Ultimovacs - størst potensial av alle aksjer i Skandinavia?

Ultimovax
ULTIMO 05.01.2020 kl 17:34 39880

Hvem er Ultimovacs?

Ultimovacs er et norsk legemiddelselskap som utvikler nye løsninger innen immunterapi mot kreft. Selskapet er spunnet ut av forskning på Radiumhospitalet og ble grunnlagt i 2011..

De er nå i gang med å utvikle en generell og universell kreftvaksine, noe som er helt enestående innen kreftforskning. Vaksinen har navnet UV1.

Tidligere i år presentert Ultimovacs langsiktige resultater fra en klinisk studie med UV1-behandling hos pasienter med ikke-småcellet lungekreft (NSCLC), atten pasienter deltok i studien. Dette er pasienter som var svært syke og var i stadium 3b/4 og i utgangspunktet uten håp.

I gruppen som fikk høyest dose, var fem av seks fremdeles i live fire år etter behandlingsstart. Median overlevelsen var 28.2 måneder på tidspunktet Ultiomovcs presenterte resultatene - til sammenligning er median progresjonsfri overlevelse med radiokjemoterapi alene er cirka åtte til ti måneder..

Dette er knallsterke resultater, som i utgangspunktet her helt fantastiske, først og fremst for pasientene og pårørende, men også for Ultimovacs.

Hva skjer så videre?

Jo, Ultimovacs inngår samarbeid med selveste Bristol-Myers Squibb. UV1 vil bli testet i en stor, randomisert kombinasjonsstudie i mesoteliom initiert av Rikshospitalet.

Rikshospitalet er studiens sponsor, og Bristol-Myers Squibb og Ultimovacs har inngått avtaler med Rikshospitalet for å støtte forberedelsene og gjennomføringen av studien. Bristol tar kostnader på cirka 220 millioner, og Ultimovas cirka 15 millioner, med andre ord en fantastisk avtale for Ultimo.

118 pasienter vil bli inkludert i studien. Halvparten av pasientene vil bli behandlet med kombinasjonen av UV1, nivolumab og ipilimumab, mens den andre halvparten vil bare motta nivolumab og ipilimumab.
Studien er planlagt å gjennomføres på seks sykehus i fem land (Norge, Sverige, Danmark, Finland og Australia), og studien er snart initiert og inkludering av pasienter er ventet i første kvartal 2020.


Oppsummert:

1 Studie i føflekk-kreft hvor man sammenligner ipilimumab (ipi) og nivolumab (nivo) i kombinasjon med trippelkombinasjonen UV1/ipi/nivo. og

2. Studie i mesoteliom, samme behandlingsgrupper som i føflekkreftstudien.


Når disse to studiene er avsluttet har vi prøvd vaksinen i prostatakreft, ikke-småcellet lungekreft, føflekkreft og mesoteliom (kreft i lungehinnen – pleura).



Hvem er eiere?

Bjørn Rune Gjelsten

Hagen

Radiumhospitalet

Kristoffer Stensrud

Professor Gustav Gaudernack er representert med 500 000 aksjer.

Innsidere og topp 20 eier 80% av selskapet og det er nesten ingen frie aksjer i omløp.

Ultimovacs er det mest konservative og forsiktige biotek selskapet på OSE, dette er en helt bevisst strategi fra en nøktern og meget faglig dyktig ledelse. Dette har ført til at selskapet gjerne går under radaren til flere potensielle investorer.

Jeg snakket med en forskningsleder på utprøvningsenheten på radiumhospitalet som har et rent ideologisk syn på biotek, han kjente i utgangspunktet ikke til prisingen på de norske selskapene, men ble svært overrasket over prisingen til Ultimovacs, og sa han trodde selskapet i utgangspunktet var priset flere ganger høyere enn de andre biotek selskapene på OSE.


Oppsummert:

Gigantisk potensial, universell kreft vaksine

Samarbeid med Big Pharma hvor Bristol-Myers Squibb investerer rundt 220 millioner i studien

Fantastiske resulter fra fase1

Solid ledelse

Kapitalsterke eiere

Topp 20 og innsidere eier 80%

Undervurdert, upopulær og underanalysert. Kommer volumet kommer også stigningen. Dette kan bli gøy.

Selskapet vil oppleve en kraftig reprising neste månedene, potensialet i selskapet er så stort at det kan egentlig være svært vanskelig å forstå.

Spesielt tiden fra august 2022 til medio 2023, vil være ekstra spennende og man vil se en kraftig posisjonering utover høsten 2022.

Kursmål ved positive resultater - tenk på et tall..
Redigert 08.07.2022 kl 14:37 Du må logge inn for å svare
heilo888
24.01.2020 kl 09:46 6847

Klart det ligger høyere kurser å venter der fremme, men må ikke bli for utolmodig heller. Aksjen har tross alt mer enn dobblet seg de siste 3 månedene og dette er tross alt et langsiktig case hvor mer og mer av det fundamentale vil materialisere seg etterhvert som tiden går.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
rockpus
24.01.2020 kl 10:00 6830

Det er mange aksjer som har steget kraftig det siste halve året. F.eks. PLT som så langt har steget fra 7 kr til i dag 80 kr.
Noen selskaper var i utgangspunktet totalt feilpriset. Både Ultimovacs og Polight er eksempler på det.
Når man skal vurdere Ultimovacs bør man vurdere ut fra det vanvittige potensial et selskap har som kan bli det første selskapet i verden som utvikler en universell vaksine mot kreft. Det høres ut nesten som et oppdiktet eventyr. Da er det et godt poeng å sette seg inn i hva selskapet så langt har vist. Da ser vi at dette ikke er en utopi men en mer og mer sannsynlig realitet. Deretter kan man jo se på hva selskapet verdsettes til på OB med dagens kurser, og da også i forhold til våre andre bio selskaper. Da blir denne første dobling en parantes på veien!
Jeg mener det er god grunn til å tro at dette selskapet også er det som genererer størst interesse hos BF blant de norske bio selskaper.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
Ultimovax
24.01.2020 kl 13:43 6746

Hei Heilo, at den "tross alt har doblet seg" tenker jeg er svært lite relevant. Oppsiden og potensialet i Ultimovacs er hinsides, både for pasienter, pårørende og aksjonærer. Ultimovacs kan gå 50 gangen (med fare for å høres pompøs ut) når markedet først får troen på at UV1 faktisk kan spille en rolle som en universal kreftvaksine - og det kan den, markedet har bare ikke tatt dette innover seg, men med små drypp av beviser på det i tiden fremover, så vil kursen følge med opp.

Så å snakke om en dobling i dette tilfellet faller på sin egen urimelighet, mener jeg.

Ønsker alle en god helg! I dag er det 14 og 9 handlesdager til Ultimovacs skal presentere i US!

Om selskapet skal prises i nærheten av potensialet sitt vil aksjonærene bli rike!


Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
Ultimovax
28.01.2020 kl 23:47 6468

Håper flest mulig småaksjonærer har tatt posisjon i Ultimovacs etter den siste tids korreksjon, og vil være med topp 20 og insiderne på ferden videre. Nedturen siste dagene har vært svært beleilig for de som har vurdert inngang.

Biotek vil alltid svinge, men nå vil det virkelig dra seg til fremover - tror mange vil bli tatt på senga over hvor høyt Ultimovacs kan gå når markedet først får opp øynene for potensialet.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
focuss
29.01.2020 kl 10:23 6371

Ultimovacs er egentlig en" no brainer". Det vil de fleste forstå når man ser på resultater så langt i lungekreft, prostata,føflekk etc. Den virker overalt slik en universell vaksine skal gjøre. Jo mer UV1 jo bedre. Når 6 av 7 lungekreft pasienter lever etter 4 år så sier det alt jeg trenger å vite. Friske tidligere dødsdømte pasienter uten engang utslag på PSA??? Her har markedet mye de skal lese seg opp på. Trolig den mest lønnsomme opplesning noen kan gjøre.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
focuss
29.01.2020 kl 10:40 6345

Spørsmål investorer bør stille seg er :
Hvorfor er det ikke vanskelig for Ultimovacs å finne BP studie partner? Hvorfor rekrutterer Ultimovacs pasienter så mye fortere enn andre? Hvorfor godkjenner FDA økt pasient antall uten å blunke? Svaret er enkelt og trenger ingen forklaring.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
Ultimovax
29.01.2020 kl 11:08 6302

Focuss, her er du inne på det aller viktigste og du er innom selve kjernen i å vurdere et biotekselskap. Dette sammen med at man at topp 20 og innsiderne eier 80 prosent - blant annet sitter professor og utvikler Gustav Gaudernack på aksjer til en verdi av over 30 millioner.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
focuss
29.01.2020 kl 11:23 6291

Ultimovacs
Hyggelig med positiv tilbakemelding på innlegg og jeg nøler ikke med å gi deg en betydelig del av æren for at jeg begeistret for Ultimovacs. Som takk for hjelpen så anbefaler jeg deg å sette deg inn i PHO dersom du allerede ikke har gjort det. Både Ultimovacs og PHO er ganske sikre kort med skyhøyt potensiale i denne sektoren.
Så er det slik at potensiale er ikke nok til å velge investering. Her gjør mange etter min mening feil. Sannsynligheten for at deler av potensialet skal bli realitet er slik jeg ser det, det som er viktig.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
focuss
29.01.2020 kl 11:29 6271

Det du skriver er selve årsaken til at jeg har tjent voldsomt mye penger på denne type selskap de siste 2-3 årene. Det er mange på HO som begraver seg i uvesentlige detaljer, ser seg selv som eksperter, og derfor taper masse penger fordi de ikke løfter blikket mot det som er viktig for at investeringen blir vellykket. Får å være helt ærlig.Disse selverklærte ekspertene er virkelig et trist skue.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
Sydney
29.01.2020 kl 12:08 6245

Slik jeg har forstått det legger de frem de første resultatene med en cpi nå i februar. CEO hinter jo tydelig til at disse er svært.positive.


Deretter er rekrutteringen snart ferdig i deres første studie med giganten keytruda. Disse resultatene blir veldig spennende ettersom 50% av føflekk kreft pasienter ikke har effekt av keytruda. (Pembrolizumab)


Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
Sydney
29.01.2020 kl 12:35 6214

Resultatene uv1 har alene er fantastiske. Men fremtiden er kombinasjon med cpi.

Derfor blir resultatene med keytruda og cpi den andre nå i februar svært spennende!
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
focuss
29.01.2020 kl 13:40 6197

Sannsynligheten for at resultatene Ultimovacs viser markedet 7 feb , ikke er brennstoff til kursen, er slik jeg ser det svært lav. Tidligere resultater og det faktum at CEO gleder seg til å vise resultater gjør at jeg vurderer sannsynlighet for gode resultater til å være 80%+ .At CEO også understreker at han ønsker å bli oppfattet redelig , gjør att fallhøyden blir stor om ikke 7 feb resultat gir grunn til å begeistre markedet. Når det er sagt så har Ultimovacs allerede gitt markedet grunn til å bli begeistret. Som alltid i denne sektoren så trenger markedet litt tid til å fordøye det. Med Ultimovacs så får man de fleste andre biotech selskap +++på OSE i en pakke.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
Ultimovax
29.01.2020 kl 14:21 6155

UV1 alene har vært fantastisk, men, som det påpekes er fremtiden kombinasjons behandling, og her kommer big pharma til å ligge langflate etter Ultimovacs. Det er slik med biotek at vi får små drypp og bevis underveis i utviklingen og man vet på en måte aldri når markedet "tar poenget" og skjønner at dette kan gå og samtidig forstår potensialet.. en ting er sikkert så er det at når markedet våkner i forhold til potensialet til Ultimovacs kommer aksjen til å ta fyr og gå fullstendig bananas - da vil "alle" inn og som vi vet er her nesten ingen frie-aksjer.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
focuss
29.01.2020 kl 14:39 6144

Dette er ordet de interessert i denne type aksjer bør merke seg med en gang. Det er et ord dere vil høre mye om fremover. Ordet er Telemorase. Dette enzymet er tilstede i 85-90 % av alle krefttyper. lungekreft, Prostata, melanom..etc etc. UV1 gjenkjenner disse og T-Cellene ser hvor de skal angripe og dreper dem. Ultimovacs er på sporet av å drepe kreft celler i 85-90% i alle kreft diagnoser. Har det verdi? Spør Bristol Meyer Squibb, selskapet bak den første CPI.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
Ultimovax
29.01.2020 kl 14:56 6124

Interessante uttalelser fra Bjørn Rune Gjelsten i sunnmørsposten tidligere i år:


"Far skulle leve i to år, han fikk åtte
Flere friere
– Siste nytt er at de har flytta studiet til USA. Uansett må vi gå via amerikanske FDA for godkjenning. Derfor kjøres studier nå i USA.

I dag er det mange store selskaper som ønsker «å gifte seg» med oss.

Man vurderer nå også proaktiv eller profylaktisk mulig behandling. Når jeg er i risikogruppa vil jeg typisk være en kandidat for en vaksine, og vil kunne være proaktiv, påpeker Gjelsten."
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
Ultimovax
29.01.2020 kl 15:13 6112

Professor Gustav Gaudernack har arbeidet med denne teknologien siden starten av 90-tallet. Da var det utopi at man kunne "programmere" kroppens egent immunforsvar til å bekjempe kreften.

Historikken og blodprøver helt tilbake til 90 tallet er et svært viktig underlag i forskningen - vel det er ikke mange som "ler" i dag.

Vi trenger personer som Gaudernack som utfordrer vedtatte sannheter. Gustav Gaudernack er en pioner og vil for ettertiden bli sett på som en av de største og viktigste forskerne vi noen gang har hatt i Norge og Skandinavia.

Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
focuss
29.01.2020 kl 15:21 6158

Gaudernack. Kandidat til Nobel pris i medisin? Jeg antar han er foreslått. Hvis ikke så vil han nok bli det.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
rockpus
29.01.2020 kl 21:04 6060

Betryggende å ha deg med på laget focuss. Du har vist en bemerkelsesverdig evne til å plukke vinnere!
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.01.2020 kl 09:06 5833

ULTIMO har ikke daffet ennå, raskt opp over 4% i dag er ikke verst. Festaksje som nå er nesten doblet på 3 mnd.
PS: Ser vi er over 5% mens jeg skriver her :-)
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
karlman
31.01.2020 kl 09:17 5538

Er du inne?
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.01.2020 kl 09:37 5499

Ja, har fulgt aksjen i flere måneder men har ikke så veldig mye å bidra med faglig rundt akkurat denne aksjen.
Har rett og slett ikke rukket å gjøre stort mer research enn å lese analytikernes gjennomganger.
At jeg har fått med så mye oppgang på denne aksjen er derfor mer tilfeldigheter og flaks enn noe annet: Jeg er ganske aktiv trader men har også en langsiktig farmaportefølje der ULTIMO passet godt inn. HVOR GODT skjønte jeg første etter en god stund i fjor høst :-)
Foreløpig er planen å henge på og se hvor langt det bærer, og prøver derfor å stå imot fristelsen til å gevinst allerede nå.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
focuss
31.01.2020 kl 09:41 5496

rockpus
Takk for det. Skulle vært morsomt å sett en analyse av denne og ikke minst hvordan analytikerne hadde bygget analysen. Kanskje noe slikt som dette:

Verdi:
Prostata A kr/aksje
Lungekreft: B kr/aksje
Melanom: C kr/aksje
Meso: D kr/aksje.
20 andre E kr/aksje.

Totalt: Mange mange kr/aksje.

Rockpus, like viktig som å finne vinnere er det å unngå tapere.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
focuss
31.01.2020 kl 09:46 5439

Korsar
Ta en titt på Q3 rapporten så vil du raskt finne ut at man ikke er avhengig av flaks, Grei vurderingsevne holder i massevis.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
focuss
31.01.2020 kl 09:49 5440

Korsar
Hvilke analyser har du sett og hva sier de? Selv har jeg bare lest Q3 rapporten og hørt Podcast fra DNB/Radforsk.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
focuss
31.01.2020 kl 09:58 5455

Korsar
Så glemte jeg kanskje det viktigste. Skribent Ultimovax er det grunn til å lytte til.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.01.2020 kl 10:07 5444

Ja, det har jeg allerede gitt ham kred for, for en god stund siden :-)
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
SirJohnny
31.01.2020 kl 11:23 5397

Ja, skal tro hvilket kursmål man kunne kommet frem til med 1 prosent sannsynlighet lagt til grunn, sikkert flere tusen kroner per aksje.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
SirJohnny
31.01.2020 kl 13:53 5329

Da er det 4 børsdager til presentasjon og fremlegging av resultater i USA.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
Sydney
31.01.2020 kl 14:00 5320

Husk også grunnlaget. 50% av melanom pasientene har ikke hjelp og få ettersom keytruda ikke fungerer. Uv1 kan gi god effekt for de resterende 50%. Asså er det en generell vaksine men som har dårligere orr cr enn eksistere de medisin er det ikke noe vits. Men uv1 går inn i enorme markeder der det ikke er en velykket soc.

For eks Nano I archer:har deeffekt 80-100 % cr så er ikke behovet så stort der før deblir resistent. Men i prostata melanom over det pasienter uten behandlingsformer som får hjelp.


Derfor er cpi studiene svært viktige og spennende
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
SirJohnny
31.01.2020 kl 15:12 5270

Jeg regner med Ultimovacs melder oppstart av studie på prostata med big pharma når som helst.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
heilo888
31.01.2020 kl 17:24 5209

Er dette en pivotal studie?
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
heilo888
31.01.2020 kl 23:09 5121

Hørte nå Einarsson si at de kommende 2 randonimiserte studiene kan utvides til å bli pivotalstudier/registreringsstudier om nødvendig.
Ved meget gode resultater kan det tenkes at kan bli en godkjenning uten å utvide studiene. Resultatene vil være klare i 2022 og legemiddel til markedet 2023/2024.

7. februar blir studien med 12 pasienter med UV1 vaksine + immunterapi og 70 pasienter bare med immunterapi publisert. Det er denne studien Arnesen ser frem til å presentere i Orlando, Florida.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
focuss
02.02.2020 kl 20:03 4925

Spennende uke vi skal inn i nå. Spenningen gjelder om meldingen kommer fredag 7, i helgen, eller om vi må vente til mandag. Blir vel rene julaften for CEO dette slik som han har gledet seg til å få den ut.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
Ultimovax
03.02.2020 kl 09:26 4752

Ja her skjer det mye. Forventer melding om FPI(første pasient inn) i kombinasjons studien sammen med Bristol M i løpet av Q1, dette er en stor milepæl. En del av risikoen knyttet til biotek er tidsaspektet, leverer Ultimovacs på tid tror jeg det er et av dryppen som bidrar til at markedet våkner. Videre forventes melding om at inkluderingen er komplett i den USA baserte fase 1 studien i malignant melanoma - dette er også noe som vil bidra til at markedet tar innover seg at Ultimovacs leverer som lovet og inkluderingen går som planlagt, ikke noen "nano-fakter" her.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
Ultimovax
03.02.2020 kl 12:54 4695

Låner denne med focuss da jeg syns den er svært relevant og en interessant måte å tenke på:

"Skulle vært morsomt å sett en analyse av denne og ikke minst hvordan analytikerne hadde bygget analysen. Kanskje noe slikt som dette:

Verdi:
Prostata A kr/aksje
Lungekreft: B kr/aksje
Melanom: C kr/aksje
Meso: D kr/aksje.
20 andre E kr/aksje.

Totalt: Mange mange kr/aksje."

I tillegg til at den kan brukes på 90% av alle kreftformer, er her et stort marked som forbyggende vaksine for risikogrupper. Enn så lenge er dette lite kommunisert fra ledelsen, men de har klare tanker på dette, selv om det er viet lite oppmerksomhet er markedet utrolig stort.

Hvordan sette et «realistisk» kursmål på Ultimovacs? For alle tidsaspektet og alle positive signal vil selskapet reprises.

Hva som er riktig prising i dag vet ikke jeg, men i hvert fall ikke 1.4 mrd på et selskap som er fullfinansiert og har et fantastisk potensial, nesten ufattelig potensial - hadde en mer riktig prising vært 10mrd og ikke 1.4mrd. Men markedet og aksjekursen kommer, det er jeg sikker på. Det var på samme måte i Algeta.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
SirJohnny
04.02.2020 kl 09:57 4541

Utrolig spennende, her kan Ultimovacs ha det fjerde kjente våpenet mot kreft som på en måte vil gjøre alt bedre. Kanskje kreft ved hjelp av Uv1 vil bli en kronisk sykdom som man dør med og ikke av i fremtiden? Gustav Gaudernack som er tungt investert tror det...

Så får vi se, prising vs potensialet er i hvert fall latterlig.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
SirJohnny
04.02.2020 kl 10:06 4522

For de som er interessert i teknisk analyse, selv om det har liten betydning om man har tro på ultimovacs som case, men ryker 64kr er det omtrent ikke motstand videre oppover.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
focuss
04.02.2020 kl 10:21 4498

Ultimovacs er nå i en situasjon at den skal oppdages som biotec selskap på Oslo Børs og investorer vil komme til å like det de finner ut. Nå i første omgang skal det komme nyheter i perioden fredag til mandag som CEO gleder seg til å dele med oss. Jeg er i hvert fall veldig spent.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
Sydney
04.02.2020 kl 10:42 4465

det ryktes at first patient dosed er like rundt hjørnet i pivotal studie.

MAnge triggere fremover! her er det bare å stålsette seg. Enorme resultater i fase 1. potensiale til å dekke de 50%som ikke har effekt i melanom av keytruda får vi vite senere i dette halvåret.
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare
SirJohnny
04.02.2020 kl 11:55 4377

First patient er ventet når som helst og innen utgangen av Q1. Samtidig venter på siste pasient og ferdig inkluderte den USA baserte fase 1 studien i malignant melanoma. At de kan hold skjema er viktig og vil reprise selskapet.

Og som det nevnes over skal det holdes presentasjon i USA til helgen, det blir uhyre spennende, kan UV1 gi tegn på bedre resultater av behandlingen? Da åpner vi høyt på Mandag!

Hold på aksjene!
Redigert 20.01.2021 kl 21:35 Du må logge inn for å svare