NAS - Et narrespill av dimensjoner.....?

Hammers
HAMMER 17.07.2018 kl 13:54 117339

På gml forum skrev jeg fra slutten av april (kurs ca 300+) at "oppkjøpsryktene" rundt NAS mest trolig er et spill for galleriet.
Selskapet skulle da hente inn penger ifm reparasjonsemisjonen - og kursen begynte å bli farlig lav for at dette skulle lykkes!
Min noe vågale påstand var da at "oppkjøpene" kun var et iscenesatt spill - lansert av NAS sin PR-avdeling!

Et par ganger falt kursen tilbake - og HVER gang det begynte å bli kritisk ble det lansert nye oppkjøpsmeldinger - med nye aktører.
Dere husker vel selv den karusellen dere har vært med på - og hvilke selskaper som har vært nevnt!
Bottom line er at nå i midten av juli har det fortsatt ikke kommet noen bud (selvsagt) - og kursen sagger mot KRITISKE tekniske nivåer!

Fra PEAK er det dannet en fallende formasjon med bunnlinje på 237,80.
En slags H/S-formasjon......kan man kanskje si.
Uansett, ved brudd er fallpotensialet lik høyden over bunnlinja. Dette målt i cm i et LOGARITMISK chart!
Vi snakker da om ca kr 180 på litt sikt......og akkurat der kursen kom fra da PR-avdelingen startet sitt spill.
Da en "forfjamset" Kjos ble møtt av "revolverjournalister" fra alle mediehus på OSL (inkl svært lettlurte NRK) etter en reise over dammen.
Da Roger Berntsen var våt i blikket da han på HO så lyrisk fortalte at privatflyet til Amazon-sjefen hadde landet i Alta - så NÅ skjer det!

Vel, kursen er i skrivende stund I FERD MED å bryte gjennom den nevnte støtten, men det er fortsatt børsens stengetid som gjelder.
Dere som har aksjer i NAS; vær på vakt dersom det kommer et kraftig brudd ila de neste dagene (eller når det måtte komme).

Hilsen Hammers……..som gjentar fra gml forum: Pengene er hentet - beilerne har nå forsvunnet igjen -
og de dukker neppe opp igjen før ved neste pengeinnsamling! Ha en god reise videre....dere som har vært med på spleiselaget til Kjos!
____________________________

PS: Etter dagens (08 okt) fall under kr 200 har jeg endret overskriften - ikke noe annet!
Redigert 21.01.2021 kl 09:27 Du må logge inn for å svare
Hammers
15.01.2019 kl 22:08 5286

Bare en kort oppfølging etter gårdagens 3 svarte kråker:
- Også i dag var det en OK start på dagen, men salgspresset tiltok etter hvert. Akkurat som de 4 foregående.
- Det ble i dag satt en ny bunn - og Candlesticks skiftet ut sitt "Buy" med SHORT.
- https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=NAS.OL

PS: Jeg har endret et tall fra gårdagens innlegg. Bunnen fra mars i fjor var ikke på 165,90 (eller hva jeg skrev) - men på 164,50.

Hilsen Hammers
TomW
15.01.2019 kl 08:08 5449

Personlig har jeg en jobb å gå til så velger å benytte kvelden/natten bedre enn å spekulere i konspirasjonsteorier :)
Slettet bruker
15.01.2019 kl 01:20 5610

Funcom-Hektar

Jeg savner han, kompetansenivået falt ganske mye når hans ekspertise og engelske finansuttrykk forsvant. Tror han jobbet i Morgan Stanley i London for noen år tilbake. Da jeg var innom for å spørre om veien til Mcdonalds var det en dyktig mann i tradingrommet ved inngangen som skrek ut slike flotte uttrykk: Put, Call, Long, Short, Gamma, Beta, Theta, Alpha, Sigma, Bankrupt også videre. Selv vaktene viste følelser, de gikk bort å klemte han så hardt at han falt i bakken.

Slettet bruker
14.01.2019 kl 23:37 5663

Hvor er TomW og Funcom-Hektar i kveld?

SS
pengex
14.01.2019 kl 23:13 5684

At nas og resten av flybransjen sliter med kapital er velkjent nå. Oppkjøpsryktene var nok iscenesatt for å pimpe kursen ja.
Kapitalproblemet ble ganske klart når nas måtte begynne å selge nofi aksjer i 2017 for å holde skuta flytende.
Hammers
14.01.2019 kl 22:27 5746

VI NÆRMER OSS ET NEGATIVT GJENNOMBRUDD!

Jeg har ropt ULV flere ganger nå, men ulven har fortsatt ikke vist seg til fulle.
Joda, vi har sett KONTURENE av den. Kursen har da falt SKIKKELIG fra mine første varsler rundt kr 305 - til dagens.
NÅ mener jeg å ha sett DEN igjen - eller var det 3 SVARTE KRÅKER jeg i ettermiddagsmørket skimtet i skogkanten?

NOK EN helsvart dag for NAS'erne - der kursen igjen åpnet bra, men endte med nye fall - og stanset ved dagens laveste.
Bunnen fra mars i fjor ligger på 164,50 (OBS: korrigert) - kun kr 4,10 under dagens - og er EKSTREMT VIKTIG støtte!
Dette ser helskummelt ut......etter 3-4 dager med relativt skarpe fall. Ja, et worst case fall på nesten kr 20

De 3 svarte kråkene i skogkanten var de beryktede - "Three Black Crows".
En fryktet observasjon for dem som benytter Candlesticks - og som i dag så dette signalet dukke opp på sin skjerm.
Når kursen 3 dager på rad åpner høyere enn forrige dags sluttkurs - men slutter langt under forrige - og ved dagens laveste.

3 svarte kråker høres ikke spesielt lystig ut......som f.eks 3 hvite ENGLER gjør det!
Hvite engler symboliserer gjerne fred, ro og harmoni. Slik som julen gjerne gjør. Engler hører naturlig med i dette bildet.
Svarte kråker er fugler som gjerne forbindes med ondskap og trolldom.
TEKNISK representerer de normalt SLUTTEN på en forutgående "uptrend" eller en god periode - og begynnelsen på NEDGANG.

De varsler at AGGRESSIVE selgere er på ferde i NAS - og bare lemper ut til "best" pris. Derav den FAKTISKE tekniske utviklingen.
Kan det være som jeg antydet fredag.....da DNB solgt seg ut til like under flaggegrensen på 5%.
NÅ bare fortsetter de med å tømme aksjekontoen - men HERETTER UTEN rapporteringsplikt???
Kun en spekulasjon fra meg, men er den urimelig.......med de aggressive salgene vi nå registrer i chartet?

Hilsen Hammers.......som konkluderer; 165,90 (+ litt margin) et VIKTIG støttenivå - og for aksjonærene må dette IKKE brytes som sluttkurs.
Skjer det, kan himmelen raskt få byttet ut skinnende blanke NAS-fly med langt dystrere flyvende objekter. Også DE med vinger!
Redigert 15.01.2019 kl 13:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.01.2019 kl 22:37 5940

Har FunCom-Hektar solgt og tatt tapet???
Hammers
10.01.2019 kl 16:53 6038

Jeg tenker ikke annet enn at DNM nå er under 5% og da kan selge så mye de vil uten å måtte flagge ytterligere.
Kanskje det første lille steget før de nå ønsker å pelle seg ut av aksjen.......helt i det skjulte.???

Jeg tenker MER på at 10 dg snitt i dag BLE brutt - etter et relativt bratt fall mot slutten av dagen.
"Vippepunktet" begynner nå å nærme seg med smått dramatisk fart! Kanskje som å gå ut på en isbelagt "Preikestolen" i småsko en kald vinterdag - og kjenne at man sakte, men sikkert, begynner å skli mot kanten......av stupet! I grunnen en ganske så fæl tanke.

Hilsen Hammers
Redigert 10.01.2019 kl 16:53 Du må logge inn for å svare
k2b
10.01.2019 kl 16:03 6074

Flaggemelding i Norwegian Air Shuttle ASA
Fond forvaltet av DNB Asset Management AS har i dag 10.01.2019 solgt 48 873 aksjer i Norwegian Air Shuttle ASA.
Fond forvaltet av DNB Asset Management AS eier etter dette 2,262,872 aksjer i Norwegian Air Shuttle ASA, som utgjør en eierandel på 4,98 % av utstedte aksjer i selskapet

hva tenker du om dette Hammers??
Hammers
10.01.2019 kl 00:41 6182

NAS kom seg i hvert fall kortsiktig over kneika like før jul (ref mitt innlegg den 20.des).
Nå kan det se ut som om nye kraftige drag har satt inn (pga kraftig stigning i oljeprisen????) og kursen vender brått ned.
Brytes det fallende 10 dg snitt på 175.......og deretter bunnen på 168 fra den 27.des........ja da begynner dette virkelig å se skummelt ut.

Det fundamantale har jeg som "kjent" INGEN peiling på.
Likevel; noen snakker om brudd på lånebetingelser - andre om en egenkapital som er i ferd med å gå tapt.
Uansett hva som skjer; STORE aktører handler i NAS - og kommer de varslede bruddene begynner det virkelig å brenne i selskapet!
Da vet nok DE noe......og de pøser (evt) ut!

Dere som FORTSATT henger med (inkl "pengeplukkerne" rundt 305) bør følge med på chartet.
Kursen nærmer seg KRITISKE nivåer........de samme nivåene den var ved FØR oppkjøpsryktene kom.
Ja, dere vet de RYKTENE som selskapet selv TROLIG var involvert i FØR de skulle hente emisjonspenger.
Da DERE mistet all forstand......bare av tanken på hvor rike dere skulle bli av videre kursstigning og OPPKJØP.

Spesielt interessert kan ta en titt på det logaritmiske diagrammet og markere for ALL (via 71 dg chart).
DER ser dere en GIGANTISK H/S-formasjon som har blitt dannet siden 2013.

Når man vet at høyden over halslinja (kr 160-70) = fallpotensialet under (målt i cm), ja da kan man faktisk lure på om selskapet er i ferd med å KONKE. Nei, en ALT FOR UTROLIG tanke, men for en som har stilt tilsvarende diagnoser i både NSG (ca kr 75) og REC (ca 190)....og i noen mindre (LAVO-TV for ca 14 dg siden) - er det egentlig ikke noe som forundrer meg.
HVIS bruddet kommer gir i hvert fall CHARTET et forvarsel om at noe slikt kan finne sted......over (lang) tid!

Hilsen Hammers....som sier Godt Nytt År til alle NAS-aksjonærer.
Bare HUSK; smør salgsknappen m/tynn olje FØR nivåene evt brytes!

PS: Jeg skal nå begynne å følge litt bedre med for dere igjen......i tilfelle ting begynner å skje.
Redigert 10.01.2019 kl 01:53 Du må logge inn for å svare
tesch
20.12.2018 kl 10:17 3878


Hammers is back in town -:)
TomW
20.12.2018 kl 09:53 3910

Dette er spekulasjoner som har virret rundt Nas veldig lenge og intet nytt. Balansen til Nas er meget strukket. Problemet nå er Nofi fallet og "tapet" på hedgingen av fuel som legger ekstra press på EK i Nas.
Hammers
20.12.2018 kl 09:00 3956

Lite har skjedd i NAS under min 3 ukers lange "radiotaushet".
I DAG kommer det konkrete nyheter om selskapet - og de er så ille som de kan bli.
Dessverre bak betalingsmur, men overskriften ser man + litt av innledningen. Det snakkes om kun 12 dager - til 1.jan 2019.

https://www.dn.no/luftfart/norwegian/danske-bank-markets/bank-norwegian/spar-full-krise-i-norwegian-om-11-dager-hvis-ikke-selskapet-far-solgt-unna-flyene/2-1-504858

Hilsen Hammers
Hammers
06.12.2018 kl 17:42 4298

Dagen i dag viser at jeg har hatt rett hele tiden! Stigning på "rykter og anbefalinger" - og fall på FAKTA!
Så ille var det i dag at kursen nå ligger ca 10 kr over den lange støtten ved 170! Dette er ILLE NOK, men det VERSTE er at kursen også ligger
kun ca 10 kr over halslinja i en STOR og kompleks H/S-formasjon.

- Venstre skulder består av 2 stk nesten jevnbyrdige skuldre - over en halslinje ved 170
- Toppen av hodet er oppe på 310 (husk, allerede v/305 begynte jeg å advare på gml F) - og mottok mange saftige tilbakemeldinger.
- Høyre skulder ligger litt over halslinja, men det ER så absolutt en skulder.

Som sagt ørten x'er tidligere.
I et logaritmisk chart er fallpotensialet under halsen = høyden over - målt i cm!

Sist det var krise (før ryktene) hadde Haugen i FA en helside der han beskrev faren for fall ned mot 100.
Akkurat den samme konklusjonen skrev også jeg om rundt den tiden.
I DAG kommer Sissener på banen og varsler om "garantert" emisjon - like etter den forrige - og at kursen kan halvere seg. Altså mot 100.

Blir det klart brudd under halslinja en av dagene framover - ja, da bør dere snarest "gå inn for landing".
Ikke bare "investor, kunstsamler og altmuligmann" Eric Simpson Jr - men hele gjengen!
Men husk for all del å spenne setebeltene godt - for landingen kan bli av det knallharde slaget!

Hilsen Hammers.......som ikke har tid til å skrive mer - for nå må jeg snarest ut i kveldsmørket for å få montert ENDA en krans -
men i motsetning til alle de tidligere skal denne få vakre og blinkende røde julelys på! Akkurat som blinkende nødlys!
Redigert 06.12.2018 kl 17:43 Du må logge inn for å svare
Overogut
19.11.2018 kl 22:40 4706

Skrivekløe nå igjen!?? Gidd ikke lese halvparten engang!
Vet ikke hvor du har det fra at jeg har tapt penger på Norwegian?
Det stemmer ihvertfall ikke, så det er bare å beklage!?
Norwegian er den beste trading aksjen på Oslo børs! Så fin gevinst på denne!??
Redigert 19.11.2018 kl 22:41 Du må logge inn for å svare
Hammers
19.11.2018 kl 22:34 4711

Tidene har helt klart endret seg siden sommerens varme dager.
Lutter glede og lange sommerkvelder med skålende champagneglass har raskt blitt byttet ut med et tungt høstmørke, tiltagende depresjon og en snikende sinnsforvirring. Ja, det meste ser bare MØRKT ut - uansett hvor man fester blikket.

Mørkt på DAGEN hvis man sjekker NAS-kursen, mørkt på ETTERMIDDAGEN når man kommer fra jobb og mørkt om KVELDEN før man går til sengs. Ser man til USA er det bare mørke å få øye på - også der! Det eneste lyspunktet man ser kommer fra den "Helvetes naboen"! Han som også i ÅR tente julelys over en hagebusk i STARTEN av november - og tok resten av nabolaget på senga med sine slue plan! Ble man ikke "mørk" på et tidligere tidspunkt - ja, så ble man det i hvert fall nå!

Sinnsforvirringen kan man lese om på HO.
OVEROGUT skal tømme sparekontoen for å kjøpe flere NAS hvis kursen faller i morgen...?. Har du ikke tapt NOK i det papiret?
RECORD begynner å savne de hyggelige visdomsordene fra Hammers. Han mener å ha funnet den perfekte måten å slå banken!
HAN skal kjøpe når Hammers advarer. Det PERFEKTE kjøpssignal.......?! Altså ENDA hardere "angrepet" enn førstnevnte!

Den verste er likevel EicSimpsonJr.
Kunstinvestoren og hobbyflyveren som går på det ene tapet etter det andre.

Først tapte han "Slaget om oppkjøp" av NAS innen 1.nov.
Deretter tapte han "Slaget med regnskapsføreren" (nedskriving av verdier i NAS?)
Disse nederlagene er for ham til å bli FLY forbanna av - så nå har han like godt reist til Tyskland for å skaffe seg kraftigere "ammo".
Hans gamle modell jagerfly av typen Messerschmitt byttes ut med et (datidens) mer moderne Focke-Wolf...........og med et nytt Junkers JU 88 vil "hærføreren" heretter være i stand til å teppebombe sine motstandere med argumenter.
Skrekk og gru - når EricS kommer ut av skapet med alle disse lekeflyene sine............???!

På det mer seriøse plan er alt i prinsippet som fortalt her om dagen:
- 210 virker "litt småkritisk" mtp videre fall! Bruddet HAR NÅ funnet sted - så rykk ETT steg lengre ned på lista!

- det runde tallet "200" får trolig et tynt lag med klebrig LIM og "vedheng". Det pleier å være slik rundt runde tall!
- 190 er et NYTT område dere selv bør passe på!
- Ja, for ryker DET - så er veien atter åpen til 170 - og kanskje nye påfølgende rykter om "oppkjøp"?
- Ja, hvem vet (?)......for historien har en pinlig tendens til å gjenta seg selv! I hvert fall ved 170!

Hilsen Hammers
Redigert 19.11.2018 kl 22:40 Du må logge inn for å svare
Overogut
19.11.2018 kl 17:17 4779

Pussig at Norwegian følger olja ned! Burde ha ligget flatt eller svakt i pluss i dag! Mulig litt Brexit nervøsitet??
Men uansett så skal det kjøpes mer hvis den faller videre ned i morra! ?
Redigert 19.11.2018 kl 17:18 Du må logge inn for å svare
Record
19.11.2018 kl 16:58 4797

Hvordan ligger det an i NAS , kommer du med noe eder & galle snart (kjøpsignal ) ?
Slettet bruker
17.11.2018 kl 10:52 5047

Hei der Hammers

Simpson har vært opptatt med andre ting de siste dagene. Er en tur i Tyskland og kjøper inn noen nye modellfly til samlingen min, du vet sånne man samler på i skap.

Som tidligere nevnt så har jeg gitt min regnskapsfører ansvaret for NAS beholdningen, tror han snart finner ut av hvordan vi kan nedskrive hele verdien uten at skattemyndighetene stiller spørsmål.

Med vennlig hilsen
Eric Simpson jr - Investor som foretrekker modellfly
Shareville: EricSimpsonjr
tesch
17.11.2018 kl 10:31 5064


Q4 blir mye bedre med oljepris ned , nye salg og endelig JV avtale etc etc - Skulle ikke forundre meg om pax øker videre

Men Hammers rules og NAS går ,, ur heden,, -:)
Overogut
17.11.2018 kl 09:25 5043

Tegner faktisk til at Q4 blir like bra som Q3, nettopp pga 20% oljeprisfall! ??
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Overogut
17.11.2018 kl 09:23 5046

Norwegian fikk ikke med oljeprisfallet i Q3 tallene!
Nå må du ta deg sammen Hammers!?
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Hammers
17.11.2018 kl 01:17 5106

Nei, ikke mye skjedde i dag - men svakt positiv inne i den fallende trendkanalen.
Dere superoptimister må uansett ikke glemme at NAS nå har vært gjennom sitt historisk sett DESIDERT sterkeste kvartal
(ferie- og sommermnd + et ekstraordinært oljeprisfall på 20%) og at resten av året trolig blir mer "back to basic"!
Uansett morsom å følge med på for en som er mer interessert i kursens bevegelser iht mine teorier - enn noe annet med aksjen.

Hilsen Hammers

Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
k2b
16.11.2018 kl 10:15 5216

har roet seg ned , ligger på 216,70.
skjer nok ikke så mye nå i dag.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
tesch
16.11.2018 kl 09:52 5233


Spenn på sikkerhets belte - Her går det fort ?????????
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Overogut
16.11.2018 kl 08:31 5277

Regner med at Kjos har benyttet seg av duppen i oljeprisen til å sikre seg gode drifstoff priser fremover!
Kommer nok info om dette veldig snart!??
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
tesch
16.11.2018 kl 08:03 5306


Velkommen tilbake , Hammers . Vi har savnet din formidable innsikt
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Hammers
16.11.2018 kl 00:47 5410

For 9 dager siden hadde jeg mest lyst til å terminere denne tråden, men ettersom dagene går - og signalene synes tydeligere, blir det stadig tyngre å gjøre det! Spesielt nå når signalene viser en helt NY og helt KLAR utvikling. Derfor fortsetter jeg litt til!

I mitt "univers" er det 4 linjer i et logaritmisk 1-årig chart som forteller det meste:
1. Horisontal støtte ved 170. Denne har fått flere "treff", men alltid med påfølgende rekyl.
2. Horisontalt v/235. Topp i jan + bunner i sommer. Dessuten; den siste stigningen stanset i underkant av denne! Nå motstand!
3. Fallende linje gjennom fallende topper i sept + en enda lavere topp nå i nov (før det SISTE fallet).
4. Parallell av lj 3 legges gjennom bunnen på 173 i okt. Trekk den tilbake til apr/jun - og den treffer perfekt de fallende bunnene.
4a. Det var i "den TID da......." .....da HALLELUJAKORET sang som vakrest!

Disse 4 linjene representerer et "komplett" bilde at dagens NAS-kurs.
En kurs som nå ligger i den fallende trendkanalen mellom linje 3+4 OG har lj 1 som støtte + lj 2 som motstand.
Denne utviklingen i en periode der oljeprisen har falt ganske så skarpt (vel, NAS har jo lite hedging v/stigende....)!

Jeg kan anbefale "skarpingene" her inne (slike som kunstsamler og pilot - Eric Simpson Jr) å ta utskrift av dette bildet -
og følge med på hvordan kursen videreutvikler seg over tid - sett mot de 4 strekene!

Men fortvil ikke hvis dette blir FOR komplisert for den normale NAS'er - for det finnes FORTSATT håp for dere!
For hvis olja skulle finne på å stige - flybensinen blir dyrere og kursen fortsetter med sitt påbegynte landingsforsøk -
ja da skal jeg jaggu meg hjelpe dere litt på veien videre - og fortelle dere hvordan det hele ligger an i det STORE bildet!

Hilsen Hammers......som starter førstehjelpen med å fortelle at:
- 210 virker "litt småkritisk" mtp videre fall!
- det runde tallet "200" får trolig et tynt lag med klebrig LIM og "vedheng".
- 190 er et NYTT område dere selv bør passe på!
- Ja, for ryker DET - så er veien atter åpen til 170 - og kanskje nye påfølgende rykter om "oppkjøp"?
- Ja, hvem vet (?)......for historien har en pinlig tendens til å gjenta seg selv! I hvert fall ved 170!
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Hammers
07.11.2018 kl 20:56 5734

Jeg har mest lyst til å avslutte denne tråden - som tross alt har vært aktiv på TO ulike fora fra mars i år.
Mitt innhold har hatt litt ulik fokus ila denne perioden:

1. Først var det det farlige tekniske bruddet under 170. Bruddet som hadde et potensiale til å få kursen nærmere 100.
- Bruddet var faktisk så ille at Finansavisen spanderte EN side på alternativet.
- Dette samtidig som NAS skulle hente 2-3 hundre mill i en planlagt emi.
- Penger som aldri i verden hadde blitt skaffet til veie dersom det hadde gått slik TA varslet at det fort kunne gjøre.
- NOE måtte gjøres - og det bråraskt!

2. Deretter kom det gigantiske PR-stuntet i beste sendetid på NRK. Oppkjøp og analytikere som kappet om det høyeste "budet".
- Ikke noe som helst av dette hadde rot i virkeligheten. Det kan man lett fastslå et HALVT ÅR senere.....og det med FASIT i hånd.
- Tull og tøys alt samme, men er rekke investorer beit på kroken - og ofret sparepengene sine til fordel for NAS-aksjer.

3. Da PR-kjøret sto på som verst lanserte jeg teorien om at det hele var et spill for galleriet.
- Fordi; INGEN budgiver ville på forhånd ha "fortalt at"! Jeg har personlig erfaringer fra MANGE auksjoner! Dette kan jeg mye om!
- I ettertid har det vist seg at denne tanken var 100% korrekt. Kanskje ikke 100% mtp ALLE detaljer - men i prinsippet.....!
- Kursen falt deretter til 170......før den nå har steget til i underkant av 230 (etter diverse NYE meldinger).

Konklusjon: Mine tanker har i PRINSIPPET vært HELT RIKTIGE helt fra mars i år - men som alle vet; Breaking news (som det har vært haugevis av i NAS - og som bl.a. førte kursen til 300+) kan hverken fundamental eller teknisk analyse fange opp. Dette er lyn fra klar himmel. Heller ikke JEG kan på forhånd fange opp "neste sprell" fra PR-avdelingen i NAS!
Kjos i beste sendetid som bekrefter "samtaler" og analytikere som spådde hinsides kurser.
Joda, ammunisjonen VAR KRAFTIG - og alle seere fikk et bilde av løse "høvdinger" som lå og ventet på rullebanen!

Det jeg NÅ har begynt å lure litt på er om denne aktiviteten grenser mot økonomisk kriminalitet!
At noen bør granske hele hendingsforløpet. Hva som VIRKELIG skjedde før emisjonen - og rundt "oppkjøpsryktene"!
Hva som førte til at NAS klarte å få inn de midlene som først begynte å henge i en tynn tråd ved bruddet under 170.

NAS hentet tross alt 2-300 (?) mill NOK på det som i ettertid VITNER OM villedning av markedet!
Ikke noe som helst av det som ble "antydet" på kurs 300 har slått til. ALLE har i prinsippet tapt - unntatt NAS - som fikk inn sårt tiltrengt kapital!
Hvis jeg eller en av dere hadde villedet markedet og fått inn den type kapital - ja da hadde vi nok blitt buret inne - alle som en!

Det ANDRE jeg lurer på er om denne tråden bør avsluttes. At den har gått ut på dato.
Det som NÅ skjer rundt NAS har ikke noe med trådens opprinnelige "budskap" å gjøre.
Nå sitter folk og "kaster dritt" om hvem som sa hva, fantasiregnestykker hvis man I ETTERTID kjøpte på BUNN og solgte på TOPP.
KUN fullstendig useriøst barnepjatt.

Hilsen Hammers.........som driter i pjattet, men som uansett fikk hengt opp den kransen da kursen igjen falt tilbake mot 170.
Heldigvis fikk jeg ikke et "vindkast i frakken" og gikk hodestups i bakken da jeg drev på oppe ved mønet.
Nei jeg pleier ikke det; å gå hodestups i bakken. Heller ikke i NAS! ???!
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.11.2018 kl 08:06 5869

Jeg gjør det av en grunn. Det finnes fortsatt noen som tar disse rådene for god fisk, jeg bare demonstrerer klart og tydelig overfor alle at dette er en gjettelek som har gått forferdelig galt. Og det i omtrent alle aksjer som anbefales solgt. Rådene er ubrukelige, argumentene usakelige og påstandene i etterkant ren løgn.

Man bør være forsiktig hvem man hører på.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
bokaj70
07.11.2018 kl 07:05 5886

@Hektar.

Jeg har for længst blokeret Hammers så det er ikke fordi jeg er uenig i at hans bidrag er ret ligegyldigt.
Men er du klar over hvor meget du er med til at smadre trådene? Du holder fuldstændigt tåbelige diskussioner i gang om hvem der har sagt hvad hvornår i det uendelige. Hvis bare man helt kunne fjerne Jer og jeres for alle andre totalt ligegyldige diskussioner helt ville tråden ikke være halvt så langt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.11.2018 kl 06:36 5879

over og ut når man bommer så grovt. du er vel her med en gang det faller att med fjellhyller og annart snadder
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Hammers
07.11.2018 kl 00:39 5936

Det du ramser opp har ikke noe med TA å gjøre - men fundamentale forhold.
Slike ting som endrer spillereglene slik at kortene må deles ut på nytt.
Ellers; Det har vært en litt massiv mediastorm den siste tiden - med godord om NAS og Stensrud som skal kjøpe mer, salg av fly, fallende oljepris - og den ene positive analytikeren etter den andre som får ALL spalteplass. Ikke rart at kursen har steget noen få kr de siste dagene.

Hilsen Hammers.....som nå sier......"over og ut"!
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.11.2018 kl 00:15 5957

Og tilfeldigvis utelater vi at ramaskriket kom på 170 FØR den gikk til 305 ?
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
tesch
07.11.2018 kl 00:15 5956


Hammers er underholding av klasse , men har pā følelsen hans TA Når det gjelder NAS må oppdateres . Lavere oljepris , økning I pax og salg av fly til gode priser -


Alt fra HSBC til kr 150 og Stensrud til 450/500 er mulig

Interessant å Se hvem JV er med = Veldig solide kinesere er mitt guess

Personlig ligger min gjetning rundt 350, før jul men tiden vil vise
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Hammers
06.11.2018 kl 23:59 5975

Hva er egentlig budskapet ditt?
Ja, for det virker nærmest som tungetale - det du klarer å lirer ut "av gapet".
Har du noen meninger om NAS?

Hilsen Hammers.......som minner om at mine siste advarsler kom da kursen sto i ca 305 - mens dere drømte om 4-500
...???! I stedet kom det massevis av indre uro og smerte + et sprengt toalettpapirbudsjett.....???!
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.11.2018 kl 23:57 5984

Det hele er hysterisk morsomt. Alt baseres på fargestifter og cm på linjearket, hvorpå man etterpå setter seg ned og skriker om nyhetsbildet. Når man feiler (nok en gang) sluntrer man bort i stillhet. Norwegian spanderer nok en gang julefeiringa her i gården, og de neste 10 årene om man holder på gevinsten ?
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
olhonga
06.11.2018 kl 23:48 5980

Når man leser slike svar som Hammers kommer med her blir man flau ettersom man blir minnet om egne holdninger på ungdomsskolen for nesten en mannsalder siden.
Det samme håper og tror jeg at Hammers vil bli også når han blir litt eldre.
Enig eller uenig i innholdet til Handjob sin kommentar
En ting er helt sikkert, når det gjelder måten å formulere seg på er stillingen 10-0 til handjob.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.11.2018 kl 23:48 5975

Hei der kjære modellflyeiere og serveringsdamer

Funcom-Hektar må nesten lovprises. Her regnes det inn 240 kroner i tapt avkastning selv om aksjekursen kun står i 230 kroner. La oss være glade over at noen har blitt født med matematiske evner. Jeg lurer på om regnskapsføreren min har klart å få solgt Norwegian beholdningen min, eller om han eventuelt har gitt den bort til kirkens bymisjon. Jeg tror han er litt kristen. Blant annet går han rundt med et meget velbrukt kors rundt halsen, det er nesten så hele korset går i oppløsning da det ser ut som det henger feil vei. Det blir ingen styremøte på kontoret denne uken, etter fredagens rabalder har politiet gitt forbud mot å kaste ting ut av vinduet, og det ligger en stor bot på skrivebordet mitt som jeg vurderer å betale.

Det er nok bare dager som gjenstår før man kan se at Norwegian Air Shuttle har fått til skifteretten, de står nok rett under Nils Bilauto AS og over Periscopus AS i Oversikten til DN. Må innrømme at jeg gleder meg til å konfrontere regnskapsføreren min med at det bare var tull å avvente full nedskrivning av dette konkursboet, alle må da forstå at det er tog som gjelder som fremkomstmiddel for dagens ungdom og samfunnets påvirkere.

Med vennlig hilsen
Eric Simpson jr - Investor, kunstviter og grådigere enn de fleste
Shareville: EricSimpsonjr
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.11.2018 kl 23:17 6003

På tide med jubileumsoppdatering?

Fra ramaskrik 170 til 310: 140 kr
Fra ramaskrik 230 til 270: 40 kr
Fra ramaskrik 170 til 230: 60 kr

Gratulerer kjære lyttere. Hummers har spart dere for en oppgang på 240 kr per aksje.
Redigert 21.01.2021 kl 05:30 Du må logge inn for å svare