Pho - Frem mot 08.08.2018 - Half-yearly Report

Slettet bruker
PHO 18.07.2018 kl 10:42 12747

Ja, hva tror dere vi kan få før dette ?

Mulig ny leder ?

Hva tror dere om resultat, eg tipper +30% på 2017 resultat.




Kurs no på 32.2 , kan vi får forventning rally mot 08.08
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
focuss
18.07.2018 kl 10:58 7997

Nå har stigningstakten ligget på 1kr/mnd siden bunnen sept. 2017. Når de nå bruker begrep som " accelerated growth" så får vi tro på en akselererende kursvekst i en ikke så fjern fremtid også. Om den kommer før eller etter 8 august har jeg ingen formening om, men at den kommer føler jeg meg trygg på.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
SørenE
18.07.2018 kl 11:00 7983

Hej Norge

Tåka: spørg PHO -- de eneste som ved noget om leder og resultat !!
Kursen og rally -- Prøv at spørge din hoveddør :-)

Dansken
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
focuss
18.07.2018 kl 11:37 7910

Synes meldingen limt inn under fortjener en plass i solen. Ikke hver dag vi får melding om akselererende vekst og enormt potensiale. Ordlyden i meldingen ser jeg som en bekreftelse fra selskapet på at vi som ser enormt potensiale har medhold fra selskapet.


"Photocure has developed a leading position in the field of bladder cancer and is entering a period of accelerated growth, especially in the important U.S. market, were we have a strong commercial focus to leverage on the opportunities arising from the company's unique technology, products and excellent clinical results. Kjetil has been instrumental in developing the company to this stage with ambitions to become a leading bladder cancer company and we have jointly agreed that the time is right for a commercially experienced CEO to lead the company's next growth phase. I have enjoyed working with Kjetil and greatly appreciates his contributions to the company over two decades. We wish him all the best in his future endeavors", says Jan H. Egberts, Chairperson of the Board.
"As Photocure is entering a phase with vast growth opportunities and an ambition to expand the global commercial footprint, the timing is right to inform all stakeholders that I will not lead Photocure in the company's next era. I am proud of having been part of a company that has helped tens of thousands of bladder cancer patients in fighting their disease. Photocure is a great company with excellent people, world leading technology and products, and is perfectly positioned to be a true industry leader within the field of bladder cancer", says Kjetil Hestdal.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2018 kl 09:08 7661

Skal vi ta litt forventnings rally ;)
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Computum
20.07.2018 kl 09:33 7611

focuss
Med stigningstakt "1kr/mnd" vil ikke engang våre barnebarn få oppleve ditt kursmål på kr 1900,-
:-)
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
focuss
20.07.2018 kl 09:44 7586

Computum.
Kursmålet krever rundt kr 50/mnd. Høres jo spinnvilt ut, men synes ikke markedsandel på 20% ser spinnvilt ut. Synes tvert i mot det ser beskjedent ut. Foreløpig må vi sitte stille til vi hører startskuddet. Da er det bare å løpe så fort man kan å kjøpe enda mer.

Det forutsettes en P/E på 20. Det kan rettferdiggjøres ved at når vi når 20% markedsandel så ser markedet at det er gode vekstmuligheter opp til 100%. I tillegg til resten av verden og endetarm og terapeutisk effekt.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2018 kl 10:21 7527

phø, her kan du få 50kr dager om markeds andelene kommer!
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Merlin
20.07.2018 kl 15:27 7385

.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2018 kl 16:17 7317

Nu er det bare 18 dager til Q2 , så slipper vi sådane innlegg Merlin. Da innser til og med
du hvor dumt det blir. Men du klarer sikkert någre til føre det om vi kjenner deg rett.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Merlin
20.07.2018 kl 16:22 7305

Salgsøkning kommer i USA. Det vet vi. Antall TURBT scope har økt- Og fra 1Q18 vet vi at brukshyppigheten økte 4%. Det blir en prosentuell flott oppgang fra 2Q17.

Det er altså ikke spørsmålet. Spørsmålet er om det kommer et kvantesprang i salget i USA. Og da hjelper det dessverre ikke med noen prosenter. Det må inn helt andre kvanta! Der er ikke Photocure nå.

Det kan vi altså konstatere IKKE vil komme i 2Q18.

Vesentlig ved å tolke fungerende CEOs ansiktsutttrykk på 1Q18! Samt hans utsagn om lønnsomhet.

Det vi egentlig venter på er flg:

- høyt Cysviewsalg med flexiscop. Der må vi smøre oss med tålmodighet. Refusjon først fra 2019. Og kanskje bare noen få scop i markedet så langt i 2Q18, Dette blir det så langt ikke mye penger INN av. Kun høye salgskostnader og masse penger UT.

- Klarere og egen refusjonskode for TURBT. Den intrikate refusjonsmetoden hittil i 2018 kan være medvirkende til at sykehusene ikke tar bryderiet.

- Ny sjef. Det drøyer?
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Merlin
20.07.2018 kl 16:28 7293

pafo: Konsentrer deg heller om fakta enn å skjelle ut andre. Ingen grunn til å trolle. Hvis du er redd for dine investeringer: Selg!
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
BenteBazooka
20.07.2018 kl 16:40 7267

Merlin skrev .
Hvordan kan du konstantere at det ikke blir økt brukshyppighet nå?

"With its initial approval, BLC had limitations because it was approved as a one-time only procedure done with one particular type of rigid cystoscope and for finding papillary tumors. In addition, a history of BCG immunotherapy or intravesical chemotherapy within the past 90 days was a contraindication to the procedure due to concern about a potential increased risk of false positives from misidentifying inflamed tissue as cancer."
http://www.urologytimes.com/genitourinary-cancers/point-stand-alone-white-light-cystoscopy-thing-past

Disse begrensingene ble som kjent fjernet 16 februar, å Q2 er det første kvartalet vi kan se effekt av den utvidede godkjenning av rigide skop. Den bør føre til økt brukshyppighet.

Bidraget fra de fleksible skopene er nok ganske lite så tidlig, som Edison skriver i siste oppdatering: "The commercial launch officially began in mid-May so there should be a small impact on Q2 revenues and a greater impact in the second half of the year."
https://www.edisoninvestmentresearch.com/research/report/photocure18/preview/

Det som blir mest spennende med de fleksible skopene er antall utplasserte.

Effekten av refusjonen har vi så langt bare sett på utplassering av rigide skop, ved at Q4 og Q1 gjorde et lite hopp i antall.
Som vi ser her så var antallet skop utplassert per kvartal ganske dårlig frem til det ble kjent at Cysview fikk refusjon i november 2017
Q1-17:6
Q2-17:4
Q3-17:3
Q4-17:8
Q1-18:9

Innsidekjøpet til Egberts for noen uker siden, gjør at ivertfall jeg forventer noen positive signaler på Q2 presentasjonen.

Om noen få uker har vi fasiten :)

Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2018 kl 16:44 7258

Merlin

For det første vil jeg gjøre deg oppmerksom på at å legge ut 2 likelydende innlegg er spamming iflg forumreglene til HO.

For det andre har det ingen som helst mening å spekulere i hvor dårlig Q2 resultatet blir bare vel 2 uker før resultatet legges ut av selskapet.

Til tross for din frenetiske haussing av div aksjer på HO-forumet i mange, mange år, så trodde jeg faktisk du hadde litt mellom ørene.
Det eneste du har kommet med på alle disse årene er bare kunnskap du har lært av andre som kan farma-bransjen, slike som Snøffelen med flere.
La oss slippe disse meningsløse innleggene hvor du tigger etter lavere prising av aksjen(e), det blir bare alt for dumt.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2018 kl 16:46 7244

Det hjelper ikke Merlin kursen stiger. Før alle som er lite oppegående vet att en produkt som
myndigheterne betaler ekstra før att den skall bli brukt. Blir og brukt til slut.

Vesentlig ved å tolke fungerende CEOs ansiktsutttrykk.????? Er det seriøst ment Merlin.
Tror det er bedre att vurdere produkten.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
focuss
20.07.2018 kl 17:11 7210

Det jeg tror kan gi et OK Q2 resultat er:

- Resultatene fra fase 3 studiet offentliggjort for et år siden begynner å gi resultater.
- Flere leger er opplært i bruken av BLC Cysview
- All positiv publisitet rundt BLC Cysview begynner å gi resultater
- Refusjon begynner å gi mer effekt da flere kan bruke utstyret
-Salgsorg begynner å få erfaring og blir mer effektiv.
- Og et ørlite bidrag fra surveillance markedet og flexiscope .

Kvantespranget forventer jeg ikke til Q2 selv om det skulle vært fint å vite hva Hestdal hadde i tankene da han skrev akselererende vekst i sin "takk for seg mail" Det kan jo absolutt ha vært et signal.


Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
focuss
20.07.2018 kl 17:21 7191

Merlin
Virker som du prøver å få noen til å mene at det er en kjempeskuffelse om ikke kvantespranget kommer i Q2. Tror modne investorer ikke forventer det. Mot Q3 så kan man så smått begynne å forvente kvantesprang. Du forventet jo kanonresultat i Q1. Det er ikke slik den virkelige verden funker.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Merlin
20.07.2018 kl 17:28 7172

Jeg tror det blir økt brukshyppighet nå. Men altså ikke nok til at Photocure får noen kvantesprangeffekt. Vi må huske at det fortsatt er små omsetningstall for Cysview i USA: Det er ikke nok å se på prosenter og være fornøyd med det, slik Hestdal var. Det ga fyren sparken!

Omsetningen må kraftig opp. Fort!

Mitt innlegg ble av en eller annen grunn feilplassert, og ble lagt inn på nytt for å komme som siste innlegg. Så skyld heller på HOs innleggsprosedyrer.


Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Merlin
20.07.2018 kl 17:32 7166

Vi må være klare over at det er et sjansespill og langt fra sikkert at Photocure får opp salget til 20-70% andel i USA. Fortsatt har INGEN på HO forklart hvorfor ikke salget er mye høyere i USA. Alt taler for et høyt salg, men det tar ikke av. WLC er fortsatt hovedmetode. Merkelig hva? Er amerikanere idioter?

Så jeg utfordrer dere alle. Hva er grunnen?
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
bravi
20.07.2018 kl 18:21 7118

Det kan være mange grunner til at salget ikke tar av i USA. En grunn kan være at BLC med Cysview enda ikke er alment kjent hverken i helsesektoren eller blandt pasienter, ett google søk på nettet bekrefter det. En annen grunn kan være sterke motkrefter som focuss skriver om på annen tråd.

Det ene som er helt sikkert er at Q2 kommer til å bli skuffende med nedgang i kursen som resultat. Ellers hadde ikke Dahl uttalt seg som han gjorde ved Q1, det er helt klart.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
focuss
20.07.2018 kl 18:28 7286

Merlin
Utrolig at du ikke skjønner dette her. Er det virkelig så vanskelig? Surveillance ble godkjent 16 feb og første flexiscope lansert midt i mai. Virker som du mener det burde gitt effekt i Q1. Photocure kan da ikke trylle heller. Det virker som du er skikkelig engstelig for å bli fra skjørt mens du sitter å venter på emisjon i Nano. Pho trenger verken 70 eller 20 % markedsandel for å bli en suksess. Kursen her kan mangedobles på langt mindre markedsandel. Men synes det er lettere å se for seg en høy markedsandel enn en lav.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
focuss
20.07.2018 kl 18:35 7275

Bravi
Bare så det er sagt en gang til. Dahl sa at USA ikke ville gi overskudd i 2018. Han sa ikke at Photocure ikke vil vil gi overskudd i 2018.

For øvrig så er Dahl en regnskapsmann som sitter å regner på tall han ikke vet hvordan fremkommer. Tror ikke Dahl er noen viktig person for å se på fremtidsscenarier . Ikke en gang fra et kvartal til neste.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2018 kl 18:37 7268

Du snakker om potensielt `å drite på draget` bare et par uker før Q2 pres legges fram.
Ingen kan forandre på den virkelige verden med spekulasjoner.
Hva skal Merlin og bravi si til sitt forsvar hvis Q2 kommer inn med bedre tall enn markedet forventer og kursen stiger modert eller markant?.

Personlig forventer jeg ikke `net prifit` i Q2, men det kan komme gode vibber med guiding om sterkt økende salg fra slutten av Q2 og videre framover.
Jeg velger å ikke spekulere så nær `sannhetens time`, men forventer et såkalt kvantesprang i salget i Q3.
At kursen stiger videre er hyggelig for alle oss som har tid til å vente på huge bevegelse i kursen oppover i noen kvartaler til.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
bravi
20.07.2018 kl 18:39 7265

focuss, mulig det. Men Dahl er så viktig at han ble utnevnt til CEO, kan godt hende han blir i stillingen på permanent basis, vi får se.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
focuss
20.07.2018 kl 18:46 7249

Når det gjelder prognoser for salg i USA som Dahl får servert så vil det være naturlig at dette er prognoser fra de forskjellige områdeansvarlige i USA og hvor Bellete får ansvaret for den totale USA prognosen ut året. Slike prognoser inneholder selvfølgelig store usikkerheter og det er ingen grunn til å tro at det som sendes til Oslo er de mest optimistiske. Dersom USA teamet oppfører seg som folk flest så sender de fra seg prognoser de mener de er rimelig sikker på å klare. Ingen får kjeft for å overlevere.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
focuss
20.07.2018 kl 18:50 7239

Når CEO går ut av systemet så det vanlig at finanssjefen får det midlertidige ansvaret. At Dahl blir sittende permanent ser jeg som absolutt utenkelig.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
focuss
20.07.2018 kl 20:15 7158

Bare så det er sagt. Dahl har sannsynligvis ikke peiling på hvordan de områdeansvarlig i USA har tenkt når de gir sine prognoser. Han tar det som gospel og så trekker konklusjoner basert på tall han ikke kjenner bakgrunnen til. Helt normalt.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Flottesen
20.07.2018 kl 20:52 7110

Hvordan er kompensasjonsstrukturen for de amerikanske selgerne? Har de gode incentiver gjennom bonuser, eller er det hovedsaklig fastlønn? Er det noe selskapet har fortalt noe om?
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
focuss
20.07.2018 kl 21:13 7084

Flottesen
Det du spør om vet jeg ikke noe om. Men det jeg vet er at ingen ønsker å underprestere. Det påvirker prognosene.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Flottesen
20.07.2018 kl 21:47 7040

Det vi vet om incentiver, er at de faktiskt virker.

Dersom man har implementert en kompensasjonsløsning for de amerikanske selgerne som gjør at de kan skimte en Ferrari i det fjerne, så vil de jobbe ubetalt overtid for å nå det målet. Dersom man har implementert en norsk modell, der man skal "bygge sten på sten" for å nå målet, så vil dette tryne før det i det hele tatt har startet.

Jeg tror det er viktig å få på plass en person som forstår dette.
Det beste som kan skje er om USA-kontoret om et år eller to er omringet av en parkeringsplass fylt av Porscher og Ferrarier. Det betyr at selskapet har milliardinntekter, etter at selgerbonusene er betalt. Det verste som kan skje er at man har implementert et lønnssysttem som man har i Norge, det vil være en katastrofe i USA, hvis man ønsker å ha et selgerkorps som presterer over evne.

Vi må huske på at vi som skandinaver er en gjeng med klovner som bor tett oppunder nordpolen. Det bor nesten ingen mennesker her og vi er langt fra alle plasser som betyr noe.

I Norge har en person gjerne 3 måneders oppsigelsestid før man kan starte i en ny bedrift.
I USA er oppsigelsestiden ofte 2 uker og det er UTROILIG mange flere muligheter og bedrifter å jobbe for.

Hvis man vil ha resultater må man få lommeboken på bordet, de viktige personene må kompenseres bra, i forhold til hva de presterer.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Computum
20.07.2018 kl 22:38 7527

Snakk for deg selv. Slett ikke alle er så primitive at de må ha en Porche som gulerot for å prestere. Har alle opsjonene i farmaselskapene utgjort noen forskjell for selskapenes vei mot suksess? Ikke som jeg har fått øye på.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Flottesen
20.07.2018 kl 23:21 7479

Computum, før du feller en dom over min tankegang så må jeg be deg om å ta et oppgjør med din egen tankegang.

Du påpeker at det har blitt ytt goder for bedriftseierne, aksjeeierne. Og er åpenbart en smule skeptisk til effekten, jeg har ikke tenkt å utfordre deg på dette.

Det jeg påpeker og som jeg tror du bommer på er forholdet til de ansatte.
Det amerikanske arbeidsmarkedet er annerledes enn det norske.
I USA kan man være sin egen lykkes smed og f.eks pensjonere seg i en alder av 40 dersom en har vært heldig.
Vanligvis innen olje eller tech.

I Norge eksisterer ikke denne muligheten. I Norge tjener alle like mye, det er ikke mulig å tjene nok til å pensjonere seg inne 40 selv i oljebransjen. Om man står i døren på rema100 og gir faen, eller om man står i døren for et større prosjekt i nordsjøen så er det nesten ingen forskjell i lønn.

Dette er helt annerledes i USA.

Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2018 kl 23:28 7472

Nobelprisviner, Kahneman er ikke enig med deg, Flottesen.
Det med incentiver er det gjort mye statistisk forskning på, med temmelig store datamengder. Og konsensus er ikke så entydig positiv som det du legger frem.
Noe å være oppmerksom på er forholdet mellom indrestyrt og ytrestyrt motivasjon - kommer ønsket om å prestere fra noe inni meg, eller fra gullroten uten for?
Hva vil du helst, at din sønn/datter jobber hardt for å få en A på eksamen fordi hun/han virkelig virkelig ønsker det, eller fordi du har lovet dem 100.000,- hvis de klarer det?
Det vi vet er at incentiver kan virke, hvis de blir designet godt. Vi vet også at et velment incentiv, som de 100.000,- i eksemplet over i noen tilfeller kan virke mot sin hensikt, og faktisk ødelegge for den indre motivasjonen.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Computum
20.07.2018 kl 23:51 7439

Kjenner ikke igjen din beskrivelse av det norske arbeidsmarkedet. Forskjellen mellom oljearbeideren og kassadamen er ganske formidabel.
Det stemmer heller ikke at Norge ligger tilbake for amerika når det gjelder oljeindustrien (hvis du ikke snakker om ekstremtilfeller):
"Norwegian oil pay highest in world
With an average annual wage of USD 175.000 (one million kroner), Norway’s oil employees now earn more than twice the world average, research shows."

Og når så du noen "stå i døren på rema100 og gi faen"??? Det må kanskje ha vært en kunde du så? Vel, dette blir en annen diskusjon enn det som er trådens tema, så jeg foreslår at vi lar det ligge.
Fortsatt god sommer og lykke til med PHO :-)
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Flottesen
21.07.2018 kl 00:12 7406

Huffda Kahnemanann! Det var en slap in the face, nå sover jeg dårlig i natt :-)

Før jeg drukner i mitt eget tull, la oss for et øyeblikk ta inn over oss det faktum at i nordsjøen så er det slik at enkelte personer blir betalt mye bedre enn andre. Jeg kjenner peroner som tjener over 1 million på norsk sektor, jeg kjenner ingen som er i nærheten av det i vanlige norske bedrifter på land. Jeg er lei meg for at jeg kan ha sårt noen følelser ved å kalle en vanlig norsk jobb en "rema100-jobb", men jeg tror det er umulig for en vanlig lønnsmottaker å tjene 1 millinon kroner i året i Norge.

Jeg tror at en utjevning av forskjellene i samfunnet vill vært til det beste for oss alle, men jeg har ingen tro på at det kommer til å skje.

Denne tråden gjelder PHO sin kommersielle fremtid.
Det er ikke nødvendigvis det samme som en gjeng norske amatrørinvestorers morgenavis.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.07.2018 kl 06:33 7289

Att levere cysview til eksisterende kunder kan ikke vare store problemet. Men att selge inn behandlings metoden
til nye kunder, det er der jobben ligger. Og selge en produkt som gir WLC og BLC i ett og samme, bør jo vare
enklare att selge en ett som bare gir det ene. Og det er jo klarlagt att det er behov for begge. Fra 16/2 er det
klart att de nye Blå/hvite Flexiscopen kan brukes i TURBT og oppfølgningsmarkedet. Da er det helt openbart
att selgerne har brukt det for alt det er verdt seden da.

Og det de leverer fra midten av mai, er det de brukt hele dette året på att prøve selge sammen med rigide
scope. I og med att de kan gi en komplett behandling som de er alene om, så må det vare ett utrolig godt
salgsargument. Men om det er nån logik i min resenomang vil vise seg om ca to uker. Forutsettningerne
finnes i alle fall for ett godt flexiscope salg.

Og har de solgt meget godt så vanker det sikkert en form for bonus.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
focuss
21.07.2018 kl 09:38 7169

Får da håpe og tro at det PHO Inc har ansatt folk basert på konkurransedyktige amerikanske betingelser og folk med riktig erfaring og bakgrunn. Skulle vært interessant og sett ett organisasjonskart med fylte og eventuelt fortsatt ledige bokser. Bellete har jo lang erfaring fra denne bransjen så regner med at han skjønner hva som trengs. Jeg ser for meg at det må være mennesker med noe medisinsk/kommersiell bakgrunn samt at selskapet også har folk som kan kjøre kurs både internt og eksternt. Gjerne da i samarbeid med Karl Storz. Videre ville det vært fint om de tilknytter seg på en eller annen måte noen av de professorer/ eksperter som ofte er i media med sin entusiasme for BLC Cysview.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
focuss
21.07.2018 kl 09:58 7144

Bellete burde kontakte Dr. Sanjay Gupta i CNN hvis det ikke allerede er gjort. Kunne lage et BLC Cysview CNN program. Burde være midt i blinken for hva Gupta driver med. Gjerne også med intervjuer av pasienter og leger og demonstrasjon av BLC Cysview.

Vital Signs with Dr. Sanjay Gupta
2:30pm ET/11:30am PT
Vital Signs, hosted by Dr. Sanjay Gupta, CNN's Chief Medical Correspondent, is a half-hour monthly program that educates and enlightens viewers around the world about the latest topics, trends and discoveries in health, wellness and medicine. Engage with medical pioneers and leaders of the health profession, on the cutting edge of their field. Be informed about your own health and global medical breakthroughs - and how they could impact your life. The health and medical field affects us all -- no matter what country you live in or what language you speak. CNN's Vital Signs with Dr. Gupta is a truly global look at the world of medicine.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
21.07.2018 kl 10:18 7125

Det ville vært et kupp - og helt gratis attpåtil.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
bravi
21.07.2018 kl 11:00 7070

For å få Dr. Sanjay Gupta til å lage CNN program om BLC med Cysview må det stå mere om dette på relevante nettsider. Det må være mere hot på nettet før CNN blir interessert, det er det ikke pr. idag. Prøv selv et Google søk med søkeord som bladder cancer eller bladder cancer diagosis

Ta f.eks. Mayo Clinic, det er et typisk eksempel, de skriver om cystoscopy med både rigide og flexible scope men nevner ikke BLC og sier heller ikke noe om at cystoscopy kan utføres med både blått og hvitt lys med samme utstyr. Det står heller ikke noe om hvor mye mere kreft som oppdages med blått i forhold til hvitt lys. Dog står det noe om fluorescent lys kan oppdage litt mere kreft hvis man klikker langt nedover i siden, lenger enn f.eks hva en normal blærekreft pasient vanligvis gjør.
Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
BenteBazooka
21.07.2018 kl 11:03 7067

De tidligere begrensingene som BLC hadde, sammen med kanskje det viktigste av alt:manglende refusjon. At klinikkene måtte utføre en" ekstra" prosedyre uten å få betalt for det.

Det er hovedgrunnene til salget ikke har tatt av sånn jeg ser det.

Nå har vi refusjon(og muligens en bedre permanent refusjon fra 2019), utvidet rigid godkjenning og godkjenning i surveillance markedet med fleksible skop. I tillegg er Hestdal borte, og en kommersiell erfaren erstatter er på tur inn.
Det gjør at jeg ser veldig lyst på fremtiden som Photocure aksjonær.

Vi trenger heller ikke 20-70 % markedsandel for at Photocure skal bli en god investering på dagens kurs.


Flottesen
Selgerne i usa har en fast grunnlønn og en prestasjonsbasert bonus på toppen?

Redigert 21.01.2021 kl 01:43 Du må logge inn for å svare