***RIP ARI BEHN*** TRIST SOM FAEN - KONDOLANSEPROTOKOLL

*JBJB`
25.12.2019 kl 21:45 8710

Hei folkens:))

Og...trist budskap, folkens - respekt, vis respekt - ZnageZz....

«Jeg vil få uttrykke min dypeste medfølelse med Ari Behns familie og etterlatte i anledning hans tragiske bortgang. Mine tanker går til alle som var glad i ham», skriver statsminister Erna Solberg i en melding til NTB onsdag kveld.

"I Trist som faen tar Ari Behn leseren med til Afrika, Las Vegas og Småby-Norge, og et gjennomgangstema er unge mennesker som prøver å finne sin plass i en komplisert tilværelse. Denne lille boken var vårens store litterære sensasjon, og det virker som boken ikke bare har truffet anmelderne, for første opplag ble revet bort på under en uke, og boken er nå trykket i åtte opplag"

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 25.12.2019 kl 23:21 Du må logge inn for å svare
Noni
25.12.2019 kl 22:00 8579

Ja en kan trygt si trist som faen. En fargerik person er borte. Medfølelse til hans 3 døtre og familie.

Trist for barna det som nå har skjedd, far er død og mor er opptatt med Durek.....
voff
25.12.2019 kl 22:15 8342

Veldig trist. Durex og andre lignende utgaver har lite godt å fare med.
25.12.2019 kl 22:34 8111

Litt uvirkelig at jeg møtte ham gående gatelangs i Oslo for ikke lenge siden. Blikkene våre møttes, og det ble med det. Jeg husker jeg tenkte, for en stilig fyr... Stakars barna. Det er mange som sliter der ute og jula kan være ekstra tung. Hvil i fred.
*JBJB`
25.12.2019 kl 22:43 8024

Og...rest in peace, Ari...ZnageZz....

"Inferno" av Ari Behn:
Angst er nærmest blitt en motesykdom blant bloggere og kjendiser. Angst ogpsykiske lidelser selger intervjuer, bokbad, tv-opptredener og bøker. Dette vet Behn. Likevel opplever jeg angsten og depresjonen hans som troverdig og godt skildret. Det trøblete året beskrives med stakkato setninger og betydelig trøkk, som på sitt beste gjør inntrykk.
https://www.vg.no/rampelys/bok/i/l129AG/doeende-sjarlatan-bokanmeldelse-ari-behn-inferno

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla

Må jo være ettertraktet kunsten til Ari nå. Dette var vondt!
oljen
25.12.2019 kl 23:15 7728

Du var en kul fyr Ari, hadde sansen for deg. Du var unorsk og turte å være deg selv, til tross for janteloven og nordmenn med nisselua tredd ned over aua som ville dømme andre.

Hvil i fred.

Trist når noen dør for egen hånd. Spesielt trist for barna som sitter igjen og som for all fremtid vil forbinde julehøytiden med denne tragiske hendelsen.

Forøvrig er det synd at Ari Behn ikke får ta del i at norsk presse nå kappes om å hylle ham og hans ettermæle som forfatter, kunstner, designer, levemann og menneske.

Såvidt jeg erindrer har ikke pressen hatt et så entydig positiv omtale av Ari Behn tidligere. Det er bare så sørgelig at man må være død før omverden finner det passende å hedre din person. Så mye hyggeligere og oppbyggende det ville være for Ari å få denne overstrømmende positive omtalen mens han ennå kunne nyte den og den faktisk kunne bidratt til å hjelpe ham mot det mørket som til slutt tok ham.

R.i.P

Bra skrevet!
Ari var en jeg hadde sansen for.
Original, ekte vare.
Viste mange fine sider i TV serien med Heimly.
Synd den ble tatt av lufta.
Trist det endte slik.
Redigert 26.12.2019 kl 00:51 Du må logge inn for å svare

Veldig bra innlegg. Helt enig.

R.I.P. Ari Behn
Redigert 26.12.2019 kl 01:07 Du må logge inn for å svare
Hellboy
26.12.2019 kl 04:48 6775

Godt skrevet, tiltredes.

R.I.P Ari.

Mine tanker går til barna. Håper deres nærmeste klarer å støtte dem gjennom dette.
Wrold
26.12.2019 kl 08:43 6385

Veldig T R I S T
R I P
Wrold

Hei londonmannen. Dette innlegget har du fått velfortjent skryt for!
Frekstad
26.12.2019 kl 10:32 6000

Jeg tenkte på Ari da jeg så hva kongen hadde dratt med seg inn i kirken. Nyttårstalen burde vel begynne med å si at nå overtar Haakon.
nordnes
26.12.2019 kl 11:17 5850

Jeg er faktisk enig. Men, Martha er et selvstendig menneske som bør ha like stor frihet i sine valg som alle oss andre. På den annen side er hun mor til hennes og Ari Behns felles tenårings barn og hennes rolle som mor passer dårlig med hun at skaper så mye støy og avisskriverier. All støyen og alle medieoppslagene har neppe vært sunt for hennes nærmeste omgivelser og det hun og Ari Behn hadde felles, selv om de var separert eller skilt. Dersom Ari Behn har slitt helsemessig noe den siste boken hans tyder på, så er det svært få som har tatt hensyn til det, heller ikke pressen.

Jeg syns veldig synd på barna som har mistet sin far og foreldrene som har mistet sin sønn og søsken som har mistet en bror.
Redigert 26.12.2019 kl 13:43 Du må logge inn for å svare
AksjeRik
26.12.2019 kl 14:22 5454

Ari virker å hatt det veldig ubalansert i kropp og sinn stakkars..
Ingen hjalp han ut av uføre.

Jeg føler mange ikke har noe virkelig av verdi å gi seg selv eller andre og da kommer fort håpløshet og meningsløshet.

Visst du føler deg nedtrykt og deprimert, bryt med dårlig omgang og dårlige vaner, søk sannhet og noe større enn deg selv.
Redigert 27.12.2019 kl 08:01 Du må logge inn for å svare
26.12.2019 kl 18:29 5050

Du treffer godt der som så ofte
Pressen er noe møl
Trist dette med Ari
Man skal altså ikke spøke med Psyken , den er jævlig lunefull
Det er vel slik at det går med flere liv på dette viset på år enn i trafikken
Heldigvis ikke så ille i Norge som i Japan, men det er alt for mange som går med grunnet psyken.
Ari var jo en lun fyr og ikke noe vondt i han etter det jeg har hørt.

Hvil i fred
<pete>
26.12.2019 kl 19:40 4873

RIP Ari Behn.

Heftige påstander fra washingtonexaminer i dag, og en bisarr video fra Kevin Spacy igår.

https://www.washingtonexaminer.com/news/kevin-spacey-accuser-dies-by-suicide-day-after-actor-posts-kill-them-with-kindness-video?fbclid=IwAR3-8gIKaWqUJ4rzCCsfHwO1MwXayYuYrEFpfu4jZpyFtlHS1UAIgE3ZqTg

Var aldri særlig tilhenger av Ari Behn, men han gjorde iallefall akkurat som han ville og det står det faen meg respekt av. Har opplevd et par selvmord og det er temmelig ille, og et irreversibelt dårlig valg.
Bertelli
26.12.2019 kl 20:18 4728

Ari var nok bipolar. Er selv bipolar så det berører meg til innerst i sjelen. Alltid synes Ari var topp. Elsker mennesker som er seg selv til det ytterste.
Noni
26.12.2019 kl 20:40 4661

Dette vet du jo ikke, så jeg synes ikke du kan skrive det. Bipolar er en alvorlig sykdom, som det brukes medisiner for.

At Ari var en følsom mann, som kanskje ikke satte grenser for seg selv, tror jeg på, men det har med oppvekst og kanskje erfaring å gjøre. RIP.
Bertelli
26.12.2019 kl 21:10 4560

Jeg mente ikke å slå fast at Ari var bipolar, men mye tyder på det.
*JBJB`
28.12.2019 kl 14:31 2967

Og...statsminister Erna Solberg fra Hoire har besluttet at den tidligere ektemannen til Mærtha Louise ikke er verdig en begravelse på statens regning - hun er jo ellers kjent for å ha svart belte i å kaste penger etter prosjekter World Wide uten konsekvensanalyser og evalueringer - og da snakker vi om milliardbeløp...ZnageZz....

Statsministerens kontor opplyser til TV 2 at regjeringen ikke finner det naturlig at Ari Behn begraves på statens bekostning.
https://www.tv2.no/a/11095248/

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla

Flere gruer seg til alle løgnene og alt hykleriet hun kommer
til å servere i nyttårstalen.
ynot
29.12.2019 kl 17:14 2202

Utrolig!
Det finnes tydeligvis ingen grenser for hvor langt media er villige til å strekke seg for å få tak i lesere!
ynot
29.12.2019 kl 17:21 2181

LM
Du har noen gode poeng der!

Jeg kan ikke fri meg fra tanken på hvordan en far kan gjøre dette mot sine barn, som han var så glad i.
AksjeRik
29.12.2019 kl 22:36 1951

Han var så langt nede og følte kanskje ikke ungene var hans.. Han hadde nok holdt ut i mange år..

Partnerne til "kongebarna" "fjolset Mette Mari og narren Ari" har ikke min respekt. Det er trist for barna at Ari endte sitt liv "for egen hånd"!!!
AksjeRik
30.12.2019 kl 08:57 1709

Så klart er det trist for barna, og det er ikke riktig men jeg tror ingen egentlig vil ta sitt liv, det er på en måte siste "utvei". Du er rimelig langt nede, i mørket og har vært det lenge når det til slutt blir et alternativ. Ikke døm og tro dere kjenner og vet alt så godt om andre mennesker.
Jeg synes ingen har rett til å dømme og snakke dritt og heve seg over andre! Hva forteller det om deg?