Dagens Næringsliv

FRP 16.01.2020 kl 18:35 1221

Dagens Næringsliv er altså gått helt vekk fra å være en troverdig næringslivs avis
De har på lederplass tatt til orde for å avkriminalisere narkotika

Samtidig er det etter FRP som en hauk og lager 10 sider oppslag på Lørdag om møter mellom Listhaug og tobakksindustrien (som er en lovlig greie enda)
Journalistene der er på fest med Hadia Tajik og kjæresten Kristian Skard (som sto bak nedsablingen av Giske)
Synes de har fjernet seg helt fra det som kan karakteriseres som finans avis
Det er stort sett bare dritt i DN
Heier frem sine venner i AP og personforfølger andre politikere
De går jo Se & Hør en høy gang

DN minner meg mer og mer som en avis for sosialister hvor kapitalister er deres fiender. alle rikinger skal tas som f.eks rimi hagen, StoreUlv etc

mye mas om at hagen ikke betaler skatt på utbytte via datterens selskap i sveits etc. politikerpakket får innføre grunnskatt for oppdretten så får de alle flagge ut av molbolandet

https://www.dn.no/leder/havbruk/lakseoppdrett/grunnrente/dn-mener-lo-og-nho-bor-skamme-seg-og-politikerne-ma-fa-fart-pa-seg/2-1-738251

Bare slitere som leser DN. Har man noe mellom øra så er det Klassekampen som gjelder.
16.01.2020 kl 19:02 1160

Vel , jeg må gi deg bare litt rett der.
De har i alle fall ikke en skult agenda, og de er ikke falsk
nordnes
16.01.2020 kl 20:52 1093

@ matmons, jeg «liket» et av innleggene dine på Fb
16.01.2020 kl 21:06 1055

Hvilket

Du er sprek du ser jeg

Rulleskøyter og greier
Redigert 16.01.2020 kl 21:11 Du må logge inn for å svare
nordnes
16.01.2020 kl 21:11 1039

Du fant det ut 😂
16.01.2020 kl 22:35 972

Du er pinadø en tøffing

Nå går turen til et sted du og pleier feriere (skal være der 4 uker) og så etterpå til Norge å selge leiligheten
Redigert 16.01.2020 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
nordnes
16.01.2020 kl 22:41 951

Har sansen for dine meninger og skriverier, så nå vet du hvem jeg er.

God tur nedover, jeg er der ganske ofte.
Redigert 16.01.2020 kl 22:44 Du må logge inn for å svare
16.01.2020 kl 23:15 901

Hva synes du om FRP tullet og det disse folkene driver med nå
Synes de har ropt Ulv lenge nå Ha ha ha
Bare noe tull hele greine synes jeg
De burde jo sagt fra i forkant at henter dere hjem den dama så forlater vi regjeringen
Har sans for noe av det de står for, men dette er bare surr
nordnes
17.01.2020 kl 10:09 765

Jeg forstår det slik at sentrale folk i Frp ikke fikk vite at dama ble hentet hjem.
Lurer på hva slags regjering dette er, først får ektefellene til Sylvi Listhaug og Christian Tybring Gjedde jobb som statsråder mens CTG og SL sitter på Stortinget som regjeringskritiske Frp-ere, så blir også Sylvi Listhaug statsråd. På den måten stilnes kritikken og som en konsekvens hentes til og med en IS kvinne hjem. En kan spørre om et barn skal straffes for morens gjerninger ? Men Erna har mistet min respekt, og det er ikke slik regjeringspartnere oppfører seg overfor hverandre. På den annen side så husker alle den tre år gamle gutten som lå omkommet på stranden i Hellas. Så Erna har nok tenkt at et tilsvarende bilde kunne dukket opp i denne saken, dersom gutten ikke fikk behandling i Norge. Så hun har tenkt gjennom hvilke konsekvenser det kunne medføre, og det var nok smart at hun tok hjem IS kvinnen og barna.
Redigert 17.01.2020 kl 10:18 Du må logge inn for å svare
Mulla3
17.01.2020 kl 10:13 752

Det er jo ei djevla kjerring som står bak dette.
Odi.1
17.01.2020 kl 10:25 733

Bruker barnet i en kritisk situasjon for å Utpresse en hel Stat for egen vinning.

Her er det ikke "bare " Terror denne kvinnen skal tiltales for, men grov utpressing med andre sitt liv ( barnet) som "våpen" , strafferammen er vel minst 21 år?
Hvorfor nevner ikke Journalistene dette?

typisk at molboene lar seg presse av terrorister hehe

blitt rene paradis for kriminelle og terrorister

ikke rart man blir skattet ihjel!
17.01.2020 kl 13:24 644

Kan det være slik at de ikke fikk vite om dette før etter
4 parti og 1 parti holdes utafor ?
Merkelig oppførsel
Da må jo bare hele regjeringa ryke
Problemet er jo at vi neppe har noe seriøst alternativ
Hajik med sine journalist venner er vel ikke noe å ønske som styrende minister
nordnes
17.01.2020 kl 14:09 605

Erna er ute av stand til å styre landet, på meg virker hun lat.
Jeg tror Trond Giske får en renessanse i AP, han er klartenkt og interessert i næringslivet, samt han snakker et språk folk forstår. Han har tidligere som statsråd vært kritisk til formuesskatten. Tadjik er lite demokratisk og i Giske saken fikk til og med VGs kommentator sparken fra VG. PFU gav også sine uttalelser etter hardkjøret mot Giske. Flaut for Ap ledelsen som taler varmt om et inkluderende arbeidsmiljø, at de viser en slik holdning til egne «ansatte» eller folkevalgte.
17.01.2020 kl 16:27 550

Erna er ut

Jeg er Giske fan , men fordrar ikke Støre

Roland som ble funnet druknet i forbindelse med denne saken om svart arbeid på hytta til Støre i Kilsund
Han gikk jeg på Maritime Høgskole med i et år, vi hadde nesten alle de samme fagene ( en kjernekar )
Kan ikke si annet enn at Støre slapp alt for rimelig der i den saken
Ja i flere andre saker slipper Støre alt for lett , mange eks på det
Clipper shipping, samrøret med Rimi Hagen og bombing av Libya
Støre er en av Norges verste og mest uredelige politikere og slipper alltid unna
Tyr
23.01.2020 kl 19:24 321

Støre slipper selvfølgelig alltid unna fordi han er på den " riktige" siden. Han er AP og buddy med Nrk, Tv2, Vg etc. Disse mediene kunne gravd i disse sakene, men det er de overhodet ikke interessert i .Hadde han vært i Frp derimot, så hadde de gjort alt de kunne for å servere hodet hans på et fat.
Redigert 23.01.2020 kl 19:25 Du må logge inn for å svare