Nogle spil er lukket ned

Slettet bruker
FIVEPG 11.01.2020 kl 11:27 1280

De har taget Dawn Of The Dragons: Ascension, Curio Quest væk fra Appstore og Google Play.

Det kan næsten kun betyde at noget andet skal tag over inden længe og det er Tintin og Doodle Jump ellers vil man ikke tag de spil væk fra Appstore hvis de spille først kommer senere..
Slettet bruker
11.01.2020 kl 12:09 1259

Så kunne de lige så godt have fjernet det flop spil til nyjah huston skatelife med det samme...
Jeg tvivler på de nogensinde får gjort det til en indbringende succes.
- Det bliver spændende om Tintin kommer i soft launch den her måned og om doddle jump adventure bliver lanceret i næste måned, som de har meldt ud tidligere.
Men det mest spændende bliver selvfølglig kvaliteten af spillene og førstehåndsindtrykket/modtagelsen af dem.
Hvis spillene får dårlige modtagelser vil aktiekursen blive straffet gevaldigt ( mere end den er i forvejen )
Hvis ikke det lykkes for bare et af spillene at blive nogenlunde succesfulde og indbringende, så tvivler jeg på det nogensinde sker.
De aftaler de har på de to spil er kæmpe store og der er meget potentiale.
Slettet bruker
11.01.2020 kl 14:05 1225

Man kan ikke lave totalt fejl med et match3 spil med en kendt IP. Det er umuligt pånær hvis man er totalt spasser til at lave spil men det dem i Berlin bestemt ikke med tidligere ansættelse i King.com som er kongen af match3 med Candy Crush så de ved hvordan det foregår.

Doodle Jump er et solidt og færdig bagt spil med næsten ingen fejl og kører flydende hvilket Kings Of Soccer og Dawn2 bestemt ikke var. Plus Lima Sky vil promote spillet inde i deres stadig virkelige populære DJ1 spil. Synes personligt selv det er del sjovere/udfordringer at spille end de andre 2 spil.
Slettet bruker
11.01.2020 kl 14:12 1219

Nej de skal ikke tag Nyjah Huston spillet ned nu når der kommer OL til sommer i Japan hvor han deltager. Det er det største for skateboarding nogensinde.
Slettet bruker
11.01.2020 kl 17:58 1169

Det kræver at der bliver lavet nogle ændringer ved spillet for ellers er det ligegyldigt om han skal med til ol eller ej.
Det at han skal med til ol er ikke ensbetydende med at spillet pludseligt bliver populært og begynder at genere penge.
Der var en del hype omkring spillet i starten, men den lagde sig hurtigt igen.
Jeg har ikke prøvet demoen for doodle jump adventure, men det lyder da lovende.
Ja præcis - Lima sky kommer til at nå ud til virkelig mange aktive brugere på den måde.
Det er korrekt at Morritz Voss var technical leader i King.
Jeg håber på at de kommer med et kanon spil.
Man ved nu aldrig med 5th planet games og deres præsteringer, men som aktionær håber jeg selv det bedste, men frygter det værste indtil det modsatte er bevist.
Slettet bruker
11.01.2020 kl 19:16 1141

Det er måske ikke så meget spillet men selskabet også..
Folk kommer til at Google Nyjah på Google, Google Play, Appstore osv når det går løs til OL for han er verdens bedste og det vil kommentarerne også sige til de uvidende som så vil vide mere om ved at søge. Det samme med Ronaldo, de har ikke Ronaldo spillet til at tjene big box på spillet men mere en slags reklame for selskabet og deres portefølje af andre spil.

Spillet er okay solidt flydende i Appstore men ikke super godt i Play Store. Spillet vil have røget ud for lang tid siden hvis det var udelukkende for at tjene penge på det. De tjener flere penge på Curio Quest en Nyjah spillet. Det er en slags ambassadør/reklamesøjle for selskabet.
Slettet bruker
12.01.2020 kl 21:06 1034

Det er OL 2020 i Japan.. Japan er mobil gaming mekka.

Japan er nr 3 målt på revenue i Appstore kun overgået af Kina og USA fordi de er mange flere mennesker mennesker men målt PR indbygger er Japan klart størst mobil. De er omkring 130 mio i Japan.
Yuri_Milner
13.01.2020 kl 06:51 959

.. og desto viktigere er det at spillet er top notch for å komme seg inn i et marked der spillerne er vant til mobilspill av høyeste kvalitet