TRVX hva nå ....

quattro
TRVX 07.01.2020 kl 15:22 3643

hva har vi i vente neste 6 mnd ?
- data mesthelioma - gode data er forventet - spørsmålet er hvor gode de blir
M.Jaderberg har allerede satt i gang med sonderinger mot klinikker
- pre-kliniske data på Oncos 211, - 212 og -214 i en eller annen form - dobbel transgen Oncos !
veldig viktige for å få BP på banene mht oppkjøp/samarbeid
- TG kRAS begynner å få nytt fokus i flere mijø
Trvx måtte legge dette på back-burn pga likviditet og tid - strategisk måtte selskapet prioritere Oncos
avtale forestående i 2020 ?
- data melanoma cohort2 ventes i 2Q2020
her jobbes det sammen med MSKC i NY og forventningene er faktisk høye - overhode ikke reflektert i dagens mcap (kun kanskje med en POS på 10%, men den er jo høyere enn som så !!)
- inni det hele her skal selskapet også hente frisk kapital (~30% godkjent av styre og eiere)
hva dette til slutt blir avhenger om dette skjer med eller uten avtale med BP
uansett, det viktige her er de 3 D'ene - data, data og data ……. og er de gode så sitt på aksjene for enhver pris om du kan - det blir up's and down's men den lange trenden vil da bli positiv eller 3 år med ørkenvandring
Redigert 07.01.2020 kl 15:23 Du må logge inn for å svare
kaunis
07.01.2020 kl 15:31 3603

For øyeblikket er aksjen fritt vilt for traderne, bare håpe de ikke klarer å lure noen med sine nedsalg for å få usikkerheten til å råde. Så kan de slikke sine sår de får kjøpt på mye lavere nivå. Det er bare å vente å vente, vente på kommende data.
Redigert 07.01.2020 kl 15:32 Du må logge inn for å svare
protagoras
07.01.2020 kl 15:59 3525

Jeg tipper de nye virus-variantene med doble transgen blir den store game-changern. Her er vel Targovax unike, og det burde være relativt enkelt å oppnå patent på disse. Oncos 102 er førsye trinn som antenner raketten.
illuminati
07.01.2020 kl 16:28 3438

Du fokuserer på data og da må legge til, CPI produsentene har fokus på immune respons og sikkerhet, alt annet er ubetydelig i denne sammenheng. Data i mesthelioma bør komme før januar 13, at de reiser på konferansen uten resultatet for studien tror jeg ikke på. De som selger så tett på data har nok siste emisjon friskt i minnet, personlig var jeg ikke særlig imponert over emisjonen, men sett i speilet trengte vi pengene for å ta oss frem dit vi er i dag. At vi trenger penger vet alle, i hvilken form de vil komme er ukjent, jeg tror de har gjort sin hjemmelekse i forkant av dataene og overrasker positivet.
protagoras
09.01.2020 kl 14:06 2998

"- TG kRAS begynner å få nytt fokus i flere mijø
Trvx måtte legge dette på back-burn pga likviditet og tid - strategisk måtte selskapet prioritere Oncos
avtale forestående i 2020 ?"
- Check!

Neste blir
"- data mesthelioma - gode data er forventet - spørsmålet er hvor gode de blir
M.Jaderberg har allerede satt i gang med sonderinger mot klinikker"
- Tipper data kommer innen mandag og at vi ser kr 12.50 samme dag.
quattro
09.01.2020 kl 15:59 2755

det som er litt synd oppi det hele er at det er så mange mindre slitne aksjonærer som kaster kortene når kursen løftes, og etter 3 år i skyggenes dal er dette snart en saga blott …. det er flere enn SomSa (som er bitter og forbannet) som kastet kortene på 4-5-6 tallet og mange andre som ikke klarer å holde sjakk på nervene når vi nå passerer 10kr og dermed kommer å miste en virkelig oppsiktsvekkende re-prising ilpa året - de som vil tjene de fortjente kronene blir dessverre helt andre enn 'gamle trofaste men for trøtte aksjonærer' - selv er jeg av den svært seiglivede sorten som har satt med lenge - så lenge at det blir helt uaktuelt å kaste kortene nå når 'ting skal begynne å skje' - sitt på aksjene de som kan og la aksjen bevege seg - trenden skal snart bli vår venn !
illuminati
09.01.2020 kl 16:42 2645

Helt enig, på den annen side må selskapet se litt i speilet etter forklaringen manglende interesse. Emisjonen som ble satt sist etter hausing fra selskapet samt at aksen begynte å bevege seg i positiv retning, så kom emisjonen med 30% rabatt. Jeg lovte meg selv at neste gang vi så 10 kroner skulle jeg selge å kjøpe meg inn igjen på 7, den strategien har jeg forlatt, hvor smart det er gjenstår å se.
kaunis
20.01.2020 kl 12:17 1881

Må ha veldig gode NERVER for å stå utenfor denne aksjen i disse dager. Det kan bli en eksplosjon hvert øyeblikk, på kursen.
Slettet bruker
20.01.2020 kl 16:10 1569

Jeg klarte ikke heller å stå utenfor lenger nå og har kjøpt idag.
Spennende dager foran oss tror jeg.
hgsd300
20.01.2020 kl 16:30 1521

Har vært ut og inn i Vaxen i noen år selv med blandede resultater. Muligens det denne gang blir en gamechanger hvis meldingen som er lovet innen 9 børsdager. Mye spennende fremover, men mye er nok avhengig av neste melding.
kaunis
20.01.2020 kl 16:50 1460

Dette var i 2011 for 9 år siden.I 2011 kjøpte Amgen Inc bioveks for 1 milliard dollar som var i utvikling av immunterapi til onkolytisk virus. Hva kan da IOX ha av verdi 2020 med med sitt oncolytiske virus 102?