THIN - Produksjonsøkning - IKEA - ENORM oppside -

Slettet bruker
THIN 17.07.2018 kl 11:49 41463

Thin har mye spennende på gang om dagen. Virker som ledelsen endelig har fått i gang maskineriet, og før vi vet ordet av det kan IKEA være på banen. Produksjonen øker for hver dag som går, og selskapet har mer kapasitet til å levere varene. Vi ser nå at Alibaba har gått ut og etterlyst teknologien THIN produserer og videreutvikler. Når slike enorme firmaer bidrar til interesse rundt teknologien, er det bare snakk om tid før flere og flere slenger seg på. Thin har helt klart en enorm oppside, og et stort potensiale. NFC-tags er en del av fremtiden og vil komme mer og mer i bruk. Jeg tror Halvårsrapporten kan komme med noen artige opplysninger ;)
Tiden vil vise, men THIN er en het mange-doblingskandidat, og jeg anbefaler dere alle til å slenge dere på diskusjonen rundt denne aksjen. Her er det bare å handle før 17 august!!! Noe spennede er på gang.

En stor trigger er IKEA, dersom kjeden blir partner med THIN kan ingen vite hvor høyt denne aksjen kan gå. I tillegg vil et slikt partnerskap løfte THIN opp og frem som vil generere flere partnere, mer penger i kassa, og en aksjekurs som lar investorene smile bredt herfra til banken.
Min spådom er at vi ser 2.50 innen 17 august.
Redigert 21.01.2021 kl 02:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.07.2018 kl 17:12 13584

Nå får vi se hva som skjer de kommende ukene. Er spennende tider, og gleder meg stort til å se hva dem legge frem i halvårsrapporten. Muligens kommer det også noen meldinger om kontrakter fremover. Tiden vil vise hva vi står fremfor, på tide å posisjonere seg dersom vil ha noen aksjer under 2kr. Tror vi kan se 2+ i løpet av uka!
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
tynnslitt
25.07.2018 kl 09:03 12980

"gleder meg stort til å se hva dem legge frem i halvårsrapporten"

Den største feilen man kan gjøre i Thin er "å glede seg".
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.07.2018 kl 15:39 12838

Noe er på gang i THIN nå. Blir spennede:))
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
RobRoy
25.07.2018 kl 20:12 12726

En eller flere kjøpere har systematisk kjøpt seg inn de siste 3-4 ukene. Hadde vært interessant og vite hvem de er og hvor mye de/den har "plukket" ?.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
OPC1000
27.07.2018 kl 08:33 12495

Det er for lenge mellom nyheter/avtaler. Det samsvarer ikke med den voldsomme interessen som Davor har omtalt.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
OZZY
27.07.2018 kl 09:07 12429

og hvis det kommer en «kontrant» er den så liten at den knapt er synlig. Millionen renner som vanlig ut til ingen nytte. ingen gidder å kjøpe seg opp her for å tape penger. Ikke la dere lure inn i dette tapshelvete.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.07.2018 kl 11:23 12327

Man trenger ikke være rakettforsker for å forstå at dere to har tatt store tap i THIN. Derimot synes jeg ikke dere skal spre dritt og tvil om aksjen av den grunn, THIN er på vei oppover, og selvom dere har tatt tap så kan dere ikke holde på sånn. Vi aksjonærene som har tatt gevinst allerede, og sitter lastet for å få mer er saklige og skriver deretter. Jeg har kjempetro på THIN, så slutt å spre tull fordi dere er bitre
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
RobRoy
27.07.2018 kl 12:29 12272

OZZY skrev Innlegget er slettet
Står en med hode i mellom beina og ser bakover er det vanskelig og se hva fremtiden vil bringe. Løft blikket og se fremover på mulighetene fremtiden bringer.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.07.2018 kl 13:06 10213

I januar 2014 kjøpte Thinfilm konkursboet Kovio for en håndfull "knapper og glansbilder" - for å videreføre Kovios PDPS baserte NFC-produkter.

Går en igjennom SAMTLIGE børsmeldinger, presentasjoner, kvartals- og års-rapporter publisert ETTER 01.01.2014, vil en finne at 37 FORSKJELLIGE firmaer har kjøpt Thinfilms NFC-produkter (OpenSense & SpeedTap) og testet dem ut i felten - men at INGEN av disse 37 firmaene har valgt å kjøpe og prøve Thinfilms NFC-produkter mer enn ÉN gang.

Når absolutt alle NFC kunder Thinfilm noen sinne har hatt, bare tester ut Thinfilms NFC-produkter ÉN gang, og så forkaster dem, beviser det entydig at Thinfilms NFC-produkter IKKE er konkurransedyktige - eller sagt i klartekst: Thinfilms NFC-produkter er ubrukelig dritt!
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Investing
27.07.2018 kl 13:53 10255

Der er sku meget du ikke ved Reservern, prøv og sende en forespørgsel til nogen af de ca 28 som har en Thin NFC/EAS produkt i markedet. På et andet forum er der nogle som har haft kontakt med nogle af disse selskaber og gir et helt andet billede, lad være med at rode i det forgangne det hjælper ikke.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.07.2018 kl 14:18 10236

Investing, hvilke ca 28 firmaer har per i dag Thin NFC/EAS produkt i markedet?

På hvilket andet forum er der nogle som har haft kontakt med nogle af disse selskaber og gir et helt andet billede?
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Investing
27.07.2018 kl 15:40 10205

Synes faktiskt du skal kigge rundt og lede efter disse forum så kan du opgradere din viden. Om du ikke gider det så gør det ingenting for du kommer alligevel at se mindst en af Thins kunder indenfor en måned og i større skala
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.07.2018 kl 18:20 10140

Investing, å lete etter noe som IKKE eksisterer, er bortkastet.

Hadde ca 28 firmaer konstant hatt volum av Thinfilm NFC-produkter i markedet, hadde Thinfilm hvert kvartal solgt MANGE millioner NFC-produkter. I følge norsk lov er det meldepliktig. Videre hadde Thinfilm og Davor ifm med kvartals-presentasjonene skrytt uhemmet av det. Og de oppgitte salgsinntektene i kvartalsrapportene hadde vært MAGE GANGER HØYERE enn de USD 300-400 tusen siste to kvartaler..

De 2 foregående innleggene dine er 100% dansk bluf - ikke dansk bøf.


Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Investing
27.07.2018 kl 23:00 10067

Tro hvad du vil du inser snart hvor stor fejl du har
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
tynnslitt
27.07.2018 kl 23:58 10029

Fasiten ligger i aksjekursen.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.07.2018 kl 10:12 9914

Thin følger plan og budsjett foreløpig. Helt latterlig å diskutere volum, all den tid fabrikken ennå ikke er fullt operativ.

Derfor blir reservens innlegg (som vanlig) mer basert på en forutinnttt negativitet enn noe annet.

Sannheten er at ingen enda kan vite.. ikke om volumene blir kanon bra eller om det forblir små volumer.

Men det er uansett interessant å se hvor lavt Oslo børs priser en slik potensiell eksplosiv opsjon som Thin faktisk besitter, med ledende teknologi innenfor et potensielt megamarked.

The proof is in the pudding. Og i mellomtiden kan vek reserven ta seg en velfortjent ferie etter å ha spydd ut negative innlegg på daglig basis, til tross for at han var aksjonær for kun kort tid siden.. kan jo være at han har sekundære motiv..

Aner ikke, fyren er total uinteressant uansett.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
repe
28.07.2018 kl 10:21 9907

Jeg lurer på hva som er "misjonen" til enkelte gjengangere i kommentarene rundt Thin, noe må det være som driver dem :-). Jeg skal ikke nevne navn, men de fleste skjønner hvem jeg snakker om, og det er noen få. Jeg har prøvd å ikke engasjere meg i denne diskusjonen, men nå måtte jeg bare. Maken til inkompetanse-uttalelser skal du lete lenge etter. Det er nesten så det er litt trist å registrere fordi at seriøsiteten til forumet faller med slike dumme uttalelser. Alle som har litt "industriell forståelse" skjønner at THIN er et av de mest spennende casene fremover. Det er ingen som kan tjene penger FØR produksjonslinjene er i virksomhet. Du skal faktisk ikke gå lenge på skole for å skjønne det ! Så folkens, dere som har troen på THIN, dere kan oppleve mye spennende fremover. Jeg føler meg ganske sikker på at THIN vil lykkes, og da vil denne aksjen gå superraskt.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
OZZY
28.07.2018 kl 12:07 9849

https://www.edisoninvestmentresearch.com/?ACT=18&ID=10367&LANG=

når dere ser på denne linken kan dere se med deres egne øyne hva jugafantene i Thin ledelsen har klart å HOSTE opp av fri fantasi. Lykke til. dere blir belønnet i himmelen.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
OZZY
28.07.2018 kl 12:17 9841

OZZY skrev Innlegget er slettet
det burde være den fri presse i Norge sin oppgave å grave i firmaer som sier noe og gjør noe annet og som er registrert på Oslo Børs. men de er helt tause
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
OZZY
28.07.2018 kl 12:23 9833

Det burde være noe for den frie finanspressen i Norge å skrive om firmaer på Oslo Børs som år etter år sier en ting og gjør noe annet og henter 100 vis av millioner ut av OB uten at dette forenter seg. men de er helt tause.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
repe
28.07.2018 kl 16:05 9746

Hva er det egentlig som er motivasjonen din vedr. Thin ??? Du sutrer og bærer deg over selskapet til stadighet sammen med noen andre her inne. Hvis det er så forferdelig dårlig som du skal ha det til, må det jo være bedre å glemme det, akseptere tapet ditt :-), og komme seg videre i livet....
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.07.2018 kl 16:32 9735

Trodde knapt at Keith and Fussel kunne drive videre i Norge etter Opticom, men ser denne er en av de aktive diskusjonene.

Så, bare et innlegg fra meg som skyr de to gutta og alt de driver med.

Les dere opp på Opticom-storyen. For meg høres det ut som tilsvarende substans de to driver med, men de må jo tjene penger til å leve de og.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.07.2018 kl 17:51 9698

Så du ser helt bort ga Fast dol ble kjøpt opp for milliarder av kroner av Microsoft??

Thin trådene består i alt for stor grad av forsmådde forutinntatte investorer.

Om Thin og ikke minst NFC tags blir stort er oppsiden eksplosiv, men om de ikke lykkes er det vel også endel nedside i aksjen.

Men mitt poeng er at teknologien og markedsposisjonen prises ekstremt lavt her på berget, noe som gjør at jeg tror Thin vil bli kjøpt opp ila kort tid.


Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
tynnslitt
28.07.2018 kl 18:02 9686

Du har trodd mye som har vist seg å være helt feil.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Greatlife
28.07.2018 kl 20:25 9637

repe: Håller helt med dig, vissa har verkligen huvudet under armen, vet ej vad som snurrar rundt i skallen på dem. Hade de varit det minsta smarta så hade de insett hur meningslösa deras kommentarer är
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Greatlife
28.07.2018 kl 20:27 9638

Fel tynnidoten/tynnslitt/OPC1000, det ligger i det fundamentala och det som pågår nu och framåt
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.07.2018 kl 21:41 9584

Potensialet i THIN er som jeg har sagt hele tiden, helt utrolig! Tiden får vise hvordan utviklingen blir, men som mange av dere sier så prises aksjen ekstremt lavt, noe som får meg til å lure litt.. Før vi vet ordet av det kan selskapet bli kjøpt av en eller annen stor aktør. Jeg gleder meg sinnsykt til å se hva som blir lagt frem av nyheter fremover, denne kan ganges opptil flere ganger hvis oddsene ligger på THIN sin side. Uansett er jeg overbevist om at dette blir vanvittig bra på sikt, og jeg ser ikke bort ifra at vi allerede 17 august kan få noen spennende nyheter! Lykke til alle mann, og kritikerne som sitter i minus må slutte å slenge dritt, og heller se på fakta og potensiale.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.07.2018 kl 23:43 12166

 
RE: icanfly

----- ----- ----- ----- ----- -----

icanfly:   "Thin følger plan og budsjett foreløpig."

I 12 år har Thin fulgt plan og budsjett. Resultatet så langt er veldig lite inntekter, kontinuerlig økende underskudd, samt stadig oftere og større emisjoner.

----- ----- ----- ----- ----- -----

icanfly:   "Helt latterlig å diskutere volum, all den tid fabrikken ennå ikke er fullt operativ."

Ikke latterlig å diskutere volum når Thin i 4 år har hatt en årlig produksjonskapasitet på ca 40 millioner NFC-produkter, til sammen ca 160 millioner NFC-etiketter.

For 2 måned siden meldte Thin at EAS delen av R2R fabrikken i San Jose er klar for produksjon:
"Thinfilm Begins Complete Processing of EAS Tags on its Roll-to-Roll Manufacturing Line"
https://newsweb.oslobors.no/message/452484

Synes icanfly at det er positivt at Thin i 2 måneder har vært klart for full skala produksjon av EAS, og så ikke får noen ordrer?

----- ----- ----- ----- ----- -----

icanfly:   "Derfor blir reservens innlegg (som vanlig) mer basert på en forutinnttt negativitet enn noe annet."

At SAMTLIGE firmaer (37) som har testet ut Thinfilms NFC-produkter i felten, har valgt å IKKE gjøre flere felttester med Thinfilms NFC-produkter er FAKTA.

Å presentere FAKTA er IKKE å være forutinntatt!

----- ----- ----- ----- ----- -----

icanfly:
"Men det er uansett interessant å se hvor lavt Oslo børs priser en slik potensiell eksplosiv opsjon som Thin faktisk besitter, med ledende teknologi innenfor et potensielt megamarked.

Fint at icanfly beviser sitt lave kunnskapsnivå. Oslo Børs priser ingen firmaer. Det er markedet som priser ALLE børsnoterte firmaer. Thinfilm er priset til over 2 milliarder som er vanvittig mye når Thinfilm snart har brent 4 milliarder uten resultater.

Hvilken eksplosiv opsjon besitter Thinfilm?
Hvorfor er Thinfilms teknologi ledende?

Kan icanfly nevne bare ett firma som kontinuerlig gjør Mobile Marketing med volum av NFC-produkter?
Hvis ikke, er det realitets-fjernt å påstå at der finnes et potensielt megamarked.

----- ----- ----- ----- ----- -----

icanfly:   "Thin trådene består i alt for stor grad av forsmådde forutinntatte investorer."

Virkeligheten er at Thin trådene i alt for stor grad består av haussere som med oppdiktede argumenter, #fakenews og reinspikka løgn, prøver å lure andre til å kjøpe Thin aksjene deres for mer enn de selv betalte for dem.

Har til gode å se en eneste hausser som har backet opp påstandene sine med verifiserbare fakta, eller i det minst har forsøkt å sannsynliggjøre dem med holdbare argumenter.

Og ved hele tiden å ta mannen (de som er kritiske til Thinfilm) og skrive negativt om dem, istedenfor å skrive POSITIVE DOKUMENTERBARE FAKTA om Thinfilm, beviser hausserne i hvert eneste innlegg de skriver, at det ikke finnes noe positivt å si om Thinfilm!

----- ----- ----- ----- ----- -----

icanfly:   "tror Thin vil bli kjøpt opp ila kort tid."

Hvorfor skulle noen kjøpe Thinfilm når Thinfilms NFC-produkter IKKE kan leses av iPhone, og SAMTLIGE firmaer (37) som har testet ut Thinfilms NFC-produkter i felten, har gitt Thinfilm kurven?

Finnes det i det hele tatt et stort milliard marked for Mobile Marketing med volum av NFC-produkter?
Vet noen om ett eneste selskap som kontinuerlig gjør Mobile Marketing med volum av NFC-produkter?
 

Redigert 21.01.2021 kl 00:17 Du må logge inn for å svare
RobRoy
29.07.2018 kl 00:32 12148

God Kveld

Nfc tag’er kan leses med IPhone: https://nfc.today/learn/how-to-read-nfc-tags-with-iphone

På denne siden vises og (i reklame felt) noen eksempler på selskaper som bruker nfc produkter. Flere av disse selskapene bruker Thinfilm’s produkter.

Redigert 21.01.2021 kl 00:17 Du må logge inn for å svare
Greatlife
29.07.2018 kl 09:55 12040

RobRoy: Precis, fattar ej hur han orkar hålla på med samma gamla drabbel, ändå ingen bryr sig,
Redigert 21.01.2021 kl 00:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.07.2018 kl 09:58 12045

Synes det er meget interessant å se hvor hardt Reserven jobber for å få folk til å tro på det han skriver, tror han har gjentatt seg selv med samme tuller over 50 ganger her inne på forum nå. Han plukker ut sitater og svarer med vas som skal se troverdig ut.. Denne mannen har én intensjon. I tillegg kan du se at han hopper inn i diskusjoner i flere aksjer rundt på forum med samme intensjon, prøve å komme med troverdige påstander som skal fremstå som riktig.
Redigert 21.01.2021 kl 00:17 Du må logge inn for å svare
repe
29.07.2018 kl 10:28 12030

Enig med deg :-). Disse 3, Tynnslitt, reserven og Ozzy gjentar det samme hele tiden; bare svada-prat om Thin. Det er tydelig at disse + et par til, prøver å "snakke" ned Thin helt bevisst ! Folkens; ikke responder på uttalelsene til disse 3, dem driver med bevisst manipulering om å slenge mest mulig dritt om Thin.
Alle som kjenner Thin, vet at det nå er like før noe stort skjer ! Jeg skjønner at folk som kjøpte seg inn på mellom kr 3,- og 4,- er frustrert, men de av dere som fortsatt sitter på aksjene vil få hyggelig avkastning snart :-).
Redigert 21.01.2021 kl 00:17 Du må logge inn for å svare
Greatlife
29.07.2018 kl 13:53 11952

De leverera väl redan til HM / Denim (Nedap), vem skulle det annars vara?
Redigert 21.01.2021 kl 00:17 Du må logge inn for å svare
CS_invest
29.07.2018 kl 14:03 11946

Reserven har i årevis dosert hvor verdiløs Idex var uten noen produkter som fungerte - og (samme periode) hvor omvendt det var for Thin. Har altid ørten sitater og synes at lagre innlegg som en filatelist. Desværre står evnen til at treffe med korrekte og prospektive analyser ikke i mål med innsatsen.
Redigert 21.01.2021 kl 00:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.07.2018 kl 15:17 11915

 
Tror alle hausserne med papirtap i Thinfilm virkelig at noen er enda dummere enn dem selv og hopper på alle bløffene deres?

----- ----- ----- ----- ----- -----

RobRoy:   "Nfc tag’er kan leses med IPhone"

iPhone kan lese type 1-5 standard NFC-tag'er, men Thinfilms NFC-tag'er IKKE er type 1-5, derimot helt ustandard!

På tidsindeks 3:04 i dette Edison intervjuet
https://www.edisoninvestmentresearch.com/edison-tv/clip/executive-interview-thin-film-electronics
svarer Thinfilm CEO Davor Sutija på spørsmålet (spørsmål 4):
"Q4 - The most recent Apple phones can read some silicon NFC tags, but not Thinfilm's printed electronic variant. What steps are management taking to address this?"

Bekrefter også Thinfilm i denne børsmeldingen:
"Thinfilm has also submitted the protocol associated with its PDPS (printed dopant polysilicon) wireless tags for standardization."
https://newsweb.oslobors.no/message/452484

At iPhone IKKE kan lese Thinfilms R2R produserte NFC-tag'er er gjentatt mange ganger i den siste Edison rapporten om Thinfilm:
www.edisoninvestmentresearch.com/?ACT=18&ID=21484
"Our base case scenario assumes Apple support by end FY19"

----- ----- ----- ----- ----- -----

Greatlife:   "RobRoy: Precis, fattar ej hur han orkar hålla på med samma gamla drabbel, ändå ingen bryr sig,"

Greatlife, du motbeviser din egen påstand ved å bry deg med 2 svar. Videre bryr RobRoy, Netlix, repe og CS_invest seg med å svare. De tre siste med NULL om Thinfilm, utelukkende med oppdiktede påstander om meg andre  :))))))))))))

----- ----- ----- ----- ----- -----

Netlix:   "Synes det er meget interessant å se hvor hardt Reserven jobber for å få folk til å tro på det han skriver,

De som virkelig jobber hardt for å få folk til å tro på det de skriver, er alle haussene med papirtap i Thinfilm - icanfly, Greatlife, RobRoy, Netlix, Investing, keane, bullokse, repe og CS_invest - 9 stykker som jobber hard med å produsere surmaget oppgulp om andre skribenter og oppdiktet haussing av Thinfilm!

----- ----- ----- ----- ----- -----

repe:
"Det er tydelig at Tynnslitt, reserven og Ozzy + et par til, prøver å "snakke" ned Thin helt bevisst ! Folkens; ikke responder på uttalelsene til disse 3"

Klarer repe å følge sin egen oppfordring?
 

Redigert 21.01.2021 kl 00:17 Du må logge inn for å svare