PCIB teknisk anbefalt

Slettet bruker
PCIB 17.07.2018 kl 06:16 3362

På TRVX tråd brukte enn investing.com. Overraskende for meg hva kom frem for PCIB.

https://www.investing.com/equities/pci-biotech-holding

I følge investing.com Daily og Monthly strong buy.

Redigert 20.01.2021 kl 13:45 Du må logge inn for å svare
bateman
17.07.2018 kl 09:10 3137

Selgersiden har åpenbart forduftet. Aksjen oppfører seg litt mystisk, er nok en forventningrally vi er vitne til.
Får vi en kanonnyhet her så tror jeg 70-80 er innen rekkevidde i løpet av kort tid.
liang
17.07.2018 kl 09:58 2985

"Banner litt i kirken" :)

fimaCHEM=suksess
fimaVACC=suksess
fimaNAc =suksess

Slik jeg tolker landskapet så er faktisk indikasjonene fra diverse kilder helt klare.
Suksess på alle fronter.

Sammenlignet med NANO får du i tillegg PCIB til under halv pris.

Uansett løsning på finansieringen (NB.av suksess) så er der ingen vei utenom , det tar med all sansynlighet helt av i løpet av det neste 1/2 året og ikke innen et av forretningsområdene men alle tre.

Personlig synsing innen ikke-vitenskapelig fundering men dette er hva jeg personlig TROR ligger forran oss.

Makalaust utgangspunkt.

Lykke til

chilli
17.07.2018 kl 10:12 2938

Bra liang..
Det må være lov å ha tro på egene aksjer og da spesielt PCIB som kan vise seg å være helt rååå når det gjelder risk reward..
Slettet bruker
17.07.2018 kl 10:20 2910

Det som irritere meg er at pho ikke får opp markeds dampen, en real re prising der ville virkelig gjort saker for pcib investeringen min.
bateman
17.07.2018 kl 10:27 2883

Konfirmantene klarer ikke holde seg unna salgsknappen. hadde de hat litt is i magen hadde kursen lett gått mot 56-57 i løpet av dagen.
liang
17.07.2018 kl 11:39 2733

https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2018069536&recNum=1&maxRec=70&office=&prevFilter=&sortOption=Pub+Date+Desc&queryString=amphinex&tab=PCTDescription

"The present inventors have surprisingly found that, advantageously, a method involving the use of a photosensitizing agent, TPCS2a, and gemcitabine at the doses defined herein, and irradiation with light of a wavelength effective to activate the photosensitizing agent results in significant improvements relative to standard treatments. As will be described in more detail in the Examples below, it has been demonstrated that after 6 months of treatment more than 80% of lesions had shrunk and more than 50% of lesions were no longer detectable. This is a remarkable and important result which offers new hope for the treatment of CCAs. The result is particularly surprising as the PCI method relies on release of molecules in the endosome into the cytosol and there was nothing to suggest that gemcitabine was taken up in cells into the endosome and hence could benefit from PCI treatment."

------------------------------------------------------

http://www.kreftforskning-hund.no/uploads/PCI%20biotech%20hund%20250511.pdf

Denne er vist mange ganger men illustrerer veldig godt hva dette dreier seg om.

lykke til
Scoopfinder
17.07.2018 kl 12:15 2654

I linken om hunder, legg merke til på siste side : «Flere typer eksterne svulster kan være aktuelle».
First we take Manhattan (GGK), then we take Berlin (resten)
Russebuss
17.07.2018 kl 15:15 2483

Tydelig at mange tror på forløsende nyheter snart. Kursen opp 8 kr på få dager men selgerne hopper ikke frem i fra buskene av den grunn .

Kjøpsinteressen er heller ikke all-verden men vi som har troa er vel ferdig-kjøpt?

Emi ell BP er det store nå vi alle venter på. Fordeler og ulemper med begge men BP er det som vil gi virkelig utslag på kursen så vi får håpe/drømme om en partner?