NANO - på tide med nytt rykk oppover!

Slettet bruker
NANO 10.01.2020 kl 12:00 10972

På Stocktalk var det en skribent som anbefalte kjøp på 20,00 - og aksjen steg så 60 % på kort tid. Han mener at aksjen kan 10- eller 34-doble seg fra 20,00.

Nå har aksjen falt litt tilbake - og det er på tide med inngang igjen for dem som evt. har solgt på 30 + - og/eller for dem som enda ikke har rukket å kjøpe aksjen.

Leste følgende på Stocktalk i dag:

Dagens LOD (27,30) er høyere enn intradagbunn for et par dager siden (27,04); om dette holder seg er det altså etablert en ny høyere bunn, og NANO vil i så fall ha et nytt gulv høyere enn 25-tallet.

Dermed skal det ikke rare kjøpsinteressen til for et nytt løft gjennom 28-30, for ikke å snakke om hva som vil skje ved neste positive melding/oppdatering.

Legg også merke til at det er relativt begrenset salgsinteresse under 28-30, selv om robotene/dem som "arbeider" for å oppnå lavere kurser gjør så godt de kan.

Det ligger for øvrig noen iceberg (skjult volum)-ordre på kjøp 27,30-27,50.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Hammers
14.01.2020 kl 23:28 3069

Den selvutnevnte "Kongen av NANO" er Stinke. Slår ned på alt og alle som ikke spår kursen til "tusenvis" av kroner!
Bare å LUKTE på navnet - så får man en vond smak i munne!

Han som kaller ANDRE for "nettroll" KUN fordi de har et annet og FORKLART syn enn det Kongen har!
Slike som må komme med denne typer karakteristikker bør man generelt være forsiktig med å stole på;
______________________________
"Stinke
I dag kl 01:14 1891
Glemte å nevne Hammers, som en av de andre nettrollene her inne".
______________________________________

Ellers bør NANO-aksjonærene etter hvert begynne å finne fram badeutstyret sitt igjen.
Ja, for kursen fortsetter sin ferd mot "varmere strøk". Stinke's lovnader - eller ei!
https://www.tradingview.com/x/nv4ZURqg/

Hilsen Hammers

Redigert 21.01.2021 kl 05:38 Du må logge inn for å svare
focuss
14.01.2020 kl 23:34 3046

Hammers
Jeg har tro på nano men har blokkert Stinke rett og slett fordi han ikke har noe av betydning å bidra med. Han kunne hatt det men da måtte han først lært seg å oppføre seg som folk.
Redigert 21.01.2021 kl 05:38 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
14.01.2020 kl 23:39 3013

He Hehehe Korsar skriver at han fortsatt tar 180kg i benkpress. Ja d manglet bare at han er Norges sprekeste pensjonist også. 180kg i benkpress meg i ræva. Dette er faktisk sykeste du har kommet med her inne Korsar. Alltid trodd du har mindreverdskomplekser, her kom beviset. 180kg i benkpress hahahaha
Redigert 21.01.2021 kl 05:38 Du må logge inn for å svare
focuss
14.01.2020 kl 23:47 3004

YNWA
Boler manet et par år så går 180 bra det. Problemet er at pikken og hjernen krymper. Tar selv 130 uten boling. Vel. når sant skal sies så er det et par år siden.
Redigert 21.01.2021 kl 05:38 Du må logge inn for å svare
Kratos
14.01.2020 kl 23:54 2986

Enig Korsar. Folk må skjønne at ingenting bare går opp eller ned. Virker som flere burde drive med noe annet enn børs. Stalltipset er altså Nano til 30 kr på kort sikt og ned mot 20 (eller lavere?) på lang sikt. Tenker ingen solgte når vi sa selg på 34 kr Korsar. Tenker ingen kjøper nå som den skal få en rekyl heller. Sånn går nu dagan. Fint for oss som kan tjene på uvitenheten.
Redigert 21.01.2021 kl 05:38 Du må logge inn for å svare
TeeJay
15.01.2020 kl 00:01 2975

Ja nå beveger vi oss til nye høyder her.

Vel vel.. sånn er det i stagnante faser.
Bare vas å lese.

Men for alle som venter på noe godt så er vi nærmere idag enn igår.
Archer kommer nok ikke før tidligst mai, kanskje juni. Omtrent samtidig med dlbcl tenker jeg, og dette blir nok ett tema på FY
Som om det skulle ha vesentlig betydning.

Der blir fantastisk når det kommer, og at det allerede før det kommer positive nyheter tar jeg som selvsagt:

Paradigme update
Interim for futility
Mulig partner etter det.
EMAS/ PIM2
Godkjenning for Europa
Osv

2020, a new year and a new season

Blir nok hyggelig etterhvert dette ja

Blir jul i år også.

Men først kommer både påske og pinse

Men hsssj ... ikke si det høyt, Korsar og hylekoret har jo ikle hørt dette enda
Redigert 21.01.2021 kl 05:38 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
15.01.2020 kl 00:04 2971

Din 🤡 du er avslørt der også. Jeg tipper du tar maks 40 kg. Da har jeg 4 gangen av din pers💪🏼, det er fakta!
I morra er det en ny dag og nye muligheter og trening er en selvfølge.
Redigert 21.01.2021 kl 05:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2020 kl 00:11 2969

Ser nettrollene rotter seg sammen. Makan til fjols., der ble focuss sperret også, i godt selskap med Hammers, Korsar, frontal og noen få nettroll til her inne.

Spør dere selv, hva har dere tilføyd forumet i dag for andre lesere? Jeg for min del svarte på en konkret henvendelse til en som spurte. Jeg forholder meg til Nano og skriver om Nano mens dere driver trolling. Dere må da ha et trist liv. På min fritid er jeg ansvarlig for en organisasjon som hjelper til med forskning på selvmord(og kreft). Jeg sier bare en ting, søk hjelp før dere gjør noe drastisk. Alle har rett på et godt liv - også dere.

Føkuss er sur fordi jeg tok han i pur løgn for et par dager siden, og vi som følger Nano vet jo det for vi er opplyste om selskapet. Jeg skal fortsette å korrigere trollene, men de fleste er nå sperret for mitt vedkommende nå.

Skal forøvrig bli deilig å slippe hauseinnleggene til Føkuss på HO, mannen er jo helt desperat og rabiat med 100-talls innlegg i dag. Samme mølla om og om igjen. Tenker mange er så lei av repetisjonene hans at de forlater Photocure bare for å slippe all propagandaen...

HO, innfrir i hvert fall som forumet med flest nettroll.
Redigert 21.01.2021 kl 05:38 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
15.01.2020 kl 00:14 3111

130 kg er veldig bra👍 Det må trenes mye for å komme dit.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
focuss
15.01.2020 kl 00:20 3100

Bullinvestor
Det vet jeg alt om. Opp til 105 klarer mange etter mye trening. 130 krever mye mer.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
focuss
15.01.2020 kl 00:26 3081

Jeg ser Stinke har svart på et innlegg fra meg. Jeg ser ikke hva han skriver rett og slett fordi han er blokkert og har gjort seg selv irrelevant. Dersom du er enig med ham er det sikkert ok. Har du litt divergerende oppfatning så risikerer du å bli hengt ut på forumet som løgner.Ikke bra menneskesyn det.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2020 kl 00:28 3074

Føkuss har tyvtittet haha, snakk om å spille falitt. ;-)

Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Hammers
15.01.2020 kl 00:30 3069

Er du kommunist - eller enda rødere?
En som KUN ønsker å lese de som sier at NANO er en vinner?

NANO - som har svidd av ca 1,5 MRD ila de ca 6 årene selskapet har rapportert!
Hvorfor i alle dager tror du at DETTE selskapet plutselig skal finne opp kruttet på nytt igjen?

Hvor mange ganger har man ikke hørt om PARADIGME, BETALUTIN, og ARCHER.
Forskning på 8-20 personer (statistisk har slik forskning NULL verdi pga feilmarginen på det minimale antallet).
Vil ALDRI bli godkjent pga det utrolig lille antallet! UANSETT hva forskningen viser vil det ikke være hold i resultatet.

Slik driver selskapet på - år etter år - med høye lønninger til toppen av pyramiden.
INGEN konkrete resultater og INGEN inntekter!

JØSS, hvor naive enkelte nordmenn kan være!
Nordmenn som DAGLIG sitter og forsvarer dette tullet - i innlegg etter innlegg!
I et selskap som verdsettes til NOK 2 MRD. I prinsippet NULL inntekter og NULL progresjon!

Hilsen Hammers.......som bare kan si; HVER SIN SMAK - i aksjeverdenen!


Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
focuss
15.01.2020 kl 00:34 3064

Hammers
Med all respekt. Du burde legge deg mye lavere. Dette har du ikke greie på.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2020 kl 00:46 3048

Kommunist, ja vi som investerer i aksjer er jo kommunister..hehe iq er nor dritt. Der tok du kaka igjen.
Men HAMMERS, du kommer jo aldri med noe vesentlig om Nano. Du skriver bare masse generelt fjas, med god grunn. For du har ikke peiling verken på biotekaskjer eller Nano.
Senest i går skrev du at alle biotekselskapene var hasardspill. Dette bekrefter din inkompetanse så til de grader.
Som jeg svarte deg i går. Nano er et utviklingselskap og skal ikke tjene penger før de er på markedet. Sånn viker alle som utvikler noe som kan bli noe bra.
Dessuten tar du feil, Nano fikk 12 millioner av forkskningsrådet bare for noen dager siden -

Verdsettelsen av Nano er lav og burde være minst 10 ganger høyere om vi sammenligner oss med andre biotekselskaper samme fase i andre land som f.eks USA.
Det betyr at oppsiden er enorm for de som ser hvor dette bærer hen.

Til din orientering, som aldri vil synke inn uansett hvor mye vi forklarer deg, så har Nano sensasjonale resultater innen en av verdens største kreftdiagnoser og er snart på markedet og vil tjene penger. Comprende?

Gud veit om du er shorter eller trader, men særlig inteligent kan du ikke være når du går inn på biotektrådene og mener alle som investere her er idioter og sammenligner det med pyramidespill.

Du er uansett så ekstrem i dine utttalleser så jeg er ganske sikker på at noen ikke tar deg seriøst uansett, bare tomprat.
Ser at du ikke var blokkert likevel, men det er du nå.

Til din orientering så har Nano vært en eventyrlig økonomisk eventyrreise for undertegnede, men there is more to come.

Foreslår at du holder deg unna biotektrådene, du kommer uansett ikke med noe av verdier, bare slags propaganda med caps locken inne, som om vi skulle ta deg mer seriøst av den grunn. Noe er galt med deg, men diagnosen for jeg overlate til andre å vurdere. God bedring.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Hammers
15.01.2020 kl 01:01 3024

Ja, ja - Stinke........NÅ som SYNSK! Kanskje en av de relativt få som elsker programmet "Åndenes makt"?
Ja, for jeg er da FORLENGST blokkert av deg (ref EGET utsagn).

Tror du bør melde inn din berettelse om ditt åndelige "syn" i fbm det jeg her har skrevet! Det du følte - og det du kjente!
Trolig STOR 🙄 underholdning for de mer "alternative".......🤭🤭🤭!'
Du kan jo i tillegg slenge på dine syn om NANO! Kanskje du med det klarer å hausse kursen en 10-øring eller 2?

Hilsen Hammers..........som egentlig synes dette er en TRAGISK forsamling med kunnskapsløse idealister. Sorry to say!
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
focuss
15.01.2020 kl 01:05 3016

Følg med. I følge Stinke kan nye Archer -1 data komme når som helst. Jeg gjorde ham oppmerksom på at innen 1H-20 var det Malene fortalte meg. Da klikket det fullstendig for fyren og la ut hat meldinger med beskyldning om at jeg var en løgner. Nå ser jeg han skriver 1H- 20 selv. Men forsøker å redde stumpene og skriver når som helst eller innen 1H-20. Ikke når som helst og innen 1Q-20. Fyren er ikke helt god.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
15.01.2020 kl 01:33 2983

Gutter det er sent.. nå må jeg ta Stinke i forsvar. Det er vel ingen tvil Hammers at du har kraftig mangel på testosteron. Ett tips før du begynner å tegne streker i morgen så tar du morgentrimmen, pleier å hjelpe veldig godt på humøret.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2020 kl 01:33 2981

Føkuss, du er blokkert her, men ser du kommenterer fortsatt. Ingen vits i å blokkere når du likevel leser vet du, gud bedre.
Du forsøker sikkert å komme med løgn igjen. Hva med litt integritet og ærlighet? Jeg er så møkk lei uredelige folk!

Jeg skrev konkret hvilken løgn Fokuss kom med for noen dager siden og dokumenterte det, Oppfordrer de som tviler på mine innlegg å gå tilbake på trådene og leser fakta og hvem som ljuger. (jeg har screenshot så det hjelper ikke å redigere føckus) Men merkelig er det at han skal plage alle på forumet om dette i dagevis, spesielt når alle kan gå tilbake å se hvem som er den virkelige løgnhalsen her inne.

Fokuss liker å krangle, spør scoopfiner om det på Pho-trådene. Kverulering og krangling. Sannsynlig vil det pågå i månedsvis som det har gjort med Scoop, og det på bekostningen av kvaliteten på trådene her inne. Jeg får unnskylde for min del, men dette nettrollet har gudge i lang tid så jeg er redd dette vil pågå en stund. Men han er blokkert her så leser ikke lenger innleggene hans. (som jo er hundrevis om dagen)

Samtidig oppfordrer jeg andre til å blokkere meg hvis dere ikke finner det jeg skriver omhandler Nano eller ikke på annen måte er konstruktivt eller givende på noen måte. Jeg vil ikke på noen måte påtvinge dere informasjon dere ikke vil ha. Og på den måte slipper dere støy her inne.

Håper disse trådene for en kvalitetsforhøying og at Nano blir temaet det diskuteres videre.

Shorten er redusert, så vi får se hvor den bære hen i morgen :)
Hammers=blokkert :) Fokuss=blokkert.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2020 kl 01:36 2977

Bull, mange hadde vært tjent med litt mere frisk luft og trening her inne. Går på crossfit selv og det er bra for hodet. Usikker dog på om jeg slår deg i benken.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
15.01.2020 kl 08:20 2809

Helt korrekt. 180kg må du ha trent knallhardt åresvis og mest sannsynlig med masse dop hele tiden. 130kg er min pers også men det er maaaaange år siden.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
15.01.2020 kl 08:58 2733

Hammers
"Forskning på 8-20 personer (statistisk har slik forskning NULL verdi pga feilmarginen på det minimale antallet)."

Du tar riktignok forbehold om at det STATISTISK har null verdi, men du verden så stor verdi det ellers kan ha. Om noen kunne gi en hjernedød person en sprøyte som gjorde at han hoppet opp fra sykesenga og så seg aldri tilbake så ville man nok tatt resultatet alvorlig selv om det foreløpig bare hadde vært testet ut på en eneste person.

Nå finnes det jo generelle kriterier for hvor mange pasienter et medikament må testes ut på før det kan bli godkjent. Det betyr på ingen måte at det må like mange pasienter til for at vi ellers med ganske stor sikkerhet kan slå fast at 1+1 sannsynligvis er 2. Hva som skal til av resultater før det bør være overbevisende vil variere veldig fra den ene kontekst til den andre. Archer-1 er en type behandling hvor selv et lavt antall forteller svært mye. Og så er det jo slik at f.eks. 6 av 6 vil være mange qanger mer overbevisende enn 3 av 3 - akkurat slik det er mange ganger vanskeligere å få 6 seksere etter hverandre når man ruller terningen enn det vil være å få 3 seksere etter hverandre. Gir cohort 2 CR for alle tre pasientene slik som sist så er vi utvilsomt på vei mot noe veldig stort, og etternølere vil måtte betale veldig dyrt om de vil bli med på ferden. Men for all del, det er kanskje viktigere å spare en krone eller to på inngangsbilletten.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
15.01.2020 kl 09:07 2714

Hyggelig å høre at flere av dere driver, har drevet med litt styrkeløft og en eller annen form for trening, dette er jo gull for kropp og sjel og man kan og bør holde på til man blir urgammel👍 Stinke det er ikke så viktig om du slår meg eller ikke, viktigst at du enda er aktiv:-) Testosteron nivået faller faktisk med 1 prosent hvert år etter fylt 30 år. Dette kan gjenoppbygges ved aktivitet/ trening/ styrke.
Ha en fin børsdag!
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2020 kl 09:18 2679

dr.,
å få godkjent en medisin krever at man framlegger TILSTREKKELIGE data (bl.a. for antall testpersoner og effekt) iht formalkravene som godkjennende myndighet bygger på. Det første en investor bør gjøre er derfor å undersøke hvordan selskapet og prosessen har mestret dette over tid.
DET ER DET ET RASJONELT MARKED PRISER EN AKSJE ETTER - ikke hva tilnærmet komplett uvitende folk her på HO tror, i håp om at tapene deres skal krympe.
For det er blitt en mangeårig parodi her på forumet at fortvilte tapere (kursen er fremdeles ned ca 80% fra topp, og alt tyder på at de som er mest aggressivt virkelighetsfornektende her, sitter med svære tap) fremdeles ikke vil høre på et eneste fornuftig ord om HVA EN MEDISINSK UTVIKLINGSPROSESS FAKTISK KREVER FOR Å LYKKES, og blokkerer saklige vurderinger i den tro at det hjelper - ja, på hva? Kursen? Egen redsel?

Men som før: Utskjellingene og personangrepene synes å øke proporsjonalt med kursfallene.
Det er nok derfor for meget å be om at folk som har tapt i bøtter og spann over flere år skal klare å gjøre noe med sin desperate og ufrivillig komiske atferd her.

Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
15.01.2020 kl 09:30 2653

Korsar
Det er selvsagt forskjellige tilnærminger til det å skulle tjene penger på en farmasiaksje. Det lønnsomste er kanskje å ligge i forkant av folks forventninger og spille på dette med gjentatte innganger og utganger. Så langt ville jeg utvilsomt tjent langt mer på den måten enn ved å være langsiktig i de fleste tilfeller. Uansett lykkes langsiktighet best hvis man skaffer seg en billig inngangsbillett, og det oppnås best hvis man kjøper når de fleste andre er negative. Det er man nå i NANO og det var man da jeg selv kjøpte hoveddelen på 12-13 kr. (Og slik det var begge gangene jeg har tatt inngang i PHO og PCIB). Man må gjerne vente til formalkravene du viser til er oppfylt, men da bør man vel ikke ha sælig større krav til investeringen enn at den skal utkonkurrere renten i banken.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
focuss
15.01.2020 kl 09:45 2614

Korsar
"DET ER DET ET RASJONELT MARKED PRISER EN AKSJE ETTER - ikke hva tilnærmet komplett uvitende folk her på HO tror,"

Tror nok folk på forumet her som følger aksjen hver dag og leser alt de kommer over om selskapet kjenner Nano langt bedre enn folk flest. Der det bommes er når de ikke innser risikoen og effekten av svak finansiell stilling.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2020 kl 10:05 2564

dr.,
du skriver at "Man må gjerne vente til formalkravene du viser til er oppfylt".
Til dette vil jeg opplyse at det ikke er slik jeg tenker eller mener. En kritisk og forutseende investor vurderer derimot SJANSENE for at formalkravene skal kunne bli oppfylt som guidet, eller om man må forvente forsinkelser og andre problemer.
Altså en en forutseende holdning før man hopper inn i en aksje som så viser seg å falle f.eks. 80% - fordi selskap og prosess går på en den ene smellen etter den andre. Men her på forumet vil disse hausserne ikke engang innrømme at selskapet har gått på disse smellene, og ei heller at markedet har registrert dem og priser aksjen deretter.
Og haussernes egenkonstruerte villfarelser om alt som skal skje neste uke, eller senest ila en måned, er toppen på kransekaka: Disse samme besvergelsene har hausserne her gjentatt i minst to år nå, jfr. f.eks. Stinkes oppsummering av alt som skal komme "når som helst", og TeeJay med samme lekse, osv.
Hvorfor ikke ta en fot i bakken og bruke all oppsamlet erfaring til å vurdere de realistiske utfallsrommene i stedet?


Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Andersiverden
15.01.2020 kl 10:05 2558

Litt på siden kanskje: Før Jul minnet jeg om at det kan være smart å følge Ultimovacs. Ser ut til at jeg traff godt der. Selskapet har gått som ei kule fra 31,30 5 des til dagens 55,20....opp 10,84 i dag. Just mentioning.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Andersiverden
15.01.2020 kl 10:06 2554

Opp 12,9% nå...
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2020 kl 10:08 2552

Anders,
der har vi vært enige før, og er det fremdeles :-)
Over 100% siste 3 mnd nå.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
15.01.2020 kl 10:14 2519

Angående Ultimovacs er vi ihvertfall enige. Angrer litt på min langsiktige holdning i de aksjene jeg sitter med når dette har hindret meg i å gå inn i Ultimovacs, som jeg flere steder har fremholdt som et svært lovende selskap (og har i min portefølje i aksjekonkurransen på Stocktalk). At min litt perifære barndomsvenn, Bjørn Rune, er en viktig brikke på eiersiden der, er selvsagt heller ikke noe minus (selv om han høflig takket nei til å være med i "mitt" unoterte selskap grunnet fokuseringshensyn i investeringene).
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2020 kl 10:16 2517

Ellers håper jeg at de som har tapt mest på sine villfarelser kan glede seg over at raiderne har sluppet taket i sektoren idag, slik at en viss gjenvinning kan finne sted også i NANO.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
focuss
15.01.2020 kl 10:20 2496

Er i Ultimovacs fra ca 31 selv
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
stockwalker
15.01.2020 kl 10:36 2434

Kan noe dyktige autodidakte analytikere her forklare hva som skjer med kursen idag ?
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2020 kl 10:44 2408

Hvis det er NANO du spør om: En helt vanlig rekyl, varslet av både Kratos og meg i går
Ultimovacs: Går på fundamentale nyheter
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Tardyferon
15.01.2020 kl 11:00 2350

fundamentale nyheter............hva da....... financial calender som kom den 7.01.

tulling
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2020 kl 11:04 2326

Tardy,
kan du ikke holde din uvitenhet til NANO?
Ultimovacs har gått systematisk opp på fundamentale nyheter siden oktober.
Ta en titt på track recorden istedet for igjen å avsløre din desperasjon og aggresjon over NANO-tapene dine.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2020 kl 11:05 2325

Ja, mye short er inndekt og algoene har stoppet. Om shorterne holder seg unna fremover så kan vi forvente kraftig langvarig stigning da denne har blitt holdt kunstig nede i lang tid.

Ser backtraderne er fullastet i Ultimo, ja dette forumet innfrir i dag også :-)
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
15.01.2020 kl 11:05 2324

Korsar du kjøpte jo masse på 25,88 idag. Du har vel solgt selvfølgelig rundt 27,60? Du ser vel at det lugger litt nå og skal ned..
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare