Er NRK redd sine seere , lyttere ?

Sissel wold sendes til Istanbul og snakker usant til det Norske folket . NRK stenger ned sitt kommentarfelt og kaller dette teknisk feil.

Om ikke kanalen klarer å drive ett forum , så bør en se på hvordan resten drives.

Kanalen er tilbake der folket skal oppdras og drives inn i den smale meningskoridor som populært blir kalt Politisk korrekt.

Køyt debatt :

I dager og uker har vi hørt fra Sidsel Wold i NRK om hvor trist og lei seg det iranske folket er over drapet på sin «helt» Qasem Soleimani. Hvor i all verden har hun det fra?

https://www.nettavisen.no/okonomi/hva-i-all-verden-er-det-nrk-driver-pa-med-i-istanbul/3423909071.html
16.01.2020 kl 18:47 551

Ormebolet NRK burde vert stengt
rockpus
16.01.2020 kl 21:23 487

Uten NRK kunne jeg kvittet meg med tv - en.
Eneste kanalen som ikke bare sender jallaprogram for de tanketomme og overfladiske..
RLB76
16.01.2020 kl 21:32 458

Enig med pus, alt det andre er søppel

Enig. Tipper jeg bruker ca. 80 % av TV-tiden på NRK. Også mitt førstevalg elektronisk. I tillegg til å være dyktige er det sååååå vannvittig deilig å slippe reklamen.

Har man NRK og Aftenposten er man godt dekket når det gjelder det aller meste.
Tyr
16.01.2020 kl 21:49 418

Nrk har mange bra programmer. Dessverre har nyhetsavdelingen en kraftig slagside mot venstresiden.

NRK debatt leder (Nina O) gjorde en slett jobb i kveld vedr IS-barna, der det ene barnet "kanskje var syk".FRP "ungdommen" satte "løken" fra KRF/Nina på plass.I valget mellom "pest/kolera" er NRK "dvergen" Fredrik "bedre"
NRK nyhetene fremstår som et "dokumentar" program!!!

Elendig NRK program leder(Nina O) i debatten i kveld vedr. IS- barna der det ene barnet "kanskje var syk"
NRK "dvergen" Fredrik i valget mellom "pest og kolera" er etter min mening "bedre"!!
NRK nyhetene er blitt et "dokumentar program"!!
"Ungdommen" fra FRP gjorde et godt inntrykk!!
Yngvis
17.01.2020 kl 08:25 273

NRK har helt klart en slagside mot venstre når det er slik som hos mange på Hegnar Forum som mener alle "til venstre" for FRP er kommunister. Jamfør de "politiske" debatter under Dagens tema.