Nano - Reprising!
DNbs siste analyse er for lengst utdatert og kom 5. april 2018 med kjøpsanbefaling og kursmål 80 kr. DNB Markets oppjusterte kursmålet til 110 kroner fra 80 kroner da Luigi Costa gikk av, uten at det har konsekvenser for verdikorreksjonen i forrige innlegg.
Etter det har flg. formidable nyheter funnet sted:
25.juni 2018
Nordic Nanovector Appoints Eduardo Bravo as Chief Executive Officer
21.juni. 2018
First Patient Dosed in Pivotal PARADIGME
13.juni .2018
Archer-1 Trial of Betalutin® plus Rituximab in 2L Follicular Lymphoma Approved to Start in Norway
12.juni 2018
Betalutin® has been granted Fast Track
11.juni 2018
Nordic Nanovector to present preclinical data demonstrating Betalutin® reverses resistance to anti-CD20 treatment in NHL cells. Highlight the synergistic anti-tumour effects of combining Betalutin® with Rituximab.
-------------------------------------
Betalutin has strong data thus far Recommendation: Buy
DnB have also adjusted the USDNOK rate (as all revenue forecasting is done in USD) to 7.8 from 8.2 previously.
Men den er pr. i dag 8,148. All revenue forecasting is done in USD. Omregn derved tilbake til 8,148. Dette alene gir 80x8,148/7,8=83,56 på inntekter. Kostnadene er imidlertid i stor grad i nkr.
Target price is NOK 80 ned fra (135)
Feil i metoden DnB benytter: Internrente på 10% - weighted average cost of capital.WACC. WACC is the minimum acceptable rate of return at which a company yields returns for its investors. Dette er tidligere diskutert og utgjør en kraftig nedvurdering. Langsiktig internasjonal lånerente bør legges til grunn. U.S. 30 Year Treasury Bond ligger nå på 2,974%. Vi kan rolig bestemme at en internrente kan legges på samme nivå neste 30 år, siden man kan binde lånerenten på dette nivået neste 30 år. Siden neddiskonteringen av Nano fremover består av netto kostnader først og inntekter senere, blir effekten av en så høy internrente mye kraftigere i begynnelsen. Så den dynamiske virkningen i dette gir større utslag enn en lineær korreksjon. Bare på grunn av alt for høy DnB-internrente kan vi 4 doble verdien av NAV.
83,56x4=334kr.
Beregningsmetode ellers:
DnB benytter Sum-of-the-parts ("SOTP") analyse.
Siste detaljerte analyse fra DnB er fra helt tilbake til 12. desember 2017. DnB skrev da:
We have made some adjustments to our model on the back of this year’s ASH meeting. Among others, we have divided the FL indication into 3L FL and 2L FL, and for these indications upped the LOA to 50% from 45%. At the same time, we have increased our market share expectation from 25% in 3L FL to 30% on the back of the strong data. On the other hand, on prospects of intensifying competition in the earlier treatment lines, we have lowered our market share expectation to 15% from 25% in 2L FL.
Men dette er altså FØR FDA fast track og FØR Archer-1 analysene som viser svært høy sannsynlighet for symbiotisk effekt for Betalutin/Rituximab, ikke bare for 3FL og 2FL, men også for 1FL!
Vi får dermed et helt annet regnestykke.
La oss for enkelhets skyld sette
3FL 70% (DnB 30%)
2FL 70% (DnB 15%)
1FL 30% (DnB 0%)
Og vi er i en helt annen verden hva gjelder verdier og sannsynligheter. Vi vet at den høyeste omsetningen ligger på 1FL med ca 86%.
Altså har DnB bare regnet med sine prosenter for 14% av salget.
Andel kostnader i forhold til inntekter gir dermed også en vesentlig lavere kostnadsprosent ved høyere salg og dermed en akselererende høyere verdi.
DnB gir flg multiplikator, der jeg har slått sammen 3FL og 2FL fra DNB til 25%.
0,25X14% + 0X86% = 0,035
Mens en korrigert beregning gir
0,7x14%+0,3x86% = 0,356
Jeg har som man ser ikke korrigert for LOA som DnB har satt til 50%, men som etter fast track godkjennelsen nok ligger på ca. 68% pr. statistikk, men sannsynligvis høyere i virkeligheten.. Den bør settes vesentlig høyere. Det vil gi en ytterligere økning. Også 25% markedsandel for DnB er satt høyt. Det er altså flere ting å gå på i regnestykket over, som ytterligere ville økt beregnet aksjeverdi i Nano.
Dette gir altså over 10 ganger høyere verdi.
DnB-tallene har vi allerede korrigert til 334 kr. Med spesielt salg innen 1FL, der jeg riktignok har regnet anvendelse kun for 30%, som er lavt satt, får vi likevel en NAV på 3340kr. pr. aksje.
Etter det har flg. formidable nyheter funnet sted:
25.juni 2018
Nordic Nanovector Appoints Eduardo Bravo as Chief Executive Officer
21.juni. 2018
First Patient Dosed in Pivotal PARADIGME
13.juni .2018
Archer-1 Trial of Betalutin® plus Rituximab in 2L Follicular Lymphoma Approved to Start in Norway
12.juni 2018
Betalutin® has been granted Fast Track
11.juni 2018
Nordic Nanovector to present preclinical data demonstrating Betalutin® reverses resistance to anti-CD20 treatment in NHL cells. Highlight the synergistic anti-tumour effects of combining Betalutin® with Rituximab.
-------------------------------------
Betalutin has strong data thus far Recommendation: Buy
DnB have also adjusted the USDNOK rate (as all revenue forecasting is done in USD) to 7.8 from 8.2 previously.
Men den er pr. i dag 8,148. All revenue forecasting is done in USD. Omregn derved tilbake til 8,148. Dette alene gir 80x8,148/7,8=83,56 på inntekter. Kostnadene er imidlertid i stor grad i nkr.
Target price is NOK 80 ned fra (135)
Feil i metoden DnB benytter: Internrente på 10% - weighted average cost of capital.WACC. WACC is the minimum acceptable rate of return at which a company yields returns for its investors. Dette er tidligere diskutert og utgjør en kraftig nedvurdering. Langsiktig internasjonal lånerente bør legges til grunn. U.S. 30 Year Treasury Bond ligger nå på 2,974%. Vi kan rolig bestemme at en internrente kan legges på samme nivå neste 30 år, siden man kan binde lånerenten på dette nivået neste 30 år. Siden neddiskonteringen av Nano fremover består av netto kostnader først og inntekter senere, blir effekten av en så høy internrente mye kraftigere i begynnelsen. Så den dynamiske virkningen i dette gir større utslag enn en lineær korreksjon. Bare på grunn av alt for høy DnB-internrente kan vi 4 doble verdien av NAV.
83,56x4=334kr.
Beregningsmetode ellers:
DnB benytter Sum-of-the-parts ("SOTP") analyse.
Siste detaljerte analyse fra DnB er fra helt tilbake til 12. desember 2017. DnB skrev da:
We have made some adjustments to our model on the back of this year’s ASH meeting. Among others, we have divided the FL indication into 3L FL and 2L FL, and for these indications upped the LOA to 50% from 45%. At the same time, we have increased our market share expectation from 25% in 3L FL to 30% on the back of the strong data. On the other hand, on prospects of intensifying competition in the earlier treatment lines, we have lowered our market share expectation to 15% from 25% in 2L FL.
Men dette er altså FØR FDA fast track og FØR Archer-1 analysene som viser svært høy sannsynlighet for symbiotisk effekt for Betalutin/Rituximab, ikke bare for 3FL og 2FL, men også for 1FL!
Vi får dermed et helt annet regnestykke.
La oss for enkelhets skyld sette
3FL 70% (DnB 30%)
2FL 70% (DnB 15%)
1FL 30% (DnB 0%)
Og vi er i en helt annen verden hva gjelder verdier og sannsynligheter. Vi vet at den høyeste omsetningen ligger på 1FL med ca 86%.
Altså har DnB bare regnet med sine prosenter for 14% av salget.
Andel kostnader i forhold til inntekter gir dermed også en vesentlig lavere kostnadsprosent ved høyere salg og dermed en akselererende høyere verdi.
DnB gir flg multiplikator, der jeg har slått sammen 3FL og 2FL fra DNB til 25%.
0,25X14% + 0X86% = 0,035
Mens en korrigert beregning gir
0,7x14%+0,3x86% = 0,356
Jeg har som man ser ikke korrigert for LOA som DnB har satt til 50%, men som etter fast track godkjennelsen nok ligger på ca. 68% pr. statistikk, men sannsynligvis høyere i virkeligheten.. Den bør settes vesentlig høyere. Det vil gi en ytterligere økning. Også 25% markedsandel for DnB er satt høyt. Det er altså flere ting å gå på i regnestykket over, som ytterligere ville økt beregnet aksjeverdi i Nano.
Dette gir altså over 10 ganger høyere verdi.
DnB-tallene har vi allerede korrigert til 334 kr. Med spesielt salg innen 1FL, der jeg riktignok har regnet anvendelse kun for 30%, som er lavt satt, får vi likevel en NAV på 3340kr. pr. aksje.
Redigert 21.01.2021 kl 09:38
Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
30.08.2018 kl 23:44
3625
Mitt nøkterne kursmål på 1610 kr er like aktuelt som det alltid har vært. Hvis Archer lever opp til forventningene må nok kursmålet skrues opp flere hakk. Men dette er ikke for den utålmodige, og ikke et kursmål for årsskiftet.
trump_vinner
30.08.2018 kl 18:16
3788
Bryter den 57 støtten er 40 tallet nærmest garantert.
Det som ble betegnet som et av de "sikreste" biotek investeringene her til lands ble plutselig den som investorer skyr mest. Vi får se hvor lenge det blir sånn.
Det som ble betegnet som et av de "sikreste" biotek investeringene her til lands ble plutselig den som investorer skyr mest. Vi får se hvor lenge det blir sånn.
Redigert 30.08.2018 kl 22:28
Slutt å spamme forumet med fantasi scenarioer og ville kurser på 70,- og 80.- +++ så stopper jeg også.
Lotepus
30.08.2018 kl 17:31
3841
Jimmi. De sier jeg også bare kommer med vas . Andre mente den skulle opp opp og opp . Jeg så vi skulle til 50 tallet . Rett igjen som vanlig
Redigert 30.08.2018 kl 17:32
NanoVekter:
Hvor gammel er du egentlig? Du oppfører deg som en bortskjemt tenåring som bor hjemme sammen med mammaen din enda. Bare dritt fra deg dagen lang jo!
Du og noen få andre her inne på HO er med på å ødelegge hele forumet for godt. Skjønner meget godt at mange trekker over til TI, der det er fritt for sånne troll som deg.
Hvis du ikke har annet å komme med enn dritt her, da foreslår jeg heller at du holder kjeft!
Scoopfinder
30.08.2018 kl 16:46
3919
HAHAHAHHA :-)
Jeg skrev denne 19 aug :
Det var hendig for Korsar at han er borte til onsdag.
Når han kommer tilbake på onsdag vedder jeg på at han har vært så dyktig at han har solgt DNO på høyeste omsatte kurs mellom fredag til onsdag ?
LOL
Korsar, du hadde så lang erfaring at du visste det kom en rekyl i DNO.
Bare synd at den falt jevnt og trutt alle dagene.
Bare en liten del av dagen mandag var den et par øre over din kjøpskurs.
Hvorfor solgte du akkurat da ?
Skulle den ikke opp ?
Jeg skrev denne 19 aug :
Det var hendig for Korsar at han er borte til onsdag.
Når han kommer tilbake på onsdag vedder jeg på at han har vært så dyktig at han har solgt DNO på høyeste omsatte kurs mellom fredag til onsdag ?
LOL
Korsar, du hadde så lang erfaring at du visste det kom en rekyl i DNO.
Bare synd at den falt jevnt og trutt alle dagene.
Bare en liten del av dagen mandag var den et par øre over din kjøpskurs.
Hvorfor solgte du akkurat da ?
Skulle den ikke opp ?
Full reprising her nå. 60.000.000 barbert bort bare i dag. Hvem hadde forutsett det?
trump_vinner
30.08.2018 kl 15:00
4008
Tror vi må gjennom en washout før oppgang altså. Ser sånn ut.
Volumet er bob bob, riktig nok.
Jeg sparer siste kruttet i tilfelle vi skal ned mot 40 tallet igjen. (Da skal jeg ikke sprekke før)
Volumet er bob bob, riktig nok.
Jeg sparer siste kruttet i tilfelle vi skal ned mot 40 tallet igjen. (Da skal jeg ikke sprekke før)
Så hva som lå i kortene i DNO i dag. Tok et pent lodd på 40k til 16,30. Olja stiger bra og utbytte kommer.
Dailymute,
for dem som fulgte med og ikke ønsker å kjøre stråmenn på dette (inkludert en som faktisk gratulerte meg med timingen) så gikk altså DNO opp mer enn 50 øre over innkjøpspris allerede mandagen, der jeg kunne ta ut en pen gevinst før aksjen falt betydelig igjen.
Jeg er nå inne igjen med en dobbel så stor post som sist, og bare venter på at aksjen skal bryte opp gjennom det kunstig lave nivået foreløpig.
Anbefaler alle å ta et skikkelig lodd i DNO nå, før det stiger mer .
PS: For ordens skyld, om andre sjalu enn Dailymute skulle prøve seg på en ny bløff rundt mine trader, her er hva en mer rettskaffen kar skrev om dette den mandagen:
----------------------------------------------------------------------
1mattis1
20.08.2018 kl 09:59 1662
Det må være oppriktig smertefullt for enkelte her inne, at Korsar's DNO er oppe 3% så langt i dag. ;)
for dem som fulgte med og ikke ønsker å kjøre stråmenn på dette (inkludert en som faktisk gratulerte meg med timingen) så gikk altså DNO opp mer enn 50 øre over innkjøpspris allerede mandagen, der jeg kunne ta ut en pen gevinst før aksjen falt betydelig igjen.
Jeg er nå inne igjen med en dobbel så stor post som sist, og bare venter på at aksjen skal bryte opp gjennom det kunstig lave nivået foreløpig.
Anbefaler alle å ta et skikkelig lodd i DNO nå, før det stiger mer .
PS: For ordens skyld, om andre sjalu enn Dailymute skulle prøve seg på en ny bløff rundt mine trader, her er hva en mer rettskaffen kar skrev om dette den mandagen:
1mattis1
20.08.2018 kl 09:59 1662
Det må være oppriktig smertefullt for enkelte her inne, at Korsar's DNO er oppe 3% så langt i dag. ;)
Redigert 30.08.2018 kl 14:04
0.08% opp i dag. Dette går veien gutta.
Legge litt over på Merlin ja? du svarte ikke scoopfinder hvordan det gikk med DNO-traden din. Noen ganger skulle jeg ønske at slike som deg selv fant ut at å holde kjeft kan også være en bra ting.
Denne vil aldri gå over 70,- igjen.
Ja, her sitter jeg med popcornposen min og venter på at Merlins startinnlegg skal skje fyldest:
"DnB-tallene har vi allerede korrigert til 334 kr. Med spesielt salg innen 1FL, der jeg riktignok har regnet anvendelse kun for 30%, som er lavt satt, får vi likevel en NAV på 3340kr. pr. aksje"
Ja, selv om Merlin har satt sitt estimat for "anvendelse" lavt som han sier, så er en aksjekurs 3340 virkelig noe å se fram til.
Jeg kjøper mer popcorn og hoster diskret i ermet...
Kurs foreløpig: 59,60.
Ikke lenge igjen nå :-)
"DnB-tallene har vi allerede korrigert til 334 kr. Med spesielt salg innen 1FL, der jeg riktignok har regnet anvendelse kun for 30%, som er lavt satt, får vi likevel en NAV på 3340kr. pr. aksje"
Ja, selv om Merlin har satt sitt estimat for "anvendelse" lavt som han sier, så er en aksjekurs 3340 virkelig noe å se fram til.
Jeg kjøper mer popcorn og hoster diskret i ermet...
Kurs foreløpig: 59,60.
Ikke lenge igjen nå :-)
Redigert 30.08.2018 kl 10:46
Da ble jeg nummer 50.000.
Det er ut til at selskapet går igjennom en reprising. Dersom vi ser 40,- tallet så kaster jeg meg på.
Det er ut til at selskapet går igjennom en reprising. Dersom vi ser 40,- tallet så kaster jeg meg på.
Lotepus
24.08.2018 kl 12:25
4774
Dermed har jeg sluppet ett stort papirtap Hugoil , har forøvrig hatt noen trader i Nano . Inn og kjapt ut
Hugoil
23.08.2018 kl 14:08
5031
Dette må da være tidenes mest klikkede tråd på HO?
Kom i en tid med ATH for antall NANO-tråder, bare 1 i flere dager.
Det hjelper med et godt navn, mange fluer og mye brødsmuler.
Joda, tidsfordriv. Lotepus er her selv om han ikke har eid NANO på 10mnd.
Kom i en tid med ATH for antall NANO-tråder, bare 1 i flere dager.
Det hjelper med et godt navn, mange fluer og mye brødsmuler.
Joda, tidsfordriv. Lotepus er her selv om han ikke har eid NANO på 10mnd.
Scoopfinder
23.08.2018 kl 10:40
5174
Korsar, hvor mye tapte du på DNO-traden ?
Den falt jevnt og trutt hele tiden.
Det hjalp visst ikke med den lange erfaringen din gitt.
Enda alle faktorene pekte på oppgang.
Kanskje det blir bedre når du får enda 40 år erfaring ?
Ikke for å strø salt i såret, men Totalindeksen OSEBX steg 2% de dagene du tradet DNO med tap.
Jeg fikk altså en pen verdiøkning ?
Den falt jevnt og trutt hele tiden.
Det hjalp visst ikke med den lange erfaringen din gitt.
Enda alle faktorene pekte på oppgang.
Kanskje det blir bedre når du får enda 40 år erfaring ?
Ikke for å strø salt i såret, men Totalindeksen OSEBX steg 2% de dagene du tradet DNO med tap.
Jeg fikk altså en pen verdiøkning ?
Redigert 23.08.2018 kl 10:41
Lotepus
21.08.2018 kl 18:45
5702
Til glede for mange her så har jeg faktisk ikke hatt tid til å følge med på Nano en stund nå . Kjører heis og blir svimmel i IOX . Faktisk forundret over Korsar valgte DNO og ikke IOX på fredag .
Har selv satt stille i båten som dere sier ,fra over 7 ned til 4 og opp til litt over 5 i dag . Travelt på jobb ,så ikke tid til trading . Venter på neste kommende dipp før hopper inn i Nano igjen
Har selv satt stille i båten som dere sier ,fra over 7 ned til 4 og opp til litt over 5 i dag . Travelt på jobb ,så ikke tid til trading . Venter på neste kommende dipp før hopper inn i Nano igjen
Tenker gravere hadde funnet noe om USA har vært i gang en stund.
Ønsker likevel å sitte inne tungt, tolker selskapet som for lavt priset, så vil ikke trade på egne spekulasjoner engang. Bedre å sitte rolig i båten
Ønsker likevel å sitte inne tungt, tolker selskapet som for lavt priset, så vil ikke trade på egne spekulasjoner engang. Bedre å sitte rolig i båten
LinPiao
21.08.2018 kl 15:49
5989
Nja. Det er riktig at kursen falt etter de to siste presentasjonene i henholdsvis mai og februar. Men det var en greiere utvikling etter de to presentasjonene før det, altså Q2 og Q3 i 2017.
Det hadde vært enkelt hvis man visste at aksjen ville falle i slutten av denne uka. Jeg tror sjansen er 50 prosent, så du kan få rett Lotepus.
Det hadde vært enkelt hvis man visste at aksjen ville falle i slutten av denne uka. Jeg tror sjansen er 50 prosent, så du kan få rett Lotepus.
Ja, det ville ikke forundre meg. He,he.
Aner vi en positiv trend foran morgendagens begivenhet. Det er alltid noen som vet, og lekkasjer er ikke til å unngå!
Forum forum
21.08.2018 kl 13:56
6217
bateman skrev Er costa tilbake? Eller den mye omtalte andrew kai?
Om Archer-1
"Disse dataene støtter begrunnelsen for Archer-1-studien, og kan endre måten radioimmunoterapi og anti-CD20 immunterapi vil bli brukt i fremtiden."
Om jeg hadde eid den CD20 medisinen som dominerer markedet, men har gått ut på patentbeskyttelsen....hmmmm, da hadde jeg muligens vurdert å kjøpe opp den medisinen som sikrer inntektene langt inn i fremtiden.
"Disse dataene støtter begrunnelsen for Archer-1-studien, og kan endre måten radioimmunoterapi og anti-CD20 immunterapi vil bli brukt i fremtiden."
Om jeg hadde eid den CD20 medisinen som dominerer markedet, men har gått ut på patentbeskyttelsen....hmmmm, da hadde jeg muligens vurdert å kjøpe opp den medisinen som sikrer inntektene langt inn i fremtiden.
Netromo
21.08.2018 kl 13:55
6220
16.8.2016 ble Q2 2016 fremlagt. Kursen var ca kr 27.
Q2 ble starten på et nyhetsrally frem mot ASH 2016 i desember. Kursen stanghet på kr 129 og emisjonen ble satt på kr 114 dagen etter (6.12).
Jeg tipper selskapet, styret og ledelsen er interessert i en god progresjon frem mot ASH 2018. Betalutin prosjektet vil forhåpentligvis vise fremgang på viktige effekt tall - spesielt DOR selvfølgelig. Jeg har personlig tro på at dette kan ende på tresifret kurs innen desember.
Q2 ble starten på et nyhetsrally frem mot ASH 2016 i desember. Kursen stanghet på kr 129 og emisjonen ble satt på kr 114 dagen etter (6.12).
Jeg tipper selskapet, styret og ledelsen er interessert i en god progresjon frem mot ASH 2018. Betalutin prosjektet vil forhåpentligvis vise fremgang på viktige effekt tall - spesielt DOR selvfølgelig. Jeg har personlig tro på at dette kan ende på tresifret kurs innen desember.
Guess who`s back!
Lotepus
21.08.2018 kl 13:05
7340
Om ting er som normalt i Nano , vil vi se 50 tallet igjen i morgen . Etter presentasjonen .
bateman
21.08.2018 kl 09:55
7538
Støtter doktoren der! Hvis vi ser en ORR på nærmere 100% for Archer, så er faktisk ikke det kursmålet usannsynlig.
dr. Stockman
21.08.2018 kl 09:53
7555
Er litt mer optimist, og holder fast ved mitt opprinnelige kursmål på 1610 kr og prislapp på 75 mrd (forutsetter full klaff med Archer).
Og da blei det en ekstra lott i dag også.
Vi skal opp fremover høsten mot ASH.
Hva som skjer i morgen, og fra dag til dag fremover, er for meg og mange andre helt uinteressant.
Tradere, roboter og shortere kan bare holde på. Det fundamentale vinner til slutt.
Nano blir solgt for mellom 30- 50 mrd til slutt. Da spiller det liten rolle om kursen er 60 eller 64 i dag. De fleste store som sitter inne i selskapet har skjønt dette for lenge siden.
Forum forum
21.08.2018 kl 09:38
7603
Bateman.
om den ikke er økende er det noe feil. Den burde stige relativt kraftig fremover, noe Kvale også bekreftet i forrige Q&A. Nå er det ramp up på distribusjon som kjøres samtidig med studiene.
Archer-1. Denne behandlingen kan endre måten man bruker CD 20 på totalt.
om den ikke er økende er det noe feil. Den burde stige relativt kraftig fremover, noe Kvale også bekreftet i forrige Q&A. Nå er det ramp up på distribusjon som kjøres samtidig med studiene.
Archer-1. Denne behandlingen kan endre måten man bruker CD 20 på totalt.
bateman
21.08.2018 kl 09:32
7623
Ikke utenkelig med nedgang i morgen. Spent på å se pengebruken, er den økende?
Blir spennende i morgen folkens.
Jeg sitter fullastet, og gleder meg til å se en ledelse som lyser av optimisme, og formidler for markedet hvilket potensiale vi står overfor.
Jeg tror vi kommer til å se en fin stigning i kursen fremover høsten, og før ASH kommer kursen til å ligge godt oppe på hundretallet igjen. Vi som følger selskapet, og har tro på det fundamentale vet faktisk hva som kommer. Dette blir større enn høsten 2016:)
Vi er på Fast-track. Mye tyder på at vi står overfor et paradigmeskifte innen kreftbehandling her. Tenk dere den enkle behandlingen, og quality of life for pasientene. Dette er ikke priset inn i selskapet i dag..
Vi venter på flere hyggelige meldinger fremover, og jeg anbefaler de som har tro på Betalutin å ta plass nå. Det kan fort bli en reprising av selskapet i meget positiv retning denne høsten.
Er ikke lenge til de som sitter og venter på lavere inngang skjønner tegningen, og begynner å kjøpe nå.
Vi skal opp!
Du verden, det er interessant å bytte 1 og 1 aksje nå? Lite tilgjengelig? He,he.
Ikke vits å bruke energi på å diskutere med NanoVekter. Vedkommede prater ut i fra egen posisjon og ønsker, og har ingenting i mot å spre misinformasjon eller direkte lyve. Bare et par poster siden her i tråden han kommer med påstand om kurs på 70 kr/aksjer når filing for approval for 3FL gjøres.
Abstraktene er informasjon en kan fortolke mer om hva som er i anmarsj fra. Om markedet benytter det som en sell on news, får det være opp til de som vil tegne kurs. Det kan være gull i fortolkning av hva vi har i vente på presentasjon.
Nå har vi fått indikasjon på biomarkører for DLBCL, og Archer-1 har forevist potensial som kan by på et reelt paradigme-skifte i behandlingen til de som blir syke.
Abstraktene er informasjon en kan fortolke mer om hva som er i anmarsj fra. Om markedet benytter det som en sell on news, får det være opp til de som vil tegne kurs. Det kan være gull i fortolkning av hva vi har i vente på presentasjon.
Nå har vi fått indikasjon på biomarkører for DLBCL, og Archer-1 har forevist potensial som kan by på et reelt paradigme-skifte i behandlingen til de som blir syke.
dr. Stockman
21.08.2018 kl 08:55
7589
Interessen for å gå inn i NANO er så absolutt til stede i markedet. Sliter fortsatt med forventninger om billigere inngang. Sjelden at kvartalspresentasjoner har ført til oppgang, så de fleste føler nok at de trygt kan vente med inngang til etter kvartalspresentasjonen (i tilfelle det skulle dukke opp noe negativt som forsinkelser o.l.). 70 dager igjen til abstraktene legges ut, og det er ikke all verdens tid for å posisjonere seg, så etter kvartalspresentasjonen vil det nok gå oppover i fravær av negative nyheter.
tixis
21.08.2018 kl 07:03
7725
Er d merke det som farer med løgn?
Er d vi som lyver for oss selv og tror på det?
Er d selskapet som lyver?
Eller kan d være at en del eiere i selskapet ikke skjønner en pøkk av hva som foregår?
Tenker da ikke på trådene som lever sitt eget liv
Er d vi som lyver for oss selv og tror på det?
Er d selskapet som lyver?
Eller kan d være at en del eiere i selskapet ikke skjønner en pøkk av hva som foregår?
Tenker da ikke på trådene som lever sitt eget liv
Når sist ble et abstrakt fra Nano tatt godt i mot av markedet? Markedet har svart at "...det her liker vi ikke..."
Redigert 20.08.2018 kl 21:25
Når W. Buffet uttalte at børs er overføring fra de utlåmodige til de tålmodige. Mente han 3-måneders perspektiv? 0.o
Er vel bare litt over 2 måneder til vi får innsyn i hva som er tilsendt til ASH, med en FPD meldt.
Er vel bare litt over 2 måneder til vi får innsyn i hva som er tilsendt til ASH, med en FPD meldt.
Forum forum
20.08.2018 kl 13:45
8157
Om alt går som planlagt er vi fylt til randen av ting som skal hauses etter onsdag, så nyt disse rolige dagene. Kan vi få bekreftelse på at de har sendt inn to abstrakter til ASH mon tro?
trump_vinner
20.08.2018 kl 11:58
8285
De fleste som hauset opp aksjen har gått over til PHO ser det ut til. Kan det være forklaringen?
NANO aksjonærene har ingen forventninger lenger :(
Kom igjen ! Hvor er entusiasmen ?
Kom igjen ! Hvor er entusiasmen ?
tixis
20.08.2018 kl 10:30
8423
stockwalker skrev Hva er aksjonærenes forventninger til Q2 på onsdag ?
Forventer egentlig ikke så mye men at man kan,si noe om antall sentre som rekrutterer.
I den sammenheng hadde det vært fint om man kunne opplyse om hvor mange pasienter som er rekruttert til nå. Gjør de d og tallet kommer inn høyt vil nok det overraske markedet og sette fart på kursen.
Ellers blir det vel bare litt smått og godt. Kan jo komme mye nyttig som vi ikke tenker på nå, men og forvente noe tall fra studiene kan vi bare glemme inntil ASH.
I mens så for robotene holde på. Mine aksjer får de ikke før budet kommer på bordet en gang i slutten av 2019 eller begynnelsen av 2018.
Har ikke spesielt tro på noe partneravtale med det første. Nok penger på bok til å kjøre videre i motsetning til Algeta som nærmest ble tvunget inn i en avtale pga pengemangel.
I den sammenheng hadde det vært fint om man kunne opplyse om hvor mange pasienter som er rekruttert til nå. Gjør de d og tallet kommer inn høyt vil nok det overraske markedet og sette fart på kursen.
Ellers blir det vel bare litt smått og godt. Kan jo komme mye nyttig som vi ikke tenker på nå, men og forvente noe tall fra studiene kan vi bare glemme inntil ASH.
I mens så for robotene holde på. Mine aksjer får de ikke før budet kommer på bordet en gang i slutten av 2019 eller begynnelsen av 2018.
Har ikke spesielt tro på noe partneravtale med det første. Nok penger på bok til å kjøre videre i motsetning til Algeta som nærmest ble tvunget inn i en avtale pga pengemangel.