Archer - For de opplyste positive
Archer har svært få utestående aksjer, under stk. 150 mill.
Den bitte lille økningen vi nå har sett etter kontrakter siden i sommer for 8 milliarder, tilsvarer kun en økning i Archerverdien på ca. Nok 150 mill. fra absolutt laveste kursnotering. Kursen burde gått mye mer....
MODU riggene koster samlet nye ca 1,5 mrd., og nå med kontrakter på begge de neste 4 årene, fra tidligere å ligge i opplag, bør dette øke verdiene pr. aksje betydelig.
Om Archer samlede verdier på rundt Nok 10 mrd. verdsettes 10 % høyere, skal kursutslaget utgjøre over Nok 6,- pr. aksje. Da står kursen i over 10,- med en oppgang på 250 %.
Inntjeningen til Archer er stor nok ila. 2020 til å kunne nedbetale ca. 300,- mill. på gjeld, bare dette skulle tilsi kursoppgang på nok 2,- pr. år.
Det er fantastisk med gearing og opsjonsprising, Archer vil snart fly.
Den bitte lille økningen vi nå har sett etter kontrakter siden i sommer for 8 milliarder, tilsvarer kun en økning i Archerverdien på ca. Nok 150 mill. fra absolutt laveste kursnotering. Kursen burde gått mye mer....
MODU riggene koster samlet nye ca 1,5 mrd., og nå med kontrakter på begge de neste 4 årene, fra tidligere å ligge i opplag, bør dette øke verdiene pr. aksje betydelig.
Om Archer samlede verdier på rundt Nok 10 mrd. verdsettes 10 % høyere, skal kursutslaget utgjøre over Nok 6,- pr. aksje. Da står kursen i over 10,- med en oppgang på 250 %.
Inntjeningen til Archer er stor nok ila. 2020 til å kunne nedbetale ca. 300,- mill. på gjeld, bare dette skulle tilsi kursoppgang på nok 2,- pr. år.
Det er fantastisk med gearing og opsjonsprising, Archer vil snart fly.
Redigert 21.01.2021 kl 08:25
Du må logge inn for å svare
KennyL
14.01.2020 kl 19:59
2716
Er vel noe støtte rundt nivået vi er på nå, 3,14-3,15kr. Så ut til å stoppe der også, så da satser vi på at det snur oppover igjen i morgen?
Tror du det er så enkelt. Ledelsen styrer dette og de skal ha selskapet av Børs og all verdi fjernet!
KennyL
14.01.2020 kl 20:14
2690
Tror egentlig det er så enkelt ja :-) Det kan godt være at ledelsen styrer dette, men at de vil ha selskapet av børs faller vel på sin urimelighet.
Blir spennende å se i morgen, om robotene styrer den videre ned, eller om de har funnet bunnen de lette etter og tar den med opp igjen en tur :-)
Lykke til
Blir spennende å se i morgen, om robotene styrer den videre ned, eller om de har funnet bunnen de lette etter og tar den med opp igjen en tur :-)
Lykke til
Hvis du hadde visst det jeg vet, så hadde du spart deg for slike tåpelige kommentarer. Hvorfor tror du jeg kunne vite at ledelsen ville få kurs til ATL og samtidig servere en drittpakke, mange måneder før det skjedde? En mer ondskapsfull ledelse har aldri vært på noe Børs.....snart vil alt komme for en dag.......
Etter å ha jobbet direkte med Archer er min mening at de er absolutt ikke et førstevalg hverken på kompetanse eller opptreden. Men, de er billigere enn konkurransen når det gjelder rett-fram jobber. Hvor lenge det blir redningen gjenstår dog å se...
Må si jeg liker trådtittelen "For de opplyste positive", reflekterer fint hva diskusjonsforum handler om for mange - Å få bekreftet sin egen mening og søke samhold. Fakta ignorerer vi glatt dersom det ikke passer med overbevisningen. Derfor så mange av dere er aksjemilliardærer ;)
Må si jeg liker trådtittelen "For de opplyste positive", reflekterer fint hva diskusjonsforum handler om for mange - Å få bekreftet sin egen mening og søke samhold. Fakta ignorerer vi glatt dersom det ikke passer med overbevisningen. Derfor så mange av dere er aksjemilliardærer ;)
KennyL
14.01.2020 kl 20:40
2659
Rart at ROBERT HVIDE MACLEOD, som for øvrig virker som en oppegående fyr, skulle kaste bort pengene sine før jul her da? Har vel svidd av 7-8 millioner for å få den beholdningen han har?
Er mulig at det er ledelsen som har overtalt han til å være med på narrespillet...
Er mulig at det er ledelsen som har overtalt han til å være med på narrespillet...
(Hvor lurt det er å sette pengene sine på tro, håp og drømmer reflekteres dog glatt i aksjekursen. Kondolerer)
Du må gjerne prøve å narre deg selv, eller muligens lulle deg inn i en tro at dette faktisk ikke er et makkverk. Hvordan kunne jeg vite at denne skulle til ATL og en drittpakke bli servert måneder før det faktisk skjedde?? De som har lyttet til meg har spart seg for store tap. Denne skal av Børs og ledelsen er den mest ondskapsfulle noen gang sett på Børs. Du får følge Donald Duck du også, men du kan like gjerne brenne pengene dine, da får du i det minste litt varme i noen sekunder!
KennyL
14.01.2020 kl 20:57
2623
Dette har nok dere, HEKTAR og Salah, bedre peiling på enn meg ja. Så da selger jeg alt i morgen, takk for tipset
Rakettrally
14.01.2020 kl 21:08
2613
Siden du har jobbet tett på Archer, hvilke begrunnelser har du med at de mangler kompetanse og opptreden?
Hvorfor tror du Gudfaren til de indoktrinerte følte seg presset til å komme med fjorårets verste forsøk på svindel i desember? Han garanterte milliard kontrakt og refi før nyttår, selvsagt for å svindle til seg gevinst ved at noen skulle kjøpe på bakgrunn av hans standing hos de indoktrinerte. Jeg avslørte han og derfor forsvant han, nå er han tilbake med nytt nick.
SjonkelRolf
14.01.2020 kl 21:11
2612
Ja morgendagen kan ikke komme fort nok. Med sånne gode tips skal det bli en glede å selge imorgen.
Er nok flere som vet hva denne ledelsen og dette selskapet står for, så ved å advare mot hva som faktisk skjer, eksponderer seg mer enn det som trygt er......
klassisk
14.01.2020 kl 21:57
2554
Tenk dere hvor glad S blir når vi alle selger... han er en martyr som ofrer seg og informerer, selv uten noen kunnskap og kilder, for at vi som tror på selskapet skal reddes før alt d grusomme kommer for en dag... snakk om å være medmenneske og venn 20 ganger daglig i et selskap han ikke har aksjer i engang... 5000 ansatte, pluss på bunnlinje og de største selskapene som kunder... og alt skal bort grunnet info bare S har.. for et press og for en mann som ofrer seg...
Flere som ser noe som ikke stemmer?
Flere som ser noe som ikke stemmer?
Hvordan kunne jeg vite om ATL og drittpakke mange måneder før skjedde...........Skjønner at dette er ubehagelig å ta det innover seg, Hvorfor forsvant CEO, uten noen kommunikasjon etterpå? Ubehagelig det også.....og snart kommer alt for en dag.
Bertelli
14.01.2020 kl 22:16
2515
Når er det du tror alt kommer for en dag Salah. Vi har ventet ganske lenge nå.
nafa
14.01.2020 kl 23:13
2446
Den enkle og treffende kommentaren:
HER ER DET FAKTISK KRIG OM AKSJENE SOM PÅGÅR AKKURAT NÅ !!
HER ER DET FAKTISK KRIG OM AKSJENE SOM PÅGÅR AKKURAT NÅ !!
Anywhere
15.01.2020 kl 10:04
2255
Godeste Salah, han spør seg hvordan han kunne vite at Archer skulle til ATL? Han kunne selvsagt ikke vite det, og jeg spør meg; Hvorfor kjøpte denne allvitende dusten Archer på 9 kroner og solgte på 5 og siden har sittet bitter som en gammel sitron og brukt livet sitt på HO??
Svaret er enkelt; grunnen er at han er bitter og ikke kommer seg ut av det.
Han vet absolutt INGENTING om hva som skjer hos ledelsen, såpass er lett å gjennomskue.
Svaret er enkelt; grunnen er at han er bitter og ikke kommer seg ut av det.
Han vet absolutt INGENTING om hva som skjer hos ledelsen, såpass er lett å gjennomskue.
KennyL
15.01.2020 kl 10:16
3876
Tradebar nå på 3,15 da Anywhere? eller avventer du inngang igjen lenger ned?
Redigert 20.01.2021 kl 19:24
drømmeren
15.01.2020 kl 12:26
3807
Shorterne er i full anmarsj i sdrl. Og dermed fall. Regner med små shorts i archer også er tilbake. Og dermed fall.
Anywhere
15.01.2020 kl 16:18
3645
KennyL, jeg har tatt det meste av trade nå slik det har blitt like under 3,20, men har noe mer som kan tenkes å fylles. Det avventes til i morgen, så får vi se hvor det må tas.
drømmeren
15.01.2020 kl 16:19
3644
Uendelige muligheter for påfyll her til refi er i orden.
Heavy going these past few days. Needs to turn soon
SjonkelRolf
15.01.2020 kl 18:41
3527
Innlegget er slettet
Kursen skulle i 0.5-1. Så blir selskapet tatt av børs. Så går selskapet til grunne. Er det slik å forstå? I den rekkefølge?
KennyL
15.01.2020 kl 19:58
3446
Forøvrig har selskapet i Argentina skrevet en ny kontrakt i romjula, hvorfor den ikke er meldt, vites ei:
https://dls-archer.com/en/uncategorized/pae-001/
PAE 001
27 December, 2019
We are proud to announce that DLS Argentina (“DLS”) and Pan-American Energy (“PAE”) agreed on extending for 3 years the operation and maintenance of the Rig PAE 001.
This agreement encompasses a number of upgrades to be applied to the current specifications of the rig, allowing it to address the challenges derived from the design of the wells for non-conventional reservoirs. This way, this rig will be positioned within the High Specs category, with cutting-edge performance and technology capabilities.
https://dls-archer.com/en/uncategorized/pae-001/
PAE 001
27 December, 2019
We are proud to announce that DLS Argentina (“DLS”) and Pan-American Energy (“PAE”) agreed on extending for 3 years the operation and maintenance of the Rig PAE 001.
This agreement encompasses a number of upgrades to be applied to the current specifications of the rig, allowing it to address the challenges derived from the design of the wells for non-conventional reservoirs. This way, this rig will be positioned within the High Specs category, with cutting-edge performance and technology capabilities.
Tydelig at det er stor redsel blandt indoktrinerte og betalte løgnere her. Man sladrer til admin hver eneste gang, da vet jeg at trollet er på vei til å sprekke. Ledelsen håver million lønninger og har ikke kommentert avgangen til CEO med et ord.
hofa
16.01.2020 kl 09:39
3184
Det er fordi der er nogle der bevist holder kursen nede, som slatten skriver, formentlig fede Frederiksen og hans kompaner (massivt udlån af aktier til short) Aktiekursen skulle jo stå i 8 - 10.
Nå har du kommet med lovnader, teorier og tøv i måneder, dette mens kursen er rasert, hadde du hørt på meg, så hadde du spart deg for alt dette! Selskapet er snart borte og dette er akkurat det ledelsen har bestemt seg for. Hvorfor forsvant CEO? Hvordag kunne jeg vite om ATL og drittpakke? Hvorfor har ikke ledelsen handlet for millioner i 2019, hvis alt var slik de lyver om?
hofa
16.01.2020 kl 09:48
3186
Du er syg i hovedet. Jeg har indb. til admin og så sletter de både mit og dit indlæg. Tag nu din medicin.
SjonkelRolf
16.01.2020 kl 09:50
3182
Har ikke fått med meg at ledelsen har løyet.... trodde det var de som skrev på archer trådene...? Er det ledelsen som er på forum istedenfor å jobbe for selskapet...... forklar salah.
Ja, ikke lett å snakke bort at jeg har visst om ATL og drittpakke. Du får sladre til admin, mens pengene dine forsvinner, hjelpes!!
Idioten salah palmer får fremdeles holde på med spammen sin.
Da kutter jeg ut Finansavisen og går over til E23 og OB minimum ut februar, kanskje forever.
Moderator: lykke til i din syke verden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Da kutter jeg ut Finansavisen og går over til E23 og OB minimum ut februar, kanskje forever.
Moderator: lykke til i din syke verden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KennyL
16.01.2020 kl 10:15
3135
Ble Salah slettet nå?
Rakettrally
16.01.2020 kl 10:21
3124
Wow, på tide!
KennyL
16.01.2020 kl 10:26
3117
Da er det vel rett opp fra nå 😄
KennyL skrev Ble Salah slettet nå?
Håper det. Da kan en få lese normale innlegg, gjerne både positive og negative om det er reelle saker.
Anywhere
16.01.2020 kl 11:18
3026
KennyL skrev Da er det vel rett opp fra nå 😄
Selv om spammeren Salah er slettet og ute, så skulle vi ventet litt til med oppgangen i Archer. Jeg mangler noe mer på siste oppfylling i trade-portisen:)
Får satse litt på at lunsjsalget i dag trekker nedover mot 3 blank, og få med litt på ferden.
Får satse litt på at lunsjsalget i dag trekker nedover mot 3 blank, og få med litt på ferden.
KennyL
16.01.2020 kl 11:52
2985
Anywhere :-)
Nå er vel lunsjen over i de fleste kantiner rundt om i Norges land, så da kan du også flytte kjøpsposten din oppover :-)
Nå er vel lunsjen over i de fleste kantiner rundt om i Norges land, så da kan du også flytte kjøpsposten din oppover :-)
KennyL
16.01.2020 kl 12:23
2952
Og når det er sagt, for hver handel nå og så sniker MA50 seg sakte, men sikkert opp mot MA200, og da oppstår det er GOLDEN CROSS også i ARCHER.
P.t er MA50 3,139 og MA200 er 4,114.
MA 50 stiger på hver handel over snittet og MA200 synker for hver handel under snittet 🙂
Tipper det går ila en uke eller to.... Noen bedre?
P.t er MA50 3,139 og MA200 er 4,114.
MA 50 stiger på hver handel over snittet og MA200 synker for hver handel under snittet 🙂
Tipper det går ila en uke eller to.... Noen bedre?
Anywhere
16.01.2020 kl 13:44
2880
Får vi krysning i løpet av en uke eller to så er jeg enig i at det haster med å komme seg inn, for da må i praksis aksjekurs et stykke over MA200 noen dager, og MA200 krabber heller ikke veldig fort ned fra 4,11 om kursen skulle surkle på 3,5-3,7 i løpet av noen dager....
Når det er sagt så er MA50 og MA200 et relativt kraftig long bullish-signal og noe som må skje om vi skal få bunn her vi er. Jeg ser en troverdig bunn først om aksjekurs dra til 5-tallet. Da kommer også MA50 fort etter...
Ellers har jeg ikke fått fylt ordre enda, nei..det er vel lunsj i morgen også:)
Volum er så langt tørket ut.
Når det er sagt så er MA50 og MA200 et relativt kraftig long bullish-signal og noe som må skje om vi skal få bunn her vi er. Jeg ser en troverdig bunn først om aksjekurs dra til 5-tallet. Da kommer også MA50 fort etter...
Ellers har jeg ikke fått fylt ordre enda, nei..det er vel lunsj i morgen også:)
Volum er så langt tørket ut.