MAKTEN som mange politikere og journalister kjenner til, men -

Slettet bruker
MUMLE 13.01.2020 kl 22:32 721

- ikke tør å snakke høyt om…

En gjennomgang av mer enn et dusin kjente og ukjente hendelser i nyere norsk historie, som plutselige dødsfall blant rettryggede norske politikere, journalister, militære, Orderud-drapene samt dødsfall kamuflert som «selvmord og ulykker» kaster gang på gang slagskygger i retning av DEN SKJULTE MAKTEN som mange politikere og journalister kjenner til, men ikke tør å snakke høyt om…
I KRIM-SAFARIEN rives sløret til side og en nøktern virkelighet som mange har hatt ubehagelig nærkontakt med, men de fleste ikke aner noe om, kommer til syne.

Redigert 13.01.2020 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2020 kl 22:33 723

Gjennom presentasjon av ugjendrivelige tekniske åstedsbevis, tilbakeholdte vitnemål og rammende logiske analyser kommer et spekter av KRIMINALITET begått av SKJULT MAKT til syne sammen med grelle, men reelle skjulte agendaer. Et fåtall nøkkelpersoner – kjent fra offentligheten – kommer til syne og har gang på gang befunnet seg i armlengdes avstand fra fatale hendelser.

Medias rolle har gang på gang vært å kjøre massive tåkeleggingskampanjer fylt med avsporinger og løgner for å hindre at søkelyset rettes mot DEN SKJULTE MAKTEN.

Den fyldige og visuelle video-dokumentaren er fylt med unike fotografier, korte videoklipp, etterforskningsmessige analyser og fyldig bakgrunnsinformasjon rundt hver av de 17 hendelsene som blir belyst. Avslørende, informativ og oppsiktsvekkende krim fra dagens Norge!
http://www.hansgaarder.info/produkter/krim-safari-i-den-skjulte-maktens-norge-som-nedlastbar-fil/
Slettet bruker
13.01.2020 kl 22:35 712

Bare ikke bland Trump inn så skal ikke jeg spore deg av.
#lykke tull videre uten Trump!!!
Redigert 13.01.2020 kl 22:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2020 kl 22:36 707

Jan Wiborg falt naken fra hotellvinduet i fjerde etasje på Cabinn Express Hotel i Danasvej 32 i København. Nå lager Discovery TV-serie om dødsfallet og striden rundt hovedflyplassen i Norge. Dette er en rekonstruksjon av fallet, gjort i forbindelse med innspillingen. Foto: Bjørn Langsem / Dagbladet
https://www.dagbladet.no/kultur/mystisk-dodsfall-blir-tv-serie/71152321

21. juni 1994 ble 49 år gamle Jan Wiborg funnet død på gateplan utenfor en hotell i København. Han var naken, og lå i en blodpøl. Det ble raskt klart at det dreide seg om et fall fra hotellets fjerde etasje. Men hva hadde egentlig skjedd?

Da Gardermoen ble valgt som hovedflyplass i 1992, var det etter en langvarig bitter politisk strid. Stortinget hadde egentlig gått inn for å legge flyplassen på Hurum, men en omstridt værmåling endret byggeplanene.
Slettet bruker
13.01.2020 kl 22:38 701

Den er grei. Er det alt du har?
Er det nå Trump blandes inn fordi du gikk tom så fort?
#MAKTEN tråden var bra men tok fort SLUTT
Redigert 13.01.2020 kl 22:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2020 kl 22:40 696

Saken ble så mye omtalt i pressen at ledelsen for Milorg gikk ut med en redegjørelse i avisen Aftenposten i juli 1945. Offisielt oppga svenske og norske myndigheter selvmord som dødsårsak, men familien, mange av hans venner og kolleger i motstandsbevegelsen mener Holst ble myrdet. I etterkrigstiden har saken med ujevne mellomrom vært omtalt i aviser, bøker, radio og TV i Norge og Sverige.
https://no.wikipedia.org/wiki/Kai_Holst

• Holst ble funnet med pistolen i sin høyre hånd - var venstrehendt.
• Venner ville etterforske - ble truet på livet.
• Familien ble truet og advart da de ville grave i saken.
• Underskrifter ble forfalsket.
• Mapper om Holst er borte fra norske arkiver.
https://www.dagbladet.no/nyheter/overbevist-om-at-onkelen-ble-myrdet/62898282
Slettet bruker
13.01.2020 kl 22:41 692

Ryker du tilbake til 1945 igjen?

#trump var neppe født da og kan ikke mistenkes
Redigert 13.01.2020 kl 22:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2020 kl 22:44 688

Den andre stjernen er elektroingeniør, oppfinner og idealist Einar Langset, som i 15 år har hatt toppjobber innen oljeindustrien i Nordsjøen og på land. Hans store forbrytelse mot det norske samfunn var at han tok verdenspatent på en oppfinnelse som gjør det mulig å utvinne geotermisk energi fra forlatte, tomme borehull som Norge har overflod av. Han ble da betraktet som en trussel mot de norske oljeinteresser, hvilket resultert i at han to ganger ble arrestert i arbeidstiden og tvangsinnlagt på psykiatriske avdelinger (i 1994 og 1996). Han har aldri fått forklaring på tvangsinnleggelsene. Lindstrømsaken
Den tredje stjernen var Eirik Finne, arkitekt, ingeniør og brannekspert. Hans helte-innsats begynte i 1958 da han som øverste brannekspert for Norges Byggforsknings institutt (NBI) fikk i oppdrag å finne årsaken til to husbranner. Han fant og rapporterte årsaken som var de ”ventilerte tak” som fungerte som brannfelle. Problemet var at denne takkonstruksjonen var selve juvelen i NBIs skrytepakke. NBI hadde konstruert disse brannfellene og sto som faglig garantist. Gaustad Sintef
http://www.nyhetsspeilet.no/2009/02/bokanmeldelse-av-ertresvags-sov-mitt-lille-norge-2008/

Eirik Finne og Juklerød er mye likt http://www.dissident-net.info/eirik-finne/
Slettet bruker
13.01.2020 kl 22:45 685

Da Stortinget kom sammen i oktober 1948 var saken som engasjerte Trædal mest den såkalte” Hvitboken” til undersøkelseskommisjonen av 1945, hvis offisielle navn var” Regjeringen og hjemmefronten under krigen”. Hvitboken inneholdt bl.a. dokumentasjon om den kontroversielle og sensitive korrespondansen mellom Hjemmefront-ledelsen og London-regjeringen under krigen.
Trædal døde etter å ha falt ut av et vindu i en trappeoppgang i bygården i Oslo der han bodde. En gjennomgang av hendelsesforløpet konkluderte med at fallet praktisk talt ikke hadde vært mulig uten at noen hadde” hjulpet” ham med å falle.
Slettet bruker
13.01.2020 kl 22:46 680

Du har holdt deg i skinnet og ikke avsporet til Trump enda men jeg vet hvor du skal med dette så jeg venter.
Tråden er god den men veldig lang før du kommer frem til Gro og Libya før Trump får skylda.
Ikke avspor den enda hvis du har mer klipp og lim først.
#trump kan vente
Redigert 13.01.2020 kl 22:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2020 kl 22:46 678

Hei folkens:))

Og...hehehe - Hans Gaarders syn på verden...ZnageZz...

– Idag leser jeg ikke aviser og jeg har heller ikke TV. For ikke så mange år siden var jeg nesten en «media-slave», fordi jeg alltid har vært en informasjonshai. Poenget er at det finnes store mengder viktig informasjon som bevisst holdes utenfor media: medias TABU-er. Nøkkelen heter SKJULT MAKT, som har fått herje nesten uten motstand i mange tiår, særlig i naive land som Norge.
https://nattogdag.no/2013/04/verden-versus-hans-gaarder/

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
13.01.2020 kl 22:49 671

Jeg sluttet å kjøpe norske aviser etter vi fikk vannklosettet installert, men hva utedassen kunne tåle var nå så sin sak. Vannklosettet var mer kresen og måtte ha dritten resirkulert. Grunnet mye avis lesing ble jeg sittende unødvendig lenge igjen på utedassen, en skjebne jeg deler med mange her i Norge. Jeg har bidratt med en elendige og unødvendig ressurs utnyttelse, med opptil flere bortkastete års tidsspille, som borger her i kongeriket.

Etter å ha flyttet til et sted der vannklosettet var installert, fikk jeg straks både bedre psyke og helbred. Livsgleden kom også tilbake, og jeg må bare i ettertid beklage overfor min egen bakstuss den ulykke denne var blitt til tildelt og gjenstand for, med års trakassering og mishandling som den var blitt til del. Som sagt hva utedassen tålte var så sin sak, vannklosettet var mer kresen og måtte ha dritten resirkulert. I Norge omgjør påståtte folkevalgte” gull” til gråstein, men takket være subsidier. - milliardbidrag og momsfritak til egne stats medier. – så får dem omgjort og formidlet til "folket" her i folkestyret sitt, at Gråstein” den kan bli til gull igjen? Voodoo og sjamanisme.
Slettet bruker
13.01.2020 kl 22:52 664

Oliver kommunisme er full av optimisme som smitter. Skatten av det kan man leve lenge på.
Slettet bruker
13.01.2020 kl 22:53 661

Tille Lulla bruke stor avsnitt ved å briljere med uvitenheten sin, men han om det! HanVann har det travelt med drite sitt, men det har jeg blokkert for.

Forlest seg på norske rennesteins lektyre. “The man who reads nothing at all is better educated than the man who reads nothing but newspapers.” Thomas Jefferson. Jefferson var en belest mann, en kristen som foraktet kirkens menn i politikken, en jurist som mistrodde jurister – «menn med et snakkesalig og tvilsomt levebrød», kalte han dem. Theodor Roosevelt sa at avisene praktiserte «every form of mendacity known to man, from the suppression of the truth and the suggestion of the false to the lie direct». Ifølge Holbergs eget bysbarn, Georg Johannesen er journalistikken «vår tids største forurensingsproblem».

Redigert 13.01.2020 kl 22:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2020 kl 22:56 655

Tom Jefferson liksom. Overvurdert fyr.
Ted Roosevelt var kjent som Teddy hat Cocktail.
Slettet bruker
13.01.2020 kl 22:59 654

Europamester i tvangsinnleggelser
Norge har i dag det desidert høyeste antall psykiatriske tvangsinnleggelser i hele Europa. Antallet er 5-7 ganger høyere enn i våre naboland Danmark og Sverige. Ertresvåg spør om dette høye antallet kan være relatert til at flere varslere i de senere årene har blitt tvangsinnlagt, trolig fordi de er varslere. Han tar opp historien til Synnøve Fjellbakk Taftø som jobbet ved Utenriksdepartementet, og som kom med flere avsløringer som var så ubehagelige at dette trolig var grunnen til at hun ble tvangsinnlagt. Under regjeringen til Kjell Magne Bondevik og justisminister Odd Einar Dørum ble en lov om tvangsinnleggelse vedtatt som pga. sin diffuse formulering lett kan misbrukes.
Slettet bruker
13.01.2020 kl 23:02 648

Forstår fortsatt ikke hvorfor du trekker inn drukkenbolten Roosevelt og går hus forbi Trump som er vann mann på sin hals.

https://www.alcoholprofessor.com/blog-posts/blog/2017/02/20/drinking-with-the-presidents
Slettet bruker
13.01.2020 kl 23:10 644

US utenriksminister Pompeo vil at Iran skal bli som Norge....?
USA er når alt kommer til alt en bananrepublikk. Et barn med superkrefter, som en klok mann sa en gang.
Redigert 13.01.2020 kl 23:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2020 kl 23:11 640

Endelig kom du til poenget.
Hvorfor lager du så lange avsporinger først?
Slettet bruker
13.01.2020 kl 23:17 634

Er du ute for å plage og forsøke å trigge Oliver, HanVann?
Redigert 13.01.2020 kl 23:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2020 kl 23:22 631

Det ender med Gro via who.s.a. hvada men til slutt Trump selv uten vann, jeg fikk det bare til å flyte fortere med mindre avsporingsavløp frem til poengene slippes løst.
#nedbør-motbør-kraftproduksjon vs propanmaskinvindmøllen
Redigert 13.01.2020 kl 23:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2020 kl 23:31 627

- Hvis bare litt av påstandene som kommer fram i boka er riktig, så er det klart at det er meget alvorlig, legger han til.

Hagen mener de ansvarlige bør tittes på.

- Derfor vil det være helt naturlig at Stortinget vurderer å melde det inn til ansvarskommisjonen, slik at de kan granske disse påstandene. Hvis Stortinget er forledet, slik at man kan ha gått glipp av hundrevis av milliarder, så må det undersøkes, etterforskes og granskes, sier Hagen.
https://www.nettavisen.no/na24/--norge-ga-fra-seg-enorme-gassverdier/3671924.html
Slettet bruker
13.01.2020 kl 23:32 621

Han irriterer ikke meg mer, jeg har blokkert dritet hans , men viss ærend han løper. Ja si det........
Redigert 13.01.2020 kl 23:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.01.2020 kl 23:38 615

Min amerikanske kone Beatriz blir utvist akkurat nå, etter 22 år, 21 års ekteskap og fire barn i Norge – med absolutt alt av papirer og identitet i orden, plettfritt rulleblad og arbeids- og oppholdstillatelse gjentatte ganger – uten å ha løyet om noe som helst.

Beatriz er kun skvist i byråkratiets egenproduserte snubletråder, i en så komplett meningsløs prosess at virkeligheten definitivt overgår fantasien.»
https://resett.no/2020/01/13/ma-flytte-fra-norge-etter-a-ha-snakket-sant-i-21-ar-ingen-store-medier-har-vist-interesse-for-saken/#disqus_thread
Slettet bruker
14.01.2020 kl 08:16 575

Molbo Norge stormer frem i fylkingene som det står i Snorre...........