Litt mer om SD

Sotah
27.12.2019 kl 22:13 2067

Siden kristenfolket og høyrepartiet driver og drikker te med Åkesson kan det være på tide å titte litt på partiprogrammet deres. Noe skal man jo finne på i ferieuka. Det ser jo nokså moderat ut, på papiret ihvertfall. Hjelpe til "der det" behøves høres fint ut. I teorien, ihvertfall. Kanskje man kunne bedt dem om å konkretisere litt om den biten. Å ha kontroll med egne grenser og bekjempe organisert kriminalitet og denslags høres også fint ut. Men igjen, hvordan skal de få til det? Mer lønn til politi vil trolig medføre krav fra en drøss andre statsansatte, men er i seg selv en helt grei sak. Utvise kriminelle, gjerne det, hvis de har noe sted å utvise dem til. Og finner hvor grensa går. Litt strengt å utvise folk for trafikkforseelser, for eksempel. Eller hjemmebrenning. Mye om familie, jobb, unge og gamle, alt det der er bare politisk babbel som alle partiene har på programmet. Homofile er ikke nevnt, så langt jeg kunne se. Det skal bli vanskeligere å få opphold i Sverige, asylmottakene skal avvikles. Neppe gjennomførbart. Men det står nå der.
Ellers finner jeg lite om religionsforbud, lite om deportasjoner og det er ikke antydning til etnisk rensing. På papiret er det tilsynelatende lite igjen av nazi-tiden der i gården. Og konklusjonen må bli at det ikke vil endre stort på den svenske hverdagen om de skulle komme seg inn i de fine bilene. Generelt liker jeg ikke når ytre høyre og kristenfolket trekker sammen, men jeg er jo så rar. Dett var dett, det er håp for broderfolket uansett. Korriger meg gjerne om jeg har misforstått eller oversett noe viktig. Jeg brukte knapt ti minutter på programmet deres.
vicktor
28.12.2019 kl 01:08 938

Riot
Bør ikke du svare på de spørsmål jeg stiller deg, før du sender meg spørsmål ?
Er også du en av de som ikke vil fortelle sannheten ?
Om Sverige har sendt ut noen i det hele tatt, vet jeg ikke sikkert.
Muligens har noen reist ut frivillig, for dem har det bedre hjemme.
Dett sa Stefan Løfven på TV. " Alle som ønsker å komme til Sverige, skal få komma til oss, vil trenger dem "
" Vi kommer at tjene penger på innvandringen ".
Det sier denne " IDIOT " av en statsminister, som aldri var ført noe regnskap på hva innvandringen koster,
slik vi har gjort i Norge
Slettet bruker
28.12.2019 kl 00:57 947

Du synes ikke det er viktig..? Det spiller ingen rolle om man fører en fornuftig utlendingspolitikk eller om man bare gir litt faen?
Riot
28.12.2019 kl 00:53 951


Eftersom du ser det som viktigt. Hur många sände Sverige ut 2019?
vicktor
28.12.2019 kl 00:48 956

Chorizo
Det er helt tydelig at mange svensker ikke forstår eller følger ikke med i hva som skjer i Sverige.
Svenske politikere sier de har noen utfordringer, men de skal de løse.
Antall drap i Sverige øker dramatisk, det brukes bomber og svenske jenter blir gjengvoldtatt.
Det blir kastet store steiner på brannbiler, ambulanser og politibiler
Politimenn orker ikke å jobbe med disse gjengen lengre og slutter i jobbene siden
Chorizo jeg følger med på swebbtv.se og der forteller svenskene meg hva som foregår.
For en tid tilbake uttalte den svenske forsvarsjefen at man ikke kunne se helt bort i fra at det vil bli borgerkrig i Sverige.
I Norge sendte vi ut 40 000 utlendinger i fjor, mange kriminelle og mennesker uten ID papirer og lovlig opphold
Det må dem begynne med i Sverige også.
Riot
28.12.2019 kl 00:39 963


Ursäkta Sotah, SD är i marginalen för mig så jag missade temat.
undskyld.........
Riot
28.12.2019 kl 00:34 972

Varför tar jag upp Sonja och Anni-Frid.....jo för de är personer som drabats av det norska.....

Redigert 28.12.2019 kl 00:43 Du må logge inn for å svare
vicktor
28.12.2019 kl 00:33 976

Riot
Sonja Wigert kjenner jeg ikke noe til. Muligens er hun i familie med programlederen Wigert ?
Med dette gjelder da ikke bare Wigert, men alle de andre som er intervju objekter, Lars Bern virker å være
en svært kunnskapsrik mann på mange områder. Det er også mange andre som prater innvandring, miljø, helse og økonomi.
Du må gjerne fortelle oss om Sonja sitt øde
Riot
28.12.2019 kl 00:17 987


Anni-Frid Lyngstad, hur har hon blivit behandlad?
Chorizo
28.12.2019 kl 00:10 997

Du mener altså at du vet bedre om forholdene i Sverige enn hva svenskene selv gjør? :)

Slettet bruker
28.12.2019 kl 00:05 1007

Ikke vær stygg mot Listhaug!! Hun er rasistenes høye beskytter og Mor Teresa - også kalt Lysende Sol i ren Nord-Korea stil!!
vicktor
28.12.2019 kl 00:00 1017

Riot
Jeg er veldig urolig for hva som skjer i Sverige og jeg tror ikke dere klarer å løse det, dessverre.
Så du har ikke lyst til å fortelle oss om hva som skjer ? Er også du en av de som ikke vil fortelle sannheten ?
Jeg kan hjelpe deg litt på veien.
Jeg følger med på en nettside som heter swebbtv.se , den bør alle følge med på.
Der er det reportasjer om gamle mennesker som blir fratatt sine gamlehjemplasser, slik at innvandrere
kan overta plassene. Mange reportasjer om kriminaliteten som innvandrerne står bak.
Tidligere statsminister Olof Palme ble ikke drept, det hele var dekk operasjon for å få avsatt Palme.
Videre blir det sagt at Olof hadde sex adferd som innebar sex med homofile og barn. Olof fikk AID i 1983,
på en tid hvor man ikke helt visste hva denne sykdommen kom av. Det blir også sagt at 40 til 50 mennesker
døde under uforklarlige hendelser, de hadde kjennskap til dette påståtte drapet. Det blir også sagt at Polisen
var innblandet i operasjonen. Videre blir det sagt at 50 til 60 poliser var ombord i Estonia, da den gikk ned i Østersjøen.
Mange av disse polisene ønsket å undersøke drapet på Olof på nytt. En dykker hadde sett et hull i skroget på
Estonia, som tydet på en eksplosjon med en sprengladning fra innsiden. Det er skrevet mange bøker om dette
påståtte drapet på Olof Palme. Dette var litt av det man kan se på swebbtv.se som tar opp nyheter de andre mediene
ikke tør å skrive om.

Riot
27.12.2019 kl 23:13 1040


Ja det är inte nytt för oss...men det är nya nationer som kommit, vi kommer att lösa knutarna med tid om du är orolig.
Slettet bruker
27.12.2019 kl 23:13 1041

Hei zoten/folkens:))

Og...og live sendingene fra vårt broderfolk i øst må gå sin gang, Zoten - såpass empati må vi utvise i en vanskelig tid for vårt broderfolk, vettu...ZnageZz...

https://finansavisen.no/forum/thread/14820/view/1342182

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
27.12.2019 kl 23:07 1047

Jeg hører du sier det. Og du er jo over gjennomsnittet opptatt av broderfolket. Har SD noe å by på i den sammenhengen? Det var igrunnen det jeg prøvde å finne ut.
Slettet bruker
27.12.2019 kl 23:03 1057

Skikkelig mye rar kriminalitet i Sverige for tiden. Rart at de bruker så mye voldsom vold i Sverige nå. Mye granatangrep og skyting. Det var jo ikke slik før.
Redigert 27.12.2019 kl 23:06 Du må logge inn for å svare
vicktor
27.12.2019 kl 22:59 1067

Riot
Det hadde vært fint om du kunne fortelle oss litt om de svenske forholdene.
Hva skjer i Sverige Riot ?
Slettet bruker
27.12.2019 kl 22:59 1066

Hei Zoten/folkens:))

Og...realitetene på bakken ruler, Zoten - de skal du ha, vettu:))...ZnageZz...

https://finansavisen.no/forum/thread/14820/view/1342182

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
27.12.2019 kl 22:55 1070

Jovisst. Hesteskoteorien er helt oppe og står. I ytterkantene er polene like.
Riot
27.12.2019 kl 22:54 1075


På mitt jobb har vi dart tavla....ofta är det en bild av en elak säljare vi kastar mot......skall Lishaug bli den neste?
Slettet bruker
27.12.2019 kl 22:50 1078

Du liker ikke når ytre høyre og kristenfolket trekker sammen, men du har ikke noe imot at ytre venstre og muslimfolket trekker sammen virker det som.
Slettet bruker
27.12.2019 kl 22:47 1085

Hei Zoten/folkens:))

Og...varslerne og Listhaug har skylda , Zoten - da kan vi kanskje gå videre til det som skjer på bakken - ZnageZz....

https://finansavisen.no/forum/thread/14820/view/1342182

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
27.12.2019 kl 22:45 1087

Hehe. Hva vet en svenske om Sverige? Norske vestlendinger er selvutnevnte eksperter på området.
Riot
27.12.2019 kl 22:44 1094


Rart, är också att det finns en Svensk på forumet. Jag kan säga att svensken vet mer om svenska förhållanden än ni kollektivt.
Sotah
27.12.2019 kl 22:41 1101

Jeg ble litt i tvil om hvor langt til høyre de står pr 2020, vic. De begynner å se nokså mainstream ut i praksis. På papiret ihvertfall. Igjen, med forbehold om at jeg har oversett noe.
vicktor
27.12.2019 kl 22:35 1103

Sotah
Synes ikke du det er rart at et slikt høyreparti for så høy oppslutning.
Svenskene har jo ønsket et flerkulturelt samfunn, det har de stemt for i alle år.
Jeg tror ikke svenskene vet helt hva de vil.
Riot
27.12.2019 kl 22:27 1115

Tyvärr röstar inte ”mitt folk
ideologiskt” de röstar som vinden blåser....tragiskt men sant.

Redigert 27.12.2019 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Sotah
27.12.2019 kl 22:24 1121

Greit å vite hva svenskene får hvis de blir valgt inn, tenkte jeg. Partiprogrammet er bare et forhandlingsutspill hvis det blir alvor av noe borgerlig samarbeid. Gi og ta, som det er her i landet. Det rasistene får igjen for å stemme på dem er ikke rare greiene. De kommer til å dette av og finne en drøss med småpartier som skal begynne forfra igjen. Sier krystallkula i bunkersen. Og den er klippen i tilværelsen for forumet.
Slettet bruker
27.12.2019 kl 22:19 1133

Ære være deg for det, men hva skal rasister med et partiprogram??