Nå blir det sus i serken
ArneB 5.0
15.01.2020 kl 17:40
613
Frøken Jensen har sluppet en brakfis. Den begynner først å lukte om fjorten dager, eller noe sånn.
Men, dette kvinnfolket som skremmer livet av dere freppere, hva har hun gjort seg skyldig i? Har hun utført terrorhandlinger eller noe annet som skulle gjøre henne til public enemy no 1?
Hun skal jo etter freppminister Kallmyr pågripes med en gang hun lander på norsk jord. Da skulle vl saken være i orden? Jeg ser for meg at frepp kommer til å i fjerte, men drite ved sjåveggen i fortsettelsen.
Men, dette kvinnfolket som skremmer livet av dere freppere, hva har hun gjort seg skyldig i? Har hun utført terrorhandlinger eller noe annet som skulle gjøre henne til public enemy no 1?
Hun skal jo etter freppminister Kallmyr pågripes med en gang hun lander på norsk jord. Da skulle vl saken være i orden? Jeg ser for meg at frepp kommer til å i fjerte, men drite ved sjåveggen i fortsettelsen.
Redigert 15.01.2020 kl 17:47
Du må logge inn for å svare
Du forvrenger fakta som vanlig. Hva med å holde seg til saken Arne Brutal AP.
Kunnskapsløs men frekk er du.
ArneB 5.0 I dag kl 17:40 3
Frøken Jensen har sluppet en brakfis.
Den begynnerførst å lukte om fjorten dager ,eller noe sånn.
Kunnskapsløs men frekk er du.
ArneB 5.0 I dag kl 17:40 3
Frøken Jensen har sluppet en brakfis.
Den begynnerførst å lukte om fjorten dager ,eller noe sånn.
Redigert 15.01.2020 kl 17:44
Regner med at fisen får navnet Arne?
ArneB 5.0
15.01.2020 kl 18:06
597
Jeg skjønner t dere fortsatt er i mental alder der promp og bæsj er spennende.
Igjen, hva er det denne IS-dama har gjort som gjør at freppere bedriver truseskvetting på høylys dag?
Igjen, hva er det denne IS-dama har gjort som gjør at freppere bedriver truseskvetting på høylys dag?
Hei toern/folkens:))
Og...hva galt gjorde tyskertøsene, toern...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...hva galt gjorde tyskertøsene, toern...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Hjærnevasking og andre slike ting du sikkert synes er fint tipper jeg.
Vet du mer AP arne?
Vet du mer AP arne?
ArneB 5.0
15.01.2020 kl 18:12
589
Lulla Tilla er ute med alt sitt vett. Hun tar til orde for å straffe tyskertøsene. Du verden.
Hei toern/folkens:))
Og...ikke prøv deg på stråmanns retorikk, toern - hva galt gjorde tysker tøsene deg..ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...ikke prøv deg på stråmanns retorikk, toern - hva galt gjorde tysker tøsene deg..ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Redigert 15.01.2020 kl 18:15
ArneB 5.0
15.01.2020 kl 19:26
564
Skal vi se, tyskertøser. ja, hva gjorde de. I ettertid er de fleste enige om at de som gikk løs på de kvinnene var de verste forbryterne. Det samme vil ramme tullinger som tulla i ulla.
Jeg er ikke så belest egentlig på Olivers etterpå klokskap, men hva mener du generelt med "de verste forbryterne"?
Hva mener du i den sammenheng med "det samme vil ramme ulla
#takkja for svar men ikke noe snikksnakk
Hva mener du i den sammenheng med "det samme vil ramme ulla
#takkja for svar men ikke noe snikksnakk
ArneB 5.0
15.01.2020 kl 19:36
552
En psykiatrisk pasient ber om svar. Nei, det blir ikke aktuelt. Det kalles for å kaste perler for svin.
Dr 0.5 svarte seg bort i natta.
#fail medisin i ring
#fail medisin i ring
Hvem var det som brakte fis på banen? Jo det var Arne og den bør oppkalles etter deg.
siko1
15.01.2020 kl 20:39
524
Det var faktisk Arne B som brakte fis og dritt på banen, like etterpå sier fyren at hans ord er en perle.
Ja ja, sånn kan det sies.
Arne B spør hva denne kvinnen har gjort galt. Stortinget lager lovene som kjent, således dømte loven en norsk IS kvinne til 2 år og 9 mnd for assistanse til IS/soldater, hun hadde ikke selv vært i felten/ IS land engang og ytt støtte til soldater slik denne kvinnen har, som ansees som deltakelse. Alle solemerker tyder på domfellelse under samme paragraf.
Ja ja, sånn kan det sies.
Arne B spør hva denne kvinnen har gjort galt. Stortinget lager lovene som kjent, således dømte loven en norsk IS kvinne til 2 år og 9 mnd for assistanse til IS/soldater, hun hadde ikke selv vært i felten/ IS land engang og ytt støtte til soldater slik denne kvinnen har, som ansees som deltakelse. Alle solemerker tyder på domfellelse under samme paragraf.
Redigert 15.01.2020 kl 20:39
ArneB 5.0
15.01.2020 kl 20:40
521
Det ble brakt på banen med fullt overlegg. Kjenner mine pappenheimere. Uansett et godt bilde at når Frp skal være skikkelig vanskelige så fjerter de i badekaret. Slikt blir det lite av. Noe somer typisk for denne gjengen med tullebukker.
Hei folkens:))
Og...alle vet at toern er en stor femtekolonist som vil sette terroristenes rettigheter foran folket og nasjonenes sikkerhet - zånn er det bare..ZnageZz....
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...alle vet at toern er en stor femtekolonist som vil sette terroristenes rettigheter foran folket og nasjonenes sikkerhet - zånn er det bare..ZnageZz....
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
ArneB 5.0
16.01.2020 kl 06:47
475
Jeg skal for en gangs skyld dele en flik av bekymring med frepperne. Etter sju justisministre fr Frp så skjønner jeg godt engstelsen over en tobarnsmor i burka.
Nei. De fleste er ikke enige i det.
Normale folk skjønner jo at å ligge med fienden, en invasjonsmakt for faen, er den største forbrytelsen. Det har jo blitt kraftig dokumentert at tyskerHORENE både direkte og indirekte avslørte motstandsfolk og jøder til tyskerdrittene de var sammen med.
De som støtter tyskertøs og tar dem i forsvar burde skamme seg. Pakk.
Normale folk skjønner jo at å ligge med fienden, en invasjonsmakt for faen, er den største forbrytelsen. Det har jo blitt kraftig dokumentert at tyskerHORENE både direkte og indirekte avslørte motstandsfolk og jøder til tyskerdrittene de var sammen med.
De som støtter tyskertøs og tar dem i forsvar burde skamme seg. Pakk.
Risk-reward1
16.01.2020 kl 08:59
447
Sa han som starter en tråd om "brakfis"....................
IS-konene har drept og mishandlet over en lav sko, og konkret hva den ene sorte burkaen har gjort i ft den andre i et det terrorkaoset kalifatet var er ikke lett å vite for noen andre enn den innpakkede. Også i leirene er det mange rapporter om drap og mishandling av de som ikke klart støttet IS. Da har visstnok hatt en dødssyk sønn siden mai. Hun har spilt med hans liv for sin egen del.
Greit nok at vi hadde hentet ut han. Hun kan råtne. Hun hater alt vårt samfunn står for og er. Hun er en fiende av landet og alt vestlig. Hvorfor i alle dager skal vi hjelpe et slikt menneske?
RR
IS-konene har drept og mishandlet over en lav sko, og konkret hva den ene sorte burkaen har gjort i ft den andre i et det terrorkaoset kalifatet var er ikke lett å vite for noen andre enn den innpakkede. Også i leirene er det mange rapporter om drap og mishandling av de som ikke klart støttet IS. Da har visstnok hatt en dødssyk sønn siden mai. Hun har spilt med hans liv for sin egen del.
Greit nok at vi hadde hentet ut han. Hun kan råtne. Hun hater alt vårt samfunn står for og er. Hun er en fiende av landet og alt vestlig. Hvorfor i alle dager skal vi hjelpe et slikt menneske?
RR
ArneB 5.0 01.2020 kl 244
en har sluppet en brakfis. Den begynner først å lukte om fjorten dager, eller noe sånn.
...ser for meg at frepp kommer til å i fjerte, men drite ved sjåveggen i fortsettelsen.
------------------
dette er retorikk som får HO til å dufte spessielt.
%nese klype/lukke øye
godnatt og tenk på friskluftforsyning blir fremtidens mulighet til å selge frisk pust innpakket
en har sluppet en brakfis. Den begynner først å lukte om fjorten dager, eller noe sånn.
...ser for meg at frepp kommer til å i fjerte, men drite ved sjåveggen i fortsettelsen.
------------------
dette er retorikk som får HO til å dufte spessielt.
%nese klype/lukke øye
godnatt og tenk på friskluftforsyning blir fremtidens mulighet til å selge frisk pust innpakket