeviljen våre politikere ikke følger
Det er rett og slett en syk elite og aller verst er galningene fra MDG som forøvrig er representert her inne med min 1 person
nordnes
22.12.2019 kl 22:32 383

Da du satt i kommunestyret var det politikere av «den gamle skolen».

Jeg satt faktisk og en periode i kommunestyret for H.
Jeg er fremdeles opptatt av politikk ,og mailer fra tid til annen stortingsrepresentanter fra forskjellige partier om saker jeg brenner for.
De aller fleste svarer høflig og godt på mine henvendelser.....bortsett fra høyrerepresentanter.
Stefan Hegglund, Tina Bru, Røe-Isaksen, Trond Helleland svarer aldri ,de har tydeligvis nok med seg selv.
Jeg er nå kun en velger som heldigvis selv bestemmer hvor stemmeseddelen havner , og den havner ikke i mitt gamle parti Høyre som ikke gidder å nedverdige seg til å svare....bortsett fra tett på valg.
Redigert 23.12.2019 kl 21:33 Du må logge inn for å svare