Erna valgte tullepartiene framfor FrP.

convert
23.01.2020 kl 20:54 648

Erna hadde valget da FrP fikk nok. Hun kunne gi FrP det de ville ha med det resultat at V/KrF forlot regjeringen. Det ville vært det åpenbare valget for en borgerlig innstilt statsminister med nordmenns beste for øyet. Hun valgte V /KrF framfor FrP og det vil alltid hefte ved henne. Erna er ferdig som statsminister i 2020. Nå er FrP på jakt, heldigvis.
Slettet bruker
23.01.2020 kl 21:06 637

Tull å skylde på erna. Det er frp som gikk på eget initiativ. Avgjørelsen var forståelig men likevel uklok og dårlig.
Slettet bruker
23.01.2020 kl 21:13 625

Hei katten/folkens:))

Og...historien vil vise at Erna viste hva hun gjorde - hun trumfet gjennom at terroristmora med Pakistansk statsborgerskap og den friske gutten skulle tas til Norge - FRP var sterkt imot og der startet hele lurvelevenet - hun kunne lett tatt samme standpunkt som hun proklamerte i lang tid før snuoperasjonen og den hemmelige operasjonen for skattebetalernes regning som var tuftet på et falsum...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 23.01.2020 kl 21:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.01.2020 kl 21:16 623

Men det hjelper ikke Norge at frp gikk og de gjenværende skal fylle deres plasser.
Frp tenkte mer på sitt eget parti enn landet. Kanskje tenkte de også mer på seg selv enn sine velgere.
Redigert 23.01.2020 kl 21:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.01.2020 kl 21:21 612

Hei katten/folkens:))

Og...FRP stod for sitt standpunkt om at landets sikkerhet er viktigere enn terroristenes rettigheter, selv om det kostet regjeringsmakt - det må gnis inn og vil for ettertiden stå som en milepæl i Norsk historie,,,ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
23.01.2020 kl 21:35 599

Ja for tulla tror selvsagt alle frps velgere tenker slik?
Det er i såfall svært høyt spill. Frps velgere er ikke utelukkende de som er mot innvandring.
Frp har også velgere som driter i innvandring men som støtter de pga lavere skatter og avgifter eller offentlig inngripen. Noen aner ikke hvem kjerringa er men stemmer frp fordi de liksom alltid har gjort det.

Interessant å observere at noen ukritisk alltid støtter frp uansett hva det er. Gjør frp noe er det bra, gjør andre det samme levnes det sjeldent med et ord.
Redigert 23.01.2020 kl 21:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.01.2020 kl 21:42 586

Hei katten/folkens:))

Og...vi får ta en samtale når tingene roer seg, katten - innvandring og økonomi henger for øvrig tett sammen og ca, 280 milliarder er brukt på området totalt i 2019 - meningsmålingene vil vise trenden i velgermassen - det er registrert hva du mener og saken skal holdes varm av oss med kun livets skole...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 23.01.2020 kl 21:44 Du må logge inn for å svare
convert
23.01.2020 kl 21:44 582

Erna valgte en islam-sentrum regjering framfor en høyre-regjering, slik hun hadde mulighet til. Det glemmer vi aldri. Vi som utgjør FrP, vil aldri mer i regjering med Erna. Aldri.
Slettet bruker
23.01.2020 kl 21:46 577

Vel nå har jo sverige kollapset helt og det blir spennende hva som skjer i vårt land. Om Norge blir tvunget til å ta imot millioner av flyktninger fra det tidligere landet zverige kan ikke elefanten i rommet unngås ;)
Slettet bruker
23.01.2020 kl 21:51 569

Hei folkens:))

Og...registrerer for øvrig at katten redigerte bort setningen om FRP som "analfabeter" - men folk med livets skole er rause slik...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
23.01.2020 kl 22:26 542

Hei folkens:))

Og...ehhhh - denne kom visst før katten fikk snudd seg i lufta - Hoire og Imamsleikerpartiet får smake egen medisin - muldvarpen Une Bastholm i MDG-ml det samme - say no more...ZnageZz,,,,

https://www.dagbladet.no/nyheter/de-blir-ikke-kvitt-oss-det-skal-jeg-love-deg/72060885#_ga=2.3439922.301375498.1578509216-155883623.1561573265

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 23.01.2020 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.01.2020 kl 23:23 483

Nei det har ikke skjedd din døgenikt! Døgenikt som sprer usannheter!
Skal du vite hva jeg skrev og redigerte kan jeg opplyse at jeg stilte spørsmål ved om det er rart at det hevdes at Frps velgere har lav utdannelse! Det er et faktum at det er hevdet at deres velgere har lav utdanning, sannhetsgehalten har jeg ikke nevnet, ei heller at frp er dumme slik du skriver! En slik tilnærming til og jeg tar det videre!
Slettet bruker
24.01.2020 kl 23:41 471

Erna valgte tullepartiene ja, og gjett hva Erna blir nødt til å gjøre for å holde regjeringen samlet. Føre politikk som en tulling.
Slettet bruker
24.01.2020 kl 23:48 463

Gærna trodde det skulle være et sjakktrekk å bytte ut FRP med svikeren Hareide! Nå føler Jonas seg sveket og skjønner ingenting!

De eneste som viser noen form for troskap og anstendighet i denne saken er FRP!

Jeg håper Resett tar oppgaven med å få ut en lekkasje fra Ullevål, så folket får den informasjonen vi bør få om Gærna-regimets galskap!
Slettet bruker
25.01.2020 kl 08:15 421

Hei katten/folkens:))

Og...sorry for sent svar, katten - men dette bør absolutt du ta videre i"rettssystemet" - du skriver i din redigerte post om FRPs velger og lav utdanning (som du fjernet) - mange med lav utdanning er "analfabeter" akkurat som vi skrev og vi brukte hermetegn , men hvorfor du dro inn utdannelsen til Frepperne må du selv svare for - og hvor vi har skrevet dumme må du nesten også dokumenter - forstår ellers frustrasjonen din etter at FRP har gått opp på samtlige målinger siden Frexit og fått mange nye velgere og medlemmer, mens du forfektet at FRP tenkte mer på seg selv enn sine velgere - "Kanskje tenkte de også mer på seg selv enn sine velgere" -...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
25.01.2020 kl 08:38 416

Ikke noe å sutre for jebe!
Jeg er tilhenger av frp men du må da ha fått med deg at deres velgere mange ganger har fått ord på seg for å være lavt utdannet?
Jeg benyttet noe feilaktig ordet dum som synonym til analfabet. Noe feilaktig til dels men det får stå til.
Redigert 25.01.2020 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.01.2020 kl 08:55 407

Det har nok vært et nøye innstudert opplegg v V og Krf.
Ved å få Erna til å gå bak ryggen på Frp så visste dem at Frp ville forlate regjeringen.
Nå skal altså Erna styre sammen med judasene i V og Krf.
Denne regjeringen overlever ikke sommeren.
Betonghue
25.01.2020 kl 09:47 393

Ved å ta Pisil og Muslimen inn i "varmen" (og helvetes varmt skal det bli!) har Bolletykk begått politisk harakiri !
Good riddance !
CapitaL
25.01.2020 kl 09:58 381

Kunne ikke vært mer enig. Frp prioriterte partiet fremfor landet, og også fremfor egne velgere mener nå jeg.
Overskriften på tråden kunne ikke blitt mer feil heller.. Det var Frp som tok et valg, ikke Erna. Tipper hun var møkk lei alt spetakkelet fra "grasrota" i Frp. Det er jo åpenbart for alle og enhver at hun hevnet seg ved å sette inn Hareide,og gi han ansvaret for Frps flaggskipdepartement !
Slettet bruker
25.01.2020 kl 10:19 367

Innvandring og økonomi henger sammen ja, men har isolert sett lite med nedsettelse av avgifter å gjøre.
Avgifter er med på å finansiere galskapen men frp vil etter hva jeg vet sette ned avgifter også med lite innvandring.