Fremtids utsikter, meget usikre.

Volf
GOGL 20.07.2018 kl 10:26 3430

En liten oppdatering av GOGL det ser ut som den (GOGL) har problemer med å bryte gjennom motstand ved kr 72.
Den gjorde forsøk de siste dagene uten å komme høyere eller kr 71,50.
Min plan var egentlig å begynne å selge ut en del fra kr 71,50 og oppover til motstand da jeg regnet med problemer å bryte gjennom, og så lempe ut resten når den begynte å falle det skjedde ikke.
Lemper ut resten nå i dag da jeg ser ut av min graf GOGL vil falle tilbake til kr 66-68 og kanskje lavere.
Jeg går ikke short denne gangen da det hele er meget usikkert så får vente å se utviklingen om jeg kommer inn på lavere kurser eller høyere.
(ved passering kr 72 utløses et lite kjøpsignal)
Ha en fin og innbringende dag.
Chuck Norris
20.07.2018 kl 10:31 3418

Takk for oppdatering! Jeg har også solgt meg helt ut for å se hvor veien videre går.
Anser muligheten for å kunne kjøpe tilbake på lavere kurs er høyere enn at den vil stige kortsiktig.
Volf
20.07.2018 kl 16:02 3206

Ja der smatt GOGL over kr 72, et lite kjøpsignal men jeg venter litt og ser utviklingen er mulig bare et blaff.
Ha en fin helg alle sammen.
Shippingballs
20.07.2018 kl 16:14 3190

Nå har skipsverdiene steget jevnt og trutt det siste året og ratene er høye og på stigende fordi det er "healthy demand in both basins" og vi har entret den beste tiden for året for bulk, så jeg tror vi kan se en pen stigning framover. Men jeg har tatt feil før...
Volf
22.07.2018 kl 22:20 2885

GOGL var oppe og testet motstand ved kr 72 på fredag og faktisk litt over før den ble sent strake veien ned igjen.
Kommende uke blir spennende om den gjør et nytt forsøk på å bryte motstand ved åpning på mandag og forsetter til neste motstand på kr 74 eller om den forsetter nedover som er minste motstands vei til første støtte på ca kr 68.
GOGL er etter mine grafer er de rett oppdatert i en rektangelformasjon mellom kr 62 og kr 76 og et brudd opp vil utløse et kraftig kjøpsignal på kr 14 og ved fall under kr 62 utløse et kraftig salgssignal på samme sum.
Personlig har jeg liten tru på hverken kjøps eller salgs signal ,som jeg skrev her tidligere så kommer vi antagelig til å forsette i ørkenvandringen mellom kr 66 til kr 72-74 en stund til Trump har funnet seg selv en eller annen plass.
Dette får vi ikke svar på før i morgen tidlig kl 0900 men har dere noen meninger og synspunkter.
Ha en forsatt fin søndagskveld.
hvasa
23.07.2018 kl 00:16 2757

EU skal vel i forhandlinger med US regarding toll denne uke. Noe positivt der vil vel sende kursen opp. Har i grunnen lite tro på full enighet, foreløpig i hvert fall, så er temmelig sikker på at 76 ser vi ikke. Blir det full skjæring ser vi i hvert fall kursen godt under 70 Blir det dog nyheter om at China og US i det minste innleder forhandlinger, og at EU og US blir til dels enige om toll ryker vel 76. Klarer ikke helt å se at dette skjer, så mitt tips er at vi humper litt opp og ned i neste uke. Tror dog at når vi nærmer oss Q2 resultat blir kjøpslysten større, hvis ikke Trumph finner på mer sprell.
Kbkristi
24.07.2018 kl 14:21 2347

Da er vi jo et stykke inn i Q3, og det med kun 1 dag med rater under $ 20.000. Snittratene for juli er på hele $ 23.647.
Er det ikke på tide å sette ny rekord for året, eller mener du at toppen fortsatt ligger i området 76-77 Volf?
Sa2ri
24.07.2018 kl 14:26 2320

Det ser ut til at vi får et brudd opp gjennom 72,- hvilket vil utløse et kjøpsignal i en rektangelformasjon. Target etter brudd opp av en rektangelformasjon er ca. 88,- med marginal motstand ved ca. 75,20.
Kbkristi
24.07.2018 kl 14:30 2303

Ja, det høres bekvemt ut, Sa2ri. Takker :)