Litt mer om SD

Sotah
27.12.2019 kl 22:13 2036

Siden kristenfolket og høyrepartiet driver og drikker te med Åkesson kan det være på tide å titte litt på partiprogrammet deres. Noe skal man jo finne på i ferieuka. Det ser jo nokså moderat ut, på papiret ihvertfall. Hjelpe til "der det" behøves høres fint ut. I teorien, ihvertfall. Kanskje man kunne bedt dem om å konkretisere litt om den biten. Å ha kontroll med egne grenser og bekjempe organisert kriminalitet og denslags høres også fint ut. Men igjen, hvordan skal de få til det? Mer lønn til politi vil trolig medføre krav fra en drøss andre statsansatte, men er i seg selv en helt grei sak. Utvise kriminelle, gjerne det, hvis de har noe sted å utvise dem til. Og finner hvor grensa går. Litt strengt å utvise folk for trafikkforseelser, for eksempel. Eller hjemmebrenning. Mye om familie, jobb, unge og gamle, alt det der er bare politisk babbel som alle partiene har på programmet. Homofile er ikke nevnt, så langt jeg kunne se. Det skal bli vanskeligere å få opphold i Sverige, asylmottakene skal avvikles. Neppe gjennomførbart. Men det står nå der.
Ellers finner jeg lite om religionsforbud, lite om deportasjoner og det er ikke antydning til etnisk rensing. På papiret er det tilsynelatende lite igjen av nazi-tiden der i gården. Og konklusjonen må bli at det ikke vil endre stort på den svenske hverdagen om de skulle komme seg inn i de fine bilene. Generelt liker jeg ikke når ytre høyre og kristenfolket trekker sammen, men jeg er jo så rar. Dett var dett, det er håp for broderfolket uansett. Korriger meg gjerne om jeg har misforstått eller oversett noe viktig. Jeg brukte knapt ti minutter på programmet deres.
Sotah
28.12.2019 kl 17:57 947

Kan du ikke heller fortelle meg hvordan SD skal endre på noe som helst? Det er på tide å titte litt på dem, som jeg sa?
Slettet bruker
28.12.2019 kl 19:00 928

Hei Zoten/folkens:))

Og...de vil bare gjøre som danskene å sette inn bunnproppen/stoppe tilretteleggingene, Zoten - på sikt vil da bilbrannene, klanhenrettelsene, voldtektene, eksplosjonene og detonasjonene, skolebrannene++++ svinne hen, og det er jo flott, vettu...ZnageZz...

Sverige behöver en trygg och skyddad gräns för att hålla organiserad brottslighet, människohandel och terrorism borta. Vi välkomnar den som bidrar till vårt samhälle, som följer våra lagar och respekterar våra seder. Den som däremot kommer hit och utnyttjar våra system, begår brott eller utsätter våra medborgare för
fara är inte välkommen. Vi tycker att Sverige ska hjälpa människor i nöd, och det ska göras där nöden är som störst. Vi vill stoppa asylmottagandet i Sverige och i stället satsa på riktig flyktinghjälp. Vi vill möjliggöra för fler att återvända till sina hemländer.
https://sd.se/vad-vi-vill/

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
28.12.2019 kl 19:32 913

Kjempeflott. Hokus pokus filiokus. Ante ikke at det er så lett i virkeligheten. Fortsatt god vinterfest.
Slettet bruker
28.12.2019 kl 19:56 901

Hei Zoten/folkens:))

Og...hehehe - du ble som vanlig litt vonbråten og mutt når oppskriften for et harmonisk samfunn ble presentert, Zoten - alternativet er jo utprøvd de siste 40 år og fasiten
er ikke pen, vettu...ZnageZz....

https://finansavisen.no/forum/thread/14820/view/1347303

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
28.12.2019 kl 20:13 896

Jeg fikk ikke noe svar på hvordan SD skal skape en trygg grense. Ikke hvordan de skal få avviklet asylordningen. Snakker vi om et stålgjerde mot hele resten av verden her? Ut av både EU, FN og hele sulamitten? Det er også mildt sagt uklart hvordan de best mulig vil integrere de som allerede har fått opphold. Dette henger ikke helt på greip, og blir ikke gjennomført. Sverige må som oss, gjøre det beste ut av livets realiteter. Verden er multikulturell. Og 50-tallet kommer ikke tilbake. Men klapp gjerne for dem de som gidder. Det er bare en farbar vei uansett.
Slettet bruker
28.12.2019 kl 20:23 885

Hei Zoten/folkens:))

Og...de skal bare gjøre akkurat som danskene, Zoten - ikke et øyebryn er hevet hverken I FN, EU eller andre land - litt uffing og razzerop fra arabermedløperne må vi tåle, vettu...ZnageZz....

Danskenes tiltak som SD vil implementere:
Innføring av dobbeltstraff for visse typer kriminalitet i ghettoområder.
Bruk av ansiktgjenkjennelse i ghettoområder i bekjempelsen av kriminalitet.
Muligheten for å forby gjengkriminelle opphold i kommuner.
Forbud mot tildekking i det offentlig rom (på folkemunne «burkaloven»).
Treårsregelen som tilsier at flyktninger/asylsøkere med midlertidig opphold ikke får familiegjenforening før etter tre år i Danmark.
Muligheten for å ilegge flere typer kriminalitet en minimumsstraff (debatt etter at regjeringen har foreslått å doble minimumsstraffen for ulovlig besittelse av våpen fra ett til to år).
Den såkalte imamloven som blant annet kriminaliserer religiøs forkynnelse av straffbare handlinger (som ledd i bekjempelsen av radikalisering).
Muligheten for å administrativt frata fremmedkrigere med dobbelt statsborgerskap det danske statsborgerskapet (samme lov ble forsøkt innført i Norge, men fikk ikke flertall på Stortinget. Det var denne saken som utløste at daværende justisminister Sylvi Listhaug gikk av etter at hun i sosiale medier hevdet Ap var mest opptatt av å sikre IS-krigernes rettigheter).
At danske teleselskaper fortsatt er pålagt å lagre data om borgernes bruk av telefoni og internett (EU-domstolen har avgjort at dette er ulovlig, noe svenskene fulgte umiddelbart, danskene nøler).
Utvidet bruk av «bilskiltskannere» og muligheten til å lagre data.
At myndighetene uten rettskjennelse kan ransake dømte seksualforbryteres hjem uten at det foreligger en spesifikk mistanke om at de har brutt oppholdsforbudet.
Muligheten for å overvåke borgere som er mistenkt for misbruk av økonomiske stønader (trygdejuks).
Muligheten til å overvåke danske statsborgere i utlandet.

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
vicktor
28.12.2019 kl 20:32 879

Sotah
Den farbare veien er ; først sende ut alle kriminelle med familier, alle uten ID papirer og kutte i alle sosiale gode,
de egentlig ikke har krav på. Flyktninger har ikke krav på permanent opphold og skal sendes ut så fort forholdene
i hjem landene er trygge. Somalias nye leder har sagt til vestlige land at de ønsker sine statsborgere hjem, for å
bygge opp landet.
Slettet bruker
28.12.2019 kl 23:52 861

"Jeg følger med på en nettside som heter swebbtv.se"

------------

Veldig bra informasjonskanal. Det bør alle som ønsker å våkne opp fra "Tornerosesøvnen" følge med på. Fler og fler i verden er omsider i ferd med å våkne opp og oppdage hvor ført bak lyset fra MSM vi har vært gjennom årtier.
Riot
29.12.2019 kl 00:08 851


Nej. Jag har förmånen att känna Turkar, Serbier, Kroater, Spanjorer, Finnar, Irakir, Syriier, Syrianer, Kongoleser, och många fler.
Bara A4 svenskar skulle skicka mig in i statistiken....
polemiker
29.12.2019 kl 00:15 845

Det er bare snakk om dager før du blir beriket, Riot. Du hørte det først her!

Dette vil naturligvis være helt fortjent, og ikke beklag deg til oss.
Sotah
29.12.2019 kl 00:19 841

Fysj da, pole. Vi trenger oppdateringer fra de som har skoene på, veit du. Hvis vi bare hadde deg og Lilletull sine versjoner av virkeligheten hadde jeg ikke turt å dra over så ofte som jeg gjør. Jeg har mer tillit til svenskene selv enn vestlendinger når det gjelder forholdene hos naboen. Selvfølgelig.
Riot
29.12.2019 kl 00:26 832


Min bror har familj med en Eritrean, deras bil saknade ljus.....och min bror sa att det var ett allvarligt elfel på bilen... jag och hans sambo var övertygade om att det bara var trasiga ljuskällor. Sambon sa att bilen inte haft fungerande ljus det senaste året, men gatubelysningen fungerat fint.
Det är kulturskillnad.
polemiker
29.12.2019 kl 00:30 829

De som har skoene på er lettere hjernevasket vettu. As we speak er det vel en savnet norsk kvinne i Gøteborg området. Er vel liten sjanse for å finne henne i en del. Dette var nok en av dine medsøstre som ikke ville høre på advarslene fra oss.
Slettet bruker
29.12.2019 kl 00:36 826

Samboeren polakken?
Sotah
29.12.2019 kl 00:38 821

Noen utfordringer har de, selvfølgelig. Men det meste går seg til her i livet.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wPp96G/sprangdad-och-dubbelmord-kan-ha-varit-riktade-mot-nya-mc-klubben
Riot
29.12.2019 kl 00:39 820


Om jag gräver en ny källare under källare huset har.......
Då kan jag placera min familj där, och inget ont kommer att hända dem.

Är det din ide’?


polemiker
29.12.2019 kl 00:41 815

Etter mange år med å prøve å opplyse deg, har du ennå ikke sett lyset,,, Jeg synes bare synd på deg min venn.
polemiker
29.12.2019 kl 00:44 813

Dette kommer ikke til å "gå seg til". Dette er noe generasjoner vil slite med, takket være bestefar.
Redigert 29.12.2019 kl 00:45 Du må logge inn for å svare
vicktor
29.12.2019 kl 00:51 808

Nethuns
Enig med deg, en veldig bra informasjonskanal. Her er det mange godt vokse mennesker,
som har utdannelse, kunnskap og livserfaring, langt over gjennomsnittet.
Mange av de er pensjonister som nå kan si sine meninger, uten å være redde for å miste sine jobber
Sotah
29.12.2019 kl 00:53 802

Du vil ikke at noe skal gå seg til heller, pole. Lær deg å sette pris på hverdagen sånn den er. Det er usunt å være pisse sur hele tida.
polemiker
29.12.2019 kl 01:15 790

Riot, nope. norsk statsborger og er omtrent som deg. Egen företagare og betaler mer i skatt enn 99.9% av alle her. Jeg finansierer minst 2 av navnerne her personlig.

Dette vil ikke< gå seg til Sotah, men bli verre. Det har jeg sagt de siste 10 årene, og har fått rett hele tiden. Dette er ikke tveita gjengen eller den gjengen du holdt deg med. Dette kommer med 100% sikkerhet bli verre. Fortsett å stem på de partiene som har introdusert problemene, og dere vil bli tvunget til å flytte. Håper det er verdt det.
Riot
29.12.2019 kl 01:19 789


Bara att få det ut....bra.


Sotah
29.12.2019 kl 10:27 757

Du har lite eller ingenting å bidra med, pole. Bra du bor langt unna Sverige. De klarer seg godt uten din innsats. Jeg fortsetter mitt akkurat som før. Sverige er vårt mest brukte ferieland veit du. Folket er ikke enig med deg, heldigvis.
Slettet bruker
29.12.2019 kl 10:40 745

Sverige burde være vår aller største fiende basert på hvor mange ganger det voldelige landet har invadert eller forsøkt å invadere Norge. Svenske styresmakter er historisk sett livsfarlige for oss. Og feige under 2. verdenskrig.

Som vanlig er det kun vi nordmenn som gjør alt rett.
Slettet bruker
29.12.2019 kl 10:44 743

Hei Zoten/folkens:))

Og...hehehe - nå har du fått dokumentasjon på hvorfor SD ruler folkemeningen og nærmer seg 30% i Sverige, og realitetsbeskrivelse fra forholdene på bakken big time, Zoten - da kommer sirkelargumentene om at går bra og at du kommer til å handle på Norby som før - naise trai...ZnageZz....

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/y3pbdA/kvinna-hittad-dod--man-gripen-for-mord

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
kaunis
29.12.2019 kl 10:51 741

Der i gården trenges nok flere Åkerssonnene skal de få orden på rampen og alle mordene , samt den kraftige økningen på voldtektene som øker i takt med de nye lansmennene som så fredelig innvardere Sverige. Klart Åkerson vil ødellegge for denne unike herligheten de har fått tilgang til i dummhetens rike.
Sotah
29.12.2019 kl 11:13 730

Jeg har fastslått at SD ikke kommer til å medføre rare endringa forlengst, Lilletull. Selv om de hadde hatt reint flertall er lista di vrien å få gjennom. Selvfølgelig klarer svenskene dette uten vår hjelp. Og selvfølgelig forblir Sverige omtrent som nå, verdens sjuende beste land å bo i eller hva det nå var. Sutring fra dere oppnår ikke annet enn å forsure stemninga her inne litt. Det får gå.
Slettet bruker
29.12.2019 kl 11:22 725

Hei Zoten/folkens:))

Og...hehehe - orkesteret fortsetter å spille, fortsatt god tradisjonsfeiring, Zoten - det skal du ha:))...ZnageZz...


Mordet på den svensken Flamur Beqiri, 36, i London kan ha sin förklaring i Malmö. I juli förra året hittades en vän till honom död under mystiska omständigheter i Malmö. Mannen kände även mördade Karolin Hakims sambo som blev beskjuten i Malmö i somras.
Av tre vänner är två döda – den tredje var nära att mördas.
– Vi är i kontakt med den svenska polisen för att försöka ta reda på vad som kan ha lett fram till att någon sökt hämnd i Storbritannien, säger Jamie Stevenson, kriminalinspektör vid den brittiska polisen.
https://www.expressen.se/kvallsposten/krim/flamur-mordad-i-london-svaret-kan-finnas-i-malmo/

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
29.12.2019 kl 11:49 712

Ulv, Ulv! Redd seg den som kan! Hjelpes for noen pingler og krisemaksimerere. Ha en fortsatt god vinterfest, ikke bit av neglene helt.