Resett-skribent må flytte på grunn av muslimske gjenger
Resett-skribent må flytte på grunn av trakassering fra muslimske guttegjenger
Sverre Avnskog er lærer, og har skrevet mange innlegg hos Resett. Nå må han flytte fra Søndre Nordstrand på grunn av gjentatte episoder med trakassering fra muslimske gjenger. Han skriver om dette på Facebook:
Nå flyttet vi fra Søndre Nordstrand. Årsak: Grov trakassering fra muslimske guttegjenger!
– Vi skal finne dere uansett hvor dere flytter og kaste egg og steiner på huset deres og knuse vinduer, har vi fått vite.
Jeg er ikke helt sikker på om jeg burde skrive offentlig om dette. Truslene vi har fått er ikke særlig hyggelige. Men trangen til å la offentligheten høre om våre erfaringer, får veie tyngre enn angsten for at de som har truet oss, skal spore oss opp og fortsette trakasseringen.
Gjennom våre erfaringer med muslimske guttegjenger fra henholdsvis Holmlia, Mortensrud og Bjørndal har jeg fått en ganske unik innsikt i hvordan muslimsk klankultur er i full virksomhet i vårt eget land.
Etter å ha bodd i en av disse bydelene i mange år, flyttet vi for få år siden til en nærliggende del av Søndre Nordstrand. Vår datter, som jeg kan si uten beskjedenhet meget lett vekker interesse hos det motsatte kjønn, ville gjerne forsøke å få nye venner på det nye hjemstedet. Hun oppsøkte ungdomsklubben, og fikk straks mange nye venner, både gutter og jenter, og ikke minst fikk hun mange beundrere blant guttene, som for det meste hadde innvandrerbakgrunn, og da for det meste muslimsk.
Alt så ut til å være såre vel. Men det var inntil vår datter erfarte at miljøet i denne bydelen ikke var det hun trodde eller ønsket å være en del av. Hun søkte tilbake til sine venner på vårt gamle bosted, som altså var en annen bydel i Søndre Nordstrand. Vi tenkte ikke videre over det, men regnet det som selvsagt at en ung jente selv måtte få velge sine venner.
Men det mente åpenbart ikke guttene på (….) (sensurert av forfatter av hensyn til familiens sikkerhet, red.anm.).
Det varte ikke mange dagene før vi hørte noen uforståelige smell i husveggen en kveld. Og da vi gikk ut for å undersøke hva det skyldtes, så vi knuste egg som rant nedover veggen. Og dette gjentok seg i flere uker. Vi skjønte først ikke hva det dreide seg om, men etter hvert fikk vi vite via ulike kjenninger, at det var de muslimske guttene sin reaksjon på at vår datter hadde valgt dem bort, og gått over til «fienden».
Egg-kastingen på huset fortsatte med ujevne mellomrom, og noen ganger ble også kastet steiner mot huset vårt. Heldigvis ble ikke vinduer truffet, men både vi og barna ble selvfølgelig skremt av smellene når steinene traff døra og husveggen. Like ubehagelig var det når det ble banket på døra eller ringt på ringeklokka av ungdommer som løp av gårde.
Hva gjør man når man opplever slikt. Selv er jeg en tålmodig mann med stor sinnsro, og formanet familien til å ta det rolig. De gir seg nok snart, sa jeg. Men det gjorde de ikke. Min kones søster var på besøk hos oss, og hun opplevde å bli angrepet med appelsiner på en joggetur. Og en dag min kone og døtre var ute på tur, ble det ropt «hore» og andre skjellsord etter dem.
Knuste vinduer
Situasjonen toppet seg da det en kveld smalt voldsomt i stua vår, av en stein som ble kastet av all kraft mot stuevinduet vårt, og forårsaket et stort hull i vinduet. Da hadde selv jeg fått nok.
annonse
Vi kontaktet både politiet, de nærliggende skolene, barnevernet og ungdomsklubben som lå rett ved huset vårt. Vi hadde nemlig begynt å se et mønster i angrepene mot huset vårt. Egg- og steinkastingen mot huset vårt skjedde nemlig stort sett alltid på fredager, samme dag som ungdomsklubben var åpen. Og via venner fikk vi vite at ungdommer planla på klubben at de skulle gå opp til huset vårt og plage oss.
Hva sier alle dem som mener flere fritidsklubber er løsningen på alle problemene med halvkriminelle og voldelige ungdommer til det? Hva når fritidsklubben fungerer som et arnested for planlegging av trakassering og vold?
Les også: Listhaug buet ut på Holmlia i februar. I går ble en tenåring skutt i samme bydel
Muslimsk klankultur
Jeg kan ikke se på våre opplevelser som annet enn følger av en muslimsk klankultur i Søndre Nordstrand. De ulike bydelene har sin klan, og aksepterer ikke at en jente svikter sin klan og går over til fienden. Jentene er åpenbart deres eiendom, og ikke selvstendige individer som har rett til å velge sine venner.
annonse
Jeg kjenner fornavnet til flere av disse muslimske guttene, og har forsøkt flere ganger å få dem i tale. Men det er umulig, for de er livredde for meg. Jeg traff en av dem en gang, og han ville bare snakke om jeg sto ti meter unna. Det var første gang jeg hørte et eksempel på Oslo Syd sin variant av norsk: Det såkalte gangsterspråket. En type kebabnorsk, med harde konsonanter, mørk undertone og «bror» i annenhver setning.
Dette er en verden som få nordmenn kjenner til. Alle min datters tidligere venner ble presset til å bryte med henne. Mortensrud-gjengen hadde oppdaget at en av hennes venner virket veldig homo og hadde planer om å banke han opp. Holmlia-gjengen hadde snappet opp dette og tilbød han beskyttelse dersom han kuttet alle kontakt med datteren min. Og det gjorde han. På grunn av truslene, gikk han fra å være en hengiven og trofast venn til å bryte all kontakt.
Og som en liten tilleggsopplysning: Jeg ble mildest talt sjokkert da min datter kunne fortelle om meldinger som begynte å dukke opp på hennes mobil med forespørsler om hun kunne suge disse muslimske guttene. Hun er tolv år! Jeg er sjokkert! Er dette den nye verden i Norge?
Ja, folkens, dette er realitetene i Søndre Nordstrand! Vi har importert en muslimsk klankultur som truer, trakasserer, utøver vold og grov undertrykking av jenter! Slik er livet for unge jenter på Holmlia, Bjørndal og Mortensrud.
Og sosialistene tror at løsningen er flere fritidsklubber! Oh my God, for en grenseløs naivitet! Skal man le eller gråte?
Sverre Avnskog er lærer, og har skrevet mange innlegg hos Resett. Nå må han flytte fra Søndre Nordstrand på grunn av gjentatte episoder med trakassering fra muslimske gjenger. Han skriver om dette på Facebook:
Nå flyttet vi fra Søndre Nordstrand. Årsak: Grov trakassering fra muslimske guttegjenger!
– Vi skal finne dere uansett hvor dere flytter og kaste egg og steiner på huset deres og knuse vinduer, har vi fått vite.
Jeg er ikke helt sikker på om jeg burde skrive offentlig om dette. Truslene vi har fått er ikke særlig hyggelige. Men trangen til å la offentligheten høre om våre erfaringer, får veie tyngre enn angsten for at de som har truet oss, skal spore oss opp og fortsette trakasseringen.
Gjennom våre erfaringer med muslimske guttegjenger fra henholdsvis Holmlia, Mortensrud og Bjørndal har jeg fått en ganske unik innsikt i hvordan muslimsk klankultur er i full virksomhet i vårt eget land.
Etter å ha bodd i en av disse bydelene i mange år, flyttet vi for få år siden til en nærliggende del av Søndre Nordstrand. Vår datter, som jeg kan si uten beskjedenhet meget lett vekker interesse hos det motsatte kjønn, ville gjerne forsøke å få nye venner på det nye hjemstedet. Hun oppsøkte ungdomsklubben, og fikk straks mange nye venner, både gutter og jenter, og ikke minst fikk hun mange beundrere blant guttene, som for det meste hadde innvandrerbakgrunn, og da for det meste muslimsk.
Alt så ut til å være såre vel. Men det var inntil vår datter erfarte at miljøet i denne bydelen ikke var det hun trodde eller ønsket å være en del av. Hun søkte tilbake til sine venner på vårt gamle bosted, som altså var en annen bydel i Søndre Nordstrand. Vi tenkte ikke videre over det, men regnet det som selvsagt at en ung jente selv måtte få velge sine venner.
Men det mente åpenbart ikke guttene på (….) (sensurert av forfatter av hensyn til familiens sikkerhet, red.anm.).
Det varte ikke mange dagene før vi hørte noen uforståelige smell i husveggen en kveld. Og da vi gikk ut for å undersøke hva det skyldtes, så vi knuste egg som rant nedover veggen. Og dette gjentok seg i flere uker. Vi skjønte først ikke hva det dreide seg om, men etter hvert fikk vi vite via ulike kjenninger, at det var de muslimske guttene sin reaksjon på at vår datter hadde valgt dem bort, og gått over til «fienden».
Egg-kastingen på huset fortsatte med ujevne mellomrom, og noen ganger ble også kastet steiner mot huset vårt. Heldigvis ble ikke vinduer truffet, men både vi og barna ble selvfølgelig skremt av smellene når steinene traff døra og husveggen. Like ubehagelig var det når det ble banket på døra eller ringt på ringeklokka av ungdommer som løp av gårde.
Hva gjør man når man opplever slikt. Selv er jeg en tålmodig mann med stor sinnsro, og formanet familien til å ta det rolig. De gir seg nok snart, sa jeg. Men det gjorde de ikke. Min kones søster var på besøk hos oss, og hun opplevde å bli angrepet med appelsiner på en joggetur. Og en dag min kone og døtre var ute på tur, ble det ropt «hore» og andre skjellsord etter dem.
Knuste vinduer
Situasjonen toppet seg da det en kveld smalt voldsomt i stua vår, av en stein som ble kastet av all kraft mot stuevinduet vårt, og forårsaket et stort hull i vinduet. Da hadde selv jeg fått nok.
annonse
Vi kontaktet både politiet, de nærliggende skolene, barnevernet og ungdomsklubben som lå rett ved huset vårt. Vi hadde nemlig begynt å se et mønster i angrepene mot huset vårt. Egg- og steinkastingen mot huset vårt skjedde nemlig stort sett alltid på fredager, samme dag som ungdomsklubben var åpen. Og via venner fikk vi vite at ungdommer planla på klubben at de skulle gå opp til huset vårt og plage oss.
Hva sier alle dem som mener flere fritidsklubber er løsningen på alle problemene med halvkriminelle og voldelige ungdommer til det? Hva når fritidsklubben fungerer som et arnested for planlegging av trakassering og vold?
Les også: Listhaug buet ut på Holmlia i februar. I går ble en tenåring skutt i samme bydel
Muslimsk klankultur
Jeg kan ikke se på våre opplevelser som annet enn følger av en muslimsk klankultur i Søndre Nordstrand. De ulike bydelene har sin klan, og aksepterer ikke at en jente svikter sin klan og går over til fienden. Jentene er åpenbart deres eiendom, og ikke selvstendige individer som har rett til å velge sine venner.
annonse
Jeg kjenner fornavnet til flere av disse muslimske guttene, og har forsøkt flere ganger å få dem i tale. Men det er umulig, for de er livredde for meg. Jeg traff en av dem en gang, og han ville bare snakke om jeg sto ti meter unna. Det var første gang jeg hørte et eksempel på Oslo Syd sin variant av norsk: Det såkalte gangsterspråket. En type kebabnorsk, med harde konsonanter, mørk undertone og «bror» i annenhver setning.
Dette er en verden som få nordmenn kjenner til. Alle min datters tidligere venner ble presset til å bryte med henne. Mortensrud-gjengen hadde oppdaget at en av hennes venner virket veldig homo og hadde planer om å banke han opp. Holmlia-gjengen hadde snappet opp dette og tilbød han beskyttelse dersom han kuttet alle kontakt med datteren min. Og det gjorde han. På grunn av truslene, gikk han fra å være en hengiven og trofast venn til å bryte all kontakt.
Og som en liten tilleggsopplysning: Jeg ble mildest talt sjokkert da min datter kunne fortelle om meldinger som begynte å dukke opp på hennes mobil med forespørsler om hun kunne suge disse muslimske guttene. Hun er tolv år! Jeg er sjokkert! Er dette den nye verden i Norge?
Ja, folkens, dette er realitetene i Søndre Nordstrand! Vi har importert en muslimsk klankultur som truer, trakasserer, utøver vold og grov undertrykking av jenter! Slik er livet for unge jenter på Holmlia, Bjørndal og Mortensrud.
Og sosialistene tror at løsningen er flere fritidsklubber! Oh my God, for en grenseløs naivitet! Skal man le eller gråte?
-
«
- 1
- 2 »
Dette er den rasistiske volden man sier ikke eksisterer i Norge, dette er muslimers egentlige ansikt, rå vold, herskesyke og hatefulle på alle som ikke er muslimer.
En skribent som skriver innlegg på løgnbloggen Resett har like stor troverdighet som Trump, altså null!!
Nuka skrev Flott, han kan ta seg lærerjobb i Karasjok.
Du kan dra til Karasjok sjæl nukka, jobb får nok ikke der heller,men du kan ta jøssess med deg. For selskaps skyld. Så kan dere dimlingene holde hånd.
Hva du tror på det driter normale folk i.
Trist lesning. Men ikke sjokkerende. Myndighetene har ingen effektive verktøy i kassa til å håndterer barne og ungdomsgjenger. Berøringsangsten hos myndighetene sitter så langt inne i slike saker at det vil bli flere ofre enn denne familien.
Om dette dukker opp i de tradisjonelle mediene vil Hr. Avnskog sitt engasjement i innvandringsspørsmål garantert slå tilbake på ham selv. Selv om han er gift med en innvandrer. Det blir ikke en ny "Max Hermansen" sak, men det kan bli dratt noen paralleller. Med flere innlegg på Resett.no blir han lett å plassere for de som er uenig med han.
Jeg har alltid ment integreringspolitikken i Norge har vært for dårlig. Den fungerer bedre i mindre samfunn, på små tettsteder, så lenge de ikke er flere enn at de kan delta i lokalsamfunnet. Fortettingen i storbyer og større tettsteder nær storbyer gir grobunn for små samfunn i samfunnet. Det bygges et "de og oss" når de faller utenfor. Skal ikke komme innpå årsaker nå.
Jeg tror tradisjonelle mediers redaksjoner rett og slett ikke vet hvordan de skal tilnærme seg saker som dette. Det er rett og slett for ømtålig tema. De lammes, de vil helst at det ikke skal være sant. Å koble innvandrergjeng, muslim og islam sammen til en del av en ukultur sitter også langt inne.
Dessverre tror jeg det er mørketall her som aldri når mediene. Det er garantert flere familier som har følt dette på kroppen. Det er letter å føye seg etter gjengene enn å ta opp kampen. Å ta opp en slik kamp kan i mange tilfeller være farlig. Politiet kan ikke beskytte deg døgnet rundt selv om du føler deg truet. Men en gjeng kan faktisk trakassere deg døgnet rundt. Uten at det får konsekvenser for andre enn den trakasserte.
Med økt innvandring uten en god integreringspolitikk vil problemer som dette eskalere. Dette er likt så og si over hele verden. Før eller siden ender det i flere svært alvorlige hendelser som rammer uskyldige mennesker. Først da kan vi håpe våre medier og folkevalgte våkner og adresserer problemene skikkelig. Men ser vi til våre naboland skal det renne en del blod før der skjer noe.
Om dette dukker opp i de tradisjonelle mediene vil Hr. Avnskog sitt engasjement i innvandringsspørsmål garantert slå tilbake på ham selv. Selv om han er gift med en innvandrer. Det blir ikke en ny "Max Hermansen" sak, men det kan bli dratt noen paralleller. Med flere innlegg på Resett.no blir han lett å plassere for de som er uenig med han.
Jeg har alltid ment integreringspolitikken i Norge har vært for dårlig. Den fungerer bedre i mindre samfunn, på små tettsteder, så lenge de ikke er flere enn at de kan delta i lokalsamfunnet. Fortettingen i storbyer og større tettsteder nær storbyer gir grobunn for små samfunn i samfunnet. Det bygges et "de og oss" når de faller utenfor. Skal ikke komme innpå årsaker nå.
Jeg tror tradisjonelle mediers redaksjoner rett og slett ikke vet hvordan de skal tilnærme seg saker som dette. Det er rett og slett for ømtålig tema. De lammes, de vil helst at det ikke skal være sant. Å koble innvandrergjeng, muslim og islam sammen til en del av en ukultur sitter også langt inne.
Dessverre tror jeg det er mørketall her som aldri når mediene. Det er garantert flere familier som har følt dette på kroppen. Det er letter å føye seg etter gjengene enn å ta opp kampen. Å ta opp en slik kamp kan i mange tilfeller være farlig. Politiet kan ikke beskytte deg døgnet rundt selv om du føler deg truet. Men en gjeng kan faktisk trakassere deg døgnet rundt. Uten at det får konsekvenser for andre enn den trakasserte.
Med økt innvandring uten en god integreringspolitikk vil problemer som dette eskalere. Dette er likt så og si over hele verden. Før eller siden ender det i flere svært alvorlige hendelser som rammer uskyldige mennesker. Først da kan vi håpe våre medier og folkevalgte våkner og adresserer problemene skikkelig. Men ser vi til våre naboland skal det renne en del blod før der skjer noe.
Sotah
10.01.2020 kl 03:50
1902
Trangen til å la offentligheten høre hva Avnskog mener om islam er nok det bærende elementet i denne saken, ja. Jeg tror alt det andre er oppkonstruert sludder. Jeg titta innom FB-sida hans igår og der var slagsida så åpenbar at jeg skrinla hele historien hans. Kos dere med innlegget dere, det er tross alt fredag.
ArneB 5.0
10.01.2020 kl 06:53
1876
Jeg er skuffet over dagens ungdom. Tenk at de bruker uker på å sikte seg inn på vinduene ute på Søndre Nordtrand! Ellers er det å håpe at de slutter å kaste hardkokte egg i veggene til folk flest. Sånn helt på tampen: har ikke politiet ordnet opp i denne saken? Vi har da tross alt hatt justisministre fra Frp i seks sju år!
Sotah
10.01.2020 kl 07:20
1860
Det er så mye gæærn´t med innlegget til denne karen at jeg ikke veit hvor jeg skal begynne. Men veldig kort sagt så håper jeg at omgivelsene rundt datteren slår ring om henne og verner henne når faren ikke gjør det. Utover det så sier en titt innom Facebook mer enn tusen ord noen ganger. Bare at han synes datteren på tolv er så dritfin er jo nok til å hoppe i stolen. Jeg tror jeg stopper der, ytterligere karakteristikker skal jeg holde meg for god til. Men jeg har lyst til å pælme egg sjæl. Ikke på huset hans. På han.
Redigert 10.01.2020 kl 07:21
Du må logge inn for å svare
Jeg tror ikke at du driter i meg hvis du spør meg!!
Nå får dere slutte med å slike rasistiske løgner som denne fordi de er meget lett å avsløre hvis man bare gidder!!
Forklar nøyaktig hva som er løgn og dokumenter det, Jeeses.
ArneB 5.0 skrev Bruk hardkokte egg slik at det høres bedre.
Hold kjeft. Slutt å oppfordre til hærverk, din hærverk-gjøk.
Hei folkens:))
Og...enig med Bernt - nok en gang har toern brutt reglementet ved å oppfordre til en straffbar handling...ZnageZz....
Følgende er ikke tillatt:
Skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar.
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...enig med Bernt - nok en gang har toern brutt reglementet ved å oppfordre til en straffbar handling...ZnageZz....
Følgende er ikke tillatt:
Skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar.
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Alt, hele historien løgn fra første setning og skrevet av en muslimhater for å sverte muslimer!! FB profilen hans røper hans muslimhat til fulle!!
Aner ikke hva det dreier seg om. Men ser jesses og late AP sofa sotah er engasjert men uten å klippe inn link til det de reagerer på i sammenheng.
Muligens har alle feil men jesses og sotah beviser at de ikke legger frem saken redelig.
#egg kast diplomati
#sløve rever
Muligens har alle feil men jesses og sotah beviser at de ikke legger frem saken redelig.
#egg kast diplomati
#sløve rever
Redigert 10.01.2020 kl 14:49
Det er dere som sluker løgner råått som må sannsynliggjøre sannhetsgehalten!!
Du har ingenting i hodet du Jeeses...ikke annet enn å skrike at alt du ikke er enig i er løgn. Du har til dags dato ikke kommet med et eneste bevis på at DU har rett og at alle andre tar feil. Å diskutere med deg er akkurat som å diskutere med en tilbakestående eller ei gneldrebikkje med eller uten band. Det er DU som ikke har troverdighet fordi du ALDRI klarer å føre et eneste bevis for at alle andre tar feil og du har rett.
Sotah
10.01.2020 kl 15:21
1759
Fyren kaster dattera si under bussen. Høytlesing av bloggen hans i skolegården skaper nok god trivsel for en 12 år gammel jente. At han er en bygdeoriginal ellers får så være. Men jeg håper faktisk barnevernet tar en liten prat med ham. Det er flere små vergeløse i familien.
polemiker
10.01.2020 kl 15:35
1748
Tror ingen bør betvile at denne historien er genuin. Har fremdeles noen venner i området og som forteller om betydelig grovere ting enn dette. Folk som flykter fra området og som skal selge boligen blir oppsøkt av fortvilte norske naboer som trygler dem om å ikke selge til muslimske berikere. Problemet er at det kanpt nok er noen nordmenn med i buderundene.
!. klassen på Loftsrud skole består vel nå av 100% avkom etter muslim trash. Dagsrevyen hadde også et oppslag om dette hvor en av lærene ba på sine knær om å få hjelp og at ting var helt ute av kontroll. SV dama nevnte selvsagt ikke ordet innvandring eller muslimer med et eneste ord, så hvordan de skal kunne løse problemet når de ikke vil innse fakta, er vel litt uvisst.
!. klassen på Loftsrud skole består vel nå av 100% avkom etter muslim trash. Dagsrevyen hadde også et oppslag om dette hvor en av lærene ba på sine knær om å få hjelp og at ting var helt ute av kontroll. SV dama nevnte selvsagt ikke ordet innvandring eller muslimer med et eneste ord, så hvordan de skal kunne løse problemet når de ikke vil innse fakta, er vel litt uvisst.
Sotah
10.01.2020 kl 15:38
1742
Tenkte du å be innbyggerne i området om å slutte å være muslimer, pole?
Ja, 99,9 prosent vet at historien en løgn fra første bokstav til siste!! Det vet alle som lkke er ble det av hat mot muslimer og tenker selv!!
Ante ikke det var så stygg sak. Er identiteten kjent og politidepartementet inngår i strafffereaksjoner støtter jeg det. Jeg er motstander av dette:
Sotah
I dag kl 15:21 15
Fyren kaster dattera si under bussen
Sotah
Det er mange grunner til å stole på AP islamlat SOTAH slapp og jesses mer AKTIV og jeg har ikke vært der og sett så da får jessesp og sos sotah stå med sitt:
værre kan det ikke beskrives enn å ikke si det vÆrste som AP sotah holder tilbake
Sotah
I dag kl 07:20 190 nok til å hoppe i stolen. Jeg tror jeg stopper der, ytterligere karakteristikker skal jeg holde meg for god til. Men jeg har lyst til å pælme egg sjæl. Ikke på huset hans. På han.
Redigert i dag kl 07:21
værre kan det ikke beskrives enn å ikke si det vÆrste som AP sotah holder tilbake
Sotah
I dag kl 07:20 190 nok til å hoppe i stolen. Jeg tror jeg stopper der, ytterligere karakteristikker skal jeg holde meg for god til. Men jeg har lyst til å pælme egg sjæl. Ikke på huset hans. På han.
polemiker
10.01.2020 kl 15:49
1722
Absolutt, men tror du det nytter? Hadde de kuttet ut dette muslimgreiene, lært seg skikkelig norsk, tatt seg en øl og latt seg integrere i det norske samfunnet, ville de fleste problemer være løst i løpet av noen år.
Vi har en gjeng andre innvandrere fra samme region, f.eks. India som i hovedsak er vel integrerte. 1 av 5 jenter blir leger eller begynner i helsevesenet. Hva kan årsaken være? (tips! de er ikke muslimer).
Vi har en gjeng andre innvandrere fra samme region, f.eks. India som i hovedsak er vel integrerte. 1 av 5 jenter blir leger eller begynner i helsevesenet. Hva kan årsaken være? (tips! de er ikke muslimer).
Sotah
10.01.2020 kl 15:54
1716
Muslimer er muslimer og forblir muslimer. Både på søndre og nordre Nordstrand. Og i Bergen. Skal integreringen gå smidigst mulig må man ihvertfall innse det og ta det derfra. Du og bygdeoriginalen til Papa leiter på feil sted, derfor har dere lite å bidra med i realiteten. Adferdsendring hos unge er det ingen quickfix på, det hjelper ihvertfall ikke å henge dem ut som B-eller C-vare. See?
Slapp alltid ap kosesotah blir plutzelig engasjert iblant, det er ekstremt for en så lat ap i sofa ellers.
Sotah
Sotah
enig i sotah ENDELIG opp av sofa inn på face med reaksjon.
Sotah
Sotah
Redigert 10.01.2020 kl 15:59
Spill
10.01.2020 kl 16:07
1698
Åpner ikke rasistblogger.
Jeg spør ap sotah hva han hoppet ut av sofaen og inn i Face på og farget det så stygt som mn bare kan si uten ord fordi det var så stygt at aplat holder tett om det:
Sotah
Jeg spør ap sotah hva han hoppet ut av sofaen og inn i Face på og farget det så stygt som mn bare kan si uten ord fordi det var så stygt at aplat holder tett om det:
Sotah
Vi på ho må bidra til å roe ned sotah slik at han får lyst til å kaste egg på hus ikke mennesket inni,
Dokumenter at alt er løgn innen 24 timer. Hvis ikke du lyger du.
Sotah
10.01.2020 kl 16:56
1669
Ungdommene våre står ikke på gatehjørnene og diskuterer Hadither, koranvers eller bibelsitater. De er fullt integrert alle sammen og gjør som oss på forumet, de dyrker og diskuterer Mammon. Og de har forlengst kasta seg ut i dansen rundt gullkalven. Kristne, hinduer eller muslimer er de kun på papiret. Mammon danka ut alle andre religioner i kvartfinalen. Det er adferden og virkemidlene deres som bør adresseres hvis vi skal oppnå en fredelig sameksistens. Som ikke mange her på forumet er interessert i, riktignok. Men utafor agendabloggene er det fred og ro i hverdagen folk vil ha. Og så ble det fredag og den sedvanlige fredagskosen.
Hei folkens:))
Zoten:
"Men jeg har lyst til å pælme egg sjæl. Ikke på huset hans. På han"
Og...i god gammel Pol Pot stil ønsker Zoten å bruke fysisk vold for å stoppe meninger han ikke liker - han påstår andre står for splid og hat men ønsker selv å ty til direkte vold - radizzene fornekter seg ikke og er villig til å ta alle midler i buk når sannheten bli ubehagelig - skrekk og gru...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Zoten:
"Men jeg har lyst til å pælme egg sjæl. Ikke på huset hans. På han"
Og...i god gammel Pol Pot stil ønsker Zoten å bruke fysisk vold for å stoppe meninger han ikke liker - han påstår andre står for splid og hat men ønsker selv å ty til direkte vold - radizzene fornekter seg ikke og er villig til å ta alle midler i buk når sannheten bli ubehagelig - skrekk og gru...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Redigert 10.01.2020 kl 17:10
Sotah
10.01.2020 kl 17:14
1650
Å pælme egg er ikke vold. Å ha lyst til å pælme egg er ihvertfall ikke vold. Egentlig skulle fyren hatt en bløtkake i trynet, med det bikker over grensa for en fredselskende pasifist som meg. Så jeg tar det bli med lysta. Jeg synes oppriktig synd på ungene hans, de har ikke valgt å få en tulling til far. Så han skal få gå i fred for meg.
Spørs hvor hardt du koker egget du kaster sotah, lysten til å koke kan du ikke stoppe når du er i 100.
hvis det er kokt stein hardt med skall så er det voll uansett hvor mye kos du ligger bak din lyst til at noen andre kaster selv og du bare er en ert med fjert fra AP sofa islamklapp.
hvis det er kokt stein hardt med skall så er det voll uansett hvor mye kos du ligger bak din lyst til at noen andre kaster selv og du bare er en ert med fjert fra AP sofa islamklapp.
Redigert 10.01.2020 kl 17:23
Resett!? Hva tar du 99,9 prosent av nordmenn for når du legger ut link til rasist løgnbloggen Resett?? Prøv med en troverdig kilde så skal jeg begynne å tro at ca. 10 prosent av historiener sann!!
Råtne tomater funker også selv om jeg aldri ville kastet noe på noen!!
Spill
10.01.2020 kl 17:36
1202
Jeg leser og hører mye hver dag jeg er uenig i,men tanken på å møte de som ytrer dette med vold eller skjellsord
er selvsagt helt fjern.De må gjerne få ytre hva de vil for meg så lenge de ikke oppfordrer til lovbrudd.
Så forutsigbart å lese skjellsordene som hagler mot Resett i også denne saken,men hvor er argumentene mot de
erfaringene denne læreren i Oslo deler?
Jeg har selv bodd og arbeidet i Oslo og kjenner flere som har slike historier fra bydeler med mange innvandrere.
Det er selvsagt politisk ukorrekt å dele slike erfaringer,og klamme lokk har lenge vært lagt over slike ytringer.
er selvsagt helt fjern.De må gjerne få ytre hva de vil for meg så lenge de ikke oppfordrer til lovbrudd.
Så forutsigbart å lese skjellsordene som hagler mot Resett i også denne saken,men hvor er argumentene mot de
erfaringene denne læreren i Oslo deler?
Jeg har selv bodd og arbeidet i Oslo og kjenner flere som har slike historier fra bydeler med mange innvandrere.
Det er selvsagt politisk ukorrekt å dele slike erfaringer,og klamme lokk har lenge vært lagt over slike ytringer.
Jeg tipper du har null slike historier å vise til!! Og at jeg kaller Resett for en rasistisk løgnblogg er ikke mer ennå vente slik de hetser og lyver om muslimer og andre som ikke er kronisk norsk!!
Hva har DU å vise til da Jeeses??? Utestemme med tomt prat i hvert eneste innlegg. Du får manne deg opp og svare på denne læreren sitt innlegg og vise ham en gang for alle at han tar feil og at han farer med løgn. Men det tør du faen ikke, eller rettere sagt du klarer ikke å framvise et eneste argument for at han lyver.
Du skryter på deg 40 år i oljebransjen men kan ikke helt skjønne hva de har brukt en tomsing til? Vaske underbuksene til de andre på plattformen?
Du skryter på deg 40 år i oljebransjen men kan ikke helt skjønne hva de har brukt en tomsing til? Vaske underbuksene til de andre på plattformen?
Det er på tide å kalle en spade for en spade. Det må slåes hardt ned på ungdomskriminalitet og feige ungdommer som opptrer i flokk og ikke innretter seg gjeldende normer, regler og lover – men som derimot sprer frykt og hat med voldsbruk og trakassering av sine omgivelser, spesielt er dette rettet mot barn og unge som ranes, bankes opp og utsettes for grotesk vold av guttegjenger som i tillegg filmer overgrepene og legger dette ut på nettet. Når skal vi våkne?
Og hvor er media som tidligere ble beskrevet som den fjerde statsmakt? Når skal media opplyse oss om faktiske tilstander? Når media unnlater å fortelle oss sannheten, setter de oss alle i fare – spesielt gjelder dette våre skolebarn! Det er IKKE greit at nordmenn må flytte fordi områdene vi bor i blir utrygge. Det er på tide vi reiser oss og beskytter våre barn! Politikere, politi og skoler må våkne – disse gjengene og ungdomskriminalitet må det slås hardt ned på! Vi må ta tilbake landet vårt!
- TRUDE HELEN HOLE
𝐇𝐞𝐫 𝐞𝐫 𝐒𝐯𝐞𝐫𝐫𝐞 𝐀𝐯𝐧𝐬𝐤𝐨𝐠´𝐬 𝐢𝐧𝐧𝐥𝐞𝐠𝐠;
https://trudehelenhole.no/2020/01/09/na-flyttet-vi-fra-sondre-nordstrand-arsak-grov-trakassering-fra-muslimske-guttegjenger/
Og hvor er media som tidligere ble beskrevet som den fjerde statsmakt? Når skal media opplyse oss om faktiske tilstander? Når media unnlater å fortelle oss sannheten, setter de oss alle i fare – spesielt gjelder dette våre skolebarn! Det er IKKE greit at nordmenn må flytte fordi områdene vi bor i blir utrygge. Det er på tide vi reiser oss og beskytter våre barn! Politikere, politi og skoler må våkne – disse gjengene og ungdomskriminalitet må det slås hardt ned på! Vi må ta tilbake landet vårt!
- TRUDE HELEN HOLE
𝐇𝐞𝐫 𝐞𝐫 𝐒𝐯𝐞𝐫𝐫𝐞 𝐀𝐯𝐧𝐬𝐤𝐨𝐠´𝐬 𝐢𝐧𝐧𝐥𝐞𝐠𝐠;
https://trudehelenhole.no/2020/01/09/na-flyttet-vi-fra-sondre-nordstrand-arsak-grov-trakassering-fra-muslimske-guttegjenger/
Sotah
10.01.2020 kl 18:13
1167
Trude Helen, som jeg ikke kjenner fra før, klarer å sette problemer i fokus uten å dette ned på bygdeoriginalene nivå. Hatten av for det. At problemene ikke blir belyst er selvfølgelig ikke sant, faktiske tilstander er ikke hemmelige. Men hun klarer å holde seg til sak, og det er ikke hverdagskost.
Edit: At hun også kaster en tolv år gammel jente under bussen gjør at ovenstående dessverre må trekkes tilbake med umiddelbar virkning. Det begynte bra, men datt sammen med et massivt mageplask. Hun delte det tragiske innlegget videre. Synd.
Edit: At hun også kaster en tolv år gammel jente under bussen gjør at ovenstående dessverre må trekkes tilbake med umiddelbar virkning. Det begynte bra, men datt sammen med et massivt mageplask. Hun delte det tragiske innlegget videre. Synd.
Redigert 10.01.2020 kl 18:15
Ikke-lat sotah hva mener du med dine svovelstore ord. Plutselig opp av sofaen etter utallige kniv stikking og diverse b-forklart med pølsevev og sotahs faste av slapp øvelser
Svar
Sotah
I dag kl 18:13 3
Trude Helen,
hun også kaster en tolv år gammel jente under bussen
Redigert i dag kl 18:15
Svar
Sotah
I dag kl 18:13 3
Trude Helen,
hun også kaster en tolv år gammel jente under bussen
Redigert i dag kl 18:15
Redigert 10.01.2020 kl 18:19
Sotah
10.01.2020 kl 18:19
1164
Jeg gidder ikke gjenta meg selv. Har redegjort for hva faren har gjort tidligere. Let og du skal finne.
Jeg kjenner ikke om dette er Norges vÆrste overgrepshistorie men du antyder det er vÆrste på lenge men bare legger inn teasers som antyder verre enn det.
Koser du deg plutselig bare som du vet best? Kan du si ting i klar tekst selv
Koser du deg plutselig bare som du vet best? Kan du si ting i klar tekst selv
Sotah
10.01.2020 kl 18:59
1195
Det er hele skolegården. Hun som er så innmari pen ifølge faren får litt å stri med på alle kanter. At faren er en idiot er ikke lett å oppleve når du er tolv år. Hvis noen husker åssen skolegården var i den alderen så er det helt opplagt. Hadde faren vært anonym hadde innlegget vært problemfritt. Men med fullt navn pælmer han datteren til ulvene, under bussen, kall det hva du vil. Og det får hun betale for, selvfølgelig. Barnevernsak og omsorgssvikt, sånn jeg ser det.
Redigert 10.01.2020 kl 18:59
-
«
- 1
- 2 »