RBK-Ingebrigtsen fikk sparken som en annen slave

brahman
19.07.2018 kl 22:27 1148


Møtte opp på kontoret en morra etter en Europa-seier dagen før.

- Du er ikke ønsket lenger. Du er ferdig her.

Men Ingebrigtsen synes at det er viktigere ting i livet enn fotball... Og det har han helt rett i..

Nå skal han tilbringe mer tid med familien, etter flere års oppofrelse for klubben.
Slettet bruker
20.07.2018 kl 15:10 1126

Virker å være en fin fyr han. Men hvis målsettingen er å komme til Champions League igjen, var det riktig å sparke han. Hvis målsettingen er å bli seriemester i tegneserien her hjemme, så kunne de latt han fortsette. Nå kommer ikke Rosenborg til å slå Celtic over 2 kamper med denne nye treneren heller, men de må få på plass en internasjonal topptrener før neste sesong. Hent gjerne en som får en inntekt på 20-30 mill i året...i tillegg handle inn spillere for 40-50 mill...kommer de til CL, har de tjent inn dette noen ganger. Da kan det kanskje bli gøy igjen.
Slettet bruker
20.07.2018 kl 17:57 1113

Når det er sagt, så må jeg jo si at denne Koteng ikke virker å være den skarpeste kniven i skuffen. Bemerkelsesverdig at han kan ha en lederrolle i landets største klubb. Stort sett bare svadasvar på spørsmålene han blir stilt. Pinlig.
brahman
20.07.2018 kl 19:07 1100

Rosenborg-spillerne står nå samlet i et ønske om å få Ingebrigtsen og Hoftun tilbake i trenerrollen.,
ladaen7,30
20.07.2018 kl 19:08 1099

Fotballspillere selges ihvertfall som "slaver", riktignok sykt godt betalte slaver:-)

Kåre virket fornøyd med å vinne serien her hjemme, mens CL og Europa virket det som at han ikke hadde særlig ambisjoner for.
Det er tross alt der pengene ligger....

Angående å hente inn trener til 20-30 millioner og kjøpe inn spillere for enorme summer.....lille Island spilte akkurat i VM med halvproffe spillere så det er vel ikke bare kjøpesummer som teller, trener og spillere må ha ambisjoner også.
azzi
21.07.2018 kl 18:38 1071

Her er det knall hard business. Ingen plass for romantikere.
Skal du spise peanøtter med de store er dette eneste måten
å gjøre det på. Basta.
mvh.t.aa..
Slettet bruker
25.07.2018 kl 20:26 1010

Tipper (dessverre) 2-0 til Celtic i kveld og da er løpet kjørt
Slettet bruker
25.07.2018 kl 21:51 996

– Det startet vel med at VG sa at Coolen har sagt at det var på mandag, og så har vel Kåre lyst til å ramme oss. Det er litt forståelig, sånn som han har hatt det, sier Koteng til TV 2.

vil ramme klubben.
– Jeg har på ingen måte noen interesse av å ramme Rosenborg. Jeg har vært Rosenborg-supporter siden jeg begynte å dra på Lerkendal da jeg var seks år. Jeg vil kun det beste for Rosenborg, sier Ingebrigtsen til TV 2, og fortsetter:
– Skal jeg være helt ærlig, tror jeg ikke Koteng trenger hjelp med å ramme klubben. Det klarer han godt selv. Jeg blir bare fryktelig lei meg.


Herlig svar av Kåre mot den totalt udugelige Koteng..han burde holde seg til det lille firmaet sitt på bygda i Trøndelag
Slettet bruker
25.07.2018 kl 22:51 990

3-1 til Celtic i kveld...et ganske forventet resultat ut ifra nivået på norsk klubbfotball i dag. En klubbfotball som aldri har vært dårligere enn nå. Skjedd større undre enn at Rosenborg snur dette, men det er 98 % sjanse for at det er over...igjen....Vi må innse at vi er på nivå med ligaene i Nord-Irland, San Marino, Luxembourg, Andorra, Færøyene og Island. Fortsatt et stort hopp opp til Superligaen i Danmark og Allsvenskan i Sverige, Milevis unna Ligaene i Belgia og Nederland og Mot lag fra Premier League, La Liga, Bundesliga og serie A hadde RBK normalt tapt 7-8 null i hver kam...så langt er vi unna. Celtic er langt ifra det de var og skulle de kvalifisere seg til gruppespillet I CL, så ender de uten poeng