ADMIN: Hvorfor slettet du Risk Rewards Hijab tråd?
Redigert 14.01.2020 kl 12:55
Du må logge inn for å svare
Risk-reward1
14.01.2020 kl 12:46
957
Selvsagt ikke. Hvordan sletter man en tråd selv?
Det var admin som slettet. Tipper det var Jeeses eller Chorizo som anmeldte. Mulig det ikke helt ga det resultatet de håpet på.......... :)
RR
Det var admin som slettet. Tipper det var Jeeses eller Chorizo som anmeldte. Mulig det ikke helt ga det resultatet de håpet på.......... :)
RR
I såfall er de noen brødhoder. Jeg syntes det begynte å bli underholdende med din roing. Uansett kan ikke admin stenge en topic når det ikke står noe ulovlig der.
Risk-reward1
14.01.2020 kl 12:57
938
Velkommen etter, det har jeg hevdet lenge at de er :)
Som jeg forklarte deg var det ingen roing fra min side. Jeg var klar på det samme hele tiden. At du ikke er enig er ikke "min roing", så du får finne andre og dekkende betrakninger i så fall.
Vurderingen av "lovligheten" får du ta med admin i så fall. Var ikke rare greiene admin brukte for å pause meg i påvente av respons i hvert fall. Derfor ble jeg åpnet raskt også, etter at jeg forklarte meg.
Men det er symptomatisk at de som stempler andre, både på og utenfor HO, selv ikke tåler å få litt "verbal juling" tilbake.
RR
Som jeg forklarte deg var det ingen roing fra min side. Jeg var klar på det samme hele tiden. At du ikke er enig er ikke "min roing", så du får finne andre og dekkende betrakninger i så fall.
Vurderingen av "lovligheten" får du ta med admin i så fall. Var ikke rare greiene admin brukte for å pause meg i påvente av respons i hvert fall. Derfor ble jeg åpnet raskt også, etter at jeg forklarte meg.
Men det er symptomatisk at de som stempler andre, både på og utenfor HO, selv ikke tåler å få litt "verbal juling" tilbake.
RR
Synes du skal legge ut det admin anklaget deg for.
Det er Finansavisen som selv har hyrt inn mange av disse "trollene" for å skape aktivitet.
Risk-reward1
14.01.2020 kl 13:21
894
Regner med at du hadde tid til å se det du lurte på, Jabba.
Nå har jeg slettet innlegget, da det tross alt var det som fikk meg pauset.
Have a nice day all :)
RR
Nå har jeg slettet innlegget, da det tross alt var det som fikk meg pauset.
Have a nice day all :)
RR
Det vil jeg aldri gjøre da jeg driver og jobber med å omvende deg til et bedre menneske!! Kan allerede spore en viss forbedring fra deg, men det er fortsatt en vei å gå!!
Risk-reward1
14.01.2020 kl 13:30
872
Nå har du mer enn nok med deg selv i så måte, men jeg holder nok en knapp på at det var Pølsa, så velger å tro deg!
Men jeg skal gi deg en lovnad, Jeeses; Kall meg eller noen andre rasist og/eller nazist EN gang til uten å konkret henvise til hva jeg/de har skrevet som forsvarer det, så skal jeg anmelde deg! Hver gang!
Jeg er dritlei den skitne stemplingen din
Du er advart, vet det vil redusere innleggene dine med 90%, men det ditt problem.....
RR
Men jeg skal gi deg en lovnad, Jeeses; Kall meg eller noen andre rasist og/eller nazist EN gang til uten å konkret henvise til hva jeg/de har skrevet som forsvarer det, så skal jeg anmelde deg! Hver gang!
Jeg er dritlei den skitne stemplingen din
Du er advart, vet det vil redusere innleggene dine med 90%, men det ditt problem.....
RR
Jeg skjønner at du ikke liker å bli kalt for en rasist, men det er bare en måte å unngå det; det er rett og slett å slutte å uttrykke deg som en og slutte med å støtte deg til rastiske løgnblogger som Resett, Document o.l.!!
Dessuten vil synes det vil være rart om adm. ikke vil forsvare min rett til bekjempe rasisme!!
Dessuten vil synes det vil være rart om adm. ikke vil forsvare min rett til bekjempe rasisme!!
Redigert 14.01.2020 kl 13:42
Så om han linker til en artikkel i Klassekampen så rettferdiggjør det å kalle ham for kommunist (eller Stalinist)?
...eller Al Jazeera, da er han en islamist?
Regner med at jeg nå, ved å poste dette innlegget, selvsagt er en rasist igjen.
...eller Al Jazeera, da er han en islamist?
Regner med at jeg nå, ved å poste dette innlegget, selvsagt er en rasist igjen.
Redigert 14.01.2020 kl 13:42
Nei!! Vet du i det hele tatt hva rasisme er??
Nei!!....gauler du.
Men likevel kaller du andre for rasister. Uten et snev av grunnlag.
Men likevel kaller du andre for rasister. Uten et snev av grunnlag.
Jeg sier bare i fra når innlegg er åpenbart rasistisk - og hvis innlegget er rasistisk så er min påstand at leverandøren av slikt innlegg er en rasist!! Lik det eller ikke!!
Rasistiske og injurierende uttaleleser finnes det et rettsvesen som kan ta seg av!
La de overta denne suppen av anklager før dette forumet er helt forpestet med "rasist eller ikke".
🤪.....denne er nå litt artig da.
Olav Gunnar Ballo, da SV, ble også kalt for rasist. Av Norske Samers Riksforbund (NSR).
Grunnlaget for dette var:
"I programmet “Sånn er livet” sist uke kom det fram at stortingsrepresentant Olav Gunnar Ballo mener at NSR er en ekstrem nasjonalistisk bevegelse mot politiske linjer helt ytterst til høyre."
I sitt tilsvar mot denne uhyrlige påstanden fra Ballo sier NSR blant annet:
"Vi har nettopp fått en ny Barne- og likestillingsminister: statsråd Manuela Ramin Osmundsen som også har ansvar for diskrimineringssaker. Dette er en god anledning for henne i å gripe fatt i så rasistiske og diskriminerende uttalelser som Ballo denne gang har klart å få mediefokus på."
Så NSR mener at når Ballo beskylder dem for å tilhøre et høyreekstremt miljø, så er Ballo blitt rasist.
http://www3.nsr.no/website.aspx?displayid=15464
Ut i fra NSR sine definisjoner på hva en rasist er, så passer du godt inn Jeeses.
Olav Gunnar Ballo, da SV, ble også kalt for rasist. Av Norske Samers Riksforbund (NSR).
Grunnlaget for dette var:
"I programmet “Sånn er livet” sist uke kom det fram at stortingsrepresentant Olav Gunnar Ballo mener at NSR er en ekstrem nasjonalistisk bevegelse mot politiske linjer helt ytterst til høyre."
I sitt tilsvar mot denne uhyrlige påstanden fra Ballo sier NSR blant annet:
"Vi har nettopp fått en ny Barne- og likestillingsminister: statsråd Manuela Ramin Osmundsen som også har ansvar for diskrimineringssaker. Dette er en god anledning for henne i å gripe fatt i så rasistiske og diskriminerende uttalelser som Ballo denne gang har klart å få mediefokus på."
Så NSR mener at når Ballo beskylder dem for å tilhøre et høyreekstremt miljø, så er Ballo blitt rasist.
http://www3.nsr.no/website.aspx?displayid=15464
Ut i fra NSR sine definisjoner på hva en rasist er, så passer du godt inn Jeeses.
Til Risk-reward1
Aldri finn deg i å bli kalt rasist fordi du bryr deg om landet vårt. Patriotisme er ikke rasisme, men dem som bevisst eller ubevisst ødelegger landet vårt bryr seg ikke om dette faktum.
Aldri finn deg i å bli kalt rasist fordi du bryr deg om landet vårt. Patriotisme er ikke rasisme, men dem som bevisst eller ubevisst ødelegger landet vårt bryr seg ikke om dette faktum.
Ballo, hva skal man si om denne skrullinger?? Det er selvsagt bare tøv av Ballo og si noe så fjernt som at NSR er en ekstrem nasjonalistisk bevegelse, men jeg er ikke enig med lederen for NSR i 2007 at det er en rasistisk uttalelse, men kun kunnskapsløst og uintelligent svada!! Rasisme er for alvorlig til å kalle slikt vrøvl for rasisme!
Redigert 14.01.2020 kl 14:55
NSR er den største samiske organisasjonen i Norge......
https://en.wikipedia.org/wiki/Norwegian_S%C3%A1mi_Association
Nå er de den største og dermed mektigeste samiske organisasjonen i Norge, slik at når de kommer med slike graverende personangrep mot høytstående politikere så er det alvorlig.
https://en.wikipedia.org/wiki/Norwegian_S%C3%A1mi_Association
Nå er de den største og dermed mektigeste samiske organisasjonen i Norge, slik at når de kommer med slike graverende personangrep mot høytstående politikere så er det alvorlig.
Uansett er dette ikke rasisme, men tøv fra en tulling!!
Da er altså Norske Samers Riksforbund sin definisjon på hva rasisme er, er her tøv, og Norske Samers Riksforbund sine representanter i dette er tullinger.
Da har jeg faktisk fått litt innsikt i hvordan styre og stell fungerer hos dere.
Da har jeg faktisk fått litt innsikt i hvordan styre og stell fungerer hos dere.
Redigert 14.01.2020 kl 15:50
Risk-reward1
14.01.2020 kl 15:49
741
Jeg er ikke rasist!
Resett er ikke rasister!
Document er ikke rasister!
En gang til uten konkretisering, og jeg gjør det jeg lovet deg!
Du er en løgner og en som ubegrunnet stempler, og som jeg sa, jeg er drit lei av det!
Du får ikke flere advarsler.
Du bekjemper ikke rasisme her inne. Du er don Quiote som kjemper mot vindmøller
RR
Resett er ikke rasister!
Document er ikke rasister!
En gang til uten konkretisering, og jeg gjør det jeg lovet deg!
Du er en løgner og en som ubegrunnet stempler, og som jeg sa, jeg er drit lei av det!
Du får ikke flere advarsler.
Du bekjemper ikke rasisme her inne. Du er don Quiote som kjemper mot vindmøller
RR
Men da må ikke dere oppføre dere som det!!
At du er drittlei kan nok alle leve med, men hva tror du de som er utsatt for rasisme er?!
At du er drittlei kan nok alle leve med, men hva tror du de som er utsatt for rasisme er?!
Tror du hun her er drittlei rasisme??
Tar ikke på seg samekofta i Tromsø
Gina Utsi orker ikke rop, joik og sjikane slengt etter seg fra folk. (rasister vil jeg kalle de for!!)
https://www.nrk.no/sapmi/gina-_49_-tar-ikke-pa-seg-samekofta-i-tromso-1.14715846
Tar ikke på seg samekofta i Tromsø
Gina Utsi orker ikke rop, joik og sjikane slengt etter seg fra folk. (rasister vil jeg kalle de for!!)
https://www.nrk.no/sapmi/gina-_49_-tar-ikke-pa-seg-samekofta-i-tromso-1.14715846
Redigert 14.01.2020 kl 16:00
Risk-reward1
14.01.2020 kl 17:35
696
Hun har tilsynelatende opplevd det en gang, så vanskelig å si hvor lei hun er rasisme. Forøvrig samme jeg opplevde ikke så langt fra Tromsø for mange år siden. Av en same. Han skulle ta meg fordi jeg var "en jævla søring". Han ble stoppet av sine mer oppgående venner!
RR
RR
Det var vel ikke du som slo??
Ved 23-tiden gikk Sommernes og faren på utsiden av festlokalet i Tromsø sentrum for å lufte seg litt. Da ble Sommernes slått i ansiktet av en person han aldri hadde sett før.
– I sidesynet ser jeg en kar komme mot meg, og jeg tenker «kjenner jeg ham?». Så får jeg plutselig en knyttneve plantet i underleppa, sier Sommernes.
https://www.nrk.no/troms/utsatt-for-vold-pa-bryllupsfest_-__han-sa-at-han-hadde-lyst-til-a-sla-en-same-1.14712526
Ved 23-tiden gikk Sommernes og faren på utsiden av festlokalet i Tromsø sentrum for å lufte seg litt. Da ble Sommernes slått i ansiktet av en person han aldri hadde sett før.
– I sidesynet ser jeg en kar komme mot meg, og jeg tenker «kjenner jeg ham?». Så får jeg plutselig en knyttneve plantet i underleppa, sier Sommernes.
https://www.nrk.no/troms/utsatt-for-vold-pa-bryllupsfest_-__han-sa-at-han-hadde-lyst-til-a-sla-en-same-1.14712526
Redigert 14.01.2020 kl 17:57
ArneB 5.0
15.01.2020 kl 18:18
607
Jeg er helt enig. Det gjør at jeg tror at fysakken har sørget for å få slettet seg selv. Han er som kjent en pyse, holdt oppe av kleshengeren.
Risk-reward1
17.01.2020 kl 09:25
543
Og hvor ble det av Pølsa?
Jeg tror jaggu anmeldelsen hans backfired noe jævlig og sendte han inn i skyggenes dal :DDD
RR
Jeg tror jaggu anmeldelsen hans backfired noe jævlig og sendte han inn i skyggenes dal :DDD
RR