iPad problem!

Moonshine
03.01.2020 kl 22:38 267


.
Herre Gud !, hadde jeg bare søkt opp iPad feil på nettet FØR jeg overlot iPad'en (2 år gammel) til ELKJØP Megastore Forus (28.12.19), så kanskje, kanskje kunne situasjonen ha vært en annen!
Pga. gjentatte oppfordringer til å gjøre en viktig oppdatering fra iPad'en, ble dessverre operasjonen iverksatt. Etter en lengre periode så kom EPLET frem og that var that, fullstendig fryst !
"Nei dette er ingen garanti sak, software problemer dekkes ikke, det finnes det rettsavgjørelser på," var svaret man fikk!! Det var det ingen som opplyste om når man kjøpte iPad'en, da er de bare interessert i å selge! Det ironiske er at jeg ville kjøpe Samsung for da har man muligheter til å laste ned programmer man selv ønsker, men kona VILLE ha iPad, og da har selv keiseren tapt sin rett! Apple ville oppdatere??!! For 499 kroner ønsker man å restaurere tilstanden, men iPad'en kommer jomfruelig tilbake, steril og særpreget var vekke samt at "tusenvis"av umistelige bilder og videoer + Dubai turen nettopp.., var blåst! Enkelt og greit for ELKJØP, iPad'en gjør jobben selv!

? Fremdeles skriker IPad'en etter oppdatering??!
Hadde jeg visst da, hva jeg vet nå, ville jeg ha søkt kompetanse en annen plass! Jeg ville gi Apple kundeservice noen Pauli ord om hva jeg mener, men det var ikke så enkelt, de er nemlig meget selektiv i hva man får skrive!
Forbannet!
Slettet bruker
04.01.2020 kl 18:28 232

Forslag: stikk innom nærmeste eplehus eller annen spesialist. (Slike iphonereparatører kan sikkert også ett og annet).

Et annet forslag er å slå den av om du kan, og ikke slå den på men koble til laderen slik at den slår seg på selv. Det har bla funket på en iphone SE jeg vet om.
Bildene kan du muligens finne igjen om du har lastet dem opp i iclouden og logge deg på med en annen apple enhet men med din appleid.
Redigert 04.01.2020 kl 18:30 Du må logge inn for å svare
Moonshine
06.01.2020 kl 18:07 181

Hei!
Takk for tipsene, men nei dessverre, det har aldri vært lagret noe som helst i skyen, lav tillit og liten interesse for IT generelt har bidratt til det! Brukt på ferier til bilder og nyheter. Slik at i realiteten er nok bildene tapt for denne verden!