Her er Frp sin kravliste
ArneB 5.0
17.01.2020 kl 20:37
378
Her er Frp sin kravliste, eksklusivt for HO:
IS-kvinnen (29) skal nektes taxfree-kvote ved ankomst Norge.
Én grønnsaksfri dag i uken innføres i norske kommuner, fylker og statlige organer.
Norge skal feire jul to ganger i året. I forbindelse med dette skal kirkeklokkene slå kontinuerlig fra klokken 0600-2300.
Ben Redic Fy Fazan skal i sin helhelt redigeres ut av Flåklypa Grand Prix.
Frp skal ha enerett på offerrollen.
Abid Raja skal tvangsflyttes til Kyrksæterøra.
Greta Thunberg skal skrives inn ved Livets Harde Skole, Livets Knallharde Skole og Livets Hareskole, avdeling naturfag.
Eget felt for gamle dieselbiler i byenes innfartsårer. Bompenger for el-biler på søndager og helligdager.
To prosent av statens oljeinntekter skal gå til subsidier av smågodt.
Alternative fakta likestilles med tradisjonelle fakta.
Alle nordmenn må synge «Deilig er jorden» minst én gang i uken. Det er lov ikke å huske teksten.
Alle TV-ankere skal bære synlig kors.
Flyktninger, skredofre, brannofre, dissidenter, tyfonofre, krigsskadde, sauebønder, minedrepte og venstrehendte hjelpes der de er eller der de burde ha vært.
IS-kvinnen (29) skal nektes taxfree-kvote ved ankomst Norge.
Én grønnsaksfri dag i uken innføres i norske kommuner, fylker og statlige organer.
Norge skal feire jul to ganger i året. I forbindelse med dette skal kirkeklokkene slå kontinuerlig fra klokken 0600-2300.
Frp skal ha enerett på offerrollen.
Abid Raja skal tvangsflyttes til Kyrksæterøra.
Greta Thunberg skal skrives inn ved Livets Harde Skole, Livets Knallharde Skole og Livets Hareskole, avdeling naturfag.
Eget felt for gamle dieselbiler i byenes innfartsårer. Bompenger for el-biler på søndager og helligdager.
To prosent av statens oljeinntekter skal gå til subsidier av smågodt.
Alternative fakta likestilles med tradisjonelle fakta.
Alle nordmenn må synge «Deilig er jorden» minst én gang i uken. Det er lov ikke å huske teksten.
Alle TV-ankere skal bære synlig kors.
Flyktninger, skredofre, brannofre, dissidenter, tyfonofre, krigsskadde, sauebønder, minedrepte og venstrehendte hjelpes der de er eller der de burde ha vært.
Virket dette morsomt mens du skrev det med pekefingrene dine på fellescomputeren i omsorgsboligen? Det var nemlig ikke Monty Python nivå for oss andre.
Hei toern/folkens:))
Og...det viktigste kravet, toern - ZnageZz...
- toern tvangssendes til kalifatet i en uke for utførelse av sharialoven § 11
§11. Alle guttebarn skal omskjæres.
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...det viktigste kravet, toern - ZnageZz...
- toern tvangssendes til kalifatet i en uke for utførelse av sharialoven § 11
§11. Alle guttebarn skal omskjæres.
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
ArneB 5.0
17.01.2020 kl 21:55
335
Dette med taxfree-kvoten er visst et ufravikelig krav. Personlig har jeg sans for den banebrytende ideen om å sende Raja til Kyrksæterøra. Han overtar leiligheten etter Krekar.
Det er jo på linje med at sosialistsvina fikk kastet Negerkungen ut av Pippi så høres dette ut som et godt bytte.
Det er jo på linje med at sosialistsvina fikk kastet Negerkungen ut av Pippi så høres dette ut som et godt bytte.
Redigert 17.01.2020 kl 22:26
Du må logge inn for å svare
polemiker
17.01.2020 kl 22:44
304
Joda, litt festlig sarkasme var det kanskje, men stusset litt på det siste poenget her.
- Flyktninger, skredofre, brannofre, dissidenter, tyfonofre, krigsskadde, sauebønder, minedrepte og venstrehendte hjelpes der de er eller der de burde ha vært.
Det jeg reagerer på er hvorfor sosilialister ikke vil hjelpe flykninger der hvor de er eller har flyktet til? Skredofre bør definitivt hjelpes der de er, om ikke er de døde i løpet av minutter. Samme gjelder brannofre og tyfonofre. Dissidenter som ts, Sotah, Bekte og Jeese tror jeg vi kan la være i fred. De trenger hjelp, men da bør dere be om det selv.
Minedrepte trenger ikke så mye hjelp, annet enn å frakte likene tilbake til de respektive hjemlandene. Sauebønder trenger kanskje hjelp, men det er nok best å hjelpe dem der de og sauene er og ikke importere dem til Søndre Nordstrand eller Grorud.
- Flyktninger, skredofre, brannofre, dissidenter, tyfonofre, krigsskadde, sauebønder, minedrepte og venstrehendte hjelpes der de er eller der de burde ha vært.
Det jeg reagerer på er hvorfor sosilialister ikke vil hjelpe flykninger der hvor de er eller har flyktet til? Skredofre bør definitivt hjelpes der de er, om ikke er de døde i løpet av minutter. Samme gjelder brannofre og tyfonofre. Dissidenter som ts, Sotah, Bekte og Jeese tror jeg vi kan la være i fred. De trenger hjelp, men da bør dere be om det selv.
Minedrepte trenger ikke så mye hjelp, annet enn å frakte likene tilbake til de respektive hjemlandene. Sauebønder trenger kanskje hjelp, men det er nok best å hjelpe dem der de og sauene er og ikke importere dem til Søndre Nordstrand eller Grorud.
Redigert 17.01.2020 kl 22:45
Du må logge inn for å svare
Listen er fin men urealistisk. Derfor er den morsom. Og jeg lo. Du kan tro jeg lo og lol.