AVANCE EXIT FOR STOLT NIELSEN
Klimbull
03.02.2020 kl 13:27
2478
Slettet brukerskrev Gratulerer med inngang på 49, men eg trur vi skal sjå da tale igjen idag
Kjøpte noen få rundt 49 selv og FRO under 80. Regner med at jeg kan få de lavere om ett par dager.
Traff rimelig nær dagens LOD også på BWLPG, men der også kun noen få.
Traff rimelig nær dagens LOD også på BWLPG, men der også kun noen få.
Redigert 03.02.2020 kl 13:29
Du må logge inn for å svare
Gratulerer med inngang på 49, men eg trur vi skal sjå da tale igjen idag
jaha, og då er eg lite ryddig som opplyser forumet om at topp 20 sel seg ut? Både du Kode og avanceman har nekta for at topp 20 sel seg ut og skriv at eg lyg, sjølv om da blir dokumentert. Så kven som lyg er jo eit åpenbart;)
OptiRock
03.02.2020 kl 13:09
2518
Betyr ikke nødvendig at utsiktene er dårlige selv om de selger seg ut. Kansje de har mere tro på andre selskaper. Kjøpte selv i dag på 49,40 og håper vi skal opp til 57 igjen, kan jo hende vi bryter gjennom denne gangen. Begynner nærme seg kvartalsraport. Fantastisk trade aksje, men tror ikke jeg tør selg denne gangen hvis vi går til 57 igjen
kodenavn
03.02.2020 kl 13:09
2515
Avanceman er en ryddig og ordentlig person. Hans innlegg tiltredes.
MarketValue bør utestenges.
Jeg føler også at jeg har bidratt med god informasjon på dette forumet, men vurderer nå om jeg gidder mer, fordi MarketValue forsurer det hele.
Jeg har skrevet positivt om Avance hele veien fra 20 kroner. Jeg tror ikke noen er lei seg om de har handlet på den informasjonen, selv om det er en 10 % dipp fra ATH akkurat nå.
MarketValue bør utestenges.
Jeg føler også at jeg har bidratt med god informasjon på dette forumet, men vurderer nå om jeg gidder mer, fordi MarketValue forsurer det hele.
Jeg har skrevet positivt om Avance hele veien fra 20 kroner. Jeg tror ikke noen er lei seg om de har handlet på den informasjonen, selv om det er en 10 % dipp fra ATH akkurat nå.
Sjekk sjølv: https://www.avancegas.com/Investor-Relations/Largest-shareholders
Avanceman fortset med lyginga si både overfor dåkke og og admin. (han held ein åpen linje skriv han på ein lukka tråd;)) Topp 2O sel seg ut, ikkje noke eg kan gjere med da
Avanceman fortset med lyginga si både overfor dåkke og og admin. (han held ein åpen linje skriv han på ein lukka tråd;)) Topp 2O sel seg ut, ikkje noke eg kan gjere med da
Om JP Morgan har selt 1 million aksjar begynner jo dette her om minne om tøm og røm på kurstopp. Blir dette bekrefta so skal vi langt ned. For dei småripsa som blei lurt inn på kr 57, so er da berre og takke Kodenavn og Avanceman;)
Kaisovski skrev Nordnet er vel småsparere?:)
Nordnet Bank sel over 60 000 aksjar og Sunga sel 2,5 millionar aksjar. Nordnet bank er nok ikkje smårips. Neste veke har dei vel tømt heile beholdninga si skal du sjå;) Då set småripsa med våte auge og lurer på kva som skjedde;)
I forrige veke var JP Morgan sec på lista med 913 000 aksjar, men er dei også heilt ute av topp? Nokon som kan lese som kan bekrefte det?
JP MORGAN SECURITIES PLC 913,822 1.42 COMP GBR
I forrige veke var JP Morgan sec på lista med 913 000 aksjar, men er dei også heilt ute av topp? Nokon som kan lese som kan bekrefte det?
JP MORGAN SECURITIES PLC 913,822 1.42 COMP GBR
hehe trur du meinar 6 000 kroner, for rekne kan du ikkje;) Farleg med smårips som ikkje kan lese.
Svar småripsa skikkeleg: Har nordnet solgt seg ned eller ikkje? Berre og ringe ledelsen, då får du svaret om at dei kan ikkje følge med på kursen og antall aksjar. Dei må forsøke manøvrere seg gjønå problema dei har no. So da e ikkje rart at toppen sel seg ut;)
Svar småripsa skikkeleg: Har nordnet solgt seg ned eller ikkje? Berre og ringe ledelsen, då får du svaret om at dei kan ikkje følge med på kursen og antall aksjar. Dei må forsøke manøvrere seg gjønå problema dei har no. So da e ikkje rart at toppen sel seg ut;)
Redigert 03.02.2020 kl 12:07
kodenavn
03.02.2020 kl 12:03
4984
Nei, jeg lurte ikke. Og jeg alene er ut og inn med vesentlig mer enn 60.000 aksjer. Hver dag.
Du er en patetisk shortertulling, som prøver å prate ned aksjen for egen vinnings skyld.
Du må gjerne shorte, men ikke prøv å påvirke små aktører med dine latterlige utspill.
Du er en patetisk shortertulling, som prøver å prate ned aksjen for egen vinnings skyld.
Du må gjerne shorte, men ikke prøv å påvirke små aktører med dine latterlige utspill.
Slettet brukerskrev Tala er ikkje i kroner om du lurte;) Googlar du fortsat nedstenging?
Ledelsen i Avance må då klare opplyse om dette nedsalet, står jo på heimesida deira;) Nordnet bank shortar ikkje, dei sel seg ut på toppen;)
Redigert 03.02.2020 kl 12:02
Tala er ikkje i kroner om du lurte;) Googlar du fortsat nedstenging?
kodenavn
03.02.2020 kl 11:52
5011
MarketValue
"Nordnet bank har solgt seg ut med 60.000 aksjer."
Tuller du ? Eller er du fem år ?
Slettet brukerskrev Googlar kanskje nedstenging;)
Sunga har selt ca 2 500 000 aksjar Nordnet bank har selt seg ut med over 60 000 aksjar, så kven som lyg er vel diskutabelt;)
Topp 3
HEMEN HOLDING LIMITED 12,580,568 HEMEN HOLDING LIMITED 12,580,568
SUNGAS HOLDING LTD 3,000,000 SUNGAS HOLDING LTD 5,478,799
NORDNET BANK AB 1,689,646 NORDNET BANK AB 1,752,669
Topp 3
HEMEN HOLDING LIMITED 12,580,568 HEMEN HOLDING LIMITED 12,580,568
SUNGAS HOLDING LTD 3,000,000 SUNGAS HOLDING LTD 5,478,799
NORDNET BANK AB 1,689,646 NORDNET BANK AB 1,752,669
Redigert 03.02.2020 kl 11:47
Googlar kanskje nedstenging;)
Slettet brukerskrev Svar på om topp 20 sel seg ut du, du skriv jo berre at eg lyg! Kva med sanninga?;)
Ja no ventar eg i spenning, kan ikkje småripsa lese? Googlar dåkke fortsat retorikk;)
Kaisovski
03.02.2020 kl 10:49
5142
HVOR skal Avance installere scrubbere? Kinesiske verft som er stengt ned?
Svar på om topp 20 sel seg ut du, du skriv jo berre at eg lyg! Kva med sanninga?;)
kodenavn
03.02.2020 kl 10:13
5231
MarketValue:
Du lyver som vanlig. Det er dagens rate fra Fearnley.
Du er patetisk.
Du lyver som vanlig. Det er dagens rate fra Fearnley.
Du er patetisk.
Kodenavn, har du i da heile tatt sjekka? Du ser tydelig at topp 20 sel seg kraftig ut, er nok berre starten du ser her
rater som blir oppgitt på andra trådar er gamle og ikkje oppdaterte, sjekk sjølv. Da haussast fortsatt av småripsa, nektar og ta inn over seg realitetane. Stengte havner vil gje ytterligare kraftig fall i kurs og rater. Sjekk med haninsdahl;)
kodenavn
03.02.2020 kl 10:08
5266
MarketValue, du er fremdeles en patetisk shorter, som farer med usannheter.
Utbyte er blåst berre idag, 3 kr rett ned, og ja, kjeme da nedgang i ratene som eg har varsla ser vi fort 30 tale her
Spør heller kvifor topp 20 fortset å selge seg ut av Avance? Småripsa har ikkje eingong sjekka listene,det har eg og da vise at topp 20 sel seg ut
awkward
03.02.2020 kl 09:58
5321
Tja, får vel gi fyren litt credit også - har jo meldt shortposisjonene i forkant.
Om posisjonene er tatt i det omfanget som er meldt, så har han gjort gode penger disse ukene.
Vanskelig å si noe på det.
Om posisjonene er tatt i det omfanget som er meldt, så har han gjort gode penger disse ukene.
Vanskelig å si noe på det.
kodenavn
03.02.2020 kl 09:53
5329
Slettet brukerskrev Nye 6% ned, bærre lekkert. Pengane brautar seg fortsatt inn på VPs, kva sa eg;)
Stenger havnene ser vi fort 30 tale
Slettet brukerskrev Kvifor tømer topp 20 seg for aksjar trur dåkke?
Nye 6% ned, bærre lekkert. Pengane brautar seg fortsatt inn på VPs, kva sa eg;)
Slettet brukerskrev Både nordnet bank og JP Morgan seg seg ut
Kvifor tømer topp 20 seg for aksjar trur dåkke?
Slettet brukerskrev Eg er den einaste som snakkar sant her inne
Både nordnet bank og JP Morgan seg seg ut
Eg er den einaste som snakkar sant her inne
kodenavn
03.02.2020 kl 09:07
5479
Topp 20 fortset å selge seg ut
hahaha småripsa snakkar no om utbytte og stengte havner i Asia. Er vel ca 1 veke sidan eg skreiv om same tema;))
Småripsa inkl pastoren og avanceman er litt "seine" , men da har vel forumet fått med seg hehe;))
Småripsa inkl pastoren og avanceman er litt "seine" , men da har vel forumet fått med seg hehe;))
Ling
02.02.2020 kl 15:35
5799
Nå er det vel bare 3 uker til q4, de pleier å skyve det frem en uke fra de opprinnelige planene. Så da får vi fasitten.
kentove
02.02.2020 kl 15:02
5829
i q3 hadde avance rater på 44k og tjente 0,39 usd pr aksje, i q4 har de 88% fikset til rater over 50k, og spotraten nå er vel ca 59k, så q4,q1 og q2 ligger an til å tjene inn nærmere 1/3 av aksjekursen, selv med et par skip ute for å fikse scrubbere
Eg berre oppdaterer deg Avanceman 🤣🤣La meg på ditt nivå, imorgen blir da stygt for Avance Lpg. Du har jo anbefalt aksjen til nye skribentar på kr 57🤣
Kaisovski
01.02.2020 kl 22:16
6116
Kommer til å bli en helt galheftig sommer når scrubbere er installert og viruset er kansellert.
Jeg håper både vi og MV tjener godt med gryn. Jeg selger ikke én aksje, selv om sjøen blir røff neste uke.
Jeg håper både vi og MV tjener godt med gryn. Jeg selger ikke én aksje, selv om sjøen blir røff neste uke.
Avanceman
01.02.2020 kl 21:38
6150
MarketValue, Seriøst og i beste mening vil jeg opplyse deg om at helsevesenet har et godt utbygd akuttpsykiatrisk tilbud. Fastlegen sender henvisning. En faglig vurdering av dine panegyriske meldinger vitner om en alvorlig personlighetsforstyrrelse. Du virker å bli mer og mer manisk og hyper. Det neste som da følger, jf. norsk legeleksikon, er en periode med alvorlig depresjon. Skummelt! Ta vare på deg selv, mann!
Redigert 01.02.2020 kl 21:38