Emisjon Rettet 22.01-2020

kaunis
TRVX 22.01.2020 kl 16:57 11799

NOT FOR DISTRIBUTION OR RELEASE, DIRECTLY OR INDIRECTLY, IN OR INTO THE UNITED STATES, CANADA, AUSTRALIA, THE HONG KONG SPECIAL ADMINISTRATIVE REGION OF THE PEOPLE'S REPUBLIC OF CHINA OR JAPAN OR ANY OTHER JURISDICTION IN WHICH THE DISTRIBUTION OR RELEASE WOULD BE UNLAWFUL. OTHER RESTRICTIONS ARE APPLICABLE. PLEASE SEE THE IMPORTANT NOTICE AT THE END OF THE PRESS RELEASE.
Oslo, 22 January 2020: Targovax ASA ("Targovax" or the "Company"), a clinical stage biotechnology company developing immune activators to target hard-to-treat solid tumors, contemplates a private placement by issuing up to 12,627,684 new shares in the Company (the "Offer Shares"), representing up to approximately 19.92% of the outstanding share capital of the Company (the "Private Placement").

The Company has retained DNB Markets, a part of DNB Bank ASA, Carnegie AS and Roth Capital Partners, LLC (the "Managers") to advise on and effect the Private Placement today after the close of the Oslo Stock Exchange.

The Company intends to use the net proceeds from the Private Placement to finance its ongoing clinical development in mesothelioma, melanoma and peritoneal cancer and extend cash runway through 2020, as well as for manufacturing development activities and general corporate purposes.

The bookbuilding period for the Private Placement will commence today, 22 January 2020, at 16:30 hours (CET) and close on 23 January 2020 at 08:00 hours (CET). The Company may, however, at any time resolve to close or extend the bookbuilding period at its own discretion and for any reason. If the bookbuilding period is shortened or extended, any dates referred to herein may be amended accordingly.

The Private Placement will be directed towards Norwegian and international investors, in each case subject to and in compliance with applicable exemptions from relevant prospectus or registration requirements.

The subscription price in the Private Placement is NOK 8.00, giving gross proceeds of approximately NOK 101 million subject to all shares being issued. The minimum subscription and allocation amount in the Private Placement will be the NOK equivalent of EUR 100,000, provided that the Company may, at its sole discretion, allocate an amount below EUR 100,000 to the extent applicable exemptions from the prospectus requirements pursuant to applicable regulations, including the Norwegian Securities Trading Act and ancillary regulations, are available.

Allocation of the Offer Shares will be determined at the end of the bookbuilding process, and the final allocation will be made by the Board at its sole discretion, following advice from the Managers. Notification of allotment will be sent to the applicants by the Managers on or about 23 January 2020, subject to any shortenings or extensions of the bookbuilding period.

The completion of the Private Placement by delivery of Offer Shares to the applicants is conditional upon the approval by the Company's Board of Directors of the Private Placement, including their resolution to issue the Offer Shares, the Joint Bookrunners having received the borrowed shares from the share lender pursuant to the share lending agreements and the placement agreement entered into between the Company and the Joint Bookrunners not being terminated by the Joint Bookrunners in accordance with the terms thereof.

The Offer Shares will be settled with existing and unencumbered shares in the Company that are already listed on the Oslo Stock Exchange, pursuant to share lending agreements, in order to facilitate delivery of listed shares to investors on a delivery versus payment basis. The Offer Shares delivered to the subscribers will thus be tradable from allocation. The Managers will settle the share loan with new shares in the Company to be issued by the Board pursuant to an authorization granted at the Company's annual general meeting held on 30 April 2019.

In connection with the Private Placement, the Company, its largest shareholder, the members of the Board and the Company's primary insiders have entered into lock-up undertakings for a period of 90 days from the payment date, subject to customary exceptions.

The Company will announce the final number of shares placed and the final subscription price in the Private Placement in a stock exchange announcement expected to be published before opening of trading on the Oslo Stock Exchange tomorrow, 23 January 2020. The payment date for the Offer Shares is expected to be on or about 27 January 2020. Completion of the Private Placement is subject to final approval by the Board and certain other customary completion conditions.

The Board of Directors has considered the Private Placement in light of the equal treatment obligations under the Norwegian Securities Trading Act and Oslo Børs' Circular no. 2/2014, and is of the opinion that the proposed Private Placement is in compliance with these requirements. Following careful considerations, the Board is of the view that it will be in the common interest of the Company and its shareholders to raise equity through a private placement setting aside the pre-emptive rights of the shareholders. By structuring the transaction as a private placement, the Company will be in a position to raise capital in an efficient manner, with a lower discount to the current trading price and with significantly lower completion risks compared to a rights issue. In addition, the Private Placement is subject to marketing through a publicly announced bookbuilding process. By this, a market based subscription price will be achieved. The Company will also consider to carry out a subsequent offering towards the existing shareholders who did not participate in the Private Placement.

For further information, please contact:

Øystein Soug, CEO

Phone: +47 906 56 525

Email: oystein.soug@targovax.com

About Targovax

Activating the patient's immune system to fight cancer

Targovax (OSE:TRVX) is a clinical stage immuno-oncology company developing oncolytic viruses to target hard-to-treat solid tumors. Targovax's lead product candidate, ONCOS-102, is a genetically modified oncolytic adenovirus, which has been engineered to selectively infect cancer cells and activate the immune system to fight the cancer.

ONCOS-102 is currently being tested in mesothelioma, melanoma and peritoneal malignancies and has already shown promising clinical results both as monotherapy and in combination with chemotherapy, and a checkpoint inhibitor.

IMPORTANT INFORMATION

These materials do not constitute an offer of securities for sale or a solicitation of an offer to purchase securities of the Company in the United States or any other jurisdiction. The securities of the Company may not be offered or sold in the United States absent registration or an exemption from registration under the U.S. Securities Act of 1933, as amended (the "U.S. Securities Act"). The securities of the Company have not been, and will not be, registered under the U.S. Securities Act. Any sale in the United States of the securities mentioned in this communication will be made solely to "qualified institutional buyers" as defined in Rule 144A under the U.S. Securities Act. No public offering of the securities will be made in the United States.

In any EEA Member State, this communication is only addressed to and is only directed at qualified investors in that Member State within the meaning of the Prospectus Regulation, i.e., only to investors who can receive the offer without an approved prospectus in such EEA Member State. The expression "Prospectus Regulation" means Regulation (EU) 2017/1129 (together with any applicable implementing measures in any Member State).

In the United Kingdom, this communication is only addressed to and is only directed at Qualified Investors who (i) are investment professionals falling within Article 19(5) of the Financial Services and Markets Act 2000 (Financial Promotion) Order 2005 (as amended) (the "Order") or (ii) are persons falling within Article 49(2)(a) to (d) of the Order (high net worth companies, unincorporated associations, etc.) (all such persons together being referred to as "Relevant Persons"). These materials are directed only at Relevant Persons and must not be acted on or relied on by persons who are not Relevant Persons. Any investment or investment activity to which this announcement relates is available only to Relevant Persons and will be engaged in only with Relevant Persons. Persons distributing this communication must satisfy themselves that it is lawful to do so.

Matters discussed in this announcement may constitute forward-looking statements. Forward-looking statements are statements that are not historical facts and may be identified by words such as "anticipate", "believe", "continue", "estimate", "expect", "intends", "may", "should", "will" and similar expressions. The forward-looking statements in this release are based upon various assumptions, many of which are based, in turn, upon further assumptions. Although the Company believes that these assumptions were reasonable when made, these assumptions are inherently subject to significant known and unknown risks, uncertainties, contingencies and other important factors which are difficult or impossible to predict and are beyond its control. Such risks, uncertainties, contingencies and other important factors could cause actual events to differ materially from the expectations expressed or implied in this release by such forward-looking statements. The information, opinions and forward-looking statements contained in this announcement speak only as at its date, and are subject to change without notice.

This announcement is made by and, and is the responsibility of, the Company. The Managers are acting exclusively for the Company and no one else and will not be responsible to anyone other than the Company for providing the protections afforded to their respective clients, or for advice in relation to the content
Redigert 21.01.2021 kl 09:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.01.2020 kl 21:50 4009

kaunis skrev Huff Huff
Vel, jeg orker ikke argumentere. Investorer har mange alternativ for pengene sine. De leker ikke snill Onkel , og krever en god kompensasjon for å gå inn i risikoselskaper
Du får Huffe deg så mye du vil, Kaunis, men slik er det . Du får sikkert bli med på emisjonen til 12.-/aksje hvis du vil ;)
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
asap3
22.01.2020 kl 22:21 3922

Targovax klarte å hente 101 mill
Targovax bekrefter i en melding onsdag kveld at de har gjennomført den varslede emisjonen. Emisjonen ble gjennomført etter at børsen ble stengt onsdag.

Targovax utvikler såkalt immunterapi for kreftpasienter.

Emisjonen ble fulltegnet, med en rabattert aksjekurs på 8 kroner aksjen. Totalt ble det utstedet 12 627 684 aksjer.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Panis
22.01.2020 kl 22:27 3891

Hmm er ikke emi kursen på kr 8,-?
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
kaunis
22.01.2020 kl 22:31 3858

Desverre så enkelt er det ikke, det kan gjøres på et utall måter. For eks ingenting om en repemi. Ingen som tror at det er noen frelssesarmed der ute. men du ser ikke helten tror jeg.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Jakal
22.01.2020 kl 23:02 3761

asap3 skrev Innlegget er slettet
Mye syting her nå. At det kom en emisjon nå burde ikke overraske noen, og heller ikke en emi-pris på 8 kr gitt gjennomsnittlig kurs de siste par ukene. Normalt vil kursen nå sige ned til eller under 8 kr, slik at rep-emi godt kan vise seg å bli avlyst pga kursutviklingen. Men positivt at dekningen av emi ble fullført raskt, nå er vi kvitt emi-spøkelset for en tid og jeg blir ikke overrasket hvis kursen nå stabiliserer seg på 9-11 kr de neste ukene. For en legmann er det utfordrende å tolke avlesninger på en pasientgruppe som er "beyond" behandling. Targovax har ikke skapt en mirakelkur, men det hadde sant og si heller ikke Algeta. Vi kan skimte et potensiale som ikke er reflektert i kursen, men farma-sektoren er uforutsigelig. Og en tålmodighetsprøve.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
22.01.2020 kl 23:03 3754

Joda, det høres greit ut å la kursen utvikle seg. Men var det så enkelt? Markedet var jo kjent med den finansielle situasjonen og at selskapet måtte ha finansiell bistand til å kjøre den påfølgende studien.
Alternativene var emisjon eller en partneravtale med cash. Men hadde de valgt en partneravtale med cash, så ville vi trolig ikke hatt like gode kort på hånd når medisinen er utviklet og skal kommersialiseres.

Et annet spørsmål er om de var i en finansiell situasjon til å få på plass et solid tilskudd av cash. Det kan jo hende at selskapet som skal bidra med gratis CPI til neste studie har krav om at TRVX skal havet visst finansielt fundament for å gå inn med gratis CPI.

En utvannede emisjon er slett ikke noe drømmescenario for eksisterende aksjonærer, spesielt ikke på kort sikt. Men nå trenger det heller ikke bli så tragisk som mange vil ha det til.

Selskapet har nå fjernet emisjonsspøkelset i inneværende år. I tillegg kommer det flere interessante data i 1H 2020. Noe som kan resultere i en eller flere partneravtaler. Vi kan heller ikke utelukke at det kommer bud på deler av, eller hele butikken.

TRVX er et meget spennende selskap som har mye spennende på gang. Blir interessant å høre hva som kommer frem av vurderinger i radium podcast neste uke. Tenker sørgeperioden er over senest ved utgangen av januar. Men jeg skjønner dem som mener det er et råttent spill. Nå får vi vente og se om eksisterende aksjonærer fyrverkeri plaster på såret.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Panis
22.01.2020 kl 23:21 3690

Fint det LM, men du som oss andre er vel på børs for å tjene penger?

Vi får håpe de store finans guttene kommer med noen gode meldinger også når det kommer til helse og kreft forskning...
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
22.01.2020 kl 23:28 3680

Panis
Helt korrekt, og det gjør jeg. Siste årene har vært meget hyggelige for min del. Men takk for omtanken. ;-)
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Panis
22.01.2020 kl 23:32 3804

Jeg er enig med de som synes denne emisjonen ikke er grei, men vi får bare stå i det,,,
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
TAAS
22.01.2020 kl 23:36 3782

Ved 8 kr og nytt antall aksjer er selskapet nå verdt 6,5 mill mer enn det var ved børsslutt i dag. Er ingen dårlig emisjon det. Kontantene kan vi ikke regne noe på. De er brukt om et år.
Så får vi se hva markedet sier fremover.

Det var den forrige emisjonen som var elendig håndverk. Den kunne di satt en god del høyere ved å vente et par dager. Da hadde dagens emisjonskurs vært flere kroner høyere. Mulig derfor DNB kjøpte seg avlat i dag med oppdatert analyse.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
23.01.2020 kl 06:49 3576

Du er ikke alene om å synes det. Hvilke investor synes at en emisjon er grei? Det er jo en aktivitet som nødvendigvis vil trekke penger fra deg som investor og til selskapet du er investert i. Hvis ikke du er villig å betale, eller får anledning å betale, så vil nødvendigvis din andel av selskapet bli utvannet. I tillegg må du akseptere at kursen faller, ihvertfall midlertidig. Men «midlertidig» er et tøyelig begrep som kan vedvare lenge. Og ingen investor synes det er greit å se sin investering bli mindre verdt og at det kan ta laaaang tid før kursen kommer tilbake til det nivå den var. Og ettersom selskapet må ha hjelp til fungere, tilsier også at det må lykkes for at investor skal få pengene tilbake i form av kursstigning. Usikkerhet er noe enhver investor hater.

Men i tilfellet TRVX, også PCIB og NANO så har PR dags dato ikke selskapene inntekter som gjør det mulig å stå på egne ben. Da er emisjon et av verktøyene for å få inn driftsmidler.

Men så må vi heller ikke glemme at det i enkelte tilfeller kan vise seg smart å klare seg på egen hånd og ikke selge sjelen sin for billig og for tidlig i utviklingsløoet. For da kan en partner fort få for stor kontroll og for mye å si. Man kan i verste fall ende opp med at småinvestorer som har tatt risikoen initiert ikke får delta når de store pengene begynner å ramle inn. Det er langt verre etter mitt syn. Og vi vet TRVX har mye spennende på gang. TG plattformen er blåst nytt liv i og den siste meldingen er svært oppløftende mhp oncos plattformen. Så jeg velger å ikke fortvile, bite i det sure eple og se fremover. Jeg tror fremtiden til TRVX er meget lys og vi aksjonærer har etter dette fortsatt full kontroll. Da kan belønningen bli særdeles hyggelig litt lengre fremme. Lykke til!
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Ferskinvestor
23.01.2020 kl 07:17 3492

Er som navnet sier fersk i denne verden, men prøver å lese meg opp i forskjellige fora og følger bla med her inne på ho (hvor det hehe… er litt av hvert av skribenter). Har en liten post i TRVX og hvis jeg hadde fått solgt ved åpning i dag til gårsdagens sluttkurs vil jeg komme meg anstendig ut av det. Sikkert dumt spørsmål for dere "proffe" her inne, men noen som vil svare på "vaset"?
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Shotgun
23.01.2020 kl 07:35 3442

Er det ingen som reagerer på at kontrollgruppen i andre linje fikk 60% overall response rate, men med Oncos 11% ORR? 11 og 60% er jo ganske relativt stor forskjell
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
heilo888
23.01.2020 kl 08:22 3291

Alt for lavt antall til at man legger noe vekt på dette og etter all sannsynlighet rekruttering av "for frisk pasienter" i kontrollgruppen.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
heilo888
23.01.2020 kl 08:24 3282

Dessuten andre parametre enn ORR som er viktigst i denne studien.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
kaunis
23.01.2020 kl 08:27 3252

Det spørs hva du mener med "vaset" jeg har som en relativt erfaren person ang. div ting og tang angående det å forstå verdier og forventninger og å ha aksjer og det å tape å vinne samt kjøp og salg. Jeg skrev mange innlegg på denne tråden som jeg startet,om emien og div. Jeg har også gitt uttrykk for stor misnøye med kursen som var satt til laveste kr 8. Det har vært forskjellige meninger om dette temaet om kursen (8kr). Det er slik at ikke alle som har en mening har hatt aksjer i dette selskapet i så lang tid og har kansje ikke den samme bakgrunnen for å mene noe om denne saken. Du kan selv lese alle innleggene og ta en vurdering og så ha en menig, helt greit det og det er det du bør gjøre for ettertiden. Det er en del som er helt enig med meg og en del som ikke er det og noen er både og. Men til mitt forsvar har jeg registrert at det var stor etterspørsel etter aksjer og emien ble stort overtegnet. Det vil si: de som ble invitert til å delta(norske og utenlanske) investorer og når den var stort overtegnet, viser det at de som deltok/kjøpte aksje, syntes dette var et godt kjøp/ en billig inngang til selskapet og ville gjerne kjøpe mer. Jeg mente at det billigste vi burde solgt disse aksjen var på 9kr, men mente før emien at 10kr var den helt riktige kursen . Denne overtegningen viser at jeg hadde mer en rett, jeg hadde forferdelig rett, og lot meg ikke affisere av diverse kommentarer om at jeg kansje "ikke forsto dette senariet". Da er du vel enig med meg i at disse personene må ha en "blåmandag" i dag. Historien har mange sider, det var en dårlig emi den forrige, men da var selskapet i en svært vanskelig situasjon, og jeg mente den var akseptabel men dårlig for oss aksjonærer. Du vil få mye faglig innsikt i å lese flere tråder her på HO om TRVX, for det er mage kunnskapsrike personer her inne. Lykke til og husk: ikke vær for skråsikker før du vet at du har rett. Det er lovt å ha god tro om et selskap, men les deg opp om et selskap på diverse media og her på HO. Men du må ta dine egne valg, du vil fort forstå hva du ikke må ta for god "fisk"
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Shotgun
23.01.2020 kl 08:33 3218

"For friske" vil vel heller slå ut på overlevelse. Responsen er jo nesten 6x høyere i kontrollgruppen i andre linje, noe mindre forskjell i første linje.
Man må jo gå ut i fra data selskapet selv har publisert? ellers så kan jo alle biotek-selskap bortforklare og snakke det frem slik det passer best for de. Bemerkelsesverdig stor forskjell i ORR.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Ferskinvestor
23.01.2020 kl 08:37 3186

Takk for svar kaunis, var for øvrig en stavefeil og skulle vært "caset". Bare så det er sagt virker det som du er en av de her vinne som er verdt å lytte til.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Mdg1
23.01.2020 kl 08:54 3097

Ved alle tidligere emisjoner har Trvx falt langt under emisjonskurs de påfølgende ukene. Skjer det denne gangen også? Eller er det noe nytt denne gangen som gjør at kursen holder seg bedre?
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
kaunis
23.01.2020 kl 08:57 3067

Ja det regner jeg med at du skjønner, Tenker du ikke på TG plattformen og siste avlesning og en billig emi, jeg har ment at kursen vil ta seg opp litt om litt ganske snart.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
kaunis
23.01.2020 kl 09:06 3018

Du skal også merke deg at DNB som var hoved-tilrettelegger for denne emien, kom med en oppdatering på forventet verdi av TRVX på kurs 19 om ca 1år eller der omkring. Men de var med å sette kusen på denne bokbyggings-prossen, som kansje ikke var så mye bygging, men mer en proforma bygging.Tror mesteparten av pengene lå på konto hoss DNB. De måtte bare overfører dem til en annen konto etter møtet.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.01.2020 kl 09:11 2989

Fra i dag får man ikke kjøpt aksjer til 8 kroner i emisjonen lengre. Billigsalget er over, og de som ikke fikk tak i nok aksjer i emisjonen må kjøpe TRVX-aksjer på børsen. At det var stor grad av overtegning viser en enorm interesse for å komme inn på lave nivåer i Targovax før den skyter fart. Det er etter min mening en stor trigger som vil løfte kursen fremover nå. I går var kursen oppe i 12 kroner pga de fantastiske testresultatene som ble publisert. Fokuset flyttes nok om meget kort tid tilbake til de meget gode resultatene og faktisk samarbeid med en big farma - partner (!), og da skal alle inn igjen og få med seg videre oppgang.

Trenger ikke å være mange ukene til vi ser kursen over 12 kroner, på vei mot 15 kroner :)
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.01.2020 kl 09:14 2957

De som er misfornøyde får nå forsyne seg til omtrent samme pris som de som fikk aksjer i den rettede emisjonen. Siden misnøyen var stor går jeg ut fra at de vil forsyne seg grovt...
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
kaunis
23.01.2020 kl 09:18 2919

Fjott
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.01.2020 kl 09:25 2869

Kaunis, nå får du aksjer til under emisjonskurs. Er du så bortskjemt at du vil ha aksjer gratis ,)
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
stockwalker
23.01.2020 kl 09:32 2810

7,89 -16,86% .. solid utvikling så langt idag. Er det vanlig misfornøyde som selger eller skal short organiseres også i denne ?
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
kaunis
23.01.2020 kl 09:40 2755

Da orker du nok ikke heller å ta innover deg den store overtegningen, og hva mener du er årsaken til den store overtegningen?
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
rischioso
23.01.2020 kl 09:41 2746

Ja, det lå i kortene at kursen skulle ned og krysse eminivået, men når det nå er gjort så er det nivået å anse som en attraktiv inngang for de som evner og se muligheten ... ;)
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
23.01.2020 kl 09:42 2735

Tror man gjør best i å ikke henge seg for mye opp i kursutviklingen de nærmeste dagene. Selv har jeg lagt dette bak meg. Jeg får liten eller ingen næring av å slikke sårene etter denne emisjonen. Selskapet måtte ha penger og måtte enten skaffe det fra markedet eller klistre seg til en partner. Det siste ville nok vært å foretrekke for de fleste aksjonærene, ihvertfall på kort sikt. Det ville helt sikkert løfter kursen betydelig og alle hadde vært svært så fornøyd.

Spørsmålet jeg stiller meg er hva en slik fremgangsmåte ville gjort med tanke på hva selskapet kan få ut av sine produkter i fremtiden. Jeg frykter at dersom en BP hadde kommet på banen allerede nå og forært selskapet penger til videre drift, så skulle de hatt klekkelig betalt for denne gesten litt lenger fremme i løpet. Og jeg tror vi som aksjonærer ville tapt mer på en slik løsning i det langt løp, enn vi gjør med denne emisjonen. Uansett hvor sur denne måtte føles. Forøvrig helt enig med at ledelsen ville tjent på å gjøre en fortrinnsrettet emisjon mot eksisterende aksjonærer. Jeg tviler ikke på at de ville fått inn det samme beløpet fra oss. Den slags handlinger bidra til å skape splid mellom ledelsen at aksjonærene og er ikke aksjonærvennøig.

Men gjort er gjort og spist er spist. Nå må blikket rettes fremover. Selskapet er finansiert, gode resultat er presentert og mer godbiter ligger like frem i løypen. Så får vi heller akseptere at kursen vi» ligge å surre her nede et par dager. Men alt har en ende, sa reven da han ble flådd. Fremtiden til TRVX ser meget lys ut og potensialet til selskapet er betydelig.

Ha en riktig god dag! Selv tar jeg meg en tur ut i duskregnet og lar børs være børs.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.01.2020 kl 09:43 2719

At investorer ikke alltid beregner sitt publikum ,)
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.01.2020 kl 09:51 2664

Helt klart. Tenker man seg om er emisjonen er et tilbakelagt stadium, ny og trygg finansiering er på plass (med overtegning), de meget gode resultatene er presentert, samarbeid med en stor aktør innen farma er i gang(!) Sistnevnte punkt er så stort at jeg vil tro meglerhusene tar dette innover seg om ikke mange dagene og kommer med oppjusterte kursmål og kjøpsanbefalinger i TRVX! Da skal alle inn igjen og kursen er over 10 kroner på kort tid.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
23.01.2020 kl 09:56 2627

Nå kan en kose seg volumbygging noen mnd,emivakum.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
kaunis
23.01.2020 kl 10:03 2603

Det høres ut som et barn som skriver når du uttaler deg her, jeg har ikke sutret over at JEG ikke fikk være med i emien til 8kr. Jeg har skrevet/uttalt meg om den for LAVE kursen i emien og ikke at den var for HØY. Det er ikke slik at en må delta i en Emi for å mene noe om det som skjer i en aksje en sitter i. Du burde jo heller tenke over hva du selv bidro med i dine skriverier i går. Du tok helt FEIL mens jeg fikk helt rett, massiv overtegning som ventet.Tilretteleggere har sine faste kunder og de har myyyyyyyyye penger, da er det en gevinst for tilretteleggern/e å få aksjene de tilrettelegger for i en EMI så billig som mulig, og da blir det aksjeeierne i det selskapet det vil gå UTOVER. Jo lavere de klarer(gråtekoner)å få kursen ned jo mer fornøyde blir kundene deres og da beholder de dem, og vi blir fattigere. Det er ingen ting som sier at det MÅ være slik , men det er alltid FORHANDLERNE som avgjør saken, altså to parter. Å bruke ordet bortskjemt, og gratis, de som ble bortskjemt, var de som kjøpte seg inn i TRVX til underkurs. Mange sitter inne i denne aksjen med store underskudd,som kan bli tap, er de bortskjemt?.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
protagoras
23.01.2020 kl 10:05 2586

Tviler på at vakuumet varer mer enn 1 uke.
Etter 1 times handel er allerede 20% av emisjonen absorbert i markedet.

Edit:
Siste frist for å finansiere emisjonen med egne aksjer går ut imorgen.
Så vil kursen tynges litt av enkelte som vil/må selge emisjonsaksjer straks de har mottatt dem.
Mitt tips er at kursen peker opp igjen fom 3.februar.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.01.2020 kl 10:21 2528

Litt over to år siden denne kom:
https://finansavisen.no/nyheter/boers-finans/2017/10/dnb-markets-spaar-kurshopp-for-targovax-i-dag

DNB Markets oppjusterte kursmålet til 31 kroner, også i etterkant av gode resultater. DNB Markets var tilretteleggere for emisjonen nå, og uten at det skal være noen sammenheng må det ikke være uventet hvis det snart kommer en ny kjøpsanbefaling, i etterkant av de meget gode resultatene som ble fremlagt ;)
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.01.2020 kl 10:23 2525

Helt umulig å diskutere med deg. Hva er det du har fått rett i? Du er et rotehue som snur opp ned på alt
Emisjonen var helt grei den. Det må du snart forstå. Det er ikke mer enn 3 mnd siden kursen var under 5,. Men bare fortsett med sytingen din du
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
kaunis
23.01.2020 kl 10:35 2477

Noen ganger vil ting være vanskelig og godta, og jeg mener det var et godt utgangspunkt for å sette emien på minst 9 kr etter det som har hent siden forrige EMI. Men det kan være ting som selskapet ikke har informert oss aksjonærene om kan vare til deres fordel i denne saken. Men min konklusjon og tidligere hendelser samt gårdagens faktagrunnlag og fremtidige(innen 2020) avlesninger på div forsøk/utprøvinger tilsa at TRVX hadde faktiske gode muligheter for et stort potensiale til å styrke sin posisjon i markedet, til å gjøre en emi, til en betydelig høyere kursløype en det det var i går. Men kursen var så absolutt ikke på TRVX sin side og det har vi fått bekreftet så det passer. Jeg har altså fått 100% helt rett i min misnøye på går- dagens tråder. I dag husker ingen hvem som hadde rett. Det er dessverre noen barn her inne som skriver langt over forstaden og det er jo litt beklagelig. Noen er direkte spydig og har selvfølgelig ikke forstått noe av det som egentlig skjedde, så de må bare skynde seg å bli oppdatert på virkeligheten. Glem heller ikke å holde seg til poengene ellers blir det bare rør av det hele.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.01.2020 kl 10:48 2429

Hvor gammel er du da? Tør du å vedde på hvem som er eldst? Siden du babler om dette
Men nå er det av barn og fulle folk man får høre sannheten så jeg blir gjerne sammenlignet med dem
Redigert 21.01.2021 kl 05:31 Du må logge inn for å svare