Vi kjøper nå og venter. Akkurat som de store.

Plomma
QEC 13.07.2018 kl 19:54 12089

Helt utrolig aksje. Her går vi opp og ned mellom 2 og 30 kroner.
QEC gikk til himmels (fra 2 til 30 kroner for noen år siden).
Men vi gikk raskt ned igjen da Quebec’s svar på MDG våknet der borte.
Men nå har ikke QEC lagt seg på sotteseng også dette.
Selskapet har gjort gode avtaler med partner i Montney-formasjonen. Vi venter på oppdatering derfra.
Så er det Jordan og sammkvemet med RL. Dette kan bli større enn Québec. Mye større.
Ser at folk blir skremt av den ubønnhørlige pressingen og tilraskingen av aksjer i selskapet.
Når de presser kursen ned så er det vi småsparere som må kjøpe eller holde på aksjene våre.
QEC er PR i dag verd rundt 10 kr aksjen. Med en god melding fra Québec eller Jordan så er vi på 30 igjen for 4. gang.
Redigert 21.01.2021 kl 03:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.07.2018 kl 22:04 4715

Sector
Velkommen til ett-talls-klubben.
Hvor tar jeg feil nå siden du for en gangs skyld er enig med meg?
Kan det være at vi skal under ett-tallet som forrige gang jeg forutså kursutviklingen?
Slettet bruker
17.07.2018 kl 22:26 4657

PU - innrømmer at du fikk rett, gratulerer så mye, du forutså noe svært få (inkludert meg) trodde kunne skje.

Du kan godt få rett i at vi nå (igjen) også skal under 1 tallet. Quebec toget/håpet... er borte, Jordan mange år frem i tid om det noen gang blir noe av, ny emi kommer, kursen var under kr 1 før Bill106 kom samt ikke minst markedet/investorene er nå lut lei MB og QEC, blir litt som NEC dette, så ja PU du kan godt få rett vedr kurs under kr 1!
Redigert 17.07.2018 kl 22:27 Du må logge inn for å svare
Rolig50
17.07.2018 kl 23:47 4512



Det blir nesten grovt og fordummende å gratulere PickUp fordi han fikk rett i at aksjekursen skulle falle? Det å tippe at Canadiske politikere "tilter" slik blir som å tippe lotto og si til vinneren at han var flink å plukke tall? QEC går fra å ha stor verdi med kurs på vei mot kr. 30.- + til en norm verdi på ca kr. 4.40.- slik ståa er i dag (om selskapet selges nå, ja så er det ca prisen pr aksje som ville vært korrekt).

Vi har ett kommende valg i Canada fremfor oss. Og jeg tar ikke noe for gitt i Canada. Det er jo også tilsvarende prestisjetap for Couillard å delta i denne "scam" som industrien og aksjonærene har vært utsatt for. Jeg vil påstå at man ikke vet hvordan det blir utover høsten i Canada før etter valget og langt utpå høsten. I tillegg tror jeg på QEC når de sier at de skal øke produksjonen betraktelig i løpet av 2018. Vi har i tillegg gode nyheter på vent i Jordan. Pickup kan jo fremdeles påstå at Kinesiske interesser ikke kan delta fordi Kina skal kjøpe all olje fra Russland (hehe), men vi vet jo at Kina er inne i tilsvarende utvinning som QEC har i Jordan. Men QEC må først få på plass lisensbetingelsene med Jordan og disse er de nå i forhandlinger om. Uansett hvor QEC kursen går så spiller det mindre rolle. Jeg har satt meg noen datoer for når jeg skal være klar med kjøpsknappen. Er det negative nyheter kjøper jeg på fallet og er det gode nyheter kjøper jeg så fort jeg kan på vei opp. Så får Pickup og Sector kjøpe/selge som de vil :).
Redigert 17.07.2018 kl 23:51 Du må logge inn for å svare
Plomma
18.07.2018 kl 00:41 4446

Rolig
Fint innlegg.. Støtter det 100 prosent. ;o))
Slettet bruker
18.07.2018 kl 01:36 4397

Sitat Rolig50: Det blir nesten grovt og fordummende å gratulere PickUp fordi han fikk rett i at aksjekursen skulle falle? 
---------------
Min kommentar: Nok en gang bommer Rolig 50 så til de grader. Jeg fikk rett fordi jeg forutså at regjeringen Couillard ville bøye av for kravet om lenger sikkerhetsavstand med dertil negativ kursutvikling for Qec som en selvfølgelig konsekvens. av at fracking dermed ble utelukket. Kan gjerne lime inn mitt innlegg som ble skrevet flere dager før den nye sikkerhetsavstanden ble bekjentgjort av Moreau.

Sorry Plomma. Man får løs mage av å forspise seg på plommer. I ditt tilfelle har dette også gitt seg utslag i munndiare . Du skulle nok hørt på meg både hva Altinex og Qec angår. Jeg må innrømme at jeg alltid har hatt sympati for deg og prøvd å veilede deg etter beste evne.

Teksttillegg.
Etter at Damn har skygget banen, har jeg singlet ut Rolig50 som den største svadahausseren på HO. Vedkommende har fortsatt på min anmodning kke klart å begrunne sin påstand om at Qec går en spennende fremtid i møte (!)
Redigert 18.07.2018 kl 02:20 Du må logge inn for å svare
Bombibitt
18.07.2018 kl 06:58 4278

Det är väl gas som Kina har avtal med Ryssland? De som tror på Jordan tycker nog att det är spännande tider framför oss.
Det bästa nu är att se framåt och låta Quebec bli en bonus.
Bombibitt
18.07.2018 kl 06:58 4277

Dubbel
Redigert 18.07.2018 kl 06:59 Du må logge inn for å svare