TRVX-Aims to become a leader in immune activation

focuss
TRVX 17.01.2020 kl 18:18 3437

Bare få dager nå til vi får resultater fra Mesothelioma studiet til Targovax. Resultatene herfra blir særdeles viktige da de vil bestemme om de skal starte registreringsstudie mot første linje behandling i Mesotheliom. Blir resultatet som de håper/forventer så føler de seg sikre på å få med et stort Pharma selskap på studiet. Targovax har tre kliniske studier til gående med det samme oncologiske viruset , Oncos 102, Prostata, Melanom og Pertorial . Fra Melanom studiet kommer resultatene i slutten av H1, med høye forventninger basert på resultat fra første behandlede gruppe. Videre har de en peptide vaksine som kinesere nylig kjøpte opsjon for bruk i deler av det asiatiske markedet inkludert Kina. I februar skal resultater fra kliniske forsøk på pankreas pasienter presenteres på en stor internasjonal konferanse. Interessen for begge Targovax sine plattformer er sterk og stigende fra BP.

Targovax har i det siste fremstått veldig selvsikkert og ambisjonene er det ingenting i veien med. Bare les fra hjemmesiden under:

Our strategy

Targovax is a clinical stage immuno-oncology company developing immune activators for combination therapy in cancer. Targovax has a diversified immune activator portfolio and aims to become a leader in this area. The Company’s lead product, ONCOS-102, is an oncolytic adenovirus armed with an immune-stimulating transgene, which is currently being investigated in four ongoing clinical trials.
Redigert 20.01.2021 kl 08:30 Du må logge inn for å svare
kaunis
17.01.2020 kl 20:25 3216

Ikke mange dagene til avlesningen og til Soug kommer til soundclouden og forteller, for et år det skal bli for TRVX.
ketle homeowner
17.01.2020 kl 21:15 3141

vet ikke jeg.... synes de ikke helt inngir tillit.

mange biotek selskaper på børsen nå og for meg synes trvx å være den mist interessante
focuss
17.01.2020 kl 21:50 3075

Problemet med immune terapi er at den bare virker på fra 0 til 50% av pasientene avhengig av krefttype. Det som skapte revolusjonen i immunterapi var utviklingen av sjekk punkt hemmere (CPI). Mannen som var Chief Medical Officer (CMO) for utvikling av den første CPI (Yervoi) var Magnus Jaderberg. Han er nå CMO i Targovax.
Jeg har en aldri så liten misstanke om at han vet hva han driver med og målet er å få CPI til å funke på flere. Da trengs f.eks Oncos 102. Det selges nå CPI for 20 milliarder usd hvert år. eller ca 180 milliarder kroner. Ingenting er viktigere for BP med CPI å få den til å virke på flere. Og ingenting er viktigere for pasientene.
Redigert 18.01.2020 kl 10:34 Du må logge inn for å svare
focuss
18.01.2020 kl 08:38 2788

Det er nå det skjer.

ONCOS-102 is currently being tested in mesothelioma, melanoma and peritoneal
malignancies and has already shown promising clinical results both as monotherapy and
in combination with chemotherapy, and a checkpoint inhibitor.


Upcoming data milestones
January 2020: ONCOS-102 phase I/II trial in unresectable
malignant pleural mesothelioma
- Six month ORR and immune data
1H2020: ONCOS-102 phase I trial in checkpoint inhibitor
refractory advanced melanoma
– Part 2 data




focuss
18.01.2020 kl 10:05 2682

Det er nesten så jeg tror det mest realistiske er at TRVX blir slukt av BP. BP har også vist stor interesse for “tidlig stadie” virus og TRVX pipeline er interessant i så måte med sine neste generasjon virus med doble transgene som allerede har vist lovende resultater i mus.

Når de får dette med på kjøpet med tanke på at “lead candidate” ONCOS 102 er av virusene som har kommet lengst med sine kliniske studier med sterke immun og effekt data, så skulle man tro at TRVX er et svært fristende target. Og TG plattformen kan i tillegg vise seg svært så potent.

Undres hva alt dette kan ha av verdi i transaksjons markedet? Hvor mange ganger børskurs?
Redigert 18.01.2020 kl 10:12 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
18.01.2020 kl 10:36 2624

Ja, det er jo det store spørsmålet. Med dagens aksjekurs er det en viss fare for at BP kan sluke hele TRVX for en uforskammet lav pris. Vi får inderlig håpe at resultatene som kommer i januar og utover i 1H 2020 vil bidra til at markedsaktørene får øynene opp for hvilke verdier som ligger i TRVX og at aksjekurs kommer opp til gamle høyder før et BP kommer på banen med bud. Det beste for oss aksjonærer ville jo være at to eller flere BP kastet seg ut i en budrunde. Blir et spennende år!
focuss
18.01.2020 kl 10:37 2620

Måtte endre en feil jeg skrev i innlegget ovenfor. Det selges ikke CPI for hundrevis av milliarder usd i året men for ca 20 milliarder usd i året eller ca 180 millarder kroner.
Redigert 18.01.2020 kl 10:56 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
18.01.2020 kl 11:03 2558

Det er likevel et betydelig beløp. Og det er vel grunn å anta at dette beløpet vil øke betydelig i årene som kommer.
Redigert 18.01.2020 kl 11:03 Du må logge inn for å svare
kaunis
18.01.2020 kl 11:35 2485

Muligheten er at TRVX blir det største loddet om ikke lenger.
Londonmannen
18.01.2020 kl 11:50 2455

Det er det ikke gitt mennesker å forutsi. Her er det mange ukjente faktorer som kan slå ut på forskjellig vis. Når en BP vil slå til i TRVX eller PCIB er umulig å si. Blir det oppkjøp eller avtale er også umulig å si. Ja, det er jo ikke en gang noen garanti for at BP kommer på banen i noen av selskapene. Men ut fra prisingen fra markedsaktørene så mener nok markedet at PCIB er et sikrere bett. Men fremtiden og hva den bringer er rimelig usikkert.
Redigert 18.01.2020 kl 13:25 Du må logge inn for å svare
nw2011
18.01.2020 kl 11:58 2438

Jeg tror at det fort kan bli oppimot 1 mrd USD. ( mellom 6-10 NOK mrd)
Her kjøper BP årevis med forskning, kanskje markeds beste virus, og et forsknings miljø "in the high end".
Andor
18.01.2020 kl 12:20 2403

Vil da si at det er veldig stor mulighet at det blir en avtale med AZ om Nac,og at firma Chem kommer på markedet.Men har bestemt meg og avvente andre bio selskaper til det er bankers.Husker Algeta når de fikk avtale, det var da god tid og hoppe på toget og ta 3-4 gangeren.
aborum
18.01.2020 kl 13:26 2303

Slap af folkens, ledelsen i selskabet har været stabil leverandør af aftaler allerede på de patenterede platforme, der fremvises med beviselig effekt og uden bivirkninger.

Guider kapitalisering på TG platformen
– Targovax and IOVaxis Therapeutics enters Option Agreement for TG mutant RAS vaccine license and clinical development in China - Jan, 2020
– Targovax grants Zelluna Immunotherapy an FTO license to intellectual property relating to mutant RAS T cell receptor technology - Mar, 2019

Guider partneraftale på ONCOS-102 + CPI med henblik på pivotal studie
– sponsoreret pivotal studie på mesothelioma + ONCOS + CPI? - Jan, 2020
– sponsoreret pivotal studie på melanoma + ONCOS + CPI? - Jun, 2020

Det burde være et spørgsmål om tid, før den rette melding rammer markedet og selskabet for alvor tiltrækker de store spillere. Når dette sker, er det game over med aktier på 9,50 …

Man skal om aktionær spørge sig selv, om en ledelse, der kan levere to aftaler på en parkeret platform (TG), er i stand til at levere to aftaler på en platform (ONCOS), der beviseligt har fuld opmærksomhed fra BP.
Redigert 18.01.2020 kl 13:26 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
18.01.2020 kl 13:28 2299

Det flotte er at hva du velger å gjøre er helt og holdent opp til deg selv. På den måten er du også fullstendig alene med ansvaret dersom det går åt skogen eller blir suksess. Bedre kan der ikke bli. ;-))
Londonmannen
18.01.2020 kl 13:46 2243

Aborum
Personlig tviler jeg ikke på TRVX, ellers ville jeg ikke vært aksjonær. Det innebærer dog ikke at jeg kan garantere noe, men jeg tåler den risikoen som eksisterer. Enig i at det kun er spørsmål om tid før det store trolig skjer. Min største usikkerhet er hvor stort det vil bli og eventuelt hvor lenge vi får være delaktige i det forestående eventyret, før det hele avsluttes ved at et BP eventuelt sluker hele TRVX.

Men jeg orker ikke diskusjoner som leder opp mot en konkurranse hvilke norsk farmasiselskap som blir mest verdt og hvilke selskap som blir kjøpt opp først. Algeta har vist at det er mye penger i norsk farmasi og jeg tror at flere av selskapene som har sitt utspring i Radiumhospitalet vil bli kjøpt opp og bli suksesshistorier for aksjonærene. TRVX er etter min magefølelse ett av dem.
Bullinvestor
18.01.2020 kl 15:10 2134

Uten tvil spennende. Når vi vet at trvx har ATH opp mot 35 kr Mars 2017. Da er det jo enkelt å skjønne at man får mye mer for pengene på dagens kurs som er svimlende sist omsatt på 9,40 fredag. Ikke nok med det men det har da skjedd mye fundamentalt siste 2 åra. Når en aksje faller så mye må man se muligheter, tenk denne var godt under 5 tallet.. fikk heldigvis kjøpt på 6 tallet.
Rekylen kan snart være ett faktum.
Redigert 18.01.2020 kl 15:12 Du må logge inn for å svare