Kristoffer Joner rir igjen

JONER 28.12.2019 kl 18:34 1819

Noen burde fortelle denne Joner noen sannhets ord om hvor i verden barn har det vondt
I Afrika fødes det hver dag + 88000 barn , skal vi hente de hit ?
På Filippinene er det flere 10. tall millioner barn som har for lite mat og ikke hus eller klær, skal vi hente de hit ?
Skulle ønsket det var noen i media som laget en oversikt over hvor mange av disse profilene som egentlig brydde seg om barn sitt ve og vel
Hvor mange adaptiv barn i Afrika, Siri Lanka , Filippinene og andre fattige land har sånne som Joner
I 1978 fikk jeg mitt første fjernadopterte barn gjennom Strømmestiftelsen , det har etterhvert blitt til 3 stk
Døtrene til John Fredriksen har mange fjernadopterte barn hver .
Hvor mange har Kristoffer Joner tro, den der jævla nøtteskrika
Fy f... jeg vil spy hver gang jeg ser denne idioten i media
Hva godt har denne fyren noen sinne gjort selv annet enn å rakke ned på andre

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/50QreE/vil-kjoepe-flybillett-og-ta-med-utenriksministeren-til-hellas?utm_source=vgfront&utm_content=row-4
Redigert 28.12.2019 kl 18:35 Du må logge inn for å svare

Godt poeng. Jeg tilhører absolutt ikke fanklubben og styrer unna alle filmene hans
28.12.2019 kl 19:21 1707

Velkjent for de fleste at han gikk på stoff lenge, tildels sterke stoffer også
Har han nå fått tilbakefall slik som sist han var ute på tur
Da ble det avslørt han hadde et raid på stoff igjen
Merkelig at media promoterer slik dritt som han der

Synes forresten han er en god skuespiller, det er kan hende det han øver på nå
Redigert 28.12.2019 kl 19:23 Du må logge inn for å svare
28.12.2019 kl 19:49 1645

Spiller liten rolle hva han evt har gått på. En klassisk godhetsapostel
oivindl
28.12.2019 kl 19:57 1617

"Hva godt har denne fyren noen sinne gjort selv annet enn å rakke ned på andre"

Der når han i hvert fall ikke deg til støvlene engang, Matmons.
Men du fikk i hvert fall promotert din egen fortreffelighet, og det var kanskje det viktigste.
Nomaden
28.12.2019 kl 20:01 1594

Fullstendig idiotisk innlegg, som så mange her inne beklageligvis. Hva får en person til å legge en annen person for hat på denne måten? I dette tilfellet en kjent person som ønsker å sette søkelys på dårlig levestandard blant flyktninger. Hvis man skal gå gjennom livet med tankegangen du fremviser så vil det aldri være meningsfullt å hjelpe noen - for det finnes alltid noen som har det verre. En god gjerning er en god gjerning. Det er du som framstår som "godhetsapostelen her. Patetisk.
Springer
28.12.2019 kl 20:12 1547

-"sette søkelys på dårlig levestandard blant flyktninger."
Tror fokuset her er å bitche på den hersens regjeringa.
Og media stiller gladelig opp.
28.12.2019 kl 20:17 1527

Akkurat det er hans sin kjepphest
Sånn var det sist han hadde et utbrudd
Den gang var det vel mot Likhaug tror jeg
Fyren er en dyktig skuespiller , men et sosial casus 0

I 2011 beordret Arbeiderpartiet (som Joner er en del av) bombing av Libya
Jeg jobbet i Libya da, hadde nett fått ny jobb etter kreftoperasjon og vi var der på vår 2. tur
Vi ble beordret vekk og kontraktene terminert grunnet krigshandlinger
Human Rights Watch laget rapport etterpå og konstaterte at + 250.000 mennesker var drept som følge av krigsforbrytelsen i Libya
Landet bombet sønder og sammen og tilbake til før krigs utvikling
Hvor var denne gode samaritanen Joner da , hvor var alle hans støttespillere da.
En forbanna sjalatan er det han er i sitt sosiale vesen
Redigert 28.12.2019 kl 21:17 Du må logge inn for å svare
Odi.1
28.12.2019 kl 22:19 1428

Hadde en fått ryddet opp i alle Narkisene i verden, ville flere tusen Barn i verden hatt ett godt og trygt liv.
nordnes
28.12.2019 kl 23:03 1365

«Likhaug» hun kommer ialle fall fra et parti med mange lik i skapet, i form av brutte valgløfter som Frp prøver å glatte over på Facebook. I regjering styrer Erna og der blir Frp små.
nordnes
28.12.2019 kl 23:12 1353

Gadaffi sa at dersom han ble styrtet så ville middelhavet bli kaos. Han og Berlusconi inngikk en avtale der Gadaffi stanset strømmen av flyktninger over middelhavet. Nå ser en istedet at for en flyktning så er det bare å padle noen kilometer ut i åpent hav så blir en plukket opp og fraktet til Europa, med et skip som setter kursen mot tafatte europeiske politikere. Salvini er et unntak!
29.12.2019 kl 00:20 1270

Vel alt er nå uansett bedre enn AP
Jeg har misslikt AP siden jeg lærte å gå og lese eller forstå hva de har holdt på med opp gjennom årene
Les artikkelen i Nordlys Nord Norsk debatt om hyllesten av Gerhardsen skrevet av Erling Borgen og sendt på NRK (han og de som laget programmet unnlot å nevne Gerhardsen svik mot sjøfolkene) I artikkelen ND får de så hatten passer både Gerhardsen og erke sosialisten Borgen .
Fytti fan for noen falske kryp
I det herrens år 1959 mistet jeg min far og 2 eldste brødre på havet sammen med 3 andre fiskere , min fars fiskebåt forsvant med mann og mus
Jeg og min nålevende eldste bror skulle plukkes opp hos bestemor og bestefar, de kom aldri
Min onkel var ordfører og skreiv til Gerhardsen om hjelp til de etterlatte og forsøke finne de savnede
Ingen hjelp selvfølgelig
En annen slektning av meg omkom i Kings Bay ulykka få år etter , han var medlem i AP
Alle de etterlatte fikk store pengesummer bevilget fra regjeringen over statsbudsjettet i et ekstraordinært vedtak
Alle som omkom i Kings Bay var LO medlemmer .
Ei fryktelig ulykke, men de fikk i alle fall økonomisk hjelp
Fisker familier som omkom i ulykker fikk ikke slik hjelp
Sosialister som har styrt og som har posisjoner er de mest falske mennesker som er å oppdrive
29.12.2019 kl 00:22 1271

Ja og der fikk han 110% rett i
Stoltenberg og Støre burde vert stillet for retten i krigs domstolen
Det er etterkrigstiden største krigs forbrytelse i følge fredsforsker Tunander
Redigert 29.12.2019 kl 00:44 Du må logge inn for å svare
Bmwi8
29.12.2019 kl 00:42 1229

Hva feiler det deg matmons? Jiiisuss
29.12.2019 kl 00:48 1216

Innbitt motstand og hat mot korrupte makt folk og falske mennesker
Der troner som vi alle vet Sosialister høyest
Skatteflyktning Gro i spissen
Haltopen
29.12.2019 kl 08:12 1103

Hvem mener Herr matmons man kan stole på?
pasoc
29.12.2019 kl 09:14 1020

Matmons er en vis mann:) joner ville jeg ikke engang drikke kaffe med. Matmons derimot gjerne et wienerbrød i tillegg. Er så lei av alle disse godhetsbråkmakerne som selv ikke gjør en dritt. Jeg har hjulpet flere fattige familier vel og merke i kristne land. Allahjalla derimot er bortkastet å bruke energi på. Islam er for mennesket som rabies er for en hund. Kina har en fantastisk tilnærming de nekter å la islam bre seg. Gode skoler og leirer de har opprettet.
Redigert 29.12.2019 kl 09:16 Du må logge inn for å svare
nordnes
29.12.2019 kl 10:34 934

Syns det er bra at matmons er kritisk til samfunnet. En kan jo bare se tilbake på det som skjedde med Nortraship. Ellers er vi i en tid en tid der NAV bare blir mer og mer merkelig mens det brukes det en masse penger for at Norge skal få sete i FNs sikkerhetsråd, mens bistands og innvandringsbudsjetter setter nye rekorder.

Forunderlige NAV;
https://aap-aksjonen.no/trygderettsadvokat-slar-alarm/?fbclid=IwAR3nS7yXiB9mNKLd3TGpQDffHjC9URk85kOvpu2FY5lMoK7hgIMo71YyY7Y
Nils
29.12.2019 kl 10:48 898

Nav og joner er nesten like tragiske. Nav betaler folks forbrukslån og spyr ut penger hvis du er utlending. Jeg vil mye heller ha "halv skatt" enn å hjelpe noen utlendinger eller luksusfellen deltagere. Så mye søppel vi skal ta vare på
oivindl
29.12.2019 kl 10:55 882

Ditt eget parti, Høyre, var også enige i beslutningen, selv om de ikke satt med makten.
Det var venstresiden som var mest skeptisk, selv om SV aksepterte under tvil.
nordnes
29.12.2019 kl 11:12 845

Du glemmer å nevne det offentlige byråkratiet som er enormt og uten sidestykke sammenlignet med andre nordiske land.