NANO. Nordic Nanovector takes the pole position

Araber
NANO 15.01.2020 kl 16:23 13038

Genmab patentfilling publish 26.12.2019

Title : Anti CD 37 antibodies and anti CD 20 antibodys.

Responses and examiner comments : The present application contains 50 claim. There are so many dependent claim, and they are drafted in such a way that the claim as a whole are not in compliance of Article 6 PCT.


----------------------------------------------

The simple thing is the best, the pole position. Nordic Nanovector IP protect anti CD 37 antibodies.

Publication number: 20190008989. Inventors: Roy H. Larsen, Ada Repetto-Llamazares and assignee Nordic Nanovector ASA

METHOD FOR UPREGULATING ANTIGEN EXPRESSION

Claims

1. (canceled)

2. A method of sensitizing B-cell cancer cells in a person for an anti-CD20 drug comprising: Administering to a person having B cell cancer cells, a radioimmunoconjugate, which comprises: a monoclonal antibody specific for CD37 selected from the group consisting of HH1, humanized HH1, chimeric HH1, chHH1.1, and chHH1.3; and 177Lu, and administering an anti-CD20 antibody therapy to said person 3-15 days after administration of the radioimmunoconjugate.

3. The method of claim 2, wherein said person has a B-cell malignancy selected from the group consisting of non-Hodgkin lymphoma, acute Lymphoblastic Leukemia, and chronic lymphocytic leukemia.

4. The method of claim 2, wherein the anti-CD20 antibody therapy comprises administering ibritumomab, tositumomab, rituximab, atumumab, veltuzumab, obinutuzumab, or ocrelizumab to said person.

5. The method of claim 2, wherein the increased expression of CD20 on the surface of B-cell cancer cells in said person is performed prior to immunotherapy or immunoconjugate therapy.

6. The method of claim 5, wherein the person has a B-cell malignancy selected from the group consisting of non-Hodgkin lymphoma and chronic lymphocytic leukemia.

7. The method of claim 2, wherein the monoclonal antibody specific for CD37 is HH1.

8. The method of claim 2, wherein said radioimmunoconjugate further comprises a linker.

9. The method of claim 8, wherein the linker is a chelating linker selected from the group consisting of p-SCN-bn-DOTA, DOTA-NHS-ester, p-SCN-Bn-DTPA and CHX-A″-DTPA.

10. The method of claim 2, wherein the radioimmunoconjugate is formulated as a pharmaceutical composition.


---------------------------------------------

Scientists associated with Betalutin have shown great results in their Lymrit clincal trail experiments, and this is due to the moments associated with Hexamerization. By binding to their target molecules on a cell, antibodies were found to group into rings of six. This complex forms a hole in the cell membrane and the cell dies.

Described by Christoph Rader and Adrian Wiestner : Six-packed antibodies punch better



https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6717577/


( Adrian Wiestner will be a speaker in Oslo Norway 23.-24. April 2020 at the Nordic Educational Meeting on CLL )
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
skerptiker
15.01.2020 kl 20:07 9179

Vel vel. Men det ser ut som om det er motorstopp, eller så strever ledelsen med å finne riktig gear. Tafatt utvikling, dette!
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Araber
15.01.2020 kl 20:25 9111

Dette kan virke som en tafatt utvikling. Jepp men forskning i vedensklasse tar tid, og det koster mye kapital og jævle mye arbeid. Hva aksjekurs angår så leser man på aksjeforumer hvor lite kompetanse Nordic Nanovector innehar. Dette tar jeg sterk avstand fra, men ledelsen burde vært flinkere til å "markedsføre" seg. Hva Ludvik skrev til meg den kvelden Costa pakket kofferten publiseres ikke her. Men vær klar over at utviklingen av pipelinen styres av resultater fra forsøk. Intet annet. Jeg forventer en høyere aksjekus i 2025.

Ang linken over : Her kommer en forenklet forklaring til bildet på norsk for øverste billedserie. CD 20 ( til venstre) på bildene er farget blå, og CD 37 er oransje ( i midten ) Gir man passientene CD 20 og CD 37 i et forhold på 3:3 ser man dette til høyre. Forholdet 1 : 5 eller 2 : 4 osv fårekommer også, men det blir en ring av CD 37 og CD 20 som blir til en killing six pack.

Ser man på den nederste billedserien så øker altså tettheten - mengden av de sekskantede figurerne, (medisinene) ved å bruke CD 20 sammen med CD 37. (skjematisk vist som 6 kantede figurer)

Den lange sorte streken under bildet viser økningen i cytotoksisitet (CDC)

Adrian bruker i oppsettet IgG1 og E430G mutasjon, men hva forskerene rund Betalutin studiene bruker i Lymrit 37/07 - Archer 1 vet bare ledelsen.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Sydney
15.01.2020 kl 20:48 9041

Mener du at genmab ikke fikk godkjent patent pga Nano?
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Araber
15.01.2020 kl 21:02 8983

Genmab har ikke fått avslag enda, de kan " fikse " på innsendelsen mange ganger. Så kan det komme innsigelser mv og dette kan pågå i mange år. Men legg merke til at flere innen Big Pharma vil inn i CD 37 segmentet. Nordic Nanovector er ettertraktet, men storgjedda til Bravo er ikke "feit nok for ledelsen"

La dette bli en tråd med SUBSTANS...............
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2020 kl 22:02 8828

Hva du finner, kudos.

Du må gjerne forklare og utdype ytterligere.

Har vanskelig for å tro at Nano ikke er på radarn til big farma. Vi kan riskirere at Nano havner på utenlandske hender før vi aner det. Kanskje allerede i år.

Det blir ekstremt spennende fremover - mye som skal på plass.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2020 kl 22:10 8799

Det jeg også lurer på er om Genmab har noe produkt fra før av i NHL eller noe i pipen sin? Eller skal de prøve seg på noe annet?
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Kula
15.01.2020 kl 22:28 8732

Later til at Hexamerization er en antibody-platform eid av Genmab:

The HexaBody® technology is Genmab’s proprietary antibody platform which allows for the creation of potent therapeutics by inducing antibody hexamer formation after target binding at the cell surface

The HexaBody technology builds on natural antibody biology and enhances the assembly of antibody hexamers (clusters of six) after target binding at the cell surface. This results in enhancement of immune effector functions including complement-mediated killing (complement-dependent cytotoxicity (CDC)). The HexaBody technology can transform antibodies with limited or absent CDC into potent, cytotoxic antibodies.

The HexaBody platform creates opportunities to potentiate the intrinsic killing ability of therapeutic antibodies

Applicable to a wide range of antibodies directed to different targets
Broad potential for new or improved treatments for a variety of indications

The HexaBody technology can be combined with Genmab's DuoBody platform as well as with other antibody technologies.

Videre virker det veldig som at denne platformteknologien kan forsterke effekten av komboen CD20/CD37 (I tillegg til andre komboer). https://europepmc.org/article/PMC/6717598

Mon tro om Genmab er interessert i Betalutin? Virker som det er et sterkt rasjonale for å slå kloa i CD37.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Araber
15.01.2020 kl 22:51 8634

Dette stemmer ikke : Later til at Hexamerization er en antibody-platform eid av Genmab

Linken sine opplysninger er hensynstatt av Adrian, i hans beskrivelse

Til opplysning så er Betalutin beskrevet i teksten på søknaden til Genmab og under henvisninger så finner man bla Ada Repetto & co. Alle innen Big Pharma følger med på storgjedda til Bravo. Storgjedda nevnes også i Big Pharma sine patentsøknader
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.01.2020 kl 22:56 8597

Hehe, dette er jo rene syretrippen :-)
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Araber
15.01.2020 kl 23:00 8547

Google : Hexamerization !
Google : Genmab pipeline !
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
16.01.2020 kl 00:39 8373

Det er jo så enkelt at blir det budkamp å tilslaget er kanon så driter nu vel ledelsen i Nano med å gå videre alene med produktet. Det er det som er så vanvittig spennende å sitte som aksjonær. Kursen kan bli så høy før budet kommer at flere da allerede kaster korta. Den jævla høydeskrekken:-)
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Forum forum
16.01.2020 kl 08:30 8151

Utvilsomt viktig funn Araber gjør.

At selskapet er såpass tidlig ute innefor dette fagfeltet gir store muligheter fremover.
En del av materiale de allerede har forsket på og beskyttet, og noe av det publisert, vil nok kunne tas med i kliniske tester slik som DLBCL.
Om det ikke skjer all verden på fronten, er det mye spennende som skjer på forkning, utvikling og organisasjon.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.01.2020 kl 09:22 8001


Nordic Nanovector vil på litt sikt bli på størrelse med danske Genmab her i norge. Kurser over 1000 kroner og en utbyttemaskin.

Vi får se...Jimmi får nok rett til slutt skal dere se!:) Her byttes nå penger fra utålmodige til tålmodige! Hold på aksjene er mitt tips...Gjennombruddet er nært forestående!
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.01.2020 kl 09:28 7966

Kurs nå: 26-tallet
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.01.2020 kl 09:40 7916

Korsar: ser ikke hva du skriver. Hvis du leser mine innlegg, ikke bry deg om å svare. Etter flere år der jeg har vært høflig mot deg orket jeg ikke mer av tullet ditt. Du har allerede vært blokkert lenge. Ser ut i fra hva andre svarer deg at du fortsatt sprer eder og galle her inne på forumet. Håper du får den hjelpen du trenger etter hvert. Godt ment...Jimmi
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Araber
16.01.2020 kl 12:00 7743

Jimmi sine antagelser kan bli en realitet.

Sigrid S. Skånland, ( PhD. Institutt for Kreftforskning. Oslo Universitetssykehus) skal arrangere.

https://ccnorway.eventsair.com/2020nordic-cll/

She was a visiting scientist (1 month) in Dr. Adrian Wiestner's lab, NIH, Bethesda, MD, USA

Kommer kolegaen til Sigrid ( Arne Kolstad MD PhD - Oslo Universitetssykehus ) på dette fåredraget mon tro

------------------------------------------------------------

Her ser dere et bedre bilde av Six pakken som omhandler CD 37 og CD 20

http://www.haematologica.org/content/104/9/1696.figures-only

Adrian og hans tilknytning til National Institutes of Health. Adrian er en kapasitet og les mere om han.

https://irp.nih.gov/pi/adrian-wiestner

The Laboratory of Lymphoid Malignancies, led by Dr. Adrian Wiestner,

https://www.nhlbi.nih.gov/science/lymphoid-malignancies

-----------------------------------------------------------

Noen av medlemmene hos KG Jebsen centre for B cell malignancies er Harald Holte og Arne Kolstad

Sigrid på Twitter om KG Jebsen

https://twitter.com/SigridSkanland/status/1173551971766329345


Det er en fordel om man følger med på utviklingen og forskerene hos KG Jebsen sitt senter. De har ansatte som jobber med Betalutin

https://www.med.uio.no/klinmed/english/research/centres/kgj-b-cell-malignancies/people/


Aksjekursutviklingen styres av markedet og markedet styres av programvarer som lopper de kortsiktige aktørene for penger. Hver jævla dag ser man dette i aksjer som f.eks NANO. Mine aksjer er ikke til salgs får om noen år - 2025 er utgangspunktet. Nordic Nanovector kommer til å fore opp flere store gjedder som Big Pharma vil prøve å slå kloa i.


Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
16.01.2020 kl 13:40 7606

Da kan du være den eneste som klarer å se så langt frem i glasskula, det gjør du bestandig i din analyse, kan du begrunne det litt kortfattet og 2025??
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.01.2020 kl 14:40 7487

Hehe, mens Jimmi gjentar sine årlige skrik om minst 1000 i kurs - veldig snart - gjør NANO derimot som Korsar har sagt de tre foregående årene.
Så også nå i 2020, helt i tråd med min advarsel den 18. des om kommende syklisk fall (da aksjen stod i 33+). Nå er den nå nede på 26-tallet.
Sånn er det bare.
Så jeg skjønner enkeltes behov for å blokkere virkeligheten ute her :-)
Og de som har varslet kurs på minst 1000 (eller 4000+ for den del) i flere år er som før mye mer kompetent enn dumme Korsar.
Dette iht til "den nanoiske selvskaderlov" :-)
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Sydney
16.01.2020 kl 15:15 7404

Det er jo bare oppspinn og spekulasjoner fra masta. Sånn har han holdt på i årevis. Konspirasjoner og spekulasjoner. Helt tullete
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.01.2020 kl 15:25 7360

Er redd Nano er på utenlandske hender lenge før 2025, kanskje allerede i år.

Hvem vil sitte å se på at konkurrentene overtar markedet i NHL med Archer-1 ?

Det er faktisk merkelig at ikke budet er der allerede, men at det er forhandlinger på gang er jeg ikke i tvil om. Spørsmålet er vel mere når, og ikke om.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.01.2020 kl 15:31 7337

Disse ønskedrømmene er så bort i natta urealistiske at det knapt nytter å si noe mer til denne figuren.
Vi kan ta tråden opp igjen ved neste årsskifte?
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Hugoil
16.01.2020 kl 15:44 7292

Malony
I dag kl 14:36
86
Hugoil skrev
Volum betyr mye, så jeg spurte om andel. la oss si det var 5% (og denne var da trolig kjøpt på omtre..
Hehe... Hadde det vært så lite, så hadde det uansett vært 1000 kr mer enn du har tjent, og flere tusen mindre enn du har tapt idag. Jeg har ikke 70k, men 6 siffret... Trader ofte med ca 70k eller 40k eller alt... Kommer litt an på. I dag måtte jeg ta meg til takke med kun ca1% fortjeneste da jeg reiser med flyet nå. Det ble kun ca 700 ekstra aksjer... Nornalt bygger jeg 1000-2000 om dagen... Kan ikke ha tid til alt.
Joda jeg shortet, og tok et tap på rundt 1%... Tror det er 1 av 2 ganger jeg har tapt på DNO. Lykke til videre..ser ikke ut som du kommer noen vei med DNO aksjene dine...jeg bare bygger på, så blir jeg med deg oppover den dagen det skjer. Hepp hepp
Svar
Hugoil
I dag kl 14:37
82
Er det ikke det Korsar pleier å si når han får forklaringsprobblem - han sitter i drosja på vei til flyplassen. Sett sånt!
En stor løgnhals han der, sitter liksom med 70K og sa forleden at kursen skulle til 9,-. En aksje som han sier deter olja som holder oppe - og den spådde han ned til 60 i også forleden. Skrulletull=Korsar=Maloney.
--

Korsar sitter visst her på Nano-trådene og koser seg mens flyet han sitter på tar av nå.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.01.2020 kl 16:06 7255

Her må tapene ha ført til det reneste mentale kaos?
Jeg skjønner ikke hva jeg har med Hugoils krangel med Malony å gjøre?!
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
16.01.2020 kl 16:20 7212

Selvfølgelig skal vi ta opp diskusjonen ang Nano ved årsskiftet. Er ganske sikker på en ting Korsar, den dagen kursen passerer 40 kr ++ så er du forduftet. Så Jeg tror mulighetene er større for at det ikke blir noen diskusjon ved årsskiftet.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.01.2020 kl 16:27 7200

Bullinvestor,
det er ingen som er mer interessert i at NANO skal gå til himmels enn jeg.
Forskjellen på deg og meg er at jeg har en kvalifisert kunnskap om farma som har hindret meg i å dumme meg ut med hausseskrik de siste tre årene.
I stedet har jeg rolig og fattet hengt meg på hver temporære oppgang og solgt før det falt for mye igjen.
For herrens skyld mann: Aksjen har falt over 80% mens du og dine trosfeller har gaulet togavganger hele tiden.

Og jeg vil selvsagt heller ikke dumme meg ut med sånt i år: Som før vil jeg hoppe på hver gang aksjen tenderer til å begynne å gå.
Men jeg er altså ingen selvskader som sitter bevisstløst på nedover igjen og igjen.
Ved å unngå å være med på en 80% nedtur får jeg 5 ganger så mye aksjer når det evt. tar av igjen enn dem som har sittet fastklamret.
Men det er vel helt kørka fremdeles, det? Hahaha
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.01.2020 kl 16:47 7738

Ser du svarer meg Korsar, jeg kan ikke lese innleggene dine siden du er blokkert.

Du får snakke med deg selv på den andre tråden du har laget til deg og dine alias nick-names. Og ikke minst respektere trådstarer om dette blir er seriøs fundamental tråd.
Du trenger ikke svare, jeg leser deg ikke uansett.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
16.01.2020 kl 17:20 7667

Korsar
Fra mitt ståsted så har jeg snitt på mine aksjer ca 29 kr, ja jeg er i minus, men du vet vel at med litt medvind så snur dette fort. Jeg driver ikke med øre trilling.
Du skriver jo om dine fantastiske kunnskaper:( Som før vil jeg hoppe på hver gang aksjen tenderer til å begynne å gå) Vrøvel du tror du er insider. Ja kjempeenkelt idag gikk Rec opp ca 65%, hvor enkelt er det ikke å hoppe på å få med seg hele oppgangen🤡
Din nervøsitet er til å le av, når du er inne i Nano og ser aksjen falle med noen ører da merker vi panikken din. Dette er ikke bra og hvis testosteron nivået er lavt så er ikke dette bra for helsa det øker panikken. Tips, kanskje ta litt protein tilskudd.

Hilsen Bullinvestor
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Araber
16.01.2020 kl 17:32 7615

Fra Internett : Many or even most conspiracy theories are demonstrably false. But some, like Watergate, are true

-----------------------------------------------------

Dr. Ritva BLY, Radiation and Nuclear Safety Authority (STUK), Finland, presenterte Betalutin som "upcomming new drug" i 2019

Hvem som arrangerte dette seminaret kan du lese om her hvis man gidder. Klikk gjerne inne på siden på nye linker så skjønner man at publiseringen ikke er produsert i fylla på en finsk badstu.

https://ec.europa.eu/energy/en/topics/nuclear-energy/radiation-protection/scientific-seminars-and-publications/group-experts

https://ec.europa.eu/energy/en/topics/nuclear-energy/radiation-protection/scientific-seminars-and-publications


Det ble publisert en viktig opplysning i løpet av 2019 fra International Atomic Energy Agency om den store gjedda Betalutin. Du finner det under Chapter 8
( Radiopharmacy: An update - EANM )

Klipp ut og lim det inn på Google : www.eanm.org › uploads › 2019/11 › EANM19_TechGuide-1


At storgjedda til Bravo får intenasjonal oppmerksomhet betyr at forskerne rund Betalutin gjør en kjempejobb, som verden legger merke til. Det liker Bravo.


Min interesse for Nordic Nanovector skjedde for noen år siden og jeg hadde da en formening om at det ca 2019 ville vært mye som var avklart, men dessverre så ser man at jo lengre man kommer i utviklingen dess flere ting må prioriteres, og flere og flere momenter må hensynstas. Et eksempel er da REK avslaget forelå gikk deg mange måneder før Arne tok tak i dette. Skyldes prioriteringer. Et annen moment som tar tid og som må prioriteres er innsendelse av patenter og oppfølging av dette. Jeg var inne på en side som viste oversikten av en av patentene og her har ledelsen brukt ca 10 år for godkjenning i orten land verden over. Tenk selv hvilke land som må prioriteres, man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne dette momentet. Mange prioriteringer må tas de neste årene så innen 2025 bør vel det realistisk å danne seg et grunnlag for den lille gjedda 212Pb som jeg tror blir en storgjedde. Forskerne vet best, jeg er bare en amatør som i dag har lagt vekk krykkene og skal gjøre andre ting enn å trykke på en PC.

Håper at dere kan publisere både positive og negative opplysninger med substans, og oppfordrer alle til å ta den daglige kursutviklingen på en annen tråd. Husk at dette er et anonymt forum hvor det skrives mye piss..........................

Sorry folks måtte rette litt, små briller og liten skjerm
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Hugoil
16.01.2020 kl 21:52 7340

uff og uff som han holder på. Han sier han har vært på HO siden 1999 - 20 år mamma mia! Det er altså ikke bare på NANO-trådene Korsar=Crossover=Maynard=Maloney lyger&leker Aksjegud:
--
Malony
I dag kl 18:12
326
Som du ser på tidligere innlegg, så var jeg inne igjen i 14 tiden idag....(grunnet flytur) Så mine DNO aksjer la på seg ca 2%, ikke 1% som jeg hadde i utgangspunktet. .litt flaks må man jo ha også. ;) Hvis du sier det blir samme utvikling i morgen, ja da sitter jeg bare som dere, og tjener/taper like mye...
Redigert i dag kl 18:14
Svar
Troll_Leif
I dag kl 19:41
217
For en klovn, tror du selv på tullet du skriver. Kursen skal til 9 tallat og du sitter med 100K, hvorfor ikke vente til kursen kommer til 9,- så kan du bruke tiden til noe annet fornuftig enn å sitte å ljuge som som du tror det selv.
Svar
Malony
I dag kl 20:01
184
Fordi DNO er den aksjen på børs som har vært lettest å tjene penger på siden jeg ble aktiv her igjen. Hvorfor vente til 9, når man kan tjene allerede nå, som jeg har gjort siden den var i 14? Snur dem på 9, så endrer jeg strategien, og ser litt lengre sjikt...og blir som dere. Men til da så koser jeg med daglige fortjenester for å ha flest mulig aksjer når/hvis oppturen kommer. (da hvis olja blir 70+),
Redigert i dag kl 20:02
..
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.01.2020 kl 22:16 7267

Hugoil,
med hånden på hjertet - nå blir jeg alvorlig bekymret for deg?
Og det er jeg neppe alene om på forumet etter dine siste to innlegg.
Er det flere års tap som har sendt deg ut i disse villfarelsene?
Jeg har da aldri sett deg så bortreist før?!
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Araber
17.01.2020 kl 21:05 6891

Her hos Trygve er det ikke mye substans, her er oppimot 100 % opptatt av den daglige kursen. Unntak finnes, men stort sett er de beste forsvunnet.

Viste dere at Adrian Wiestner har hatt studier sammen men Erlend B. Smeland og Harald Holte, så det blir nok en god drøs arrangert av Sigrid i Oslo. Jeg tenker at Arne Kolstad også stiller for Adrian har skrevet studier om B celler og om Chronic Lymphocytic Leukemia. Tenker at Adrian er interessert i en prat om Lymrit 37/07 - Archer 1

Arne Kolstad skriver bla : The right pre-treatment and pre-dosing regimens are the key to Betalutin`s success.

Predosing er predosing........... men 1400 mg under huden nede i bukveggen som vedlikehold gjør også susen i Archer studien

Det er nok mange med feite bankkontoer som vil ha tak i storgjedda til Bravo.

Aksjekursen er blitt torpedert av disse folka https://imgur.com/a/5V66PZa eller av disse https://no.pinterest.com/pin/475059460692504690/


Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Araber
18.01.2020 kl 13:18 6490

Hvorfor fikk Arne gode avlesninger i Archer 1 ? Var resultatene med eller uten predosering ? Er Archer 1 studien nå med 2 armer, en med predosering og en uten predosering ? ( side 13 på den nederste linken ) ? Klargjort for tilgang til 2 Linje ? ( side 12 på den nederste linken )

Glem å søke på Rek sine sider, de er ikke oppdaterte lenger. Nå finner man at Betalutin benevnes som Lymfom. Lymrit 37/01 har nr 176-176ab og Archer 1 har nr 177-178-179-180. Oppsett for Lymrit 37/05 finner man i en database i USA.

http://admininfo.helse-sorost.no/finn/Sider/results.aspx?k=Betalutin

Se på presentasjonen datert 12.12.2019 og sammenlign dette med infoen Helse Sør Øst sine nye sider.

https://www.nordicnanovector.com/investors-and-media/reports-and-presentations/presentations

God helg folkens. Internett er kjekt å ha for de som gidder søke................................
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Araber
20.01.2020 kl 18:00 5757

Poster denne her på denne tråden

Den 23 eller 24 april 2020 kan det komme en sensasjon i Oslo. Da har NCLLSG invitert et kobbel av internasjonale eksperter som følger med på Nordic Nanovector og dets forskere, som både er norske og internasjonale. Samtlige har nok lest : Targeting CD20 takes the backseat in CLL som er publisert på Internett. De som arranger er ikke en liten syklubb fra Toten, men de har en agenda. Utvikle medisin, og forsøke dette på mennesker, slik at flere overlever eller får noen år ekstra før de forlater denne jorden. Targeting CD20 takes the backseat in CLL har nok ledelsen i Nordic Nanovector også lest, og ledelsen samt forskerene vet hva det betyr å mikse CD37 og CD 20 med både 177Lu og eventuelt med 212Pb. Det må være stort når et slikt kobbel av forskere finner veien til Norge. I Norge har vi bare et fåtall gravejournalister. De er interessert i å få mest mulig klikk om hvordan rumpa blir stram og annet pizzzzzzzzzzzzzz.

Påmeldingsfrist for postere er satt til 1 Februar og hva som presentere her får vi vente på. Skal bli morro å se hvem Bravo har med seg. Hva resultatet av forskningen viser må vi vente på, men at de skal inn i CLL markedet er kjent for mange. Om det blir med 177Lu eller 212Pb vil resultatene fortelle


Her er de 8 som skal holde fåredrag.

Dr. Adrian Wiestner, aims to improve the treatment of patients with chronic lymphocytic leukemia (CLL)

Nicholas Chiorazzi, physician and researcher, is Head of the Karches Center for Chronic Lymphocytic Leukemia Research

Alessandra Tedeschi, MD, on new data for B-cell malignancy management reported at the 2019 EHA and ICML meetings.

Prof. Dr. Barbara Eichhorst. Specialist in internal medicine and hematology and internal oncology, som bla har skrevet : Continuous treatment vs fixed duration of monotherapies and combinations of targeted agents are treatment options in relapsed chronic lymphocytic leukemia.

Dr. Maryam Sarraf Yazdy is a fellowship-trained, board-certified medical hematologist/oncologist at MedStar Georgetown University Hospital

Dr. Kerry Rogers is an Assistant Professor in the Division of Hematology at The Ohio State University and specializes in chronic lymphocytic leukemia

Carol Moreno. Consultant Department of Hematology, Hospital de Santa Creu

Valentin Goede is leader of the Oncogeriatric Unit at St. Marien Hospital, Cologne, Germany. His current research interest is delivery of geriatric care to elderly in-patients with active hematological or oncological malignancies and frailty / high burden of geriatric syndromes.

Nordic Nanovector i førersetet, Genmab og Big Phama langt bak i bussen, kan bli resultatet.



Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Hugoil
21.01.2020 kl 13:37 5451

Se ovenfor - og nedenfor, Korsar=Maloney spiller samme plata både på NANO-tråder og DNO-tråder:
(Pass dere for forum, det er degenererende. Kor=Maloney=flereandrenick har ila 20år utviklet seg til løgner, den beste og at andre er dumme. Mens han skriver nedenforsående, skal han også etter egensigende sitte med "seks sifret antall DNO-aksjer". Den beste medisinen mot slikt er å avsløre han og deretter ikke konversere med han.)
--
Malony
I dag kl 10:18
184
oto1 skrev
wwbwb Nå må du ikke bli så lei deg. Dere får det sikkert koselig her, dere 3. Men hva dere skal g..
Synes jeg hører en skam og bitterhet i stemmen til Oto1.. Må jo være utrolig frustrerende og få konstatert dag etter dag, uke etter uke, mnd etter mnd, at idioter som "de tre" knuser selvutnevnte eksperter som han selv, Anywhere og Hugoil i å analysere og forstå DNO....ikke minst å tjene på DNO.
Synes synd på de som har fulgt disse såkalte "ekspertrådene" som er totalt feilslått, og har resultert i at mange har tapt mye.
Nå ønsker de å forsvinne fra forumet her med halen mellom beina, da de har tapt all troverdighet her...og begynne på nytt en annen plass.

I dag ser vi forresten bare begynnelsen, som jeg har nevnt tidligere.. OSE og Olja kryper nedover, og DNO kryper det dobbelte. Da ser vi 9 tallet mulig tidligere enn ventet, kanskje allerede på 62 dollar.. 9 blank på 60 dollar. Men for all del...hør heller på Oto1...
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Mrhifi
21.01.2020 kl 14:00 5394

Forget korsar og alonely....nu skal KAPITEL-FONDENE som Shorter CANCER RESEARCH mærke at der er vigtere ting i livet end QUICK PROFIT 💪💪💪 NANO2 COMEBACK
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Araber
21.01.2020 kl 20:55 5227

We are in the pool position.........................BRAVO

Hexamerization

Nordic Nanovector...................Nude mice with subcutaneous Burkitt's lymphoma Daudi xenografts and SCID mice intravenously injected with Mantle cell lymphoma Rec 1 cells - hexamerization were treated with either 177Lu-lilotomab or rituximab alone or with the combination of both treatments.......

........If the same effect is confirmed in a recently started clinical study Lymrit 37 / 07 it could change the way radioimmunotherapy and CD20 immunotherapy would be used in the future.............

Link - type of cancer, the hexamerization method : CD20 + CD30

https://www.researchgate.net/figure/CD37-and-CD20-staining-on-paraffin-embedded-lymphoma-tissue-cores-by-IHC_tbl1_256425317
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.01.2020 kl 21:07 5195

Vennligst hold meg utenfor denne tulletråden her.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.01.2020 kl 11:06 4870

Snart Q4 for Nano, kan det komme noe juice der? Kan være lurt å plassere seg hvis man skal få med seg hele oppgangen. Alle vet denne skal opp kraftig, men å time når eksakt er mer eller mindre umulig. NB: Ikke ment som hausing, bare et velmenende råd da jeg ser hvor dette bærer hen.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare
frontal
22.01.2020 kl 13:30 4721

Skal man forvente positive overraskelser ved kvartalspresentasjonen til NN? Det er mot alle odds.

Det vet du selv.
Redigert 21.01.2021 kl 01:26 Du må logge inn for å svare