-- Alt er på stell i Sverige mener NRK
Færre skyteepisoder i svenske storbyer i 2019
I 2017 rystet 65 skyteepisoder Malmö. I fjor var tallet nær halvert. Innsatsen i svenske storbyer gir uttelling, men tilførselen av våpen til Sverige utfordrer nå hele landet.
https://www.nrk.no/urix/faerre-skyteepisoder-i-svenske-storbyer-i-2019-1.14848137
I 2017 rystet 65 skyteepisoder Malmö. I fjor var tallet nær halvert. Innsatsen i svenske storbyer gir uttelling, men tilførselen av våpen til Sverige utfordrer nå hele landet.
https://www.nrk.no/urix/faerre-skyteepisoder-i-svenske-storbyer-i-2019-1.14848137
Redigert 07.01.2020 kl 22:13
Du må logge inn for å svare
Jeg denne tidligere i dag og ble litt sjokkert!! For hvis jeg skal ta det rasistene her med hjelp fra rasistbloggene Resett etc så var det daglige skytingen i Sverige, dvs 365 bare i fjor!! Hva har skjedd??
Sotah
07.01.2020 kl 22:25
484
Pila peker riktig vei, ser vi. Da tenker jeg Lilletull blir glad, som mye bekymring det har vært der i gården.
Kanskje hun t.o.m. våger å ta seg en tur over grensen - selvsagt med sikkerhetsvest under kjolen?!
Ja, hvis Sotrøret og Samen synes dette er bedre så:
Den økte bruken av eksplosiver i Sverige, fra 162 tilfeller i 2018 til over 230 i fjor, er den store bekymringen nå.
Den økte bruken av eksplosiver i Sverige, fra 162 tilfeller i 2018 til over 230 i fjor, er den store bekymringen nå.
Sotah
07.01.2020 kl 22:41
459
Det har en alvorlig undertone, dette. Hvis hjorden ikke skal kunne vise til Sverige, hva skal de ta seg til da? Det vil bli massivt behov for fredagskos fremover. Det er ihvertfall sikkert.
Jeg tror denne fredagskosen din er et resultat av at du ikke tør gå ut av døra men sitter foran pc'en og forteller om glansbilder som ikke finnes. Med låst dør antar jeg..?
Sotah
07.01.2020 kl 22:46
450
Etter at du fyller 50 trenger du ikke andre mennesker, sa dikteren. I Virginnia Wolf, tror jeg. Fredagene mine tilhører hjorden her, og det skal mye til for å dra meg ut.
polemiker
07.01.2020 kl 23:04
431
Svada og vås som vanlig fra statskanalen. Dette er cherrypicking av statistikk for å berolige bermen.
Det er kanske ferre "skyteepisoder", men nå er de blitt litt dyktigere så de klarer å drepe i første forsøk. Muslimske kriminelle går som kjent med skuddsikre vester, så nå er det derfor headshot som er populært. Mye mer effektivt har det vist seg.
Fra Urix reportasjen.
- I Stockholm var det færre skyteepisoder, men de tok likevel flere liv.
- Den økte bruken av eksplosiver i Sverige, fra 162 tilfeller i 2018 til over 230 i fjor, er den store bekymringen nå.
-Nasjonalt ble Sverige rammet av 320 skyteepisoder og 41 personer døde av skadene i 2019. I 2018 døde 45 personer i skyteepisoder.
Ikke så mye og skryte av og eneste årsaken til at de ikke slo rekorden fra i fjor er vel pga. den nasjonale aksjonen de igansatte med rett og slett å fengsle en rekke "sentrale" personer. Det skryter de ikke så mye av, da det jo i praksis er en falliterklæring all den tid sosialister ikke har noen tro på hverken fengsel eller straff. De kommer som kjent ut på gata igjen om noen uker, så er det nok full fest igjen.
Det er kanske ferre "skyteepisoder", men nå er de blitt litt dyktigere så de klarer å drepe i første forsøk. Muslimske kriminelle går som kjent med skuddsikre vester, så nå er det derfor headshot som er populært. Mye mer effektivt har det vist seg.
Fra Urix reportasjen.
- I Stockholm var det færre skyteepisoder, men de tok likevel flere liv.
- Den økte bruken av eksplosiver i Sverige, fra 162 tilfeller i 2018 til over 230 i fjor, er den store bekymringen nå.
-Nasjonalt ble Sverige rammet av 320 skyteepisoder og 41 personer døde av skadene i 2019. I 2018 døde 45 personer i skyteepisoder.
Ikke så mye og skryte av og eneste årsaken til at de ikke slo rekorden fra i fjor er vel pga. den nasjonale aksjonen de igansatte med rett og slett å fengsle en rekke "sentrale" personer. Det skryter de ikke så mye av, da det jo i praksis er en falliterklæring all den tid sosialister ikke har noen tro på hverken fengsel eller straff. De kommer som kjent ut på gata igjen om noen uker, så er det nok full fest igjen.
Redigert 07.01.2020 kl 23:06
Du må logge inn for å svare
Lurulf
08.01.2020 kl 11:20
388
Ta deg en ny blås fra reven din og slapp av, Sotah. Vi går ikke tom for materiale fra berikelsens mekka med det første.
I mellomtiden kan du kose deg litt med denne gråtkvalte bønnen fra en politimann om at alt går den rette veien over kjølen: https://www.dagbladet.no/nyheter/politimannens-bonn--skjonner-vi-egentlig-hvor-sjuk-denne-oppforselen-er/70820586
I mellomtiden kan du kose deg litt med denne gråtkvalte bønnen fra en politimann om at alt går den rette veien over kjølen: https://www.dagbladet.no/nyheter/politimannens-bonn--skjonner-vi-egentlig-hvor-sjuk-denne-oppforselen-er/70820586