Hvorfor er Trump så jævlig blærete, nå i Davos

Slettet bruker
USA 21.01.2020 kl 19:18 1679

Trump på talestolen i Davos
Hvorfor i himmelens navn er han så blærete og pompøs
Han hadde ikke trengt å skryte og blære seg slik han gjør
Tallene i USA er jo klar tale for seg selv
Nesten ingen ledige
Økonomien går som fy
Lønna til folk er både høy og høyere realpolitisk
Men det som er best av alt er følgende
USA ledende styrker er involvert i meget lite krig for tiden
Antall drepte av USA ledende styrker er redusert med ufattelige 94 til 97% siden Obama og Clinton forlot det hvite hus . Dette i følge Human Rights Watch
Dette er tall vi aldri får høre om hos NRK, CNN eller andre.
Hvorfor kan man jo selv tenke seg
Men det er ufordragelig å høre på selvskrytet til Trump
https://www.facebook.com/HumanRightsWatch/?epa=SEARCH_BOX
Breikjeften
21.01.2020 kl 20:04 1627

Trump har holdt sin lovnader fra valgkampen i 2016:
Filleristet det etablerte politiske "rottereiret"
Satt "kinamannen" "sjakk matt" endelig!
Samtaler med "the litle rocketman" fra N. Korea.
Kaller en "spade for en spade" vedr.miljø hysteriet
Har en god dialog med Putin, som har "balletak" på Trump etter at "miss world sirkuset" gjestet Moskva!!!
Vinner det neste president valget, "fillerister gamle hjemmet" fra demokratene.
Verden trenger Trump "en løs kanon på dekk", men er handlekraftig.
Kommer til å bli et "radar par" sammen med "halvbroren" Boris fra UK
Har satt "gratis passasjerene" på plass i Nato
Demokratene blir overkjørt i riksrett saken....
Etc,etc...
Marketwatch
21.01.2020 kl 20:19 1578

Når økonomien ifølge enkelte går bedre enn noen gang, hvorfor er da underskuddet ovenfor utlandet
rekordhøyt? Alle kan jo låne seg til full sysselsetting, og en boom i forbruket, ved bl.a å sette ned
skattene og holde renten rekordlav. Vi i Norge gjorde på slutten av 80 tallet noe av det samme.
Tyskland drev med et kjempeunderskudd i mellomkrigstiden, alle vet hvordan det gikk.
Slettet bruker
21.01.2020 kl 21:17 1522

Alt det har alle sett og er greit , men det går vel an å te seg som et menneske og ikke en apekatt


Her er forresten videoen der Biden skryter av han ville holde tilbake pengene dersom ikke granskingen av hans sønn ble stoppet (eller leder av etterforskningen sparket )
Korrupsjon eller hva , jeg vet ikke hva slikt kalles
Det er i alle fall innblanding og trussel mot et annet land sitt styre sett

https://www.youtube.com/watch?v=UXA--dj2-CY
Redigert 21.01.2020 kl 22:27 Du må logge inn for å svare
finansakrobat-
21.01.2020 kl 23:00 1405

Hvorfor er Trump så jævlig blærete, nå i Davos - Du svarer jo på dette selv:

Dette er tall vi aldri får høre om hos NRK, CNN eller andre...
Slettet bruker
21.01.2020 kl 23:10 1378

Fordi Trump er en kødd. Han lyver hver dag og prøver å manipulere verden til å tro at alt han tvitrer om er sannheten.
Han kan pumpe opp økonomien i en kort periode med sin politikk i en begrenset tid, dvs sin egen presidentperiode.
Den store oppryddingen får neste president stri med i mange år, og stakkars neste President.
USA er et cirkus, en stor kuliss.
CapitaL
21.01.2020 kl 23:16 1348

Mer pompøs enn det britiske kongehus og mer blærete enn en frue fra Bærum.. Det er Trump i et nøtteskall. Fyren har jaggu brakt anstendighet inn i the White House gitt :)))
At USAs president skulle rakke ned på en 16 år gammel jentunge.. hvem trodde de skulle få oppleve det?
Og handelsavtalen han skryter av? er det noen som har skjønt hva den egentlig betyr? Hva har USA vunnet på handelskrigen egentlig?
Art of the deal my ass...
Redigert 21.01.2020 kl 23:16 Du må logge inn for å svare
Odi.1
22.01.2020 kl 06:54 1220


Spent på å høre hvilken kommunist dere vil erstatte han med

Donald må vi ha, og Donald vil for bli. Nå har Usa sin befolkning også forstått at Kongressen også må bli Republikansk ved neste valg.
De kan ikke la galne mennesker som er åpenbart kraftig avhengige av narkotika styre dette lenger.

SØPPEL RØD Presse Oslo-NRK klarer ikke formidle den elleville folkemassen i USA som kommer til å stemme Donald inn neste periode heller.

TV2 kan en ikke regne med som en Nyhetsformidler, dert er ødelagt totalt. ( godt bevis er reportasjen fra Danmark om Hotel dører og låser )
oivindl
22.01.2020 kl 08:40 1145

"TV2 kan en ikke regne med som en Nyhetsformidler, dert er ødelagt totalt. ( godt bevis er reportasjen fra Danmark om Hotel dører og låser )"

Reportasjen fra Danmark er selvfølgelig ikke noe bevis, Odi.1, i beste fall er det et eksempel.
Klarer man ikke skille mellom eksempel og bevis, kan det gi mange rare utslag.

Støtter forøvrig Matmons beskrivelse av Trump. Kanskje hadde han fått litt mer positiv omtale om han hadde utvist et snev av anstendighet.
nordnes
22.01.2020 kl 22:04 1027

Jeg tror ikke Trump er bedre eller verre enn andre politikere, men tanken på at han er en rød klut for lysbakken (med liten l) gjør at jeg håper han blir gjenvalgt; Trump altså.
Slettet bruker
22.01.2020 kl 22:07 1010

Min mening, Donald Trump er det beste som har skjedd USA siden Ronald Reagen. Presidentene som har vært mellom der har vært de verste, inkludert Obama. Dere som er interessert i fremgang, økonomi etc., tror dere Hillary Clinton hadde vært et bedre valg? Det var Clinton eller Trump, amerikanerne valgte heldigvis Trump kortet..
pengex
22.01.2020 kl 22:12 987

Klovnen har stablet opp ett korthus på ett ustabilt bord.
Slettet bruker
23.01.2020 kl 01:02 897

Nei, Demokratene går over lik for å beskytte seg selv. De bryr seg ikke om folket i USA eller folk i andre deler av verden. De bryr seg kun om egen posisjon og hva de kan få ut av neste president periode. Vær helt klar over at dette er folk som aldri trodde Trump ble valgt, det forskyver alt de har jobbet for. At flere her inne støtter Demokratene viser bare hvor ute å kjøre hele det vestlige samfunnet er. Dere tror Demokratene er demokrati og ytringsfrihet, jeg skulle ønske det var det demokratene jobbet for, men det er det dessverre ikke. pengex, hvorfor tror du det meste av vestlig presse hater Trump? Tenk selv og denne gangen utenfor boksen. De fleste forstår ikke at de er blitt løyet til hele livet, men troen på at den løgnen er sann går over all fatteevne. De som hater Trump har ødelagt Sverige, de har ødelagt Tyskland, de har ødelagt Frankrike. Likevel støtter flertallet av dere de samme folkene..Når skal dere lære...Hjertet i Europa er i flammer, de fleste kaster alt de har av bensin på det samme bålet. Trump er veien ut av dette, Boris Johnson også, dere må bare begynne å tenke selv. Hvem var våre allierte under WW2 og hvem var det ikke? Tyskland, Frankrike og Sverige har aldri kunne stoles på. Vår egen konge, Håkon 7., stolte ikke lenger på Sverige etter at de avviste hans følge på svenskegrensen i 1940..., når tid skal folk forstå hvem de kan stole på og hvem som er slangene?
Noni
23.01.2020 kl 01:26 867

Jeg er enig med Gunlove og Matmons.
Trump er en ektefødt amerikaner i væremåte. Han gir seg ikke ut til å være en interlektuell, forfinet type, rnan må godta ham som han er.
Haltopen
23.01.2020 kl 08:20 751

Hva er det du lirer av deg? Demokratene går over lik for å beskytte seg selv? Du blander republikanere med Demokrater her.

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan noen kan ta en titt på Trump, høre på hva han sier, og så tenke at dette er rett person til å lede verdens mektigste nasjon.

Han lyver daglig, gjør alt for å berike seg selv, spiller mer golf enn Obama gjorde på 8 år, pressefiendtlig er dypt usikker, narsissistisk, usympatisk, uklok, uintelligent.

Se på dette. Mannen må ha rett, selv om han ikke har det:

https://ca-times.brightspotcdn.com/dims4/default/9459488/2147483647/strip/true/crop/5088x3392+0+0/resize/840x560!/quality/90/?url=https%3A%2F%2Fcalifornia-times-brightspot.s3.amazonaws.com%2F84%2F51%2Ff61127eb4558a329754a5ad47239%2Ftrump-06216.jpg

Hva med denne. hvor han til og med staver navnet feil:

https://media.wired.com/photos/5dd5d178532bfd0008e3857e/125:94/w_1374,h_1033,c_limit/Security_trumpnotes_GettyImages-1188927586.jpg

I tillegg har han brutt loven, han er under riksrett med to angklager mot seg. Han prøvde å få Ukraina til å etterforske, eller offentliggjøre en etterforskning, av en politisk konkurrent. Eksperter er enige om at det Trump har gjort strider mot grunnloven. Det er republikanerne som kontrollerer senantet som går over lik for å beskytte Trump. De har ingen argument imot, kun støy og distraksjoner.
Slettet bruker
23.01.2020 kl 15:27 662

spiller ingen rolle for meg hva du mener om Trump, jeg har min mening du har din...helt greit.
Slettet bruker
23.01.2020 kl 15:28 657

For mange som prekar om Trump og mener. Han er USA sin president og ingen andre. De har valgt han så det er det jeg forholder meg til.
Lei alle de som hyler mot Trump. Han er lovlig valgt for svarte satan i et demokrati om jeg må påpeke.
Er ikke bare han som driver med selvskryt, begynner å bli ganske mange "vanlige" folk som og gjör det. Det er langt verre!
Redigert 23.01.2020 kl 15:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.02.2020 kl 20:38 410

Jepp
Han blir garantert gjenvalgt
Forundret over at Biden ser ut til å ha kokt vekk i kålen
Børsene i USA bare durer videre opp , helt uavhengig av Coronaviruset