PHO - Is stand-alone white light cystoscopy a thing of the past?

BenteBazooka
PHO 08.07.2018 kl 10:39 20503

Kan ikke huske å ha sett denne fra april er blitt delt her før.

http://www.urologytimes.com/genitourinary-cancers/point-stand-alone-white-light-cystoscopy-thing-past



While white light cystoscopy (WLC) has been the standard for initial diagnosis and surveillance of nonmuscle-invasive bladder cancer, its use alone can now be considered suboptimal based on recent developments with blue light cystoscopy (BLC), according to Badrinath Konety, MD, MBA.

“White light cystoscopy misses many tumors, both papillary lesions and carcinoma in situ (CIS), and that can lead to higher rates of recurrence and progression,” said Dr. Konety, professor and chair of the department of urology, University of Minnesota, Minneapolis.

“Those issues are now remediable to some extent with BLC using hexaminolevulinate HCl (HAL [Cysview]) because this technique detects more tumors and allows for more complete resection.”


Her forklarer han også noe som kan være en av grunnene til at bruken ikke har tatt av tidligere i usa, og at vi nå etter fda-godkjenningen i februar bør forvente økt veksthastighet fremover:

"With its initial approval, BLC had limitations because it was approved as a one-time only procedure done with one particular type of rigid cystoscope and for finding papillary tumors. In addition, a history of BCG immunotherapy or intravesical chemotherapy within the past 90 days was a contraindication to the procedure due to concern about a potential increased risk of false positives from misidentifying inflamed tissue as cancer.

Labeling for BLC with HAL was revised and expanded based on the results of a randomized controlled trial comparing blue light flexible cystoscopy with WLC for detection of bladder cancer during surveillance.3 In February 2018, the FDA approved use of HAL for the cystoscopic detection of carcinoma of the bladder, including CIS, with flexible cystoscopy (Karl Storz PDD Flexible Blue Light Videoscope System) and for repeated examination in patients undergoing surveillance cystoscopy. In addition, the new labeling removed the contraindication relating to recent BCG or immunotherapy.

The safety of repeat use of BLC with HAL was also demonstrated in a retrospective study that included 62 patients who underwent WLC with BLC two or more times"



Han sier også noen ord om NBI("konkurrenten" til Cysview):
Narrow-band imaging (NBI) also aims to improve detection of bladder cancer and is both easy to perform and widely used. However, results from comparative studies do not show a consistent benefit for achieving improved tumor detection using narrow-band imaging versus white light cystoscopy, Dr, Konety noted.

“Results of a very large randomized trial comparing 12-month recurrence rates following transurethral resection of bladder tumor using NBI or white light indicate that NBI did not lead to a more complete transurethral resection,” he said, referring to a European Urology study published in 2016.5

“Hence, it is unclear if NBI truly improves upon WLC,” Dr. Konety added.
Redigert 20.01.2021 kl 21:14 Du må logge inn for å svare
focuss
10.07.2018 kl 12:19 8518

De sparer jo ikke akkurat på adjektivene

The combination of HAL (Cysview) and Blue Light drastically reduces cell survival in patient-derived bladder cancer organoids.

Hadde en slik formulering blitt brukt i et utviklingsselskap så hadde vel verdien av selskapet hoppet 1-2 milliarder?

Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Merlin
10.07.2018 kl 14:24 8431

Abscopal effect is a phenomenon in the treatment of metastatic cancer where localized treatment of a tumor causes not only a shrinking of the treated tumor, but also a shrinking of tumors outside the scope of the localized treatment. R.H. Mole proposed the term “abscopal” (‘ab’ - away from, ‘scopus’ - target) in 1953 to refer to effects of ionizing radiation “at a distance from the irradiated volume but within the same organism.”

Initially associated with single-tumor, localized radiation therapy, the term “abscopal effect” has also come to encompass other types of localized treatments such as electroporation and intra-tumoral injection of therapeutics.[2] However, the term should only be used when truly local treatments result in systemic effects. For instance, chemotherapeutics commonly circulate through the blood stream and therefore exclude the possibility of any abscopal response. Similar to immune reactions against antigens from bacteria or viruses, the abscopal effect requires priming of immune cells against tumor antigens.[8] Local irradiation of a tumor nodule may lead to immunogenic forms of tumor cell death and liberation of tumor cell-derived antigens.

https://en.wikipedia.org/wiki/Abscopal_effect
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.07.2018 kl 14:33 8421

Dette skrev Merlin / Betrakter for mindre enn ett år siden:

"Noen som tviler på at kursen til Photocure skal svært BETYDELIG opp (flere hundre prosent) de neste månedene?

Jeg vil samtidig advare folk mot å tro at Hunter Hall eller High Seas forstår noe som helst mer enn oss på HO. Medisinmannen og Snøffelen kan denne businessen. Lytt til dem fremover. De vet hva de snakker om, de følger med, de har kunnskap om selskapet og godkjenningsprosessen.

Her vil de begge få rett etter års innsats og kan førtidspensjonere seg uten økonomiske bekymringer om et års tid! I likhet med oss, om vi bare passer på å å ha kjøpt oss inn NÅ!"

Denne bør også leses for å få med hvordan vedkommende opererer:
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2410980
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Merlin
10.07.2018 kl 14:38 8410

Badabing

Jeg forholder meg til enkeltsaker. Er de negative eller positive? I tillegg: Hvorfor snakke om personer og ikke aksjen. Saklighetsnorm nr. 1.

I tilfelle Photocure er det nå salget og RESULTATET i 2Q18 det bør snakkes om, og ansettelse av ny leder. Hold deg heller til det.
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.07.2018 kl 15:02 8382

Merlin Og det kommer fra deg med dine uttalerser om meg og mine kunnskaper.
Trur du har en del att lære.
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.07.2018 kl 15:05 8378

Babading

Jeg tenker at så godt som alle som frekventerer PHO-trådene vet hvordan Merlin opererer.
Det er hverken en god eller dårlig nyhet, men jeg tenker Merlin glatt hadde vunnet gullmedaljen om det hadde vært verdensmesterskap i haussing, -og eller prating for sin syke mor.
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Legoland
10.07.2018 kl 15:06 8373

Terapeutisk effekt,
"suggest that beyond the diagnostic utility of Blue Light Cystoscopy with HAL there is a potential for therapeutic benefit"
Etter mitt skjönn er det spekulasjon om mulig potensial til terapeutisk effekt, ikke paavist effekt. Kan vi la det forbli med det?
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.07.2018 kl 15:12 8352

Merling, like viktig er det med integritet.

For ett år siden snakket du om flere hundre prosent avkastning og førtidspensjonering.
For et halvt år siden snakket du om den sannsynligvis gode veksten i forkant av Q1 2018 og videre for året.
Nå snakker du om regnskapsjuks, og at PHO ikke vil lykkes i USA og du vet hvorfor (uten å ville fortelle det).

Men det var alt fra meg, tilbake til sak og ikke person. Lykke til.
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.07.2018 kl 18:38 8229


Aksjemarkedet er nesten alltid en tålmodighetsprøve.
Kun 3 ganger siden 1991 har jeg kommet inn og truffet perfekt i aksjer som har gått direkte til himmels på 2-3 års basis fra dag 1 - 1 måned.
Jeg vet at mange av PHO-aksjonærene er av de mest kunnskapsrike `menighetene` i f t sin investering på OSE, og antagelig derfor også blant de mest tålmodige vedr det å være langsiktige.

Personlig legger jeg ikke ned alt for mye tid og arbeid i mine investeringer lenger, men bruker mere andres kunnskap og erfaringer i en aksje før jeg investerer.
For meg holder det å sjekke nøkkeltall, -børsmeldinger, -de skribentene som er mest troverdige og best på kunnskap om selskapet, -linker til interessante funn og omtaler av produkter, og til slutt egne konklusjoner og logikk.

Som jeg har skrevet tidligere, forventer jeg en forløsning og sterk kursvekst i PHO-aksjen senest innen pres av Q3 2018.
Jeg tror også mange av de `gamle` aksjonærene er inneforstått med at at vi snart er i mål og at begivenhetene i så måte er på vår side.
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.07.2018 kl 19:10 8207

ja, gikk selv inn på q3 17 som har vist seg 6 mnd for tidlig, men det er vanskelig å treffe, eg hadde trodd vi skulle få litt forventnings rally.

fordelen er at kursen har vært lav så snittet er blitt veldig hyggelig.

eg tror og at vi løsner på q3 og q4, med voldsom vekst frem mot 2020. Og det kan faktisk ta 1-2år å få kursen dit den bør være med markedsandel på nivå med europa.

Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
focuss
10.07.2018 kl 19:56 7821

Legoland skrev:

""suggest that beyond the diagnostic utility of Blue Light Cystoscopy with HAL there is a potential for therapeutic benefit"
Etter mitt skjönn er det spekulasjon om mulig potensial til terapeutisk effekt, ikke paavist effekt. Kan vi la det forbli med det?"

Jeg undres hvorfor du er så opptatt av at en mulig terapeutisk effekt skal være noe som børstes under teppet. Jeg mener dette i aller høyeste grad skal løftes opp i flombelysning for aksjonærene. Potensialet i Photocure blir ikke mindre av dette. At Photocure selv forstår problemstillingen og verdien av den er nødvendig for å prioritere riktig fremover. Det vil selvfølgelig også være viktig i en oppkjøpsdiskusjon.

Nå er det ikke slik at Photocure tar dette ut av løse lufta. Hensikten med kliniske studier har ikke vært å adressere terapeutisk effekt i det hele tatt. Imidlertid er det mitt inntrykk, lest et sted, at de fikk lengre tid til recurrence enn hva som kunne forklares med de fysiske inngrepene alene. Dette skulle de undersøke med in viro forsøk. Der får de de de kaller en dramatisk død av kreftceller. Synes man ikke det er interessant så vet ikke jeg. Her starter man på en måte med "beviset" og sjekker at forutsetningene stemmer. Jeg skal ikke ha ment noe om hva som skal til for å fastslå dette med p<0,05. Men at det er uinteressant skjønner jeg ikke hvordan du kommer frem til. Her mangler vi svar på:


1) Hva skal til for å dokumentere effekten med tilstrekkelig signifikans?
2) Hvilken betydning har det for kommersiell utvikling av BLC Cysview og for pasientene.
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
SørenE
10.07.2018 kl 20:03 7808

Hej Norge
Fandt denne i søgen :-) -- lidt gammel artikkel, men fortæller fordele, klipper lidt tekst ind og link :-) 2016

"That may well change with more widespread use of blue-light cystoscopy performed with hexaminolevulinate hydrochloride. Hexaminolevulinate hydrochloride is an optical imaging agent indicated for use in the cystoscopic detection of NMIBC.
The new guidelines feature the use of blue-light cystoscopy quite prominently because the technology is inherently superior to white-light cystoscopy for visualization of bladder tumors.

"There are other technologies in the guidelines that are used to visualize bladder tumors, but the one that got the highest level of recommendation was blue-light cystoscopy," Dr Gomella said.
Dr Gomella explained that practitioners who are familiar with the relatively new technique know that it significantly improves detection of NMIBD when used as an adjunct to white-light cytoscopy in comparison with use of white-light cystoscopy alone.

"In particular, most of us who are familiar with the blue-light cystoscopy really feel it's the carcinomas in situ — the flat tumors — where the technology shines, because flat cancers are sometimes not as visible under white-light examination," Dr Gomella said.
Dr Steinberg could not agree more.
Senere: With the use of blue-light cystoscopy and hexaminolevulinate hydrochloride, even flat cancers "light up like a Christmas tree," he said.

Bliver nødt til at lime dette ind -- bemærk 5 Års brug (fra 2016) !!!!!!
"This minimizes false negative rates, "so if findings on blue-light cystoscopy are negative, they are truly negative," Dr Steinberg said.
Dr Steinberg has used the technology for 5 years or so, and he has noticed that his false positive rates continue to drop.
To me, blue-light cystoscopy is an optimal procedure, and the technology has a significant amount of cancer specificity as well, which I think is critically important," he emphasized.

Dr Gomella agrees with Dr Steinberg.
"Essentially, right now, there are only about 75 centers in the US that offer blue-light cystoscopy technology," Dr Gomella said.

"So I think one of the biggest impacts we are going to see from these guidelines is a tremendous interest in identifying those centers that do have this technology and are happy to make it available for their patients."

BEMÆRK: 75 Center i april 2016 !!!!!!!!! -- hvad sker der :-)


Link:https://www.medscape.com/viewarticle/863110#vp_2

Har været rost til skyerne af alverdens urologer de sidste 2-3 år -- vi må da snart få fart på USA toget :-)

Dansken
Optimist
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
SørenE
10.07.2018 kl 20:24 7794

Hej Norge
Ved ikke om dette link har været på forum-- lieftime cost $96.000 - 187.000 !!

https://www.medscape.com/viewarticle/563825

Dansken
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
focuss
10.07.2018 kl 20:36 7778

Søren E
Men følgende er nytt:
-Refusjon i TURBT fra jan 1-18
- FDA Approval surveillance feb-18
-Lansering av flexible scope for surveillance mai-18
- Bygging av salgs og markeds org i USA: Ongoing.
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
SørenE
11.07.2018 kl 05:55 7696

Hej Norge
Focuss: når jeg læser diverse artikler ser det ud som det er lidt øvle-bøvle (svært og tidskrævende) at bruge Rigid Scope -- så jeg tror at Flexscope og Refusion som du skriver er der skal trigge kursen de kommende måneder -- det er måske derfor Egberg taler om super pontiale -- han har set hvordan det nye Flex Scope er blevet modtaget i USA, og hvor let der er at bruge.

Det overrasker at der er 75 klinikker allerede i 2016 !!! med utplaceringer

Dansken
Optimist -- Hurra for Flexscope og refusion :-)
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.07.2018 kl 09:08 7629

Jo mer vi leser om flexiscope, jo mer overbevist blir jeg om at dette kommer til å ta av ganske raskt.
Selv om det ikke blir Net Profit i Q2, så vil vi sannsynligvis se en klar tendens til det bedre selv om scopene er nye, og først kom på markedet i mai 2018.
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
liang
11.07.2018 kl 09:17 7616

Har stor tro på dette selskapet på sikt pga dokumentasjon og det de har oppnådd så langt.
Men det virker som om de fleste ikke tror så mye på resultatene på kommende Q2.
En annen ting er Hestdals avgang.
Det fokuseres utelukkende på positive effekter men hva med selve grunnen til avgangen.
Er ikke helt overbevist om at denne er til aksjonærenes beste.

Men på sikt så må jo selskapet bli en vinner...får en tro :)

Lykke til
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.07.2018 kl 09:31 7590

Om et år- eller to- eksisterer ikke lengre selskapet Photocure slik vi kjenner det nå.
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Computum
11.07.2018 kl 09:49 7573

Nei, får da virkelig håpe det :-)
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
bravi
11.07.2018 kl 09:53 7564

Hvis dette er et opplagt case burde kursen allerede ha vært høyere, fremdeles såvidt over 30 og fallende. Tidligere var det snakk om at ved Q1 ville vi se økende salg pga. refusjon fra nyttår, deretter var det snakk om at det trenges mere tid derfor må vj vente til Q2 før det blir noen bedring på salget. Nå når Q2 nærmer seg har mange begynt å snakke om at det ikke blir noen bedring før i Q3 for da ser vi resultatet av flexskop osv. bla. bla.. bla. Senere når vi nærmer oss Q3 er jeg rimelig sikker på at de samme snakker om Q4 og til og med Q1-19 før vi kan vente noe positive resultater.
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
BenteBazooka
11.07.2018 kl 10:02 7546

Endringen er vel allerede i gang, med avgangen til Hestdal
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.07.2018 kl 10:27 7521

Vad eg førstår så er rigide og fexible scope kompatible til resten av utstyret, som skjermer, mottaker og datautstyr.
Så eg utgår fra att alle skaffer både deler, da det ikke blir så mye dyrere i innkjøp. Men om de som reden har
rigide scope må skiffte hele utstyret før att få den nye HD kvaliteten aner eg ikke. Men rekker det med att bare
skaffe selve flexiscopet , så blir det nok fart på salget.
Eg er i alle fall optimist nær det gjeller scope leveranser, og da vet vi att cysview bruken kommer og.
Er rimelig sikker att Q2 blir pluss men hvor mye ?????
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
focuss
11.07.2018 kl 10:56 7498

Bravi
Det var vel ingen andre enn Merlin som hadde forventninger til Q1. Flexscope ble lansert mid mai og derved er det naturlig at de fleste av oss har forventninger til Q3. Da bør vel refusjonsordningen for TURBT også ha begynt å virke.
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
liang
11.07.2018 kl 11:08 7557

http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=83489783

00:24:31 starter spørsmålene fra deltakerene på Q118.
Redigert 20.01.2021 kl 19:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.07.2018 kl 11:09 7555

Hvis Q2 viser pluss, så kommer kampen om PHO-aksjer til å starte for fullt om under 1 måned.
Jeg tenker imidlertid at det er for tidlig å vente .net profit i Q2 i o m at utgifter til salgsorganisasjonen i USA også vil øke.
Men øker salget merkbart vil også kursen øke en god del.
Spennemde tider i 4 måneder framover nå.
Redigert 20.01.2021 kl 19:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.07.2018 kl 11:35 7533

Det er greit at utgifter til salgsorganisasjonen i USA også vil øke. Men de skall vel ikke behøve så
mye mer fakta og argumenter for att kunne få solgt lite og. Cysview er vel en enkel sak og behandlingen
er den samme som de utført i hvitt lys før. Det ende er vel att tyde bildet i både blått og hvitt lys som
er ekstra.
Redigert 20.01.2021 kl 19:06 Du må logge inn for å svare
bravi
11.07.2018 kl 13:48 7467

focuss, de var mange flere enn Merlin som hadde forventninger til Q1, du selv inkludert. Husker høsten 2017 da det ble klart at de ville få refusjon for turbt og at dette betydde et 4 milliarder marked i Us. Da var det dette som var caset og mange luftige kursmål ble presentert basert på akkurat det. I ettertid viser det seg at salget til turbt aldri vil bli stort nok til at Pho tjener kr på det, de er helt avhengig av surveillance og flexskop for å dra dette i pluss. I Q1 ble det til tross for refusjon, fase 3, anbefalinger osv. osv. bla..bla..bla. nedgang i salget i Us med refusjon samtidig med nedgang i både Eu og norden. Den nedgangen på bred front er vanskelig å bortforklare, der ligger også årsaken til den vedvarende lave kursen.

Da er det ikke så rart at markedet priser Pho aksjen såpass lavt før det blir bekreftet om selskapet er i stand til å levere. Det er mange nå som helgarderer oog skriver om kvartaler langt frem i tid. Samne med store kostnader med oppbyggingen av salgsorganisajon i Us, hvor lenge skal de bygge denne organisasjonen? De har vel bygget den i 1,5 år allerede. Skulle tro kostnadene er størst når organisasjonen er fulltallig.
Redigert 20.01.2021 kl 19:06 Du må logge inn for å svare
focuss
11.07.2018 kl 14:14 7449

Bravi
Her kom det mye rart. Kan ikke tro jeg har ytret meg positivt om Q1. Ellers så begynner jeg å lure på om du tar ansvar for for egne investeringer. Hvor har du det fra at de ikke vil tjene på TURBT? Noen som har kortslutning basert på Q1?
Redigert 20.01.2021 kl 19:06 Du må logge inn for å svare
focuss
11.07.2018 kl 15:10 7416

Bravi
Begynner åmistenke at du ikke skjønner hverken hva jeg eller andre skriver. TURBT markedet i USA er ca 400000 prosedyrer perår eller et marked oppunder 4 mrd per år. Hvem sier at Pho ikke kan bli lønnsom på det alene? Tror ingen har sakt det vil skje fra Q1. Jeg har flere ganger skrevt at jeg trodde Q1 var for tidlig. Har ikke sett andre enn Merlin med store Q1 forventninger.
Redigert 20.01.2021 kl 19:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.07.2018 kl 15:43 7384

Har du ett problem Bravi. Hvorfor kaller du Frankrike for EU. Og Danmark for Norden. Og forklar hvor
mye salget sank i USA i Q1. Skall du skrive så må du forholde deg til fakta. Og PHO er opp 15,5 %
i år fast du skriver samme innlegg 2 ganger dagen.
Danmark kjøpte mye Hexvix i Q4 og hade lite til overs i Q1 -18 er det førstått.
Redigert 20.01.2021 kl 19:06 Du må logge inn for å svare
BenteBazooka
12.07.2018 kl 08:18 7216

"I ettertid viser det seg at salget til turbt aldri vil bli stort nok til at Pho tjener kr på det"

Det utsagnet kan du gjerne utdype?

"Total Hexvix/Cysview revenue increased 11% to NOK 40.7 million in Q1, highest ever"
Så selv om unitsalget i eu gikk litt ned, så vil jeg ikke påstå at dette var "nedgang på bred front"




Redigert 20.01.2021 kl 19:06 Du må logge inn for å svare
Hallvar
12.07.2018 kl 08:49 7190

Når det gjelder forventninger de neste kvartalene så skal jeg ihvertfall ikke legge skjul på at jeg fra Q3 har et svakt positivt resultat som imidlertid skal bli mye større de neste kvartalene. Blir det ikke positivt resultat i Q4 blir jeg utrolig skuffa.
Når det gjelder Q2 så har jeg et svakt negativt resultat. Det er basert på en svak økning i både antall scope og svak økning i bruk av scope. I tillegg har jeg lagt inn økte kostnader som avsetter økning i salgsinntektene.
Jeg synes mitt estimat er veldig forsiktig og jeg ville ikke vært fornøyd med dette resultatet om jeg var bedriftslederen. Spesielt ikke med et produkt som er overlegent konkurrentene.

Det som forundrer meg er at (tiltross for PHO historie) så er utslagene på aksjekursen minimal tiltross for gjentatte gode meldinger vedr Photocure og deres produkter.
Jeg er imidlertid stor optimist på PHO sine vegne og jeg synes inntog av nye investorer fra USA indikerer at noe er på gang.
Fortsatt god sommer !
Får vi ikke en offensiv guiding fra ny ledelse blir det nok flere uker før vi ser skikkelig bevegelsene aksjen.
Redigert 20.01.2021 kl 19:06 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
12.07.2018 kl 08:52 7186

Hallvar, det har ikke manglet på positive meldinger om Hexvix/Cysview de siste 10 årene, men slike meldinger har aldri resultert i en vekst som har bedret resutlatet.

Folk er lei av supperådet
Redigert 20.01.2021 kl 19:06 Du må logge inn for å svare
focuss
12.07.2018 kl 09:03 7173

MM
Synes du snart må ta innover deg at sammenlikninger 10 år tilbake ikke er relevant. Det var før fase 3 studiet og før bygging av salgsorg i USA. Nye Photocure startet med fade 3 resultatet mai 2017. Aksjemarkedet henger imidlertid etter.
Redigert 20.01.2021 kl 19:06 Du må logge inn for å svare
focuss
12.07.2018 kl 09:37 7131

Tåler gjenntagelse

https://www.msmc.com/shining-a-blue-light-on-bladder-cancer-advancements-in-technology-improve-diagnosis-and-treatment/

Where do you see the future applications of blue light cystoscopy? It is very likely that in the future, all patients will have their operative cystoscopies, bladder biopsies, and TURBTs (transurethral resection of bladder tumors) performed with blue light once the technology is adopted by more hospitals and health systems. Until then, patients always have the opportunity to seek out a urologist at Mount Sinai for a second opinion and to see if blue light cystoscopy is appropriate for their care.

Dr. Alan Nieder is the co-chief of the department of urology and an Associate Professor of Urology at Columbia University’s Division of Urology at Mount Sinai Medical Center. He specializes in urologic oncology, laparoscopy and endourology. Dr. Nieder was recognized for his expertise in bladder cancer, laparoscopic surgery, prostate cancer, urologic cancer and prostate benign disease by Newsweek and listed as one of America’s Top Cancer Doctors.

Redigert 20.01.2021 kl 19:06 Du må logge inn for å svare
focuss
12.07.2018 kl 09:46 7110

Dr. Alan Nieder mener at i fremtiden er det " very likely" at alle vil bli behandlet med BLC Cysview
Hva er sannsynligheten når en ting er "likely" ? Mer enn 50%?
Hva er sannsynligheten når en ting er "very likely"? 80-90% ?

I så fall betyr det at han mener det er 80-90 % sannsynlig med salg på 14-15 milliarder per år, før hensyn tas til mulig fremtidig konkurranse.

Selvfølgelig hans subjektive syn men han bør kunne vurdere saken bedre enn de aller aller fleste.
Redigert 20.01.2021 kl 19:06 Du må logge inn for å svare
Medisinmannen
12.07.2018 kl 10:01 7090

Vi kan også si oss meget godt fornøyd hvis 10% får Cysview eller 20%.

Hvis alle får behandling med Cysview så skal jeg pensonere meg. :)
Redigert 20.01.2021 kl 19:06 Du må logge inn for å svare
focuss
12.07.2018 kl 10:22 7062

MM
Så absolutt. Selv med 3-4 % så blir dette en investering som vil være fantastisk og legge det meste på OSE bak seg.
Redigert 20.01.2021 kl 19:06 Du må logge inn for å svare
bravi
12.07.2018 kl 10:35 7043

pafo, tror jeg har mye rett i mine kommentarer, aksjekursen bekrefter det, slik sett er jeg helt på linje med markedet.
Det virker nå å være et kjempesprik mellom kursen og forventningene i aksjen. Dét skrives om triggere og kjempepotensiale men kursen reagerer ikke i hele tatt, dét er som å skvette vann på gåsa. Nå er det 2 uker siden Dahl tok over som ceo, han har ifremdeles kke informert noen ting til markedet. Betyr det at Q2 vil bli omtrent som Q1?
Redigert 20.01.2021 kl 19:06 Du må logge inn for å svare