Nils Arne var ikke fornøyd med 'Bruttern'

Slettet bruker
SPORT 19.07.2018 kl 20:41 2184

Med det samme nyheten ble sluppet tenkte jeg at dette er det NA Eggen som står bak. Og nå dukker bekreftelsen opp i diverse aviser.
En kan vel ikke tenke seg at noe skjer i RBK uten Eggen sin velsignelse.
Og selv med ganske solide resultater har det ikke sprudlet av laget ,det er sant nok. Senest i går kveld. Uten å virke etterpåklok så streifet tanken meg i går at nå ligger den godeste Ingebrigten noe tynt an.

Men nå er det slik at fotballen har forandret seg på 20-30 år, så en kan ikke alltid forvente mer eller mindre naiv angrepsfotball hvis det er det de ønsker.

Vi får se hva Rini Coolen får til. Nederlandsk 'totalfotball' har også fått svi senere år hvis det er det han legger opp til
Redigert 19.01.2021 kl 04:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.07.2018 kl 08:41 1904

https://www.adressa.no/100Sport/fotball/Eggen-spurt-om-rad-for-sparkingen-av-Bruttern--Rosenborg-maten-a-spille-pa-er-visket-ut-258735b.html
Der kom bevisene for mine antagelser.

Selv om Bendtner er en meget fotball-klok herre, som sjelden mister ballen så er han nok også en prøvelse for Eggen. At han gumler makelig på en tyggegummi er sikkert også nok til at NAE blir lyserød i fjeset ;)
Redigert 26.07.2018 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.08.2018 kl 19:44 1695

I dag får RBK en sjanse til å bevise at Eggens bevingede ord : - ' It is hope in hanging snore' har noe for seg.
Det har skjedd større undre før, selv om det nesten er for godt til å tro på.