Vanligvis går de inn i regjering for å fronte sin sak, men FRP

Slettet bruker
MUMLE 21.01.2020 kl 22:02 315

- gikk ut av regjering for de hadde glemt hva saken gjaldt. Nå skal vi styre etter partiprogrammet sa nylig avgåtte Siv?

Det har de jo hånet i alle år hun selv satt i regjering. Med unntak med å flatbombe veinettet. Splitt opp alt landfast, for å selge alt hva som hører folk og land til, så har FRP og Høyre, sammen med Krf utført alle APe sine ønsker. EØS kameratene.
Redigert 22.01.2020 kl 00:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.01.2020 kl 22:08 309

Samferdsel statsråd stuten fra FRP har som generalforsamling i NSB, bestemt at navnebyttet skal gjennomføres fra den 24/4-19. Det skal brukes nær en halv milliard på dette våset som kunne brukt på langt bedre ting, som hadde kommet dette glupe «folket» med klovneriket (nå med egen sjaman) til gode. Her i DAB radio folkestyret i mad in noway

Slettet bruker
21.01.2020 kl 22:10 307

Bompenger er kommet for å bli sa samferdsels-stuten fra det Partiet FRP. Partiet som ble etablert for sterk nedsettelse av skatter og avgifter.

Mange tror at FRP er imot innvandring EØS eller Schengen, men det er jo slett ikke tilfelle. Alt dette er FRP for. Det er ufint å gjøre som FRP Tybring-Gjedde å beskylde folk (uten egne midler,) som den norske stat selv har frakte/ hentet for bosetting her i Norge, å være en byrde? Staten som står bak denne galskap må selvsagt betale og gi dem et anstendig liv her i riket sitt. Med FRP i regjering har da fattigdommen økt noe formidabelt? Det er aldri vært avgifts-bommet mer. Aldri har slike mengder fremmede ankommet lille Norge som med FRP Listhaug, som invandringsminister. Norge hadde 2 skip (kostet oss alle milliarder i leie) i Middelhavet som bisto menneskesmuglerne i å frakte muslimer og IS terrorister til Norge. Den harde kjerne av IS ble fraktet til Europa med disse skipene. De syklet over Storskog i store mengder.
Sylvi Listhaug blant Sudan muslimske ledere. Hilde Frafjord (mad in noway) har besørget 15 milliarder fra nordmenn lommebok, har gått rett i dass Sudan
http://www.kulturverk.com/2017/09/10/frp-for-deg-som-liker-a-bli-lurt/
https://www.derimot.no/leger-uten-grenser-del-av-et-omfattende-traffickingsystem/
https://www.document.no/2017/08/06/norske-medier-er-tause-om-smuglerskandalen-i-middelhavet-hvorfor/
Slettet bruker
21.01.2020 kl 22:18 296

Gro som opprinnelig var lege gikk ut av regjering og inn i WHO som vil si at ringen ble sluttet.
Helsa kommer først som sist den gangen det var typisk Gro å styre med noe.
Slettet bruker
21.01.2020 kl 22:26 286

Tilbakeblikk på de siste 100 år. Mellom verdenskriger og øvrige kriger sammen med bankkriser som oppstår med 10-15 års mellomrom (empirisk faktum.) Er nordmannens hovedbeskjeftigelse, fotball og skigåing samt å skjelle ut bøndene, som mater gjøkungen. De som bære bedraget til torgs her i gjøkredet vårt, er journalistene. De koster oss alle 3 ganger mer i subsidier pr år enn bonden, men det forstår ikke folk som har nisseluen helt nede på knærne. For nettopp dette har besørget at de selv som folk, har stupt på trynet inn i det 21 århundret. De er fortsatt i luften, men jeg tror nedslaget blir stygt.
Slettet bruker
21.01.2020 kl 22:32 275

Siste tallet jeg så for norsk økonomi var opp 1,2 i vekst og ned 3 i relevante utslipp. Gledelige tall som du overser.
Slettet bruker
21.01.2020 kl 22:35 273

I følge den tyske forfatter Thomas Mann.
Etter 500 år med demokrati hadde ikke Sveits annet å skryte over enn å ha oppfunnet «Gjøkuret». På knapt et århundre har Norge som egen stat greid det kunstgrep å få” Gjøken til å komme ut bak frem, for å spørre hvor mye «klokken er»? Bankkrisen for noen år siden var et varsel om hva som gjenstår. Nemlig at Gjøken avgir et hest hulk, før den slamret igjen” stabbursdøren” for å få slutt på det hele.
Redigert 22.01.2020 kl 00:06 Du må logge inn for å svare
abetullah
22.01.2020 kl 00:01 243

Frp-velgere i sjokk – visste ikke at partiet hadde sittet i regjering.

- Trukket seg fra regjeringen? Når i all verden har Frp sittet i regjering? De har jo klaget på regjeringen fra dag én, sier Frp-velger Johnny Johnsen fra Levanger.
Han er en av svært mange Frp-velgere som fikk lunsjen i vrangstrupen i dag da partileder Siv Jensen varslet at partiet trekker seg ut av Erna Solbergs regjering.
– Jeg følger ikke sånn veldig godt med, men jeg har jo fått med meg at sentrale skikkelser i Frp har gjort narr av og rast over regjeringen de siste årene. Det gir jo ingen mening hvis vi satt i den selv, sier Johnsen.
– Er du skuffet?
– Jeg synes i alle fall de kunne varslet velgerne sine om at de satt i regjering. Det kom jo ingen signaler i politikken, i alle fall. Har det ikke bare blitt dyrere og dyrere og flere byråkrater og flyktninger? Nei, dette var rare greier.
– Kommer du til å skifte parti nå?
– Lever Carl I. Hagen fortsatt?
– Ja.
– Da stemmer jeg på Carl.
– Han stiller vel ikke til valg i Levanger..?
– Faen vet nå om dagen.
Slettet bruker
22.01.2020 kl 00:04 242

Virkelig en av de bedre innlegg jeg har lest her på Hegnar. Takk for den.
Slettet bruker
22.01.2020 kl 02:10 219

Danmarks tidligere statsminister, Helle Thorning Schmidt, mener drastiske tiltak er nødvendig for å redde demokratiet slik vi kjenner det i dag. Varsellampene blinker for økte forskjeller og færre muligheter for de unge, også i de nordiske landene.
https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/RRBR0a/helle-thorning-schmidt-de-fire-store-utfordringene-i-vaar-tid

Hvordan skal boligprisene fortsatt stige, når ikke ungdommen kommer seg i arbeid?