Det nye regjeringskollegiet tegner allerede nå til å bli en vits

Slettet bruker
23.01.2020 kl 16:15 891

eller rettere sagt: Det er rent faktisk blitt en vits bare som følge av lekkasjene av navnene på nye statsråder.

Satser på inkompetanse og manglende integritet.

https://www.document.no/2020/01/23/satser-pa-inkompetanse-og-manglende-integritet/
CapitaL
23.01.2020 kl 16:26 878

Skjønner du ikke at det er Erna som sier takk for sist til Frp?
Fjordgubben
23.01.2020 kl 16:30 875

Erna sier "takk for sist" ved å ansette uduglige statsråder??

Den skjønte jeg ikke.

Erna er jo en globalist av dimensjoner, like farlig for Norge som Stalin var det for Sovjet.

Så for henne spiller det vel ingen rolle hvem hun ansetter da Norge uansett skal styres av EU-byråkrater.

Erna og gjengen bruker enhver anledning til å gi fra seg penger og ressurser til FN, EU og andre globalistiske organisasjoner, sniker inn lovendringer, traktater og alt mulig annet som skal svekke makten til norske politikere og legge til rette for en global politikk der landegrenser er utvisket.

Dersom globalistene lykkes kan det norske folket like godt begå kollektivt selvmord da å leve i en slik verden vil bli verre enn livet i en tysk konsentrasjonsleir i slutten av april 1945.
Redigert 23.01.2020 kl 16:34 Du må logge inn for å svare
CapitaL
23.01.2020 kl 16:39 860

Tror du Erna ble glad for at Frp gikk ut av regjeringen og knuste flertallsprosjektet hennes?
Jeg har tenkt litt på det og ser ingen annen grunn til at Erna skulle sette Hareide inn i et for Frp viktig departement, enn at det var for å vise fingern til Frp...
En fiende av Frp settes inn der det svir mest...
Slettet bruker
23.01.2020 kl 17:40 838


Det blir 1,5 år med regjeringen fra helvete.

https://www.document.no/2020/01/23/frp-exit-kanskje-jubelen-bor-dempes-noe/
Sotah
23.01.2020 kl 17:42 831

Vi får skru klokka noen år tilbake. Forumet var helt krystall på at den nye regjeringen skulle få godt med tid før man skulle felle noen dom. Det gjelder nå, og etter neste valg. Bare snålinger forhåndsdømmer folk før de engang veit hvem de dømmer. No offense, change...

For ordens skyld, dette er fremdeles ikke min regjering. Men en viss kutyme bør det være på sånt.
Redigert 23.01.2020 kl 17:44 Du må logge inn for å svare
polemiker
23.01.2020 kl 19:12 809

Det må i alle fall være lov å kommentere lagoppstillingen. For meg ser den ut til å være historisk svak, men vi får vel gi dem noen sjanser. Kanskje blir vi positivt overrasket.

Tror kanskje ikke de blir sittende til neste valg, men det kan tenkes at vi får se ny verdensrekord i sosialistisk kamelsluking i tiden som kommer. Spennende og underholdene blir det, men for Norge som nasjon blir det kanskje ikke så bra.
convert
23.01.2020 kl 20:22 776

Ja, en historisk svak regjering. Tilmed presset inn en muslim. Verre er at det at Erna har ødelagt for ideen om en borgerlige regjering. Vi som er FrPs kjernevelgere vil aldri støtte en tanke om en regjering der tullepartiene KrF og V er med. Heller ikke en regjering der Erna er statsminister. Hun er ferdig.
Sotah
23.01.2020 kl 20:27 772

Historisk svak før den er klar. Vi kaster ikke bort tida på forumet, det skal vi ha.
convert
23.01.2020 kl 20:30 767

Som du vet, har dette forumet i en årrekke, gjort politiske analyser og prediksjoner som har vist seg å slå til. Gang på gang. Du og islamist-slenget får si som Löfven når han blir spurt om hva han synes om at Sverige ødelegges av bomber, ran, vold, drap, jødehat etc: "Vi såg det inte komma".
Redigert 23.01.2020 kl 20:33 Du må logge inn for å svare
Sotah
23.01.2020 kl 20:34 759

Morsomt å bruke spåkula, jeg gjør det innimellom jeg også. Uttaler meg da med en smule mer forsiktighet, men ikke alle ser sånn på det.
børst
23.01.2020 kl 20:36 753

Hver gang jeg ser Sveinung Rotevatn, så tenker jeg på en dasskost.
Slettet bruker
23.01.2020 kl 20:38 749

Hei Zoten/folkens:))

Og...hold deg langt unna glazzkula, Zoten - selv ei klokke som har stoppet er bedre, den viser i alle fall rett tid to ganger i døgnet...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
23.01.2020 kl 20:44 741

Jeg tror ikke Erna har så mye hun skulle sagt på hvem de forskjellige partiene vil ha som statsråd. Det bestemmes av partiene selv. Mulig hun har en finger med i spillet på fordelingen av hvem som skal være hvor men ikke hvem.
Slettet bruker
23.01.2020 kl 20:54 731

Hei folkens:))

Og...den store regjeringsvinneren er araberpartilederen som planter en av sine egne inn i hønsegården - vi husker alle de hemmelige samtalene mellom Hareide og Jonas før KRF tok sitt veivalg mot regjeringssamarbeid mens Haride ønsket Araberpartilederen som ayatollah - fint å ha en informant bak fiendens linjer...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 23.01.2020 kl 20:56 Du må logge inn for å svare
convert
23.01.2020 kl 20:58 725

Erna kan umulig være ved sine fulle med. Å innsette en sviker, en informant og en fiende i sin egen regjering tyder på tung medisinering.
Oskar2
23.01.2020 kl 21:01 718

Dette blir en historisk Regjering ?

Regjeringen blir som en Hundegård med bjeffende individer som kaster Granavollen avtalen i søpla og kjører egen partipolitikk , trolig får vi se hva som skjuler seg bak dørene hos de "pene Politikere?
Prelle
23.01.2020 kl 21:01 716

Ernas nye regjering vil søke støtte fra hhv. Frp og de rødgrønne.
For å tekkes de rødgrønne er nok de nye statsrådene et sjakktrekk.
Høy PK-faktor og mye svada hjelper nok.....
Slettet bruker
23.01.2020 kl 21:04 709

Regjeringen Zoo. Watch and be amazed!
Slettet bruker
23.01.2020 kl 22:16 678

Jeg tar det helt med ro - denne regjeringen lever ikke lenge!

Det beste FRP gjør er å felle Erna-regimet slik at også Jonas-regimet rekker å vise seg styringsudyktig før valget i 2021.

Brexit Approved ved Royal Assent idag - GLOBALISMEN ER DØD - også Norge får lete tilbake til stumpene av oss selv og ta alt på nytt derfra!

Redigert 23.01.2020 kl 22:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.01.2020 kl 22:19 669

Jeg tror grande og solberg kunne laget god reklame for burger king og mcdonalds.
Slettet bruker
24.01.2020 kl 00:04 640

Hehe, hvis Siv feller regjeringen før neste valg har hun baller.
Slettet bruker
24.01.2020 kl 01:38 608

I Norge handler politikk mest om følelser. Og Erna Solberg er selve kronvitnet på denne farlige farsotten: Om Frps regjerings-fratredelse er hennes kommentar beskrivende: «Det er trist».
Om regjeringen var svak før er den ennå svakere nå. Det betyr enten Erna Solbergs avgang – eller henne endelig forsert til reell politisk diskusjon. Fordi Ernas strategi med å tilsidesette Stortinget gjennom en komfortabel flertalls regjering, er nå heldigvis avsluttet.
Det gjelder ikke minst den av henne lenge skjulte forkjærlighet overfor EU gjennom EØS, et stadig gnagende folkebedrag, samt innvandringspolitikken sammen med Ap, som ingenlunde redder oss fra svenske tilstander – uten strakstiltak lignende dem som den danske statsministeren har foreslått.
Det har vært en ulykke for landet at regjeringen lenge har tillatt følelsesstyrt ledelse foran landets beste, senest mht IS-kvinnen.
Mandatet var å styre landet, dvs å gjøre det beste for fedrelandet. Altså, Ernas og enhver statsleders først plikt.
Mannfolklignende menn må tilbake i sadelen for håndtering av muslimske menn. For i Norge vet de fleste at Ernas og Trines kvinneprat både er og har vært totalt fånyttes. Deri ligger dagens ulykke.
Eksempelvis, Norges statsminister er da ikke ansvarlig for barn i IS leirer, brakt dit frivillig av deres foreldre.
https://resett.no/2020/01/23/i-norge-handler-politikk-mest-om-folelser/

Deri ligger dagens ulykke. Ja, og jeg vil også spørre:
Hvor er Norges KONGE???
Han som hver fredag i statsråd kan guide og snakke regjeringen til rette med litt pedagogisk rettledning!

Hvem av disse dyslektiske dagens ledere har lest "Kongespeilet"? Norges monumentale verk som er et læreskrift i samfunnskunnskap og et filosofisk-didaktisk skrift forfattet i Norge en gang mellom 1250 og 1260, der Kongen rettleder sin sønn i å styre i tråd med folket han skal lede.

Evner ikke dagens Konge å påvirke de kaklende føleriene Erna-regimet sviker vårt land og folk med?

Både kongehus og regjering bør stå for fall!

Redigert 24.01.2020 kl 01:43 Du må logge inn for å svare
isaach
24.01.2020 kl 01:56 596

Solberg dolket Frp i ryggen.Valgte å støtte seg til to minipartier.Denne oppskrytte,overvektige,snusfornuftige kjøkkenpolitikeren har bevist sin egen utilstrekkelighet.
Denne gjengen med politiske dverger skal nå styre landet.I beste fall blir det et langt gjeeeesp.
Slettet bruker
24.01.2020 kl 02:01 591

Det går nok med Erna som med Bondevik, antidepressiva neste !
Slettet bruker
24.01.2020 kl 02:14 585

Jeg har funnet ut " sa Niccolò Machiavelli "at den beste veien til himmelen må være å finne veien til helvete, så du kan unngå det. I det ligger den viten å lære satan og kjenne, og spark satan deretter ned i den driten han hører hjemme.

Hvis løgnen, likesom sannheten hadde hatt ett eneste ansikt, ville den vært lettere å ha med å gjøre. For da kunne vi bare ansett det motsatte av det løgneren sier som sikkert. Men vrangsiden av sannheten har hundre tusen ansikter og et ubegrenset spillerom. Pythagoreerne mener at det gode er bestemt og begrenset, mens det onde er ubestemt og ubegrenset. Bare én vei fører til målet, tusen fører utenom." Michel de Montaigne
Redigert 24.01.2020 kl 02:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.01.2020 kl 06:37 552

En olje og energiminister som er miljøfanatiker, og knapt nok tørr bak ørene, ja dette blir bra.