Riktig godt nyttår til dere alle sammen, måtte trespriten i-
PepsiColaen til landsmoderen Gro, gi oss alle det nødvendige klarsyn og styrke for årene som kommer.
Bare gjentar dette.......
Bare gjentar dette.......
Redigert 01.01.2020 kl 00:17
Du må logge inn for å svare
Tresprit er gøtt se.
Godt nyttår!
Godt nyttår!
Jeg bare gjentar hovedinnlegg......
🌠💥🌠💖🌠 Godt nytt år til alle på forumet! 🌠💥🌠💖🌠
Selv har jeg VIP plassering for EU Miljøhovedstadens fyrverkeri.
Like storslagent som alltid - og helt uten miljøhensyn!
Skattekroner fyres av til glede for hovedstadens "rikinger"! ;-DDD
Takk for det gamle og slutter meg til ønsket om klarsyn og styrke for årene som kommer!
Selv har jeg VIP plassering for EU Miljøhovedstadens fyrverkeri.
Like storslagent som alltid - og helt uten miljøhensyn!
Skattekroner fyres av til glede for hovedstadens "rikinger"! ;-DDD
Takk for det gamle og slutter meg til ønsket om klarsyn og styrke for årene som kommer!
polemiker
01.01.2020 kl 00:42
630
Godt nyttår til DT folket fra meg også. 2020 kommer til å bli et vel så innholdsrikt år som 2019. Brexit skal gjennomføres, Donald Trump skal velges til 4 nye år, Iran skal settes på plass, Kim er ikke helt tam ennå.
Enda flere kvinner skal muslimvoldtas og i Sverige vil det bli flust med henrettelser, bombesprengninger, hundrevis av bilbranner, barneran og misshandel osv. Svenskene er ennå ett hakk nærmere av å bukke under på grunn av muslimsk berikelse fra Afrika og araberland.
Enda flere kvinner skal muslimvoldtas og i Sverige vil det bli flust med henrettelser, bombesprengninger, hundrevis av bilbranner, barneran og misshandel osv. Svenskene er ennå ett hakk nærmere av å bukke under på grunn av muslimsk berikelse fra Afrika og araberland.
♪ღ♪*•.¸¸.•*¨¨*•.♪ღ♪*•.¸¸.•*¨¨*•.♪ღ♪
♪♪♪░G░O░D░T♪░N░Y░T░T░♪░Å░R░♪♪♪
♪ღ♪*•.¸¸.•*¨¨*•.♪ღ♪*•.¸¸.•*¨¨*•.♪ღ♪
Redigert 03.01.2020 kl 07:35
Takk, det samme til deg også. Klarsyn og styrke trenger vi alle, NB denne trespriten har en lei tendens med å ta synet. Trespriten i Pepsi Colaen til Landsmoder Gro. Sukkererstatning Aspartam (Canderel, Nutrasweet), (E 951). Kunstig søtstoff som er ca. 200 ganger søtere enn vanlig sukker. Oppfunnet ved en tilfeldighet ved den am. kjemibedriften G.D. Searle i 1965. Stoffet er en kombinasjon av to aminosyrer, asparginsyre og fenylalanin, samt metanol (tresprit). Tresprit gjør folk blind.
Landsmoder har drukket så mye gratis Pepsi, at hun er blitt lysømfintlig. Hun tåler ikke lenger dagslys. Det er i sannhet et fattig folk som "kårer" noe så simpelt menneske til sin Landmoder.
Landsmoder har drukket så mye gratis Pepsi, at hun er blitt lysømfintlig. Hun tåler ikke lenger dagslys. Det er i sannhet et fattig folk som "kårer" noe så simpelt menneske til sin Landmoder.
Alle troll sprekker i lyset.
Godt nytt år!
Godt nyttår!
Nå: kaffe og tresprit
Nå: kaffe og tresprit
Jaja, så er det et nytt år med nye muligheter og forhåpentligvis en mer samstemt forsamling her inne.
Godt nytt år folkens.
Godt nytt år folkens.
samstemt? ikke nødvendigvis, men vi må kunne dra tema på banen for meningsbrytning, ute å bli utskjelt av nolduser og tåper. Fra Bekhoder hel og halvtullinger og øvrig jabboda fjas. HanVanner etc dritvås
Du sa det slik det er, jeg prøvde å pynte litt på det siden jeg også ønsket godt nytt år :)
Jeg håper Godt 2020 til alle jeg, den er grei.
Men har aldri forstått at hopp er blitt Nyttårssport
Jeg ser de setter nedfor og jeg få dårlig magefølelse
Hvorfor er ikke Bom & Turn naturlig tv-sport som reflekterer virkeligheten bedre.
#free idrett
Men har aldri forstått at hopp er blitt Nyttårssport
Jeg ser de setter nedfor og jeg få dårlig magefølelse
Hvorfor er ikke Bom & Turn naturlig tv-sport som reflekterer virkeligheten bedre.
#free idrett
Godt Nyttår til Toppiver Stonheng også for å sette oss i gang på min beste fot.
Nå er det viktig å se fremover.
Ikke heng deg opp i fjor lenger.
Mye rart har skjedd, men glem det.
https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/mat-og-drikke/2019/02/27/195556640/vinmonopolet-tilbyr-for-forste-gang-alkoholfritt-brennevin
Nå er det viktig å se fremover.
Ikke heng deg opp i fjor lenger.
Mye rart har skjedd, men glem det.
https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/mat-og-drikke/2019/02/27/195556640/vinmonopolet-tilbyr-for-forste-gang-alkoholfritt-brennevin
Jeg er uenig i dine meninger, men jeg vil inntil døden forsvare din rett til å hevde dem.
Dette sitatet hevdes å komme fra Voltaire, men er faktisk tatt fra boken til Evelyn Beatrice Hall hvor dette er hennes egen oppsummering av Voltaires tro på ytringsfriheten.
Godt nyttår alle sammen.
Dette sitatet hevdes å komme fra Voltaire, men er faktisk tatt fra boken til Evelyn Beatrice Hall hvor dette er hennes egen oppsummering av Voltaires tro på ytringsfriheten.
Godt nyttår alle sammen.
Det var min triptrollefar som var roten til det misforståtte sitatet.
Han sa en nytåresaften at jeg for svarte tar deg for dine meninger, og hevner meg for sin syting over julematen.
#spis eller bli spist ble hjemmeleksen
Han sa en nytåresaften at jeg for svarte tar deg for dine meninger, og hevner meg for sin syting over julematen.
#spis eller bli spist ble hjemmeleksen
Hun er født 28. september 1868, Voltaire er født 21. november 1694, Paris, Frankrike.
I og med alt er et bedrag og vi alle stjeler fra hverandre, er det Voltaire som er den mest sannsynlige opphav til uttalelsen. Proff Aarbrot referert til Voltaire med dette sitatet.
I og med alt er et bedrag og vi alle stjeler fra hverandre, er det Voltaire som er den mest sannsynlige opphav til uttalelsen. Proff Aarbrot referert til Voltaire med dette sitatet.
Redigert 01.01.2020 kl 16:41
Min Tippover fra fortiden skjedde lenge før SVoltaire, den bløffmakeren som stjal min trolleforfars sitat før Copyrettsloven
Sv Voltaire var stort sett en posør som nasket sitater fra twitter.
Voltaire den posøren har sagt lite klokt, mye rart og sitert mest fra oldtidens ho forum.
Utover det bryr jeg meg ikke om fyren. Aldri hørt om han før du la han inn på ho.
Voltaire den posøren har sagt lite klokt, mye rart og sitert mest fra oldtidens ho forum.
Utover det bryr jeg meg ikke om fyren. Aldri hørt om han før du la han inn på ho.
Redigert 01.01.2020 kl 16:50
Evelyn Beatrice Hall skrev under pseudonymet Stephen G. Tallentyre og er mest kjent for biografien The Life of Voltaire publisert i 1903.
Kilde:
The Friends of Voltaire (1906), av Evelyn Beatrice Hall.
* Sitatet tillegges vanligvis Voltaire og regnes som hans mest kjente. Ordene er imidlertid hentet fra Halls bok skrevet mer enn 100 år etter Voltaires død, og er forfatterens egen oppsummering av Voltaires tro på ytringsfriheten.
Engelsk:
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
Kilde:
The Friends of Voltaire (1906), av Evelyn Beatrice Hall.
* Sitatet tillegges vanligvis Voltaire og regnes som hans mest kjente. Ordene er imidlertid hentet fra Halls bok skrevet mer enn 100 år etter Voltaires død, og er forfatterens egen oppsummering av Voltaires tro på ytringsfriheten.
Engelsk:
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.